- Kezeli az új DirectX 12 funkciókat a friss AMD Software
- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Projektor topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- Androidos fejegységek
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Autóhifi
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Sunless Skies: Sovereign Edition
gp A jövő hét folyamán a The Falconeer: Standard Editiont zsákolhatjuk be.
-
Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
ph A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
tboldi #186381 üzenetére
Nem tudta, hogy racse van
majd a szervizkiállás (gyertya csere) és tankolás alatt behozza a lemaradást
Most nézem, 16.8 s a 0-100. Golf nekünk valami 19 körül van, ahhoz képest teleport
Fiat 12 s, de ugye limp mode-ban került hozzám, külön élmény volt először csak hibakódot törölve, aztán végül vákuumcsövet javítva az összeterelt ménest kipróbálni, de hamar meg lehet szokni. Ezért jó a lassabb autó, könnyebb értékelni a másikat. Mondjuk cégnél is vezettem mindenfélét, személyautóban talán a Logan MCV 1.2 szívó 73 lóval volt a legkevésbé dinamikus, de alapból 1.4 TDCI (70 LE) Fiesta volt a járkálós autó akkor, azzal is elvoltam, pályán volt csak kevés, de ott is kellemetlenebb volt az 1.2 szívó Clio, benzinesként zavaróbb volt a magas fordulat. Illetve kisteher vonalon a Fiat Fiorino volt aránylag kicsi motoros jószág (1.3 Multijet 75 LE), és a Transporter 83 lóval sem volt versenyautó. Valahogy elvagyok, akármit kell vezetni, egyelőre jobban foglalkoztat a költség oldala - olasz kocsim is úgy lett, hogy adódott a lehetőség, aztán végső soron mindnek van előnye és hátránya, csak ugye ki-ki máshogy ütötte be a fejét
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Projektor topic
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- moongoose: Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...