- Gaming notebook topik
- Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
- Milyen TV-t vegyek?
- HTPC (házimozi PC) topik
- Milyen processzort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós kamerák
- Melyik tápegységet vegyem?
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Dell notebook topic
Hirdetés
-
Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
ph A TCL S45H és TCL S55H a nyár folyamán kerülnek a magyar boltokba.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
A játéktelefonokat is megbabonázza az AI
ma Remélhetőleg a mesterséges intelligencia ránéz a Red Magic 9S Pro hőkezelésére.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Integrale
veterán
válasz
gooool #119762 üzenetére
306 és a Xsara is megbízható autók között van, nagyapámnak volt 306-os Peugeotja, hátsó futóművön kívül minden rendben volt vele, de asszem a Xsaranak is ugyan olyan a felfüggesztése hátul.
Megane belsejével sosem tudtam megbarátkozni, szétszórt játékautó benyomását kelti bennem.Ezek közül én a Xsarat venném, főleg kombiban, modern kívül belül, és ezek közül szerintem a legtágasabb.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #119772 üzenetére
Én leginkább erre céloztam.
Nem kérdés, hogy melyik az esztétikusabb. Persze, tudom, hogy szubjektív.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #119774 üzenetére
Nem lehet róla jobb minőségűt lőni.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
gooool #119785 üzenetére
Marea?
kolosanyi: szelteben elfersz, de a gejter ugyan ugybkicsi, sot.
g4bb3r: tenyleg jo autok, kiforrott (egy Renault 19 atdolgozva) ezaltal megbizhato is, ar ertek aranyban egyik legjobb, foleg ha a biztonsagot is szamitasba vesszuk.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
parandroid #119807 üzenetére
Az 1.3, 1.9 és a 2.0 CDTI (1 és két turbós is) a Fiat, a többi Isuzi (3.0 V6, 1.7 és talán a 2.2 is az)
Illetve az új 1.6 alapja is Fiat, de Opel csiribúval.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
stickermajom #119811 üzenetére
Jól tudtad. Isuzu fejlesztésű/eredetű motor, ami már GM tulajdonban van. 7 gen Honda Civicbe is ezt szerelték.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
SzlobiG #119815 üzenetére
Totalcar össze - vissza ír ilyen téren. Gondolom azért írták japánnak, mert a Honda is használja, és ha minden igaz, akkor az Isuzu a Hondával fejlesztette a CR rendszert a motorhoz.
Egyik Insignia tesztben úgy írták a 2.0 CDTI-t, hogy az már tisztán Opel, az azt követőkben pedig már leírták pontosan, hogy az bizony Fiat.
Egyedül annyi a turpisság, hogy a dupla turbós 2.0 csak Opelba került, Fiat származékokba pedig csak szimpla, Opelba viszont az 1.9 TwinT nem került."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
bajnokpityu #119874 üzenetére
Ezt az alaptalan feltetelezesed inkabb ne terjeszd!
(Mar reg lebukott volna a tobbi gyarto is, nem beszelve a VW tobbi motorjarol.)A sorra dolnek be a markak szinten baromsag, ahogy a kulonbozo oldalak is foglalkoznak veluk, le van irva kerek perec, hogy ilyen teren tisztak, csak a valosagban nem hozzak az adatokat, aminek ha utana olvasol, akkor lathatod, hogy maga a meresi ciklus baromsag.
Se klima, se lampa, se radio, raadasul asszem meleg motorral mernek.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
bitpork #119881 üzenetére
Az elmult egy honapban lebukott volna a tobbi is ha csal, mert egyertelmu, hogy raallnak az ilyen jellegu manipulaciora.
VW-nel is csak ez a ket motor bukott le, holott a tubbi sem tudja a katalogus ertekeit. Arra reagalva, hogy a tobbi is csaloszoftvert hasznal, eleg korulnezni hazon belul, hogy a tobbi TDi vajon miert nem hozza azt amit padon? Pedig azok mentesek a csalastol. (Ha nem igy lenne mar reg kibukott volna)"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
vjpeti #120122 üzenetére
Az a 10% nagyon keves. A Passat meretu autok 90%-a kereszt motoros. Mondeo, Vectra/Insignia, 93, 156/159, Accord, Avensis bla bla stb stb.
