Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csigacska

    tag

    válasz TheProb #122959 üzenetére

    Szia, én még a nyár elején vettem 2000-es évjáratú ELX 1.2-es 60 lovas Punto 2-t, 450-ért. Első saját autó, az igényeimnek megfelel, elvisz A-ból B-be, és nem kell tömegközlekedésben szenvednem, ha megyek haza BP-ről védikre.
    Eddig 6000 km-t mentünk vele, a vásárlás után ezek a költségek merültek fel:
    Első szervíz 95k (csak a szokásos vezérlés+vízpumpa, szűrők, olaj, fékbetét, + még egy pár apróság)
    Aztán jött egy kuplung munkahenger csere ez szereléssel együtt egy laza 20k. Nem volt túlzottan poénos beragadt kuplungpedált rugdalni, meg kihúzni nagy nehezen, de a lényeg, hogy csere óta rendben van.
    Ez után csak egy akku csere jött, de már a vételkor is mondta az eladó hogy öreg az aksi, ezt még a nyár elején cseréltem is - szintén 20k
    Amire te is számíthatsz, bár ne jöjjön elő: a kormányszerzvó hiba, nálam előjött - előjön változó időközönként, de már hozzászoktam, nem vészes vezetni szervó nélkül sem az autót, a parkolás kicsit nehezebb - valszeg ezt nem is fogom megjavítatni - ki tudja mikor jönne elő ismét a hiba. (most pl. van szervóm, de lehet hogy a köv. indításnál ismét elmegy)

    Ezek után vettem alufelni szettet, plussz kapott 2 új téli gumit előre - a hátsó 2 db gumi 1 éves volt kb 1000km-t futottak, a nyári gumik pedig vadi újak voltak a vételkor. 2 év műszaki van az autóra, kb max 3-4 évig tervezzük használni, utána pedig egy kombi lesz - addigra elvileg bővülni fog a család - és akkor már nem a 4-500k autókat nézegetem majd.

    A csippeltetést sztem is felejtsd el, essen át egy első szervízen, használd ameddig tudod, első autónak tökéletesen megfelel, az esetleges hibákkal pedig együtt kell élni, 10-15 éves autónál előjöhet bármi.
    Az elején még engem is zavart, hogy ennyi hibája lehet, de aztán megbékéltem a helyezttel, és az a kényelem és rugalmasság, amit a tömegközlekedéshez képest ad, kárpótol mindenért.

    [ Szerkesztve ]

  • !Overdose!

    őstag

    válasz TheProb #122959 üzenetére

    Most erre mit lehet mondani, hogy ne vegyük el a kedved? Nem szabadott volna megvenni egy olyan autót, aminek szét van rohadva a padlólemeze. :(

    Osztrák autó volt?

    [ Szerkesztve ]

    Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

  • rwin5

    őstag

    válasz TheProb #122959 üzenetére

    Az állapotfelmérés vásárlás előtt volt akkor miért vettél meg alvázrohadásos autót? Pláne, hogy odaírták, hogy nagyon.. Nekünk 2-es golfunkat anno baráti áron 130e ft körül csinálták meg alvázat, de "szétszedték" az autót szó szerint, a tanknál nem is sikerült ugyanolyan jól összerakniuk (pontosan nem tudom mi volt a menete) A sárga I-es golfunknak ugyanez a baja az alváza teljesen tropa, de azt mondták rá, hogy nem is érdemes megjavíttatni már.. Nem vagyok szaki, de szerintem az alvás rohadás az egyik legrosszabb téma, saját tapasztalatokból beszélve. :(

    szerk: hogy ne legyen rossz szájízem, ettől független remélem nem okoz sok fejtörést ezen baján kívül, balesetmentes közlekedést kívánok :))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák