- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Bemutatkozik a Socket 939 és az Athlon 64 3800+
- Házimozi belépő szinten
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
ma Negyedév eltelt, mióta letettem az iPhone-t. Jól bírom, csak egyszer viszketett a bőröm alatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Vesztor87 #134734 üzenetére
belső tere megkímélt: még a kisfelbontású képen is tökéletesen látszik, hogy ki van égetve millió helyen az üléskárpit
Gondolom személyes szemlén több más "apróság" is kiderülhetne.
Ennyire őszinte tulajdonostól nem vennék, gondolom a többi leírt dolog is annyira őszinte mint a beltér.
Elite / Platinumokat nézegessed, azokat jól megszórták extrávalA kék elite-nél is frankón "kezelték" a "motorproblémát" ... édes istenem. Tipikus júzer error, 2000-rpm-nél vált fel, addig persze "padlózza" a gépet. Gépkönyvébe bele van írva, hogy 2000rpm alatt nemtarcsu'k, mert se nem jó ott a kenése, meg a kipufogógázok se szépen áramolnak kifelé. 2 tank benzin után nekem is sikerült produkálnom ezt a hibát annó, akkor fedeztem fel a kezelési útmutatót és mentem egy karikát az elkerülőn magas fordulaton. Hibának azóta nyoma se volt eladásig.
A harmadik meg szimplán külföldről behozott és túlárazott a (valós) futásához képest. Nézd meg mobile.de-n mennyiért mennek ennyi km-el
"Tévedés joga fenntartva" Az mégis milyen jog, hogy nem vállal valaki felelősséget a saját munkájáért?
Ezek közül a középsőt (talán) megnézném.
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Johnny198612 #134738 üzenetére
Gombás Eszterben, akarom mondani Esztergomba
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Vesztor87 #134741 üzenetére
Csak az ár miatt írtam, hogy nézd meg ott. Ezek a külföldről hozott autók "véletlenül" elveszítik eredeti szervízkönyvüket a határon, meg "néha" kipottyan belőlük "pár" km. Esetleg van valami baj ami miatt nagyon olcsón hozzájutottak és rendesen megjavítottak, vagy kevésbé normális módon elmaszkírozzák a hibát.
Azért tudják regisztráció meg átírás után is versenyképes áron adni az újdonsült tulajnak .. aki rendesen felül a szopórollerre.
Jaja közben nekem is leesett mire írt tboy93, még töröltem is a hsz-ből.
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
stickermajom #134765 üzenetére
Ha játszósnak kellene én Toyota MR2 1.8 16V-t vennék. Könnyű, középmotoros, kezes, jól menős.
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
állítólag azt mondták, ha elméletileg megsúgod a Mazdának hogyan, kapsz egy elméletileg nyerős lottószelvényt . . .
ja de mellé lehetőleg ne kerüljön annyiba a móka 100.000km-re vetítve mint a komplett motor, merúgykönnyű'
A nagy valóság meg az, hogy a Mazda évtizedekig küszködött a Wankellel, de sose váltotta be a hozzá fűzött kezdeti reményeket.
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Dr.Zoo #134783 üzenetére
A lenyeg, h mar nem is tudom hanyadjara, talan 8-9. alkalommal jelenti kina mazda, hogy most mar hude-hajde megoldotta a Wankel motorok kopasi es olajozasi gondjait. Aztan valojaban meg egyszer sem sikerult. Alapvetoen jo lett volna ez a technika, mert csomo alkatreszt nelkuloz ami ottos tarsaiban megvan, de sose lett tartos konstrukcio. Lehet ez egy versenyen elmegy ahol kukazhatjak/generalozhatjak a motort parszaz km utan, de kozuton ez nem opcio szvsz.
Aztan teltek az evtizedek es szepen elterjedtek a turbos ottomotorok, hibrid rendszered es teljesen EV jarmuvek.
Szepen feliratkozhat a wankel az autoipar megannyi vakvaganyara. Ha az rx-eket tisztes ottomotorokkal is adnak aztem 1 wankel nem sok, annyi nem fogyna
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
BigBlackDog #134799 üzenetére
A teljesítmény egy számított érték ami az adott fordulatszámhoz tartozó nyomatékból következik.
Ezért röhögök a VTEC kicked in yo' majmócákon akik megmagyarázzák, hogy milyet nyom a motor amikor a szelepvezérlés vált.
Más hangon kezd el zümmögni a motor, yeay
Mondjuk igen kellemesen zümmög azt el kell ismerni.
turbodízelben pl rögtön megérzed amikor betölt turbo, hogy megjött a nyomaték
és hozzá természetesen a teljesítmény is adott fordulatszámon. A másik véglet amikor már túl sok levegőt kér a motor (magas fordulatszámon), de a feltöltő nem tudja kiszolgálni, akkor elkezd esni a nyomaték és a teljesítménygörbe is csökkenve nő, majd egy ponton túl hiába forgatod a motort, csak csökken már a teljesítménye.
Ezért van az a feelingje az embernek a dízelekben, hogy nagyon megjön beléjük az akarat aztán egyre inkább fogy, holott 4000-4300-ig szinte mindnek nő a teljesítménye, csak csökkenő ütemben.Power (kW) = Torque (N.m) x Speed (RPM) / 9.5488
Pl a 150 lovas epica dízelemnek már "csak" 250Nm nyomatéka van ahol a max teljesítményét leadja, holott a maximális nyomatéka 320 nyúlmókus.
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Declare #134803 üzenetére
Igen, nyomsz egy kövéret és rögtön nem ~150Nm nyomaték van 2000 fordulaton, hanem 320 és nem 40HP, hanem 90HP azonnal, nem kell elforgatni ehhez 6500-ig mondjuk 3000-ről mint egy szívóbenzinest.
Ettől sokkal rugalmasabb egy turbómotor, hogy a gázpedálállással igen tág határok között tudod szabályozni a forgatónyomatékot egyazon fordulaton.-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Yushchenko #134820 üzenetére
Átolvastam a postokat tegnapról .. Biztos vagy abban, hogy ma Magyarországon nem lehet normális használtautót venni, pláne ilyen ársávban?
Beküldtem hahunak pár kisautót amik fényévekkel jobbak mint egy Sandero.
Vess egy pillanítást a kínálatra és őszintén mondd ki, hogy egy Sandero Stepway kellene inkább. Ha ez megtörténik plz menj egy Renault/Dacia kereskedésbe és rendeld meg a Sandero Stepway-t. Ha csak az első fing faktor miatt kell a teljesen új autó, azzal nem lehet mit kezdeni úgyse
Szorult közéjük jópár új is, csak azért, hogy ne zárjam ki őket a kínálatból.
kínálat[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Gabesz87 #134855 üzenetére
Kis eszmefuttatás után arra jutottam, hogy ha 87-es születésú vagy (nicked alapján) és a párod is hasonló korú, akkor a szülők 50-es éveik nagyon végén, vagy 60-as éveikben járnak. Ezzel gondolom nem lőttem mellé nagyon, ugye?
Mindenképp valami jó magas üléspozíciójú autót ajánlgatnék, így kihullik amúgy sok jó vétel.Mennyire fontos az a fajta variálhatóság amit a Jazz nyújtana nekik?
Unokatesóméknál szolgál egy Suzuki SX4, igaz dízel. Sose panaszkodtak rá, azt viszont nem tudom milyen a menetkomfortja.
Ekkoriban (2006-2008) már voltak kis egyterűek is (szintén jó magasak az üléspozíciók), pont nemrégiben került szóba Ford Fusion egy másik fórumtársnál, hátha tud róla Vesztor87 nyilatkozni, ha kipróbált 1-2 példányt.[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Yushchenko #134860 üzenetére
Mit jelent a relatíve hosszútáv és ezalatt kb hány km-t tolnál bele?
Ezek rendre még garanciális autók szakszervízben szervízelve .. nyilván felhasználó lábától függő elhasználódással.
Egyszerűen elképzelhetetlennek tartom pl, hogy egy rapid spaceback 1.2TSi-nek mind a 12.000km-n keresztül üvegelték volna a motorját 2 év alatt, hogy annyit kopjon mintha 100.000km-t beletoltak volna 2 olajcserévelÉs akkor ezért az árért még mindig egy Sandero-hoz hasonlítjuk amiben a hasonlóság árcetlinél pont ki is merül.
Mi pl. 1 hónapja találtaunk egy elsőtulajos épp 9 éves 79600km-t futott (valós!) gázolajos nagy sedan-t. Kutya baja (még
), kicsit több mint 1000km-t vágtam bele 3 hét alatt, eddig minden szuperül üzemel, 1 ml olaj nem fogyott, nem kormol semmit, futómű fékek, erőátvitel rendben. Tök gondos gazdája volt és ez kívül-belül látszik rajta. Na majd a gyerek nálunk megadja neki ami jár 5-6 év alatt
sajnálom pedig mert tényleg szép állapotú, dehát kisgyerekes családnál jobban amortizálódnak a dolgok.
Ez eddig se hihető, ha meg még le merem írni, hogy egy murvás kereskedésből származik amin egy mobil épület áll, rám is kéne szakadnia 2 felettem levő szintnek.
Aztán mégis írok még mindig
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Yushchenko #134865 üzenetére
Ezt tényleg neked kell eldönteni.
hahu-s újautó árakkal mondjuk óvatosan, nem egynél előkerülnek az apróbetűs részek, hogy xyz finanszírozással ennyike, KP-ra 500 pénzzel többés akkor nem 3-400 a különbség, hanem majdnem 1 milla. A példánál maradva, a leghurkább felszereltségű Rapid 1.2 TSi ambition árkedvezménnyel 110 lovas motorral 4.5 milla akcijósan. Ezen lehet még pár Deákot alkudni a kereskedőnél, de azért ez akárhonnan nézem 1.3 misku difi 2 év alatt és 13000km alatt. Én nem sokat gondolkodnék, hogy az újat vagy a 13000km-t futottat vegyem amikor arra kerül a sor. Szvsz ezek a korú autók a legjobb vételek, szinte újak, alig futottak, a legdurvább értékvesztésüket elszenvedték és tuti nem külföldről 3 darabban behozott, lopott, átütött alvázszámos csodák, csak, hogy a legextrémebb eseteket említsem.
Nem hiszem, hogy rá kellene költeni ennyit később, nagy általánosságban beszélek persze.
Ha szopóálarc volt egyszer a csomagtartóban a pótkerék mellett, akkor utólag biztos úgy van az ember, hogy mennyivel jobb lett volna újat venni, ezt elhiszem.[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
LuckyL #134867 üzenetére
Érdemes kiszámolni, igazad van.
Nekünk az jött ki (akárhányszor jött szóba szűk családi körben), hogy a hitelszerződés apróbetűs részeit és a (márka/használt) kereskedés további feltételeit is figyelembe véve nem jött ki olcsóbbra sosem. Nyilván a cechet valakinek állnia kell a végén és az se nem a bank se nem a márkakereskedő lesz.Az a jó ezekben a hitelre vett masinériákban, hogy a pénzed jó része (már ha van) nálad maradhat és másra tudod használni.
Bizonyos értékhatár fölött még akár lízing is lehet jó döntés .. havi fix összegért van autó, csak tankolni kell és akármi baja van az a lízingelő költsége.-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Kornel #134871 üzenetére
nézd meg a Sandero tesztjét, olvasd el a report comments szekcióját, aztán a Baleno a tesztjét is nézd meg, majd olvasd el a comments szekciót a reportban.
2011-ben teljesen mások voltak a követelmények, mint 2016-ban olyannyira, hogy a különbség vizuálisan is tökéletesen látható már a frontal offsetnél is.
