Hirdetés
-
GRAVEN - Befutottak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
-
Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
ph Mini méretű grafikus kártya HTPC-hez, minigépekhez, esetleg streaminghez.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csigacska
tag
válasz TheProb #122959 üzenetére
Szia, én még a nyár elején vettem 2000-es évjáratú ELX 1.2-es 60 lovas Punto 2-t, 450-ért. Első saját autó, az igényeimnek megfelel, elvisz A-ból B-be, és nem kell tömegközlekedésben szenvednem, ha megyek haza BP-ről védikre.
Eddig 6000 km-t mentünk vele, a vásárlás után ezek a költségek merültek fel:
Első szervíz 95k (csak a szokásos vezérlés+vízpumpa, szűrők, olaj, fékbetét, + még egy pár apróság)
Aztán jött egy kuplung munkahenger csere ez szereléssel együtt egy laza 20k. Nem volt túlzottan poénos beragadt kuplungpedált rugdalni, meg kihúzni nagy nehezen, de a lényeg, hogy csere óta rendben van.
Ez után csak egy akku csere jött, de már a vételkor is mondta az eladó hogy öreg az aksi, ezt még a nyár elején cseréltem is - szintén 20k
Amire te is számíthatsz, bár ne jöjjön elő: a kormányszerzvó hiba, nálam előjött - előjön változó időközönként, de már hozzászoktam, nem vészes vezetni szervó nélkül sem az autót, a parkolás kicsit nehezebb - valszeg ezt nem is fogom megjavítatni - ki tudja mikor jönne elő ismét a hiba. (most pl. van szervóm, de lehet hogy a köv. indításnál ismét elmegy)Ezek után vettem alufelni szettet, plussz kapott 2 új téli gumit előre - a hátsó 2 db gumi 1 éves volt kb 1000km-t futottak, a nyári gumik pedig vadi újak voltak a vételkor. 2 év műszaki van az autóra, kb max 3-4 évig tervezzük használni, utána pedig egy kombi lesz - addigra elvileg bővülni fog a család - és akkor már nem a 4-500k autókat nézegetem majd.
A csippeltetést sztem is felejtsd el, essen át egy első szervízen, használd ameddig tudod, első autónak tökéletesen megfelel, az esetleges hibákkal pedig együtt kell élni, 10-15 éves autónál előjöhet bármi.
Az elején még engem is zavart, hogy ennyi hibája lehet, de aztán megbékéltem a helyezttel, és az a kényelem és rugalmasság, amit a tömegközlekedéshez képest ad, kárpótol mindenért.[ Szerkesztve ]
-
-
rwin5
őstag
válasz TheProb #122959 üzenetére
Az állapotfelmérés vásárlás előtt volt akkor miért vettél meg alvázrohadásos autót? Pláne, hogy odaírták, hogy nagyon.. Nekünk 2-es golfunkat anno baráti áron 130e ft körül csinálták meg alvázat, de "szétszedték" az autót szó szerint, a tanknál nem is sikerült ugyanolyan jól összerakniuk (pontosan nem tudom mi volt a menete) A sárga I-es golfunknak ugyanez a baja az alváza teljesen tropa, de azt mondták rá, hogy nem is érdemes megjavíttatni már.. Nem vagyok szaki, de szerintem az alvás rohadás az egyik legrosszabb téma, saját tapasztalatokból beszélve.
szerk: hogy ne legyen rossz szájízem, ettől független remélem nem okoz sok fejtörést ezen baján kívül, balesetmentes közlekedést kívánok
[ Szerkesztve ]