Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
Hirdetés
-
Előrendelői előzetesen a LEGO Horizon Adventures
gp Korábban már kiszivárgott a megjelenési dátum, a Sony az éjszaka folyamán ezt megerősítette.
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
it A CrowdStrike egyik vezetője bocsánatot kért egy kongresszusi meghallgatáson, amiért egy hibás szoftverfrissítés világméretű szolgáltatáskieséseket okozott.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MPowerPH #152534 üzenetére
Elvileg dugó átég, legalábbis arról olvastam furgonos témában. Transit, Jumper, Boxer, Ducato, Ranger is volt ezzel a motorral, ott jobban van km is, lehet azért panaszkodnak. A cégnél fut sok ilyen motoros autó, egy Mondeoval mentem is, korrektül lépett, tippre 150e-ig annyira nagy baj nem lehet (de van 230 körül futott is, annak viszont nem néztem a szerviztörténetét). Szvsz a dugattyúkkal is a sokat futott injektorok miatt lehet gond, de emlékeim szerint úgyis alacsony futásút keresel.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Citroware #152703 üzenetére
Fóka rohad, G4 csak pár helyen és az is megelőzhető nagyrészt. VW hátsó futómű egyszerűbb(olcsóbb), de benzinesek trafót kérnek néha, illetve volt egy váltó szegecs baj (hibás már nem nagyon van a piacon). Beltér egyéni dolog, szvsz a Golf harmonikusabb, zörgés 15-20 évesen mindkettőben lesz. Focusban a hátsó lábtér nagyobb. Golf 4 utolsó évjáratait javasolnám, kesztyűtartó nagyobb, fehér index, finomabb kidolgozású kapcsolók, stb; illetve ESP-s darabot keresnék (egyéni preferencia, az első jeges körforgalomban jól jön ).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Citroware #152712 üzenetére
1.6-ból SR-t megbízhatóbbnak mondják, mint a 16V-t. Spritmonitoron nézd meg a különböző motook fogyasztását, az 1.6 nem annyira takarékos, városba OK, de vegyesre már megfontolható valamelyik nagyobb blokk is.
Rozsda sok tényezős, töbet számít, hogy mikor és hol futott, osztrák téli autót kevés km-rel is csak óvatosan éznék meg. G4 azért nem rohad, mert galvizált a karosszéria, a Focus 1 viszont nem.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Declare #152724 üzenetére
V60 D6 hibrid? Kint alacsony az adó rá.
BMW 20d-k régebben vezérlés bajosak voltak, illetve tc cikkezett a kigyulladásokról. Jól eszik, de megelőző karbantartás drága, automata is megbízható bennük.
VAG 2.0 TDI jó.
Volvoban ami 5 henger, mind jó, biturbo rejt kicsit több hibalehetőséget.
Mazda rozsda[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Declare #152747 üzenetére
Rétegtermék, Mercedes is csinál egyre több ilyet, PSA-nak is volt sima hibridje dízellel. Tulajdonképp a legnagyobb baj, hogy a dízel blokk nehéz+alapból is jól eszik+több energia beindítani, benzinesnél nagyobb különbséget tudnak elérni olcsóbban. Hagyományos automata, nem dsg/multitronic. Bp-n láttam már 2-3-at zöld rendszámmal, ugye ingyen parkol, otthon lehet tölteni (nem kell kútra járni), regadó töredéke az alapnak, teljesítményre pedig 0, külföldön hosszabb távon belvárosba is bemehet majd várhatóan, illetve összahasonlíthatatlanul csendesebben gurul. Nem problémásabbak a hibridek szvsz egy sima dízelnél, ebben konkrétan vannak megerősített alkatrészek is, hogy tartósabb legyen (váltóban pl). Az új XC90-ekről sem nagyon hallok panaszt a T8 hajtásról (ami beugrott: csomagtartó láblengetés szenzor, illetve könnyen amortizálódó világos bőr kulcs - fával kell kérni ). Általában felszereltebbek is a D6-osok, BLIS (nagy kedvencem) illetve tolatókamera is gyakori. Dízel Volvok EGR-je szenvedi meg leginkább a Bp-i üzemet, ezt elég könnyű villannyal kiküszöbölni. Összességében sok kényelem+zen+prémium, de régebbi belső+kisebb csomi. Hollandoknál van rengeteg belőle.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ArthurShelby #152986 üzenetére
