- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- RAM topik
- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- Gaming notebook topik
- Steam Deck
- Hawk Point Ryzen 9-cel jön a Minisforum legfrissebb minigépe
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
ASUS blog: nagyobb teljesítmény, teljesen ingyen
ph Egy NVIDIA GeForce RTX 4050-nel szerelt noteszgép is kínálhat felsőkategóriás sebességet, ha ismerünk pár fontos trükköt!
-
Alig két hét múlva indul a Concord béta tesztelése
gp Akik előrendelik a játékot, azok néhány nappal korábban belevághatnak a harcokba.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Satan_Claus #116720 üzenetére
Nem.
(#116718) Satan_Claus:
A németek az Euro 1-6 rendszer szerint osztják a matricákat.
Nem. ANemetek 1-4 ig osztjak a matricat (pontosabban 2-4 ig, 1es matrica nincs)
Ha te rakatsz bele utólag Részecskeszűrőt, és csináltatsz egy új AU-t, besorolják az autót magasabb osztályba, a lényeg a részecskeszűrőn van. Euro 4-ben ugye már kötelező a DFP.
Nem. Nem függ a reszecskeszürötöl a besorolas. Lenyegtelen, hogy van e benne, csak a kibocsatasi ertek a lenyeg. Ott vannak a hatarertekek a reszecskeszürö nelküli dizelekre is az euro4 nel is.
Ha ugye a inkelt weblap adatai helyesek, de elegge ugy tünik, nem egy kamu oldal
[ Szerkesztve ]