- Dell notebook topic
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Lítium-ion/Li-ion akkumulátorok
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Júniusban a hardverek is vakációra mennek
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- RAM topik
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
ma A ZTE Voyage 3D a saghaji MWC-n debütált, egyelőre csak Kínában kapható.
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Három nap alatt 5 millió eladott példány
gp Úgy tűnik, hogy a DLC-t nagyon sokan várták és még annál is többen vásárolták meg.
-
Ízléses külsejű hordozható projektort villantott a Yaber
ph A cég kétféle verzióban készülő, Full HD-s újdonságán a JBL is rajta hagyta a kézjegyét.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dong86
csendes tag
válasz Daffchy #215326 üzenetére
Szia!
Szaki nem vagyok de ha az octaviát nézzük a 2013 utáni modellbe az EA211(1.0-1.2-1.4) motorokat rakták ezek szíjasok és nagyságrendekkel jobbak mint a korábbiak, az 1.8-2.0 motorok ebben a szériában a EA888-Gen3 néven futnak. Ezek láncosak kettős befecskendezésűek és szintén jobbnak mondják őket, mint a korábbiak voltak.
Vannak a korábbi generációban is jó tsi-k de azt nem vágom pontosan melyek.Típushibák:
kokszosodás(főleg az 1.2-1.4, az 1.8-2.0 kettősbefecskendezésű az jobb ebből a szempontból)
olajfogyasztás(gyakorlatilag mindegyiknél jelentkezhet tartva a 30k csereperiódust asszem az 1.2-es a legjobban veszélyeztetett)
kuplung felső munkahenger
vízpumpa
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Dell notebook topic
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Opel topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Filmvilág
- Lítium-ion/Li-ion akkumulátorok
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...