Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
Hirdetés
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
PlayStationre is megjelent a Palworld
gp A szóbeszédek igaznak bizonyultak, mostantól a Sony konzolján is elérhető a teljes kiadás.
-
Újabb Redmi Watch 5 érkezett
ma A Lite modell AMOLED panelt, BT hívást és GPS-t kínál fillérekért.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HeavyToys
senior tag
válasz bitpork #161919 üzenetére
Ezeket a frázisokat olyan szeretettel ismétlitek. Igen, mivel van benne elromolhat,de azért szerintem ez közel nem olyan mint amilyennek vizionáljátok. Egyébként csak manuális váltóval nézném, nem automatával.
120k km, főleg ha valós szerintem abszolút nem kéne hogy gond legyen. Otthon van 1.5 Dci, újkorától nálunk, 280k km-rel, minden gyári benne (turbo-befecskendező-kettős tömegű), pedig az csak 1 sz.r francia.
A Civic 1.7 Ctdi-m ben 520k van. Abban is gyári az összes cucc. Kuplungot 1x cseréltem,de csak kinyomócsapágy miatt kellett. Én vagyok a 4. gazdája.
De most japán szempontból is mit? Toyota Auris 2.0D4D, az jobb? Honda Civic 2.2 Ctdi (8. genből, amire lenne pénzem mind olyan lepusztult).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen