Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
Hirdetés
-
Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
it A CrowdStrike egyik vezetője bocsánatot kért egy kongresszusi meghallgatáson, amiért egy hibás szoftverfrissítés világméretű szolgáltatáskieséseket okozott.
-
Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
ph A leginkább Adobe alkalmazások munkamenetének gördülékenyebbé tételére kihegyezett MX Creative Console hamarosan kapható lesz.
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
válasz xEon1337 #144091 üzenetére
Vagy amikor 2,5 órát és hatalmas kerülőt kell vonatoznod, hogy beérj a munkahelyedre, 15 perc vezetés helyett, és a benzin még olcsóbb is, mint a bérlet. Néha nincs az embernek választása, ennyi van, a gyereket etetni kell, haza kell érni, főzni, tenni a dolgokat, stb. Napi 5 óra utazás ezekben nem segít. Nem sarkítás, édesanyámnak ennyi lenne az út, míg beér tanítani. Te, mint városlakó, sosem fogod ezeket megérteni.
-
aero.
veterán
válasz pilóta #144146 üzenetére
Kicsi az olajtöltet a motorhoz, ennyi idősen már kaptak az autók rendesen, az emberek ritkán csekkolják az olajszintet, 1 liter elfogyása - ami hajtva akár 3-5e km alatt elillanhat - már a kritikus szintet közelíti a csapágyakra és a főtengelyre nézve. Egyszóval alulméretezett kissé a technika. Az 1.8-cal nincs gond szerintem, kérdés mennyire elég a bódéba.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz Atomgeszi #144205 üzenetére
Általánosságban az eddig karbantartásoktól függ az egész. Lehetséges egy kuplung csere (első, de akár második is lehetséges), ha 10+ éves múlt akkor motortartó + váltótartó bakok, futóművet azt érezni kell, de nem árt legalább új szilentekkel nyitni. Szelepfedél tömítés, főtengely szimmering. Olajfolyás nagy valószínűséggel előfordulhat, motortérben gumicsövek ellenőrzése (repedezés, porladás), de összességében minden egyéb átnézést igényel, amit használtautó vásárláskor át kell nézni.
-
aero.
veterán
válasz molnarpeter #144408 üzenetére
Szerintem autóra, mert bárki vezetheti ugye otthon más autóját megkötések nélkül. Itt az UK-ban személyre van, mert bizonyos biztosítási fajtáknál külön kell biztosítani minden sofőrt.
-
aero.
veterán
válasz Luck Dragon #145125 üzenetére
Van benne, swiftben is.
-
aero.
veterán
válasz Luck Dragon #145128 üzenetére
Az 1.2 az benzin, abban nincs. Jól fogyaszt az a motor, amellett nem nagyon éri meg a dízel.
-
aero.
veterán
válasz pocokxx #145329 üzenetére
2010tol talan, ha jol emlekszem. A versoban jelent meg eloszor. Jo kerdes, hogy az meg a lancszakados verzio, vagy a toyota lecserelte, erre szaktopikokban erdemea rakeresni. Amugy azon kivul jo motor, ha megkapja a revizios lancot (bmw-ben)
Ha regi akkor 1.9 igen, a 2.0pd nem jo, a 2.0 cr eleje sem, magus leirta a multkor hogy meg azokban is a szar olajpumpa van, de motorkodra ugy is tudja mi a dorges.
-
aero.
veterán
válasz concret_hp #145468 üzenetére
Nem
-
aero.
veterán
válasz pècsimunkás #145554 üzenetére
Nem kell nagyon bejaratni, 1000km-ig finoman, utana akar ami a csovon kifer.. Mikor irja elo az elso olajcseret?
A kokszosodas nem lesz problema 120-160e km-ig biztos, csak ne nagypapi tempoba jarj vele alapjaraton. -
aero.
veterán
válasz Mauzes #145703 üzenetére
Valamivel tobbet esznek benzinbol, mint a hatchbackek, nyilvan. Dizelben kisebb a kulonbseg, konkret tapasztalatom nincs, csak x6 40d-vel, az 11-et eszik nem papa tempoban, de a bmw dizelek mindig is jol fogyasztottak.
De pl ez az uj mokka 1.4 turboval eleg gyasz, egyik tesztben se nagyon tudtak elmozditani 10 literrol.
-
aero.
veterán
En nem annyira hiszek a legellenallas dologban utcan, mint sulycsokkentesben. Uj cla 0,24cw ... Regi autok 0,36-0,42, megse esznek jelentosen tobbet, sot.
-
aero.
veterán
válasz runner 125 #146073 üzenetére
Egy motorral le lehet fedni a palettát, gyengébb turbó, cooler stb. mehet rá, beállítani a teljesítményszintet = profit.
-
aero.
veterán
válasz szőröscica #146512 üzenetére
Szerintem az 5 hengeres dízel moraj tökéletes hozzá. 4 hengeressel nem venném, pedig abból is nagyon szépek vannak. A 4 hengeres benzinesek hulladékok, a turbós nem lehet rossz egy jobb fajta kipufogóval. A 3.2 leeszi az életed, jó a hangja, de a fogyasztása majdhogy V8. Basszus, még mindig mennyire jó ez az autó.
-
aero.
veterán
válasz BigBlackDog #147602 üzenetére
Adom a gondolatmenetet, de szerintem megoregedett, hazat epit, kertet epit, kell valami kelloen unalmas, de felszerelt verda a garazsba.
-
aero.
veterán
válasz szőröscica #147749 üzenetére
Ezredes szerint ipari hulladék az N63. Az N55 meg hanyagolandó.
-
aero.
veterán
Ezen már párszor átrágtuk magunkat. Biztosan van, ahol nem adják ki, nem szabad megállni az elsőnél. Lásd, Munezéknek is sikerült, lásd a múltkori tc cikket, ahol a PSA szerviz kifejezetten támogatja a szerviztörténet kiadását.
-
aero.
veterán
-
aero.
veterán
válasz Vesztor87 #148620 üzenetére
11-et tartom reálisnak maximum, dugóval. De 9 ezer km-nél számít? Nekem nem, de írtam is hogy én nem vennék magamnak átlag kategóriából, csak egy kirívóbb tipp volt.
Az én autóim gyárija is 13,4 városban, az egyikkel 11,2-t a másikkal max 12-t tudok leküldeni. Tudom milyen autói voltak AMD-nek, gondoltam hátha bevállalósabb lesz, nem jött be.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz siebener #148731 üzenetére
Szia, ennyiert szoporoller lesz minden felsorolt auto szvsz. Ertsd. az allapota kivul belul tukrozni fogja az arat. A mazda6 2.0 dizelje raadasul meg jo hireben sem all. Ennyiert valami szivobenyasat lehet kifogni beloluk, de az is nagyon a legalso arsavbol. Nem hiaba 1m+-os autok ezekbol a normalisak (amik amugy is megfutottak 300at)
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz #94529552 #149094 üzenetére
En nem ertem ezeket a fogyikat. 200 lovas turbommal is megvagyok 11.5-bol varosban, a masik 225 lovassal amit ritkan vezetek palyan akkor 6.8 fedelzeti szerint, legyen az, hogy csal, akkor 7.5 maximum...
Elobbivel vegyesben 8.4, padlogazos elozesekkel, 400km a 4esen, 150km bp delutani csucsidovel.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz Spancho #149183 üzenetére
A Grandisban 2 literes VW PD TDI van, orosz rulett. A Mazda 2 literes dízele szintén szarul áll. Az Avensisből a 2.2 messziről kerülendő, a 2 literesre nem mondanak rosszat.
Minden tiszteletem annak, aki a Previa belső terét kitörő gyomortartalom nélkül el tudja fogadni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen