Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz whitezo88 #32931 üzenetére

    a motor nyilvan eleve nem szivo uzemu gyarilag sem

    amugy nemtom miert gondoljatok, hogy a turbositas fude tulterheli a motort
    ja nyilvan van ahol a ropi hajtokar van, az nem biiirrrgyja el a nyomatekot es eltorik idovel, meghajlika teljesitmeny elott, de...

    ...viszont 30 eve a turbos F1 korszakban 1500ccm-s motor 1200-1300lojjot is tudott
    most a 2.4 szivokkal űtrechnikat felvonultatva tudjak ennek kb a felét(!), 1.5x annyi ccm-bol es 1.5x akkora fordulaton

    te otthon ha 1.4 szivobol 200loerot kihozol a segged a foldhoz verheted, meg sorban allnanak nalad a versenyzok is, hogy mester tanits
    a juniorWRC 1.6 szivobol tudnak 215-220le-ket es az is mar kvazi uzemoras motor ugy, meg utcai alkatresz kb nincs is benne, aranyokat nezve 1.4 szivobol ha 170-180loero fole mesz is mar kb isten vagy

    1.4 turbobol 200 lo az nem sok egyatalan, nyilvan nem orokelet+1 napig mukkodne az sem, de mindenesetre biztos fenyevekkel tovabb birja a kikepzest, mint a 1.4 szivobol 200loeros masik motor lenne 10-11k rpm-n

    11k rpm-n olyan tomegerok vannak mar, ami a 200loeros turbo motorban ebredo tobbszorosei, mert a tomegerok a fordulattal exponencialisan nonek

    nem mellesleg az sem mind1 mekkora loketu motort akarsz 11k rpm-g forgatni ugyanis 27m/sec dugosebsseg felett, ha fejedre allsz is megszakad az olajfilm, még az F1 is csak 24-25m/sec-l jar

    ehhez rovid loket kell (~50mm, de max 55mm-s), az meg utcai autoban elegge ritka

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák