Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tboldi

    nagyúr

    válasz AssAssynn #216286 üzenetére

    Nálunk (kollektíve az egész családban) sosem volt szempont a későbbi eladás, addig használunk egy autót, amíg nem történik vele valami végzetes. A WagonR pl. már lassan 20 éve megvan, újonnan vettük, első tulajos. A svájci frank alapú hitelnek köszönhetően kifizettünk érte ~5 milliót (2004-es listaára 2,6M), most meg ér vagy 800-at. :D

    De erről jut eszembe az is, hogy az én MiTóm hiába a legöregebbek közül való (2009-es), mégis értékesebb valamennyi fiatalabb, kevesebb km-es példánynál, mert elég jól felszerelt, bőrbelsős és a legeslegjobb motor van benne (1.4 T-Jet 155 pacival, a második legerősebb a palettán, de megbízhatóbb is, nincs MultiAir, illetve a 120-assal ellentétben nem repedős a turbó sem).

    Előélet: Ha nem is teljes terjedelemben, de elég jól nyomon követhető a Jazz és a MiTo német, illetve svájci élete. Tű a szénakazalban esete, de nem lehetetlen ilyen külföldi autót találni, bár elsősorban az ársáv felső harmadában vannak ezek. Mondjuk ez a két típus itthon sosem volt túl népszerű, a kínálat jelentős része eleve nem magyar.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák