- Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
- Milyen egeret válasszak?
- Apple asztali gépek
- nVidia GeForce GTX 1070 / 1070 Ti / 1080 (GP104)
- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- ASUS ROG Ally
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Steam Deck
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
Hirdetés
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Három nap alatt 5 millió eladott példány
gp Úgy tűnik, hogy a DLC-t nagyon sokan várták és még annál is többen vásárolták meg.
-
Sajtóképeken a Galaxy Z Flip6 színválasztéka
ma Vidám színekkel dobja fel a Samsung a kagylótelefonját.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
válasz Typhoon47 #79492 üzenetére
HI!
en juliackaval kezdtem utana fotattam egy 405tornyoval mikozben a korulettem elofrodulo osszes ertlmes oto ki kelelt hogy proaljam:- )
udv
neduddki
p.s. na tudo mi az a juliacska?
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Typhoon47 #79574 üzenetére
pedig van, a GT3-s puttoe nekem kemeny tomesu, nem ilyen buggyos, besuppedos, gyurodos
a korabbi kivetelek még olyanok voltak, az szet is kezdett menni 8-10 ev utanezt a pont GT3series-nel valtoztattak meg, a GT2series bőrje az meg az a regi fajta
mariskaban ora szerint 276k km van, a Fiat ECUscan szerint 315k
annak puhább tömésű a bőrje, de mégis jó az is, de ez is mar '96 utani
es nem valik le az ajtokarpit se, meg semmi
az o meg amugy sem hiszem, hogy a futas km-tol fuggnebiztos vmit valtoztattak kozben a gyartasi eljarasban vagy a bor kezeleseben, mert pusztan a szabaszmintatol nem lesz ekkora minosegi es tartossagi a diffi
több drón kell ;P
-
válasz Typhoon47 #79665 üzenetére
A leírt típusokból elég egyértelmű volt hogy a kocsi életkora szempont. Akkor meg nem biztos h baj az ésszerű ajánlás. Te is a pénzedért a legfiatalabbat szeretnéd, nem?
Különben meg igazi stabilitás programhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz Typhoon47 #79668 üzenetére
Új autókról beszélünk, azt remélem vágod Egy octavia rs áráért mit kapsz, ami többet nyújt?
Persze, ha inkább a komfort vonalat preferálja valaki, akkor nem sport modelleket kell nézni, tiszta sor.
Mellesleg nem mindenkinek számít a presztizs, nagyon jó kis autó az új octavia ... már egy passát is lényegesen drágább, pláne ha bele akarod kérni ugyanazokat az extrákat. Egy prémium márka meg aztán ... persze, tudsz venni audit bmwt stb. annyiért, ami szarabbul motorizált, kisebb, és nem fér bele az extráknak a fele se.... egy A4-es méretben vicc egy octaviához képest. Nézd meg egy normális A6-ost meg mennyiért kapsz -
-
Revolit
senior tag
válasz Typhoon47 #80574 üzenetére
Ahol a 30k árat mondták, ott helyben végzik a vizsgáztatást, és azért sokallom, mert teljesen jó műszaki állapotban van az autó, semmi ismert hibája nincsen, karban van tartva. Tudom, ez MO, úgy is találnak valamit, azért duplája... minden esetre találtam egy nagyon korrektnek tűnő műhelyet, ott 3.000-ért átvizsgálják, és ha nem menne át, nem engedik tovább, ha átmenne levizsgáztatják 16.500-ért. Azért rögtön barátibb.
-
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz Typhoon47 #81097 üzenetére
bármilyen kis számot le tudok írni a fórumban. ez a szuperképességem.
amúgy nem számoltam ki, legalább is nem ezzel a kalkulátorral. jó dolog ez, csak a módszerrel kapcsolatban vannak fenntartásaim, amit összehoztak, szokásos kiszámolós hatásvadász tempó. de azért elmegy.
de ettől függetlenül persze (szörprájz, szörprájz) nekem is fel van írva a vételártól az egy kilométer gázpedáltaposásra eső átalánycipőtalpkopásig minden tétel, forintra pontosan számolok bármely időpontra napi vagy kilométerre eső költséget ha kell
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Typhoon47 #81100 üzenetére
Nagyon sok olyan szubjektív tétel van benne, ami miatt 20-30-50%-ot is szórhatnak a végeredmények.
Ott van rögtön az elérhető banki kamat átlaga, ilyen kis kamatszint mellett lehet az egyik kétszer akkora értéket fog írni (mint egy kamatperiódusra meghirdetett háromfeltételes akciós kamat) mint a másik (jegybanki alapkamat -10% mint elvárható)
Aztán a használtautó érték ami pontosan tudjuk, hogy marha szubjektív, ki mire értékeli a saját autóját, hirdetni akarja vagy eladni, szór vagy 30%-ot.
Évente mennyit költesz szervízre: nem mindegy, hogy egy 3 éve tulajdonban levő rendbehozott autóról beszélünk, vagy egy elsőévesről, amin most volt vezérléscsere meg két gumiszett csere.
Meg emellett egy csomó dolgot be kell becsülni (városi km. arány, stb.) ami megint csak torzít.
Persze meg lehet csinálni, csak nekem személy szerint nem tetszik (más miatt sem, de most itt ennyi a lényeges)
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz Typhoon47 #81089 üzenetére
Suzuki swift: 23,80 Ft/Km
kornelka: Elmentettem neked az excel táblát az én adataimmal.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
nagyúr
válasz Typhoon47 #81089 üzenetére
90 Ft/km, de valojaban total meghatarozhatatlan, mert a koltseg kb. 40%-at a saccolt ertekvesztes teszi ki, arrol meg nem tudom megmondani, hogy pontosan mennyi (nem tudom, mennyiert tudnam eladni).
+ nemet biztositasi koltsegeket szamolok, otthon keves embernek kerul evi 300k-ba a biztositasa.
while (!sleep) sheep++;
-
neduddki
nagyúr
válasz Typhoon47 #81224 üzenetére
I!
hangja konyorgok azaz ocsamny csorompolest kerreges rettenet amit 2.5l V6 tdi muvel az emberiseg elleni buncselekmeny:- (((
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Dany007
veterán
válasz Typhoon47 #81246 üzenetére
Melyik evjarat es milyen gyakran kell?
Ugy olvastam 200-300ezer km kozott adja meg magat...
Most elgondolkoztam -halvanyan - egy 2002-es tdci mondeon... 245k km van benne.
Jol gondolom hogy vagy nemreg csereltek vagy nekem kell hamarosan?
Tovabbra is fosok a dizeltol, de ezt ismeros kereskedo arulja es tudom h szart nem vesz be. Jo allapot jol felszerelt... csak nem akarok penztemetot. Mert ha kalkulalhato ez a csere akkor rendben van... De ugy mar nem erne meg, hogy egybol /vagy rovid idon belul/ azzal kezdjem.[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz Typhoon47 #81252 üzenetére
Uh az egy rohadt szép darab! És jóval újabb. Úgy hallottam az már jóval kiforrottabb motor, mint a koraiak.
Gondolom a 70% város miatt ilyen "hamar". De ez azért részben pozitívum. Mert akkor nagyobb az esélye, hogy a kinézett Mondeomban már volt cserélve.Mondjuk ha nyers össz km-ben nézzük havonta, akkor nekem olyan 4:3 az arány város vs. vidék. Most kiméregettem és olyan 400km város 300km (min) vidék havonta. Ami ezen felül van évente az főként "kirándulás" lesz és nyilván vidéken. Akkor ez annyira nem is rossz arány.
Mindegy, rákérdezek az illetőnél mégis mit szól az elképzelésemhez és ehhez mennyire passzol az az autó.
Mert ha azt mondja - amit itt sokan mások is - , hogy annyi a titka, hogy melegíteni kell kicsit a motort és hidegen nem szabad nyomni neki, meg esetleg mindenféle adalékkal segíteni ahogy Munez is teszi akkor simán benne vagyok. Ez nem lenne gond.
De pl a kettős tömegűről azt olvastam, hogy többek közt az indítás-leállítás ciklus koptatja erősen. -
Dany007
veterán
válasz Typhoon47 #81256 üzenetére
Áh az régen sok. Még erre is csak azért áldoznék be annyit amennyit, mert akkor nem egy mk2 Mondeom lenne millió km-rel, hanem mégis egy újabb szériás.
Amúgy ~ 850 az ára. Elvileg kitűnő műszaki állapotban van és ők nemigazán szoktak hazudni... így remélem milla környékén véget is ér a dolog.De még agonizálok rajta... Most azt számolom, hogy az Omega fogyasztásához képest mennyit spórolnék akár benzinen... Csak hogy kicsit rábeszéljem magam. Hozzávetőlegesen olyan havi 10-12 ezerrel lenne kevesebb a benzin, illetve a gázolaj. Főleg ha lenne normális autóm akkor biztos, hogy sokkal többet mennénk a gyerekkel ide-oda az országban vagy akár azon túlra is. Így meg ha azt vesszük 2év alatt megvan az új kettős tömegű spórolva. Persze tudom a dízel szervize alapvetően is drágább. Tehát kicsit aránytalanul számoltam. De sz.tem max 15-20k km/ évnél nem mennék többet 4:3-as város-vidék arányban (57-43%).
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Typhoon47 #81439 üzenetére
Ezt néztem, 560km, viszont ha valós a futása 2,5-be még talán nem rossz vétel, de az már túl van a rászánt kereten, nem is kicsit.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Mr.Grincs
veterán
válasz Typhoon47 #81507 üzenetére
Köszi én is örülök neki.
Ford mondeo-kat nézegetek amúgy most. Anno első autónak akartam egy 2.5 v6 ost, azóta szemezek velük. Igazából , nem tudom mit tudnak mi a rákfenéje, de azt tudom, hogy sokat elmennek ezek a motorok.
Meg fiat stilokat. 1.6 motortol felfelé, benzinest. Nincs olyan nagy áruk.
[ Szerkesztve ]
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
válasz Typhoon47 #81952 üzenetére
A Kovács autós alkatrészekkel óvatosan! Helyben vannak én is szoktam venni de nagyon körültekintőnek kell lenni. Én anno Lujzira vettem első tárcsákat - messze nem a legolcsóbbakat- és a második csere után inkább elvittem egy profi esztergályoshoz hogy felmenjen az agyra. Annak ellenére hogy a forgalmit látták de még az autót is.
A sógorom meg zárás előtt pár perccel esett be és a Castrolos 5l-s kiszerelés töltögették jelöletlen hordóból.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dany007
veterán
válasz Typhoon47 #81952 üzenetére
Na most megnéztem ezt a Kovácsot...
És tényleg. 69-től 150k-ig van lendkerék, az ami a Unixnál 130-300k. Azért nem semmi.Egyébként tényleg nem az zavar a lendkerekes dologban, hogy költeni kell rá. Csak az ha kiszámíthatatlan módon bármikor beeshet egy ilyen 200-as összeg az amúgyis kalkulált kockázatok mellé.
Mert nyilván van tartalék vészhelyzetre... de egy ilyen lendkerék az itt olvasottak alapján is előre kalkulálható lenne!
Lenne, ha az ember ismerné az autó előéletét. Ahogy korábban a kollega írta, az ő autójában 180k km-nél van most és még nem lett cserélve. Ilyen esetben betippelhetem, hogyha normálisan vezette és én is úgy teszek, akkor még cirka 120-150k km-ig nem kell cserélni! Ergo van még rá durván 5-7 évem a cseréig!
Tehát, tudok kalkulálni, hogy mondjuk 4-5 múlva várható ez a fajta költség. Ergo tudok rá gyűjteni, felkészülni, számítani rá stb... Úgy, hogy mindemellett van vésztartalék a tényleg váratlan esetekre is.
Na így mondom azt, hogy nem gond ha cserélni kell.@!Overdose!:
Plusz egy. Kolléganőm O*el szalonból vett használtautót. Egy Stilo-t. Alig volt 2 éves. Sok millió volt. Erősködtek, hogy majd ők megcsinálják az eredetvizsgálatot óccsóért... Okés...
Rá fél évre kiderült, hogy rommá volt törve az amúgy sérülésmentesként eladott autó! Még a tetején se volt gyári festés... Hát v.színű ezért erősködtek annyira az O*elnél...
Lett is belőle per, meg is nyerte...[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Typhoon47 #81985 üzenetére
1: velem eljöttek bizony
2: és milyen jól tették, mert hiába volt a kezükben a törzskönyv, az autón elidegenítési tillárom volt, mint ahogy az ocsmányirodában kiderült (ők sem tudták), mert az azóta megszűnt bank elfelejtette levetetni róla, és ha a kezükben lett volna a vételár, akkor nem került volna meg 30 perc alatt a törlési határozat az otthoni szekrény aljáról hazarohanva, de lehet 30 nap alatt semsimán nem tudtam volna átíratni. simán leszarták volna. én így szállok le a bicikliről
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
-
válasz Typhoon47 #81994 üzenetére
DeFfranconak igaza van. Nekem anno ahogy ezt már sokszor leírtam, az eladóm felajánlotta h segít átíratni, majd évekkel később amikor el akartam adni a kocsit szembesültem vele h a hatóság engem jelent fel mert bírósági elidegeníthetetlenség volt a kocsin már akkor amikor megvettem, csak az eladónak volt ismerőse és valahogy átíratta.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
DeFranco
nagyúr
válasz Typhoon47 #81994 üzenetére
Igazolta. Nála volt a törzskönyv. Csak éppen valamilyen adminisztrációs hiba miatt (vagy nem jelentette le a bank a törlést az okmányiroda felé, vagy az okmányiroda kavarta el) erről mindenki tudott, csak az okmányiroda nem. Az eladó is ott szembesült vele átíráskor.
Az csak a szerencsén múlt, hogy a 7 évvel ezelőtti törlési engedmény másodpéldánya megvolt az autónak, és valahogy felkerült Pestre amikor felköltöztek 3 hónappal azelőtt.
Igazolt volt, átírható volt, közben mégsem, és az okmányiroda nem is írta volna át, annak ellenére, hogy a törzskönyv ott volt a kezünkben (ez náluk sem lehetett volna, ha rajta van a bank keze). Előre tisztázva volt minden.
Szóval nem az eladó volt meggyőző. Ennyire ismerhetsz már. És igen, megtörténhet, elég egy homokszem a rendszerben, és ott vagy hoppon. Az okmányiroda volt az egyetlen, aki tudott a rücsökről, de az meg neked infót nem ad amíg nem vagy tulajdonos. A bank meg már nem is létezett akkorra. Kereshettem volna a papírt amíg jólesik. Egy fegyver volt a kezemben, az, hogy a pénz még az én zsebemben volt.
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz Typhoon47 #82044 üzenetére
A normális ez esetben azt jelenti, hogy a gyári előírt értéken belüli.
Így hogy írtad a másik szerelőt, eszembe jutott egy srác a mazda fórumon, aki már generálozott ilyen motort, azt hiszem írok neki, hogy véleményezze a problémát.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
m3tr0
senior tag
válasz Typhoon47 #82062 üzenetére
Nem tudom mire lenne használva a Navara.
Vezettem párszor, sima használatkor borzasztó, könnyű hátsó 170 lóval, egy rugalmasabb kikanyarodáskor simán elkapar. Amúgy jó ha van 4x4 de ha nem jársz ki tanyára vagy vadászni stb. nem igazi választás.
Városban meg horror, fordulókör,parkolás,kanyarodás kilátás belőle...áhhh..
Elől még elférni..de hátul..