Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Modding és elektronikai kérdések
- Gaming notebook topik
- Milyen monitort vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- LG LCD és LED TV-k
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
Hirdetés
-
Mozgásban a Hell is Us
gp Ahogy arról már korábban szó volt, a megjelenést 2025-re halasztották a fejlesztők.
-
Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
it A CrowdStrike egyik vezetője bocsánatot kért egy kongresszusi meghallgatáson, amiért egy hibás szoftverfrissítés világméretű szolgáltatáskieséseket okozott.
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #136800 üzenetére
Persze...hasznaltauto mindig riziko....a dizel meg még nagyobb.
(#136801) xeon.Szabi ha Te kerekcsapagy, fek, felfüggesztes, lengescsillapito,kuplung, valto...... lennel, akkor kis hazank fö/mellekutjait es varosait szeretned inkabb jarni, vagy az autopalyait? (ugy nagy altalanossagban )
(#136802) focvis akkor bennem is az volt, hogy olvastam ezt a hirt es ugy ragadt meg, hogy mar a tsi motorokban is benne van a dpf....de valoban nekem is suvickolni kell krom tisztitoval a kipuff vegeket ha az 1.4 tsi t mosom Adblue t a TSI kbe is!
-
Declare
őstag
válasz xEon1337 #136805 üzenetére
Probald ki a Cseh autopalyat es utanna meg fogsz allni a kritizalt M1 en, kiszallsz es nyomsz ra egy csokot (jo a Csehek is szepen belehuztak, az elmult 2 evben a nagyreszet gyönyörüen felujjitottak) Teny hogy az M1 nem az autopalyaink zaszlos hajoja....mondjuk amilyen forgalom azon zajlik
(#136806) focvis en egy békebeli kromtisztito pasztaval szoktam pucolni (ilyen szürke kenöcs szerüseg ) az szepen lehozta. Valami hasonlo ujszerü kivitelben is müködökepes kell, hogy legyen. Esetleg talan kandallo üvegpucolot kellene megnezni, hogy nem bantja e az anyagat, mert az eleg szepen oldja az ilyen raegett kormot....üvegröl legalabbis.
(#136807) rbalint88 egy ilyen nekem is volt....cseheknel az is föuton....megalltam 5 percig nezegettem mi van, mert nem hittem el, hogy nem szakadt ki a kerek....fel volt telve vizzel pont a kereknyomon egy tenyernyi, de kb 200m mely lyuk erthetetlen, de semmi baj nem szarmazott belöle
-
Declare
őstag
válasz Integrale #136811 üzenetére
A gyogyviz, magyarazza, h miert nem lett baja a guminak/kereknek
(#136813) footy nalam tegnap pont a varosban a piroslampanal araszolva "okadta ki magabol" 3l/h allohelyzeti fogyasztasnal, a mögöttem araszolo autos örömere
(#136814) SzlobiG plane ha ebböl az LCI utani verziot nezed (2007 masodik fele). Ott sokmindenben sokat javult ez a szeria...nem veletlen keveredik az ara a hasznalauto kinalatban sem az uj F10 elsö generaciojaval. Egy szep M packos 525/530D E60/61 LCI komfortülessel 15-20k euro. Siman vallanam, szedanban persze
-
Declare
őstag
válasz footy #136830 üzenetére
jo de hat ha ez kell a nep egyszerü gyermekenek... tökeletes, meg jo esztetikai/müszaki allapot.... nem is tudjak ertelmezni ezt sokan, meg minden 3-ik hirdetesben ez van....egyszerü mondatok kellenek, amit felfog mindenki, kézzel foghato....hideg a klima es nem kell ra több pénzet költeni....ez átmegy
Amugy adom amit irsz
-
-
Declare
őstag
válasz footy #137039 üzenetére
"Ezeket a dumakat hogy regi jol bevalt szivo benzines kell venni, max az tolja aki nem probalt meg normalis modern turbot."
es ebben meg is fogtad a dolog lenyeget Szivo benzin az mondjuk palyanapokon jo moka lehet, vagy allatkodni egy regebbi még szivos 330i, M3 ....na az igen....mindennapi hasznalatban rugalmasabb, kenyelmesebb, takarekosabb a kis turbos szerintem is. Mint ahogy irtam is, hiaba marha franko a mazda 6 a 2 lityis szivoval...verszegeny es zabal....vagy közlekedsz mint egy 1.0 yarissal es akkor fogyiban hozza a kis turbosokat
(#137043) [rvilike]
+1 vagy lehet kisebb köbcentis is de legyen rajta 3-4 turbo
-
Declare
őstag
válasz footy #137063 üzenetére
Azert ha statisztikazunk, nezzünk eladott darabszamot is A "Germanok" picit több autot gyartanak es adnak el mint a lexus. Azoknal is azert leginkabb a bazi nagy mennyisegben gyartott 2 literes dizelek körül szokott lenni egy egy evjaratban/szeriaban hiba. Benzines lexus 2005 töl a mobile.de n van 550 db talalat csak bmw böl es csak 320 bol ugyan csak 2005 töl van 14,5k talalt igy azert könnyü kevesebb remtörtenetet talalni a lexusokrol (ezzel most nem azt mondom, hogy nem ismernem el, hogy alpbol jo autokat csinal a lexus...csak azert na
Lexusok meg ugy altalaban a japanok nekem nem jönnek be, a belsejüktöl kifejezetten kivagyok...de ezt mar beszeltük. Ami szep az az uj NX vagy RC azok klasszak mondjuk kepek alapjan.
Meg ami most nekem nagy meglepetes az a Jaguar F pace volt szerencsem most egy olyanhoz, hat az nagyon franko. Nem egy hivalkodo orias dömper, jol nez ki, igenyes, szep....nekem pl suv kategoriaban az most egy favorit.
(#137066) runner 125 egy szep e92 330d / 325d t el tudnek viselni nagyon....de a sima e90 az nem egy szep auto es az f30 se az igazi nekem.....na de majd most az uj 3 as bömi, csak figyeljetek
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #137197 üzenetére
Persze, hogy eg es föld, mert a H astra mondjuk 6-7 millios uauto, ez a passat meg 15 de itt van egy 7 er bmw is 30d motorral, ez is jol fogyaszt es ez is csak 2M kb [link]
Rövid idöre, funkcionalis autonak 15-20M autokat nezegetni 2M ert szvsz baromi nagy hazardirozas. Nyilvan Te dolgod, csak amit most hajtasz az a tipikus elsö kerdesek itt: autot keresek, ami olcso, keveset fogyaszt, megy mind az allat, full extras es költsegmentes....ilyen nincs vagyis van...kb mint a lotton a telitalalat
Ha tenyleg az kell, hogy jo esellyel ne szivd be, funkciojat betöltse, akkor amit irtunk többen, több helyen is...opel astra, ford focus, ilyesmi....es meg egy sima 1,6 os H astraval is be lehet szivni. Ha meg csim-bumm cirkus, nagynavi, napfenytetö, hawaii-dizsi kell az is van, csak a szopofaktor piciket nagyobb
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #137317 üzenetére
Nem ertem igazan miert kell ilyen sertödött hangnembe atmenni. Nem irtam sem azt, hogy hülye vagy, sem azt, hogy csak sz@rt lehet kapni ennyiert, vagy hogy tuti megszivod....
Annyit irtam csak, hogy rövid idöre, athidalo megoldasnak keresel egy autot, ha jol tudom, amire nem szeretnel sokat költeni a vasarlaskor sem es kesöbb a fenntartasnal sem. Erre irtam a velemenyemet (sok hasonloval egyetemben), hogy én ebben az esetben egy 1,6 / 1,8 astra H vagy hasonlo kategoriat vennek, ami egyszerü konstrukcio, de azert biztonsagos es kulturalt auto (azaz nem valami 20 eves kombi 100 ezerert 0 csillagos törestesztel).
Persze, hogy jobb es szebb egy dizel passat, es meg jobb es szebb az a 7er bmw amit linkeltem, de nem veletlen annyi az ara, amennyi...minnel magasabb kategoriat nezel annal nagyobb lesz a riziko, hogy beszivod es a "beszivas összege" is annal nagyobb lehet. Persze porul jarhatsz az 1,6 H astraval is, meg kifoghatsz egy hibatlan 2.0 dizel passatot is....csak az eselyek azert nem ugyan azok
Ha mondjuk azt mondanad, hogy hosszutavra keresel, kenyelmes, nagy csaladi utazo autot es tetszik a passat....az tök jo....picit magasabb arsavban talan, rakalkulalva meg azert jo par 100 ezret a dizel nyügök rendbetetelere es lehet egy faja auto akkor....de rövid idöre, athidalo megoldaskent én biztos nem rizikoznek egy ilyen passattal....
De mint irtam ez sajat velemeny es ezert irtam le...erre van ez a forum ha bitpork forumtars itt lenne, tuti leirna, hogy hülye vagyok, egyszer elünk, olyan autot kell venni amit imadunk es Te is hülye vagy, nem sz@ros passat kell, hanem minimum A6 Allroad, vagy 7 er, mert abbol is lehet venni jot....es neki is igaza lenne
(#137327) kornelka "Mondjuk ez tudja a 9-et is" ha még a potkereket is kivenned, akkor ....
(#137329) haddent 1 evvel Ö pont ki is eggyezne, ha jol tudom, annyi idöre szeretne csak kb
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Halver #137337 üzenetére
Mar miert szenvedne jobban? Ha nincs kiegeszitö fütes a dizelben, az lasabban fog füteni, illetve a dizel lassabban eri el az üzemi hömersekletet. Ha rövid uton ingazik naponta, akkor hatrany a dizel, mert jobban kopik es hidegebb lesz reggelente a kocsiban de ez nem csak a -20 fokra igaz....raadasul a globalis felmelegedes miatt, mar nem sokaig lesznek ugysem -20 fokok
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #137340 üzenetére
Segitek akkor, mert bosszant, ha valaki nem kepes szöveget ertelmezni es olyan dolgokat ad a szamba amit nem mondtam (es mindezt azert, mert leirtam a velemenyem, segitö szandekkal pofam leszakad )
Szoval, amit linkeltel az egy kisarkitott pelda volt egy 2.0 dizel passatra, illetve, amit linkeltem 7er bmw re.. vonatkozott...nem sikerült megerteni, ezert leirtam legutobb (szerintem egyertelmüen, mire gondolok). Idezem magamat:
"minnel magasabb kategoriat nezel annal nagyobb lesz a riziko, hogy beszivod es a "beszivas összege" is annal nagyobb lehet. Persze porul jarhatsz az 1,6 H astraval is, meg kifoghatsz egy hibatlan 2.0 dizel passatot is...csak az eselyek azert nem ugyan azok"
ha most ez szerinted egyenlö azzal, hogy "szerinted nem lehet kifogni jót, meg így is úgyis beszívom vele, ah nem most majd később" akkor nem velem van a baj.
de csak hogy nyugodtan tudj aludni: Figyi szerintem mindenkeppen passatot vegyel! Szep auto, kenyelmes, komfortos, biztonsagos! Ha kivülröl szep allapotban van, akkor az tuti hogy motorikusan is kiraly!
De ettöl függetlenül tenyleg hajra, mondom...ignorald a velemenyt, vedd, amit akarsz, de a szavaimat ne forgasd ki, mert azt nem tudom szonelkül hagyni
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #137344 üzenetére
Nyomtasd ki a parbeszedünket es mutasd meg valakinek pls (jah es a nyugodatn tudj aludni egy szolas mondas, nem azt jelenti, hogy alszol e delben vagy sem
amugy meg egy ide passzolo sztori:
Egyik baratom területi kepviselö, aki 60-80k km t tapos egy autoba egy evben. Kapott par eve egy elsö generacios 1.2 tsi skoda yetit. Folyamatos bajai voltak az autonak, turboval, vezerlessel, benzinpumpaval, benzinszag erzödött a kocsiban random stb....gariban nem keveset allt szervizben. Egy evig birtak, aztan a cegtulaj elvitte egy szakszervizbe, mondta hogy tegyek rendbe, amit muszaj a legolcsobban csereljek/javitsak, miutan kesz lett eladtak....kb uj szag volt a kocsiban, 1 eves, tip top allapot....kivülröl...jah, belülröl is. Az uj tulaj elete legroszabb autovasarlasa volt ez.
Sajna optikailag szep allapot semmit nem jelent olyan nepper trükkökröl lehet olvasni, amivel ki tudjak csinositani az autot, hogy hihetetlen. 1.4 tsi nel pl a lancnyulas tipikus pelda az elsö szeriasoknal. Ott ha jol tudom valami adalekkal el lehet csendesiteni/hallgattatni egy idöre a kerepelest pl indulaskor, de attol meg az a lanc kuka. Ennek pl mindenkepp nezz utanna ha idösebb 1.4 tsi t nezel
-
Declare
őstag
válasz #64118272 #137960 üzenetére
Van egy jol müködö Golf V ami 11 eves es ezt le kell cserelned egy 2 evvel fiatalabbra....max 1 millioert.... ...hat azert ez igen erthetetlenek tünö elöiras.....nem lehet megbeszelni a fönökkel, hogy vagy emeljen keretet es akkor szives örömest atülsz egy par evvel ujabba, vagy had menjen meg a mostani?
-
Declare
őstag
válasz #64118272 #137991 üzenetére
Valami ilyesmi citroen c5? [link]
Ilyen volt egy baratomnak, motorikusan nem volt baja....hat az elektronika az francia altalaban vilagitott egy egy lampa a müszerfalon, hogy eppen a tolotaoradar nem müködik vagy a kanyar követes a xenonban vagy valami....de ha ezeken at tudsz lepni....hatha mond valaki valamit a motrra. Amugy nagy dög, van benne hely
Ford focus? 2.0 vagy 1.6 disel? pl?
Nem igazan tudom ezek milyenek, inkabb a többieknek dobom fel a labdat, mint ötlet hatha....
-
Declare
őstag
válasz Integrale #138002 üzenetére
Amugy ebben van valami, +1 mondjuk kerdes, hogy 2-300k az mennyit segit a helyzeten...
(#138003) Lacy6 azert arra a feher börbelsös mondeora befizetnek, hogy a 94k km nek a henyszorosa van benne tipikus cegauto.
Nem igazan ertem ezeket az almokat, amiket kergettek, hogy 5-6 eves dizel autok 90-100k kmekkel ezek azert eleg ritkak.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz alázógyík #138009 üzenetére
En egy keveset futott dizeltöl ugyan ugy tartanek, mint egy extrem sokat futottol. A sajat automon latom es a szerelöm is mindig mondja es mutatja a különbseget a dizel es dizel között, amikor nala van az auto ....helyben futkosos dizel szvsz a legroszabb, a dizel nem arra van, hogy naponta 15x beinditsak es menjenek vele 3 km t. Az extrem sokat futott dizel is riziko nyilvan, de egy evi 30-40-50k futott dizel auto szvsz tökeletes...az jo esellyel nem varosban forgolodott hidegen...de ez nyilvan szvsz Hogy mitöl felnek az emberek a büvös 100k km fölött ez nekem erthetetlen raadasul az elsö komolyab szervizek is szerintem 100-150k között megtörtennek...
(ez most nem az autodra vonatkozik, hanem altalanossagban )
(#138008) kornelka ez igy van persze de azert en is figyelgetek par tipust a mobile.de-n es bakker 1-1 szep es jo auto az tenyleg villanasnyi ideig van fent
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #138014 üzenetére
Ha valos benne a km, akkor a valto egy gázos pont lehet. Az enyemben 140-150 körül esett szet. Allitolag a 110lo erös 6 os manual valtos valtozatban nagyon gyakori ez a csapagyhibas valto szeria. Arra +2-300k javitast ra kell kalkulalni + ilyen körül a kettös tömegü is akár halódhat. Az enyemben is egy füst alatt azt is csereltek az elözö tulajnak. Az ujabb + money. Ö valamivel több mint 2000 eurot hagyott a szervizben....de Magyarorszagon is 300k t biztosan ki kellett volna csengetni a javitasra.
Pont jo pelda erre,amit az elöbb irtam, hogy ez a 100-150k közötti futas szvsz egy eleg necces dolog. Az elsö komoly szervizszamlak pont aktualisak lehetnek könnyen...plane egy dizelnel.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #138021 üzenetére
Ez csak FYI csak azert irtam le, mert a pakliban benne van, tudni kell rola, egy szaki meg tudja mondani kb, mi a helyzet a valto csapagyakkal, mert ha nem volt meg cserelve es ebben is a hibas szeria van, akkor annak már hangja kell hogy legyen. Ettöl ez még nem dráma ám
Ha hibas a valto, akkor azt kellenne pl mondani, hogy oke, 1,8M lenne a kocsi, de itt egy ajanlat a szerviztöl a valto renberakasra, mondjuk 300k a kettöstömegüvel. Engedjetek az árból még 150-200 at, megcsinaltatod es van egy dizel kocsid, amiben a valto/kuplung a következö 150-200k km re rendben van, motorikusan pedig egy nagyon megbizhato konstrukcio ez. Problem solved es mindenki jol jart
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #138362 üzenetére
Nem hoztad el vegül azt az alfat amit linkeltel regebben es mondtad, h kiprobaltad? Abszolut nem vagyok sem olasz sem alfa parti, de az a kocsi az szep
xenonhoz annyit, hogy amiota apum megvette az elsö xenonos autojat en akkor azt mondtam, hogy es az egyik kriterium volt az elsö sajat automnal is a követekzönel a komfort ülessel fog bövülni a kriteriumok listaja de a xenont nem engednem el semmiert....max LED ert.
Sokszor vezetek este is, vadveszelyes területen is es eg es föld egy xenon ilyenkor a halogenhez kepest. Sokkal erösebb a xenon fenye (asszem a xenon 3000lument tud a halogen technika 1500 körül) , a kanyarkövetes meg hab a tortan. A vadak szeme meg szo szerint vilagit a xenonos fenyben, mig a sima halogentöl nem. Sokkal jobban eszrevenni, ha valami az ut szelen leseget Persze itt is fonto, h milyen a lampatest, van jobb, rosszabb itt is, mint mindenhol
-
Declare
őstag
válasz Viperator #138378 üzenetére
Ha jol be van allitva, akkor nem igazan vakithat jobban....etöl függetlenül en is tudom, hogy van amikor zavarobb a xenon...hat ez van...sorry de azt kell mondanom, ha valasztanom kell a között, hogy eszrevegyek e elöbb egy kivilagitatlan biciklist, vagy egy arokparton nezegetö özet de cserebe par masodpercre jobban zavarom a szembejövöt, hat azonnal tudok valasztani.
