- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Autóhifi
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
Hirdetés
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsoltip #193886 üzenetére
-Octavia 2 facelift 1.9 TDI, DPF nélküli motorral. Kap egy hajtókar csapágy szettet, aztán kimegy a világból, 2010 volt belőle az utolsó szerintem.
-Renault Megane 1.5 dCi 86 lóval. Bosch common rail rendszerrel nincs nagyon baj, kettőstömegű és talán még részecskeszűrő sincs.
-Fiatal, kis étvágyú, fél mérettel kisebb kombi vonalon Renault Clio Grandtour 1.5 dCi 90 LE, ez sem nyűgös, kapsz belőle 3-ért fiatal és keveset futott példányt, költségek minimálisak, ebben már persze van DPF.A végén szerintem is érdemes aláhúzni, napi bejárás mellett az évente autó árát pluszban elköltöd csak a bejárásra, havi 2-300k csak a kocsi. Tanulság: céges kocsi kell, és minél inkább teherautó, annál inkább el lehet számolni ki lehet fogni használtan is alapvetően személyautó típusokat, amik hátul át vannak alakítva, illetve négy előfordul 5 személy plusz teherre vizsgáztatott is (Focus mk3 esetén láttam ilyet). Úgy a cég megveszi egy összegben és elszámolja amortizációt, aztán ha letérdel, nem a te kockázatod egy drágább javítás. Ha meg többen jártok egy irányból, és együtt kapjátok a km alapú hozzájárulást a cégtől, úgy már kevésbé mellbevágó a költség talán saját fenntartásban sem, nem kioktatni akarok, csak minél több szemszögből értékelni a helyzetet
[ Szerkesztve ]