Erre való a tartós bérlet. Fix havi díj, szerződéstől függően csereautó, stb.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hobizoli #153024 üzenetére
Mikori évjárat volt? Legalább pár kuplungolást megspórolt a szabadonfutó. Nekem ma a rüki okozott problémát, de két fővel sikerült áthidalni Béna a váltórudazat konzola, megy is fel a bontott régi, ami dupla felületen fekszik fel. Motor eddig csak gyűrűt kapott, meg vízpumpa-venti tengely miatt hf csere volt, lassan kezdenek megszólalni a tűgörgők.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz humax #153152 üzenetére
GLC-ből SUV vagy Coupé? Én a Mercire szavaznék elsőre, ennyiért az jobban tetszene. A 9G-Tronic nagyon finom szerkezet, autópályán is alacsonyan tudja tartani a fordulatszámot, annak a váltónak jó lenne a 60 ezrenként olajcsere, motorra újabban 15-20 ezret szokott mondani a gyár. Az utóbbi időben benzineseknél jellemző a szívósor kokszosodása (közvetlen befecskendezésnél), ennél a két motornál (GLC 250 és NX300) nem tudom, melyik milyen. Új modellek eleinte kicsit drágábbak szoktak lenni, ilyen szempontból a kifutó Lexus, vagy a már egy ideje gyártott GLC jobb lehet.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz NeoPampalini #153265 üzenetére
Őszintén szólva ez az a kategória, ahol vagy ismerőstől, vagy nagyot kell meríteni. Ami neten egyben van, nem látszik probléma, egyből megnézés érdemes. Márkaszervizbe nem fogják hordani, esetleg márka klubokat keresd meg. Leon, Octavia is talán lehet ennyiért, utóbbira s Hungarian Octavia Klub fb csoport érdekes lehet, ott azért vissza lehet keresni nagyjából a történetet személyenként.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #153966 üzenetére
Tipikusan milyen hosszú távok, illetve város/országút arány milyen?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #153974 üzenetére
Fb elektromos autós csoportokat ajánlom, itt nem lesz sok releváns tapasztalat. Szerintem vehető, ha neked megfelel Munkaidő alatt töltve annak lassúsága sem lenne probléma. Az akkuknak a legfontosabb, hogy ne legyen nagyon lemerítve és teljesen feltöltve minden alkalommal, csak ritkán érdemes egy ilyet megejteni. Alapvetően jól bírják az akkuk, Leaf esetén is.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #154227 üzenetére
Ennyiért max első generációs Prius-t mernék venni, ha automata kéne. A többire simán rámegy az ára jelentős százaléka csak a váltó felújításra, ennél legalább többfelé oszlik a kockázat.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #154233 üzenetére
Mennyi tartalékod lenne, amit vásárlás utáni szervizre tudsz költeni, illetve későbbi karbantartásra rendelkezésre állna?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #154236 üzenetére
Egy automata váltó felújítás mindegyiknél ott lebeg, mint kockázat, és 3-400k simán megvan, az alap karbantartásokról meg nem is beszéltünk. A régi S80-at nem dicsérik annyira megbízhatóság terén, az S60 jobbnak mondható, de abból ennyiért eléggé csak az alja van szvsz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Victoryus94 #154373 üzenetére
Rétegvastagság-mérő kéne oda.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation 5
- Megjelenési dátumot kapott a Monster Hunter Wilds
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Gumi és felni topik
- Apple Watch
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
- Gaming asztal Rapture Gaming Desk AURORA 300 fekete
- Alig használt Tchibo Cafissimo kapszulás kávégép eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen