Hirdetés
-
PlayStationre tarthat a Palworld?
gp PC-n és Xbox-on is roppant népszerű a játék, vélhetőleg csak idő kérdés míg a Sony gépeire is befut a program.
-
A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
ph Ez sajnos azt jelenti, hogy ezzel a fémjelzéssel már alaplapok sem jönnek majd az EVGA-tól, de a high-end GPU-k elkötelezett hívei dörzsölhetik a tenyerüket.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz
dthadder #190502 üzenetére
"teljesítmény/nyomaték azért legyen"
Az 1.6-os szívóbenzin szerintem ezt az igényt nem fogja teljesíteni.
Vagy turbóbenzin, turbódízel, vagy legalább 2.4-es szívóbenzin (5-6 hengerrel). TSi motoroknál a 2012-2013 körüli időszakot szokták vízválasztóként megjelölni, innentől már szíjasak ezek a motorok, ha jól tudom és kevésbé problémásak, mint a korábbi generációk. Mondjuk a 2M Hufig nem nagyon fogsz még ilyet találni véleményem szerint.
Fenntartási költség, fogyasztás mennyire számít?
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz
dthadder #190502 üzenetére
Mivel írtad, hogy teljesítmény/nyomaték legyen, szerintem az 1.6 MPI kevés lesz (de nagyon megbízható, az tény)...
Én egy benzines Toyota Avensist néznék, de szerintem az épp a keret határán van. Az Opel 1.8 benzines motorjai jók még, ilyen van H Astrában, C Vectrában, Alfa 159-ben, és Fiat Cromában (utóbbit Magyarországon nem forgalmazták, ezért olcsó, de rizikós - a Saabot nem is írom). Ha az Alfát megnézed, bele fogsz szeretni, de az annyira nem praktikus autó családinak. :) Az
A Renault Mégane III is jó, de szerintem kicsit fapad, és az 1.6 szívó lehet, hogy karcsú lenne.
Turbós benzinesből a Fiat Bravo 1.4-es motorját szokták dicsérni, de nem tudom, hogy tették-e másba. Az Opel fórum titkos tippje a C vectra 2.0 turbós, csak nagyon ritka. A régebbi TSI-t tényleg rizikósak. A Ford Ecoboostjai és a Peugeot/Citroen 1.6 THP motorjai messziről kerülendők.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
dthadder #190502 üzenetére
Octavia 1.9 TDI, meg egy szett új hajtókarcsapágy. Üzemanyag spórolást benzinhez képest be a malacperselybe, aztán nem fog fájni, ha kell egy lendkerék mondjuk (de jellemzően többet spórol). Golf 5 ugyanez a technika. Rozsda valamikor biztos lesz majd, szerintem érdemes átnézni és a pici kavicsfelverődéseket, kezdeményeket kipöttyözni (akár rendszeresen pl műszaki előtt), és akkor 5-10 év múlva is szép marad az alja, típustól függetlenül
olcsóbb, mint a karosszéria munka.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- E-roller topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- OTP Bank topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ez a telefon lehet a Moto G85 egy átnevezés után
- EAFC 24
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- További aktív témák...