Gyakorlatban azért penalizálták az eredményeket, mert a függönylégzsák vetődése nem volt megfelelőnek ítélve az NCAP által. Ez tipikusan olyan könnyen javítható hiba, amit gyártók szérián belül megadott alvázszámú példányaitól javítani szoktak. Utána újra elvégzik a tesztet, s mehet a javított eredmény (Ez nem jelenti azt, hogy ezzel a Suzuki meg fogja lépni)[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Johnny198612 #134932 üzenetére
-
Elneztem a tipust, targytalan kerdes[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Vesztor87 #135284 üzenetére
kiböfögte magából, muszáj jól tudnia.
Suzuki Forenza néven USA-ban értékesítették.
Itt van egy rövid összesítő: [link]
A különböző karosszériaváltozatokra nem minden alkalommal tesztelnek, egyszerűen elfogadják a teszteredményeket azokra is.[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
alázógyík #135289 üzenetére
Ültél már 1átalán ilyenben? igen Használtad? igen Mentél vele? igen Vagy csak kártyán v. turbórágó papírján nézegetted? ott biztos nem
Egyéb kérdés? Mert, a témából eléggé kifutottunk szerintem ott, ahol linkelve lett az elvégeztetett törésteszt szvsz.
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
SzlobiG #135296 üzenetére
a kiiktatott DPF-hez csak gratulálni tudok, cukrot neki
#135298: A baj az amikor valaki a véleményét (ami mint kiderült nem is igaz) kész tényként tálalja, majd szépen megsértődik, mikor ezzel szembesül.
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Vesztor87 #135437 üzenetére
én csak abba ugatok bele amivel tapasztalatom / ismeretem van, vagy netán alá tudom az állításaim támasztani valamivel
, másokat meg sztem ez még nem feltétlen tántorít el attól, hogy megaszondják a véleményüket.
Mint ahogy sokan már leírták nem szarok ezek, viszont azzal a mágikus 0.8 - 1l-el többet kérnek, mint kortársai.
Amúgy taxinak azért használják, mert tengelytáv+csomagtartó+kor+vételár szempontjából igen kívánatosak voltak és az első 2 tényezőt a taxisoknak egy minimum érték felett, a kort pedig maximum érték alatt kell tartsák.
Én abszolút nem bántam meg, hogy lecsót vettem anno ráadásul reklámáron volt,és 4 éves kora körül ültem bele majd 11 évesen szálltam ki belőle ezalatt pedig 350-et amortizálódott az értéke.
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
kolosanyi #135401 üzenetére
hali,
ahány hozzászólásod olvastam annyi féle igény, kinyilatkoztatás került elő. Nem igazán térek napirendre felettük.
Most őszintén, mi az igény?
Az útvonalad adott, részben ez a felelőse a megnövekedett fogyasztásnak, ha emiatt akarnád cserélni a Corollát. Ilyesmi fogyik vannak másoknak is spritmonitoron: [link]Ha kisebb fogyi kellene ennél, én valami superminit keresnék amibe beleférek és nem tartanám szempontnak, hogy autópályán milyen, itt-ott előzésnél milyen és főként, hogy mennyire komfortos.
Minél kisebb önsúly, minél kisebb motor, ÉS annál több tojás a jobbláb alá.VW Lupo az SDi motorral világból kimegy és alig eszik. Kérdés, hogy beleférsz-e és leadnád-e a Corolla kényelmét, biztonságát
Az a leírt E39 fogyi nemtom milyen használati körülmények között jött így ki városban, elég jutányosnak tűnik nekem
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
MunezXBK #135444 üzenetére
Nem D es varos, ha jol vettem ki a szovegkornyezetbol (benyasokrol irt elotte, igy arra asszocialtam). Dizelnel mar eleg jol is kenhette neki varosban, ha 10.5 fogyit hozott ki
Legalabbis az Epica 1.56 tonna, kb ennyit nyomhat egy e39 is, igaz az enyem csak 150 nyiha, de 9.5l varosi fogyival elegge mas dimenziot diktaltam BP-n, mint a forgalom tobbi resztvevoje.(meg szoktam a gazpedalt, valtot es ugy mindent vetel utan, azota beallt a jobblabam ugy 8.5l varosi fogyasztasra)
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
kalmanchris #135456 üzenetére
"nem ritka ám, hogy egy kasztniba kevesebbet fogyaszt egy 1.6, mintegy 1.4. Na nem több literről beszélek."
challange accepted, sorold plz
feltéve, hogy szívót szívóhoz, feltöltőst feltöltőshöz hasonlítasz, dízelt dízelhez, benyást benyáshoz (:
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
Azonos vezetési stílussal, azonos tömeget, ugyanolyan üzemanyagtípussal és hatásfokkal kb ugyanolyan mennyiségű üzemanyaggal lehet, ez teljesen megállja a helyét.
Az állítás az volt, hogy kevesebbet fogyaszt és a probléma itt vanNyilván ha az összehasonlítás alapja dezső egy 30.000-es kisvárosban és lali a magyar dugók mekkájában a kisebb űrtartalmű motorral szerelt ugyanolyan bódéban az nem túl reprezentatív, sem reális
#135463: csak ha kevés km-t mész, vagy leeszi a nadrágod ST220
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
MurdR #135662 üzenetére
Kispók, első ülések ki, hátulról meg elnavigálod szépen
Ismerősnek B Omega-ja volt kombi kivitelben 2.5 literes sorhat dízellel, Problémájuk nem volt vele .. a rozsdán túl. Azért az is hozzátartozik a nem volt gondjuk vele részhez, hogy ez 10 évvel ezelőtt volt, azóta nem tudom melyik szín dominálhat az autón, rozsdabarna, vagy a fehér
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
Spritmonitor szerint majd 11 liter a benyas atlag, a legmagasabb atlagfogyi benzinnel valamivel 13 liter felett van. Ez mar az a meretkategoria ahol igen keves benzinest talalsz, nem veletlen
2.5-3l/100km kulonbseg eseten elkezd az ember nagyon osztani szorozni, hogy vajon megeri-e a dezso vagy nem, a magasabb sz@p@faktor ellenere is.
Nem beszelve arrol, hogy a dizel valoszinuleg fenyevekkel jobban mozgatja azt a bodet varosban (is)[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
#03969024 #138938 üzenetére
ha így akarsz nőt fogni legyen, de a végeredményen ne csodálkozz
Egy nőnek halovány lila segédlövése nincs az autókról nagy átlagban.
Legsűrűbbenn hallott női mondatok autóra (mielőtt beleülnek):
- húdeszép a színe
- de szép cicaszeme van
- de jó pici
- hú mekkoraMárkák (ha már pénzmágnes).
2 kategóriába kerülhetsz
- márkás -> a fenntatása se lesz ócsó (Audi, BMW, Mercedes) mert ezekről még úgy azért hallanak is valamit
- kínai kategóriába kerültél minden mással (amit meg is engedhetsz magadnak)
Szóval magadra vess, ha ez szempont, én dobok egy pontot az A6-ra szintén, fő a változatosság
Ja, meg legyen ám jó hangos is, hogy valamivel feltűnj, különben észre se vesznek. Benyás legyen, morcosított kipufogóval. Biztos volt valami rendes V6 benzinessel, nőies színűre festve.-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
#03969024 #139019 üzenetére
Ha rogton csoro kategoriaba kerulsz ... Akinel az a szempont, hogy meghatarozza auto alapjan ki tudod-e tartani, ra tudsz-e kolteni havi 6-8 deakot csak a staferozasara, azert nem is kar. Amint kicsit felremegy az eleted, mashol vagja kette a labat..., hogy ki legyenek elegitve a szepitkezesi igenyei.
Az erdemi reszere valaszolva:
- 2.0 commonrail td .. Mienkbe 320 nyulmokus szorult 1700 fordulaton mar, gondolom a tobbi is hasonlot minimum tud, 150 loval varosban, autopalyan egyarant dinamikusnak hat, ugy is, hogy 1560 kilo a gep amit vonnia kell. Akarhol meglatok egy autonyi helyet be tudok vele oda "ugrani"Rwd-nel annyi a gazsag, hogy tulkormanyzotta valhat es az furi az atlag usernek, plane ha fwd-bol ul at.
