Hirdetés
- Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
- Milyen monitort vegyek?
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
Hirdetés
-
Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
ph A "lopakodó" alaplapok fogadására felkészített konstrukció beletere nem lett szűkös, és az egyik változatának elejét fával díszítették.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
Még Snapdragon 8 Gen 4 sincs!
ma Máris a Snapdragon 8 Gen 5-ről pletykálnak, ami minden eddigi szettnél komolyabb teljesítményt hozhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
titta73
tag
Értem én, de akkor is kevésnek gondolom a teljesítmény ekkora tömeghez. Nem a számok vakítanak el (a Tucson rendszerteljesítménye 265 LE, szerintem sose fogjuk kihasználni, arra van másik autó), de a vw-nél mind a hagyományos belsőégésű motor, mind a villamosgép teljesítménye kisebb, a tömege meg azonos. Úgy gondolom jobban van terhelve, mint a másik megoldás. De mindenki azt veszi, ami tetszik neki. Engem ez a technika győzött meg jobban (és nem a külső, azzal nem tudok még megbarátkozni), nem beszélve arról hogy nem DSG, hanem hagyományos automata van benne. Járunk időnként magasabb hegyekben is, majd az idő megmondja, jól döntöttem-e.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen