- Mini-ITX
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Valami baja van a tápomnak
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
tutis #184945 üzenetére
A turbotol nem kell felni. 300k km korul elmegy, ami nem konstrukciosan problemas. Radasul a benzinesek 99,9%-an meg valtozo geometria sincs, ami a problemak jelentos reszet okozza es dragitja a felujitast. 10 evente 150k-ert belefer egy turbofelujitas a nyomatekert cserebe szerintem
Hozzateszem tulnyomoreszt varosra szerintem vagy hibrid/plugin/ev valo vagy szivo benzines*, egyszeruen kellemesebb hasznalni. Amig nem tolt be a turbo, addig altalaban fickosabb egy szivo, a sok elindulasnal kellemesebb az erzes azzal, mint a turbosokkal.
*nyilvan a lakossagi kategoriaban, megfeleloen nagy motort mar nem fojtogat indulasnal sem a turbo. -
tutis
őstag
válasz
tutis #184945 üzenetére
[Top 10 legmegbízhatatlanabb autó 2019-ben] K astra a 10.-ik, én is ilyen visszajelzéseket olvastam a típusról.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
footy
addikt
válasz
tutis #184945 üzenetére
Ha magadnak keresel autót akkor olyat vegyél ami megfelel, ne olyat amit a legkönnyebb eladni. Vettem már én is így Golfot(mert könnyű eladni), de nem voltam boldog vele. Viszonteladásnál pedig az extráknak kevés hozzáadott értékük van. Az ár és a futás a meghatározó.
#184946) rbalint88
Amig nem tolt be a turbo, addig altalaban fickosabb egy szivo, a sok elindulasnal kellemesebb az erzes azzal, mint a turbosokkal.
Én ilyennel nem találkoztam egyik modern turbobenzinesnél sem. A kis dízelekkel van ilyen gond. A Kia 1.4crdi, VW 1.4-1.6tdi, Opel 1.7cdti mind hajlamos volt lefulladásra.[ Szerkesztve ]