- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- TCL LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Minisforum dokkoló OCuLinkkel
ph Ezzel szinte bármilyen VGA-val kiegészíthetjük mini számítógépünk hardverét.
-
A játéktelefonokat is megbabonázza az AI
ma Remélhetőleg a mesterséges intelligencia ránéz a Red Magic 9S Pro hőkezelésére.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
q13579
senior tag
Szerintem igenis érezhető a különbség pl. egy toldozott foltozott aszfaltozott úton is, amiből valljuk be őszintén, bőven akad itthon... Egy SUV gyári kereke kb 25%-kal "ballonosabb". (CR-V:225/65 R17 vs. Passat: 215/55 R16).
De ízlés kérdése is. Korábban nagyon élveztem, amilyen úttartása volt pl. egy A4-nek, alig mozdult meg az autó kanyarokban, előzéskor stb. Most viszont piszkosul elkezdett zavarni, hogy egyszerűen nem tudok megtenni itthon úgy 50 métert bizonyos szakaszokon, hogy ne rázna az út). Komfortosabbnak tartom jóval pl. quashai-t (erről van gyakorlati tapasztalatom) ilyen helyzetben, mint mondjuk a passat-om.
[ Szerkesztve ]
-
Jó-jó, de az nem értelmes kérdés, hogy miért jobb egy emelt Legacy, ha leszámítjuk az emelést.
Én épp azért vettem OBK-t és nem Legacyt, mert indokolt, hogy emelt legyen a hasmagassága. Havonta többször megyünk erdőn-mezőn, hóban-sárban-latyakban, sokszor háromnapi cuccal (elősátor, generátor, ruhák-kaják-kutyák vagy épp bringák), nem vihetek a Bakonyba Legacyt, mert az első dűlőn leakad elöl-hátul. Az OBK-nak a 22 centis hasmagassága pont jó, hogy az extrémebb OFF-road részeket leszámítva az út jellegétől függetlenül bárhol jól elmenjen, akár f*sssá pakolva is. Emellett nagyon jól pakolható, 3 szekrény + franciaágy lapra szerelve IKEA-ból sima ügy, és még fel is mentem vele lazán Törökbálinton télen a dűlőúton.Holnap pl. megyünk 3 napra horgászni a Vértesbe, autóban alvós, elősátrazós esték lesznek, ahogy elnézem erősen sarazós, dagonyázós részekkel. A két hátsó ülést síkba döntve egy 190*140-es fekvőhelyet kapsz, csak a kerékjárati ívek lógnak be picit.
Általánosságban pedig: jó menetteljesítmény, durva kanyarstabilitás (korábbi Passatjaim röcsögős, instabil, dülöngélő szekerek kanyarban a Subaruhoz képest pl.) kényelmes utastér, igénytelen, elnyűhetetlen motor, AWD meghajtás, kombi kialakítás. Azt nem mondom, hogy mindenkinek ez kell, de nekem punkt ez kellett, így ahogy van.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- Ketogén étrend
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Ukrajnai háború
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gitáros topic
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...