-
Declare
őstag
válasz kovacsroli #138444 üzenetére
Ez az s40 volvo az 1.8 as motorral is iszonyu verszegeny....1,6 os mocival + 17 es kerekekkel....es meg rapakolni az R designt.......hat....szerintem a millioval kevesebb is sok erte
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #138456 üzenetére
a 0-100 az mindig csak 1 adat a sok közül, ez meg nem jellemzi a motor nyomatekossagat, rugalmassagat stb....azert viszonylag kevesszer futod a 0-100 at Te is gondolom ellenben 30-50, 50-100, 100-120, 130-150...jo pelda erre az en 1,7 cdti astram. Haveromnak ugyan ez van csak 1,6 szivo. Multkor kicsit hajtosban tettünk meg autopalyan/föuton egy 150-200 km es tavot, ö ment elöl, en követtem, ö ismerte az utat, en nem annyira es mindig nekem kellett elemelnem a labam a gazrol, hiaba azonos kb a kettö kocsi teljesitmenye, hatarozottan jobban ment a dizelem. Aztan nap vegen vezette az enyemet egy rövidet es az volt a reakcioja, hogy baszki ez raketa pedig nem, söt az öve a 0-100 at picit jobban futja, de a mindennapi hasznalatban, varosban, rugalmassagban ezerszer jobb. (ez csak olyan kis tapasztalati szösszenet)
es akkor ezek utan irom, hogy az 1.8 as v40 volo az nem csak a 0-100 at futja sz@rul, de elözni is kinszenvedes vele....hat akkor egy 1,6 en minden ismeröst lebeszelnek rola, akar szaguldozos, akar nem.
(#138450) w333 200lo abszolut nem sok. Ha palyazol nagytempoval böven kellenek a lovak/Nm ek. Plane egy kombiba....ettöl függetlenül egy R designos kombi nekem is inkabb vicces....a vezetesi elmeny, sportossag nem attol van, hogy egyenesben presel az ülesbe....hanem kanyargos uton, csuszos uton egy kombi ott pedig csuszik maszik sodrodik...egy limohoz vagy roadsterhez kepest. Egy kombi legyen az ami...pakolos, utazos, komfortos auto....egy nagy dizelt bele, ami tol mint a mozdony es csok nekem ez a kombi
-
Declare
őstag
válasz Integrale #138461 üzenetére
Hosszabb, magasabb, nehezebb kasztni, magasabb sulypont? Minden auto ami elmenyfaktorra gyur, az az elözöek ellen dolgozik. Gokartokat sem kombinak epitik, meg a roadstereket sem Soha nem csapattam kombival, de aki igen az is meselte, hogy egy kombi jobban dobja kifele a segget a kanyarban. Ami logikus is.
Az hogy a limo nehezebb, mint a kombi az azert fatal errornak tünik (persze vannak ilyenek az autogyartok törtenelmeben... ) A bmw 3 er nel pl nem ez a helyzet a bmw adatlaja szerint. 85kg a limo javara.
Most nyilvan nem azt mondom, hogy egy kombi az egy tehetetlen tohonya ize egy ugyanolyan limohoz kepest....de szvsz mindennek megvan a maga szerepe....a kombihoz nekem viccesen hat a sport design, ültetes es 6 kipufogo es a roadsterhez is vicces az utanfuto, meg a tetöbox
de tudom, hogy sokan csöpögnek az R design a6 avantra....nem vagyunk egyformak
-
Declare
őstag
válasz Integrale #138469 üzenetére
ok, adom nem igazan hosszabb...csak optika...
Akkor marad a valamivel magasabb sulypont, a kanyarban könnyebben kicsapodo far es az, hogy nekem nem tetszik de en a kamion versenyeket sem szeretem...egy kamion az kamion, az huzzon 80 al 10000tonnat....egy sport auto, meg nezzen ki ugy mint egy sportauto...alacsony, lapos, aramvonalas....de mondom nem vagyunk egyformak
amugy ez az E60 M vs e61 M erdekes felvetes, kivancsi lennek egy ilyen összecsapasra
-
Declare
őstag
válasz Integrale #138478 üzenetére
"Ne az Astra sedanbol es Caravanbol indulj ki, mas liga"
ok, ezt is adom , soha nem probaltam meg egy A6/A6 Avant/RS6 Avantot...
Az hogy mit gyartanak, az azert nem az ertelemtöl függ....ha keresik, legyartjak....a Q1 audi pl mi es mire jo? megis gyartjak.
