- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
ma Június 27-én lesz a kínai bemutató, de minden lényegi infót közzétettek a Weibo csatornájukon.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #141770 üzenetére
Golf 4: első sárvédőív teteje, illetve ajtó felőli sarka, ugyanott a küszöb, és a csomagtérajtó hajlamos rozsdásodni. Tekintve, hogy galvanizált karosszéria, jelentős abúzus szükséges, hogy valóban meginduljon a rozsda - megelőzésképp a sárvédő tetején belül a szivacsból le kell vágni egy centit, és a dobbetét mögött évente kimosni a felgyűlt leveleket/port (ez érvényes minden műanyaggal borított sárvédőjű autóra). Hátsó híd tud még valamennyire rozsdásodni. Nagy átlagot tekintve az abból a korból származó VAG autók elég jól bírják korróziót tekintve, főleg ha karban vannak tartva. Árkategóriától függ, olcsóbbak felszereltségtől függően tarthatnak pár elektronikai meglepetést (digitklíma csappantyúk, ajtózár kapcsoló, beállt hátsó ablaktörlő, beeső villanyablak).
[ Szerkesztve ]