Illetve a Passatban is volt VR motor, gyakorlatilag a B4-től a b7-ig mindegyikbe. (W8, VR5, VR6)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
bajnokpityu #120334 üzenetére
Ezt hogy és mivel mérted? Illetve milyen forgalomban?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
gooool #120351 üzenetére
Buktató talán a futómű lehet, pontosabban a várható költségei. Jó minőségű szervizelése 100-200e Ft körül alakul, első hátsó.
Mikori évjárat egyébként? Érdemes 2001 utániakat nézni, új, jobb minőségű beltér, több extra alapáron, kívülről is szebb a színre fújt tükrökkel és díszlécekkel."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
gooool #120353 üzenetére
Mindenképpen nézd meg, nem tűnik rossznak egyébként, már amennyi a képekből látszik.
Az, hogy Alfa Amore tagtól, szerintem nem jelent semmit, vannak nagyon kókányak ott is, maximum annyi előnye van, hogy visszakereshető, vagy a többi tagtól leinformálható.Nézd meg, aztán írj, hogy milyen.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
hobizoli #120478 üzenetére
PGT megfingatja, bármi is az. Egyébként ennek a CLS-nek a hátulján elképesztően bugyuta az a krómléc. Csak úgy van, nem ered sehonnan, nem tart sehova.
(#120476) kolosanyi: De ha csak egy régi Swiftet engedhetek meg magamnak, akkor nem veszek A6-ot, mert az kell, és sodrom magam anyagi csődbe, vagy az autót a bontóba.
Nem kötelező, hogy minden jogosítványra jusson egy jármű, ha csak Swiftet hajt ki a pénztárcám, de nekem az nem felel meg, akkor nem veszek semmit, hanem gyűjtök, vagy lejjebb adok az igényeimből.
Amiről Te beszélsz, az valahol fedi roberto211 válaszát, ha nem tudja fenntartani, akkor minek vesz autót?
Bárki kerülhet olyan helyzetbe (sajnos), hogy akár egy Swift fenntartása is nehézségekbe ütközik.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
parandroid #120502 üzenetére
Nem csak a méretük szerint vannak osztályozva az autók. Minden szegmensben van prémium és nem prémium, legyen az kisautó (B) Audi A1 vs Polo, vagy nagyautó (E) A6 vs 300C, Kia Opirus.
Nincs olyan, hogy D szegmenstől felfele prémium.
kornelka, hobizoli: A Punto Evo-nak már sokkal tartósabb és igényesebb a beltere.
Nálunk Olaszországban a cégnél Evo és Panda, melós körülményeket is patentul bírta az előbbi is. Pedig napi 20-50 ki és beszállás, munkás ruhában, szerszámokkal stb.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
SzlobiG #120855 üzenetére
Az megvan, hogy az A3 és az Octavia egy Golf?
A Saab 9000, Fiat Croma, Alfa 164 és a Lancia Thema is egykutya. És az i30 a Ceeddel rokon.TaaT: Ha az első szériás Scudo legelső szériája volt az alany, akkor annál később javították az ablakemelőt és a tolóajtót.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
Kornel #120938 üzenetére
Nagyon jo autok. Magyarorszagi olasz fonokomnek van ilyene. 7 eves, 130e km korul van benne, semmi baja az eg vilagon. Kenyelmes, pont az a passzentos tagassag amilyet szeretek. A Mondeo es Superb fele dozsoles nem nekem valo.
Jok az utasteri anyagok, a motor hangja kifejezetten tetszett. 2.2 dizel fogyasztasa es erwje is elegendo.
Ami bosszantana, az az atkozott csomagban kaphato extrak."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
szőröscica #120942 üzenetére
Nem éreztem kevésbé prémiumnak mint egy E90-et. Tehát egy alapabb E90 és egy Accord között semmi különbséget nem éreztem, szemben pl egy W204-es Mercedessel, ami határozottan rosszabb (szerintem) mint a jelenlegi Accord. Annál talán csak a H Astra komorabb és ötlettelenebb.
A tompítottról már írtam itt korábban, szerintem pont Neked válaszoltam vele.
Házilag ráadásul nem is egyszerű a cseréjük. Egyébként a szóban forgó autónál eddig csak 2x kellett cserélni, és ha jól tudom, akkor csak az egyik oldalon. DPF itt nincs veszélyben, havi szinten 1-2 alkalommal kap egy Róma - Káta távolságot, és el van rúgva 160 környékére rendszeresen.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #120948 üzenetére
Egyszer élünk = 2.5 V6 TDi? Végülis, szervizben is lehet élni.
"Bad reklám is reklám too"