Nem a kombival van a bajom, az egy praktikus jo dolog....de kombibol sportautot csinalni az nekem az a kategoria, amikor a dagi nö felhuz egy bikinit....jo dolog a bikini, de ha valaki dagi annak nem all jol, mert nem ra valo. Na ezt erzem egy 4 kipufogos, ültetett, felspoilerezett kombinal....de belatom, valoszinüleg kis különbseg jönne csak ki egy komolyabb avant vs limuzin tesoja között (pl RS6 vs RS6 avant)
-
Declare
őstag
válasz Acheron #138502 üzenetére
ezek mind hasznaltfüggö dolgok azert. Lehet egy 100 lo alatti kis kasztnis auto is jo varosba, de ha egy limuzint nezünk, amibe az ember neha bepakol, meg bepakolja a csaladot/baratokat, akkor azert valtozik a kep.
Varosban oke a dolog, ott max csak sokat fogyaszt egy alulmotorizalt valami, de ha mar palyazni is ki kell vele menni, akkor ott folyamatosan többet fog fogyasztani ha valami alul van motorizalva (mert erölködik a motor), illetve az is ciki, amikor jön az emelkedö es be kell sokorlni a teherautok köze, majd a lejtön meg ujra fel lehet gyorsulni 160 ra (lattam ilyen mutatvanyt nem eggyet ).A masik meg a föut. Na ha ott elözni akarsz, akkor azert megint csak nem mind1, milyen teljesitmeny van a kocsidba....vagy mehetsz 70 el valami kalapos suzukis/loganes mögött egesz uton
Szoval is-is, hasznalat es soförfüggö is a dolog
-
Declare
őstag
válasz -secret- #138881 üzenetére
Itt a lenyeg, amit mindenki ir, nem, az hogy szep/nem szep, valos a km / nem valos, hanem a technika! Lehetett nagyon jo gazdaja, lehettek jo baratok, biztos nem csap be, de ha eljön az idö, hogy költeni kell a motorra (marpedig jo esellyel eljön), akkor a PDTDI motorra nagyon sokat fogtok költeni.
Tehat könnyen meglehet, hogy jobban jar egy visszacsavart ismeretlen elöeletü CR TDI vel, mint a barati PD TDI vel. Azert erre felhivnam az ösök figyelmet
-
Declare
őstag
válasz rbalint88 #138885 üzenetére
Most nagyon altalanossagokban beszelünk....biztosan van olyan auto, olyan futassal, amire en is azt mondanam, hogy inkabb a PD TDI....de alapvetöen en nem vennek PD-t....egy baratomnak volt ilyen passat es horror mit költött ra....es mashonnan sem olvastam jobbakat.
Amit elsöre linkelt abban allitolag 147k km van....siman lehet, hogy minden a gyari, akkor meg idözitett bomba. Inkabb egy CR TDI 300k km nem rossz motor az, neten is azt talaltam, meg itt is irtak rola paran. Dizelnek dizel, de ha tudjak ez mivel jár es megvan az eves km ami indokoltta teszi, akkor jo az....Szvsz
-
Declare
őstag
válasz #03969024 #138921 üzenetére
"5. "p..cimágnes" faktora is kellően magas"
ha nem a Tesla elött akarsz magnesezni, akkor egy 10 ev körüli 3 as bmw is kijön 3-4 millabol monduk a 325/330d, azok is jo motorok, meg hatulhajt es van nyomatek is....bar mivel semmi konkretumot nem irtal, igy nehez barmit mondani...
-
Declare
őstag
válasz #03969024 #138966 üzenetére
Na jo de erted, mi a "kellöen tagas"? Mi az hogy ne kelljen sokat szegelni...mi a "sok"? Mi az hogy nagy nyomatek miatt 2,5 dizel? egy 20 eves 2,5 dizelnek lehet fele annyi nyomateka volt, mint ma egy 320d nek.....minden relative, eeerted
a magneses hasonlat, meg ironia volt vannak nök akiket egy 3 as golfal is bemagnesezel...de most tenyleg ugy keresel autot, hogy mi az aminek a kulcsat az ujjadon pörgetve kiraly leszel....ne mar
A hatso kerek kerdese, meg hogy hol laksz...amilyen telek vannak mostansag, keves az a hely, ahol nagy lenne a teli szenvedes. Sielesnel mondjuk tud hatrany lenni, de ha felkapottabb helyekre jar az ember, ott is minimalis az eselye, hogy elakadsz. Holanc, plussz az elektronika segit a legtöbb szituban.
Nekem pl nem kellene xdrive
-
Declare
őstag
Nekünk most uj ceges autokent egy V40 volvo van, D3 (5hengeres) mocival, eleg jol felszerelt....nagyon jo kocsi....de nem kellene. Apumnak A3 audi van, az is hasonloan magas felszereltsegü....sokkal jobb az audit vezetni, jobban bejönnek a kezelöszervek is, nekem a design is. A volvo egy total steril, minden inger nelküli auto.