Merethez meg ja, be kell ulni mindbe es megnezni mi nyujt. Ebbol a szempontbol a bombik csalodast okoznak, leginkabb a harmas szeria.
Az alsokozepes lacettim amin fel eve adtunk tul akkora volt belul, hogy egy felsokozepes auto elszegyelte volna magat.[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
A Hybrid, PHEV meg elektromos árak csak elszállni fognak.
Ha ilyesmiben gondolkodtok sztem érdemes elgondolkodni vételen.Én kb egy éve lestem rá először a használtpiacon leafekre, prius phev-kre és egyéb budget elektromos járművekre.
Ezeknek csak felfelé megy az ára (egyelőre) az növekvő kereslet miatt.
Gyerkőcök egyébként gyerekülésesek, magasítóban ülősök még?
Nem tudok nem elfogult lenni az elektromobilitás felé lévén gyakorlatilag egy hete vettünk egy Ampera-t, ha sokat gyerektaxiztok és/vagy ingázol keveset munkába, kb verhetetlenek a hibridek, elektromosok
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
Magam részéről hitel ellenes vagyok.
Viszont számba véve a zöld rendszámú autók 0 teljesítményadóját, 0 parkolási díjat (ez mondjuk pont ritkábban érdekel) és azt, hogy kilométerenként 0.14-0.16kwh áram az a költség amit viselnem kell kontra hány városi km-t megyek .. azt adta ki, hogy szépen vegyem fel azt a kölcsönt az autóra.Nyilván a mostani eladó (aláírásomban) és az Ampera vételár közti különbséget ki kell fizetni, de 4 év alatt 1M Ft-t spórol nekem az emobilitás, szembeállítva 300e Ft THM költséggel. Elvi síkon, aztán 4 év múlva majd húzok egy vonalat, hogy ténylegesen mibe volt ez nekem
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
Igen, én kertesben lakom, szépen type1-ről meg tudom tőtikézni az autót esténként. Ha nem így lenne, biztos ilyet nem vennék, mert ugyan fejlődik az infrastruktúra, de az amperát, meg sok más Plugin Hybridet csak egy fázisról lehet tölteni, nagyon max 3.3kw és tuti nem jön ki az elejétől a végéig ez a teljesítmény. Villámozni nem lehet őket...
Ritkán van 2fázisú töltés, vagy 3 phev autóknál.
4-6 órát tőtikézni public helyen foglalva a töltőt annyira nekem nem jönne be (és azoknak se, akik mondjuk tudnának 10-20KW tempóval tölteni)
Lövésem nincs, hogy auris 3.5-ért vállalható-e. Keress klubot hozzá, ott mindenkinél lesz naprakész infó és szerelők elérhetőségei is!
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
Tobb opciod is van
a) klubhoz csatlakozol, keszseggel meg fogja mutatni 1-2 gazda az autojat
b) magantulajos eladot keresel, egy felelossegvallalo nyilatkozattal mehetsz is probavezetni :) (sokszor azt se toltetik ki)
c) autokolcsonzobol kolcsonzol egyet egy napra vagy par orara, ha lehet.Utobbi kicsit maceras, de mind megoldhato.
Persze kereskedesbe se ugy van am, hogy nem lehet menni ... azert csak el akarja adni a kofa is az autot ;) szval ha nem ugy allitasz be, hogy mennek egy kort, hanem latszik rajtad hogy akar meg is venned, legrosszabb esetben jobb1-bol mehetsz vele (sokszor ideiglenesen kivonjak oket forgalombol es P rendszammal meg csak a tulajdonosa mehet, azt is adott utvonalon)
-- end of transmission --
-
-
SaNyEe
aktív tag
Sajnos a fele igyis-ugyis turistaskodik, vagy epp fikazza a portekat (vagy a legjobb: O igazabol nem is ilyet akar :D )
Turelem kell hozzajuk, tenyleg mast nem lehet ezzel kezdeni. Mindenkinek keszsegesen megmutatom az autot ennek ellenere.
A tripla A mar bejelentkezett, hogy megvennek, csak hivjam fel oket
Jo kezdet nem, egy telefonhivasra azert mar nem futja..
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
Nem hiszem, h lesz annyi megtekintom eloben, eleg retegporteka, azt se tudjak az emberek, hogy letezik, pedig korabeli nagyszedan tarsaitol nem marad el, TC arcoknak is anno bejott az ido meg igazolta, h nem hulladekvasnak valo, amin keresztul kell hajtani egy bigfoot-al :)
Tenyleg, akkor egy kerdes feletek :)
Hany vevojelolt utan erkezett a vevo az autotokra, mennyi ideig arultatok?-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
zoo8800 #180949 üzenetére
igy jar, aki megveszi a megfelelo polaritasu, megfelelo inditoaramu, megfelelo kapacitasu es meretu akkumulatort.
Majd mikor teszi vissza a gyari rogzitot nez, hogy wtf??? :) Szval aznap megtanultam, hogy bizony a mereten tul a kis dizajnra is oda kellett volna figyelni. Igy ez most ehhez az akkuhoz ugy 5 evig atmeneti megoldas, vagy amig el nem kakilja magat :D
A gyari akkujat 11 evesen kukaztam belole ... kivancsi vagyok az Exide tudja-e .. mindenesetre a lecke fel van neki adva-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Citroware #180973 üzenetére
Sokan a carverticalt javasoljak, olyan, mint a gombas fertozes, ha kell, ha nem szembe jon a reklamja :D
En igenybe vettem autovasarlasnal es negativan csalodtam.Az egyik auto amit neztem, teljesen balesetmentesnek tunt rajt, majd mikor jszp-bol lekerdeztem rendszam alapjan az autot, dobta a gep, hogy balesetben vett reszt elszenvedokent iden augusztusban. 7400Ft-ert ... utobbi meg ingyen volt (igaz csak hazai eloelet ellenorzesere jo)
Nem tudom milyen mas opcio van, en sokat nem adnek a carverticalos lekerdezes hitelessegere.
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
whited #180994 üzenetére
Pont rád szabtak egy TC Cikket egymillióig
aránylag friss is [link]
Ugyanitt (nem egymillióért), viszont költségmentes Chevrolet Epica eladó (aláírásomban)
@molnarpeter: mk3-ból mondjuk lehet még válogathatna is, mk4-ből ellenőrizném nem-e 4db mk4-ből rakták-e össze
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Csaby25 #181006 üzenetére
Én inkább adnék a Pistireport szavára, ahol Pisti egy tetszőleges, az adott típushoz értő szerelő.
Egyébiránt tessék a kasszához fáradni és megvenni egy tetszőleges korú Porsche 911-et
Igaz egyszer körbegumizni 10* annyiba fog kerülni, mint egy Logant élettartamon át szervízelni, de ez mellékes
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
-
SaNyEe
aktív tag
egy ismerősnek segítettem meghirdetni egy első generációs A3-át, hát nem is tudom.
Nagyon ótvar módon öregszik a beltere és 20 éves kora létére a kapcsolók meg a műszerfal inkább 30 éves benyomást ad. Én egy petákot nem adnék érte őszintén szólva.
Ha csak 2 ember cucca kell beférjen lehet supermini kategóriát is nézegethetné a barátibb fogyasztás végettSwift és társai
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
F-ECT$ #181090 üzenetére
Ennek bizományos szaga van, azt mondjuk nem tudom bevallalod-e :)
Ez valamit valamiert dolog. Vagy a kereskedo lesapol, vagy mutogatod a vevo jelolteknek.Bizomanyosba nem adnam a vilag penzeert se. Tortenik vele 1-2 serules ugy kapod vissza, felszamolnak takaritasi, tarolasi es egyeb baromsag koltsegeket amiknek a valosaghoz semmi kozuk aztan jopartizezerrel maris kiljebb vagy, mint szeretnel.
-- end of transmission --