Hirdetés
-
Still Wakes The Deep - Befutottak az első értékelések
gp Alig egy nap múlva érkezik a játék, amely egyből elérhető lesz a Game Pass rendszerében.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
it Sanghaj 10 Tesla jármű számára engedélyezte a tesztet, így előkészíthetik az FSD kínai indulását.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
tboy93 #177116 üzenetére
A teljes tervezési folyamat is Svédországban maradt, a vezetők is európaiak, ugyan azokkal a beszállítókkal dolgoznak, mint a többi prémium márka, Kína csak a pénzt adta a fejlesztésekhez, aminek most szüretelik a gyümölcsét, mivel nagyon jól fut a szekér.
Szerintem is baromság ez a "kínai Volvo" szöveg, abban az értelemben, ahogy sokan gondolják, semmi alapja nincs.
Szerk.: egyébként személy szerint én is elkezdtem nézegetni konstruktőri pozíciókat Göteborgban náluk, ha úgy alakulna, hogy elhagynám az országot a közeljövőben.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz
tboy93 #177116 üzenetére
Pedig a Volvo példája pont az az eset, amikor a kínaiak csak a pénzt öntötték a márkába. Nem akarták otthon megoldani a dolgot, saját tervezőkkel, mérnökökkel. Mindent Európában hagytak.Most látom, hogy xEon1337 már leírta ugyanezt.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
runner 125
nagyúr
válasz
tboy93 #177116 üzenetére
Leírták ketten is, ha egy kínai cég tőkét tol egy másikba, nem jelenti azt, h az egész filozófia, vezetőség, irányítás, gyártásminőség cserélődik /romlik.
A svéd - kínai kollaboráció eredményét meg szerintem nem kell magyarázni senkinek. Azóta iszonyú léptekben fellendületek az eladások, évről évre jobb eredményeket produkálnak és a Ford idők után végre újra szép autók születtek/nek..
Józan paraszti ésszel gondolkodva, ha tényleg romlik a minőség, rosszabbak az autók, akkor szvsz nem nőhet évről évre az eladás ilyen ütemben.
XC 90 kapcsán, azért 2003-ban a megjelenésekor, töredék extra, elektronika volt benne egy maihoz képest. Nem volt Android alapú infotainment (troll on: ami lehet akár önmagában is nagy, mindenre kiható bug), nem volt ennyi biztonságtechnikai eszköz, stb. Ismétlem, nem védeni akarom a típust, mert az is előfordulhat, h tényleg rosszabb lett mint az előd, vagy szimplán direktmód van így tervezve, kivitelezve, gondolván, h ha már csúcsmodell, akkor fizessen vastagon a user továbbra is.
De ha nagyon kehes lenne az XC90, szerintem találkoznánk jó néhány blogpost-tal, cikkel, mert a sorozatos blokkrepedések 3 milliós kárral nem veszhetnének el az éterben."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Befellegzett az Alone in the Dark rebootját fejlesztő csapatnak
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Parfüm topik
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 24
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!