A csaladban van egy S40 is, az total ugyan az a feeling,mint a V40.Szoval mielött mindenki nekem ugrik, szummazom a velemenyem :
Nagyon jo autonak tartom a volvot, kivalo ceges auto, kivalo auto annak, aki nem szeret vezetni, csak funkcionalisan eljutni A-B be stb....de magamnak en sem vennek (60 evesen egy S60/S80/S90 az jöhet ). (hogy egy T5/D5 sport kivitelü C3/V40/S60 mit tud nem tudom, nincs tapasztalatom....)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz xEon1337 #139109 üzenetére
Neem nem az uj, pont ez a generacio 2009 es.
Vezetesi elmeny nem csak annyi, hogy mekkora benne a motor Nehez ezt megfogalmazni....nyilvan egyeni izles kerdese is....egyszerüen ezek a volvok, amiket irtam a totalis nihil...vicc nelkül, sokkal elvezetesebb a HAstra GTC m az 1,7 dizellel
Ami a v40 ben sokkal jobb az a gyors reagalasu gazpedal es a motor hangja, fogyasztasa meg a bluetoothos rendszer, ami patentul kezeli a telokat. Szoval tenyleg jo kocsi....de sajat autonak masra vagyom
-
Declare
őstag
válasz xEon1337 #139118 üzenetére
Ez a premiumozas ...egyszer ha megmagyarazza nekem valaki, hogy egy A3 mitöl premium...vagy egy fapad 3 bmw.... Egy Porsche panamera vagy egy A8 akkor mi? Gigamegahiperüberpremium?
De azert ha premium, akkor mar inkabb ez V90 Crosscountry
Nem lehet gyartok alapjan kategorizalni szvsz....abban meg igazad van, hogy mas mas stilust/eleterzest kepvisel 1-1 marka....a volvo a kiegyensulyozott, nyugodtat
-
Declare
őstag
Hmmm...de az picit mas szerintem...ott mason van a hangsuly....a legujabb, legfullosabb Impreza is gagyibb belül, mint a kia ceed mondjuk....de mellette olyat ad, amit nagyon keves mas auto...de reszben ertem mire gondolsz....de az hogy milyen az anyaghasznalat, az csak egy resze annak, szerintem, hogy egy auto "premium'" vagy sem.
(#139131) xeon.Szabi ez is jo reszben ezt is adom. Viszont nekem attol lesz premium egy termek, ha az kiemelkedik a többi közül....egy panamera pl premium, mert olyan anyagok vannak benne, olyan teljesitmeny.....stb, amit mas autoban nem vagy nem igen talasz meg....
Jo de nem offolok tovabb ujra ezzel...csak nem birom manapsag, hogy a marketinggel mennyi embert megetetnek, meg mindent eladnak....minden premium, high-tech, bio, öko...közben a francokat...
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #139248 üzenetére
Ezt hasonlitod azokhoz az alfakhoz, amiket neztel? amiket linkeltel multkor, azok 2.0, 2.5 ös 160-200 lovas dizelek voltak kb ha jol emlekszem, automata valtoval, börülessel, xenonnal....az volt 2,5-3,0 milla ha jol emlekszem.
Ez meg egy 1,6 benzin astra, fapad ülessel, manual klimaval, gurtnis hatso ablakokkal, halogennel es olyan szinten szarra kopott kormannyal, ami vagy arra utal hogy kb 3x ennyi km van benne, vagy olyan gazdaja volt, akitöl nem szeretnel autot venni....mind ezt 1,7M.....[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #139253 üzenetére
Most kezdjük megint ugyan azt, amit multkor?
(#139246) B-L-A-C-K "Azért nem, Alfába fullosat 3-ért veszel. H-s astrába meg 2 alatt is kapsz már." Fullos alfat hasonlitod a fullos astrahoz (mert akkor az falsch, fullos astrat nem kapsz 2 millio alatt), vagy a fullos alfat hasonlitod a fapad astrahaoz annak meg akkor nem sok ertelme van...nyilvan a fullos alfa dragabb lesz, mint a fapad astra. (erre irtam amit irtam)
(#139247) szabonagyur : "Ami H-ból igazán jó és keveset futott, elvárásaidhoz igazodik annak meg is kérik az árát.
Tény drágább egy Alfa, de közel sem annyival olcsóbb a H, illetve nagyobb a piac mint gondolod." (erre probaltam reagalni, hogy ezzel kb egyet ertek(#139248) B-L-A-C-K "Nem tudom te mikor kerestél H-s astárt, de én mostanában napi szinten nézem a használtautót, és 2 millió alatt már rengeteg normálisat veszel akár magyar tulajosat amibe vannak 120 ezrek. Itt van pl ez 1.7-ért " (ez amit linkeltel, minden csak nem normalis erre probaltam meg felhivni a figyelmed.
Na remelem, most gyorsabban tisztaztuk, a ki mire gondolt kerdeskört, mint a multkor
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #139256 üzenetére
Kerdes mit nevezünk fullosnak Astraban is volt automatavalto, sportüles, szines navi, xenon, tetöablak stb.
ez monduk ahhoz kepst amit linkeltel fullos de nyilvan a H/J Astra komfortban mindig alacsonyabbra volt pozicionalva....ez most a K astraval valtozott meg
mas kerdes, hogy en sem vennek 9000 euroert egy 1.9 es H astrat...
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #139258 üzenetére
"H astra, amit 2 millióért tudok venni, nem fullosat, de kevés km-rel, fiatalabbat." es üzembiztosabbat
J astra a kategoriaban nagyon nehez, az megnyomja a fogyasztast, rontja a menettulajdonsagait, illetve nekem volt olyan baratom aki hasznalt par honapig J astrat, de nem szerette, folyton kinlodott valamivel...pl ö a legkondit nem tudta beallitani, folyamatosan szenvedett vele, meg volt mas is de mar nem emlekszem. Az a J nem egy Top auto a maga kategoriajaban a J GTC az mondjuk bitang jol nez ki...elöben is nagyon allat a mai napig....de azok tartjak is az arukat....13-15 ezer euro körül lehet az elsö ertelmes dizeleket megtalalni
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #139260 üzenetére
Talan kesöbb is könnyebb eladni, mint a H astrat, mert fiatalabb...csereben picit talan többet buksz rajta....
En is gondolkoztam a fiatalitas kapcsan a J astraban, de nekem szedan vagy GTC kell....a sedan nem is tetszik es nem is jött be es nem is hallottam rola jokat, a GTC meg nagyon draga, ahhoz kepst, ami.
Ha Neked bejön, bele kell huppanni az 1,7 es moci ugyan az asszem, mint a H ban, az nagyon jo, strapabiro konstrukcio, a 2.0 viszont mar veszelyesebb, insigniaban szokott vele gubanc lenni, a J ben nem olvastam rola, lehet ott nincs vele valamiert gond ennek azert ha 2.0 veszel utanna kell picit olvasni.
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #139263 üzenetére
Összekeversz decide forumtarssal sajnos Se nem J se nem OPC, de jonak jo kis H GTC 1,7 cdti vel az megvan [link]
Elöször abszolut atmeneti autonak szantam, kisse lenezöen, de aztan jobban bevallt, mint gondoltam es nem adott okot, a piac/fizetesem meg nem adott realis alternativat a cserere. Ha cserelnek, akkor mindenkeppen fiatalabb, erösebb dizel kellene es nincs olyan jelenleg, ami elerhetö es kellö elörelepes lenne szamomra (meg persze nem artana ha hatul hajtana )
mod: az On resze lemaradt szoval a 2.0 cdti vel az insigniaban turbo csö repedes szeria hiba volt es az az alkatresz eleg huzos, meg valami csapagy hiba is volt, ami szinten faj....de ezeket mindig csak az insignianal olvastam, J astranal nem, pedig elvileg ugyan az a motor. Az 1,7 es dizelt szoktam en ugy olvasni, hogy valoban problemamentes....ezert valasztottam en is azt es egyelöre ez beigazolodni latszik
(#139266) B-L-A-C-K nincs fikazas, csak realitas amugy meg ha egy J OPC röl beszelgetünk, azzal a futomüvel, motorral az a par plussz kg nem fog erdekelni különösebben senkit igy is bitang jo idöt megy palyan.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #139266 üzenetére
Mondjuk ha veszek pont nem 2013 lesz
Pont ezert talan amit veszel, ott mar kicsereltek, ha ki kellett....de mondjuk, ha 50k, ahogy (#139267) SzlobiG irta, akkor azert az nem a vilag vege . Anno amikor az insignianal ez kibukott es sorra repedtek a par eves autokon ezek a csövek, akkor hiany cikk lett es ilyen 100 ezres tetelekbe került a javitas/alkatresz.
Az a csapagyhiba erdekesebb, mert az a motort erinti...nem "csak" egy csövet. Ha elhatarozod magad es utanna kutakodsz, biztos meg lehet talalni, mire kell figyelni, melyik szeriat erinti es hogy lehet megvizsgalni, mi a helyzet a kiszemelt autonal.
Amugy a Golf nem jatszik? Ha nem ockodsz nagyon a behozataltol, abbol is lehet annyit talalni a Nemeteknel, mint egen a csillag.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HMD Skyline - jó szerelés
- Tőzsde és gazdaság
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Politika
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- iPhone topik
- Windows 10
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen