- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
sziasztok
egyik haverom ford kulcsa teljesen elkopott, 3 hete be se birta inditani, de eddig nem volt problema, mert van masik auto, de mar csak kellene. 2 ember azt mondta, hogy ok is jartak igy, es nekik eroltetni kellett, de a teljesen elkopott kulcsot is letudta masolni a kulcsmasolo, ugy hogy magat a kulcsot nem is hasznalta csak meregette es rajzolgatott, majd ez alapjan elkeszult a hibatlan kulcs. a barazdak helyei meg latszanak, szerintetek is lehetseges enyhe nyomok alapjan masoltatni vagy szerezzek neki uj beteteket kulccsal?
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz
raczger #84075 üzenetére
nekem is volt, hogy bal elso sarvedot, fenyszorot es lokharitot is kellett volna cserélni, pedig csak a bükkben a szinte álló autó elkezdett csúszni a szalagkorlát felé, simán oda álltam voltam elé megállítani, még is kerülhetett volna egy nagyobb összegbe ez a lassított felvétel.
bár már visszamondtad, így lényegtelen
-
tomiii.
aktív tag
olyan kérdésem lenne, ha olyan autót akarok venni, aminek lejárt a müszakija plusz az okmanyiroda a rendszamot is bekérte, ilyen vásárlasnal mi az átírás menete? gondolok itt a műszaki, eredetvizsga, rendszam visszszerzese(ennek se igazán tudom a módját) és ugye itt jön a papírmunka (bár gondolom a műszaki is lehet a végen, de anélkül meg nem tud eljutni eredetvizsgára
-
tomiii.
aktív tag
hoztak 2 BMW i3-ast a céghez, amit 1-1 órára ellehetett vinni a városba kocsikázni, de gyakornokoknak nem lehet, folyjon ki a szemük.. anyagok rendben vannyk benne, élőben jobban tetszik, mint a képeken, de az egyik egy töltés után, már csak 20km-t bír menni, nem igazán lett hibátlan
-
tomiii.
aktív tag
válasz
tboy93 #84926 üzenetére
a tìpust nem ismerem, de haverom 600 ért vett egyet nem rég, kipufogó volt elrohadva, de mindenmás megkímélt és jó állapotú volt, rozsdát se nagyon láttam mikor körbe néztem, alulról se. Szóvel ez alapján 600.000 egy olyan összeg amiért vannak szépek, bár azt nem tudom, hogy ez sok vagy kevés
3 hónap alatt 500km-t, ha ment vele, szóval egyéb hiba még nem jött elő
-
tomiii.
aktív tag
nem, én mindent magamnak csinálok, és mivel mindig jófej vagy sose kérek el pénzt magamtól
szóval így tényleg nincs rálátásom, lehet ezért sokaltam, plusz nekem 3 ezer volt a javítóív, de mivel nem mai autó, így kár volt magamban ehhez hasonlítani az árakst. mea culpa
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz
hobizoli #84953 üzenetére
jó akkor, ahhoz mérem mikor gtk-ra törtem az elejét, es 60 volt a munkdadíj a komplett zarhid cserenek, sarvedo cserenek, nalam ez is hegesztett.+húzópad is benne volt, a fenyezes 16 ezer, plusz a festék 4 ezer. es ekkor mondtak h ennyi lenne a ket hatso iv eseten is a fenyezes a ket oldalra, alkatrész árak kb 13 ezer motorhaztetovel. ez volt 4 éve, ekkor még én semmit se csináltam, mert ekkor lattam kb eletemben eloszor autot, tehat meg az ismeretsegi korom se epult ki. szoval akkor vegyuk ugy, hogy ezek miatt sokaltam az árat, eddigieket meg keretik figyelmem kivul hagyni, de ez vidék, ha ezek miatt gondoltam amit, akkor megúszom a poklot?
-
tomiii.
aktív tag
válasz
hobizoli #84956 üzenetére
még heves, legalabb is a kocsit egerben csinálták, bár tény, hogy 2km-re lakom a megyehatártol, szóval borsod sincs túl messze
mondjuk tényleg sokat számít vidék-pest az árak miatt, de már szerencsére mindenhol vannak ismerősök, ez is nagyon előny a pénztárca szempontjából
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Dany007 #85238 üzenetére
az mk1-esek ami nektek is volt mar ritkak, azok sierrások között cserelodnek, amik menthetok azok else jutnak a hahuig, amik meg nagyon jok, azokat senki se akarja eladni. nektek valoszinuleg a '84-es egy pinto blokkos, 105 lovas 2literes volt, ebben az evben ez volt a leggyakoribb, ebből nekem is van egy (esetleg 2.3 szivo dezső lehett, de erre emlékeznél
), hal' isten az 1.6 es 1.8 asok ritkabbak voltak
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Dany007 #85241 üzenetére
a gáz reakcióra gondolsz szerintem, ha ez meg az egy vezermutengelyes karbis volt, az nem gyorsult meg annyira legalabb is a en erzem a kulonbseget a dohc es a pinto kozott, hasznalok minden motorút, vagy esetleg, ha dohc volt(mar az ujabb eleju, amin nem szogletes a lampa aka mk2, annak rohadt alacsonyan van a nyomatekmaximuma, 2500nal, na ott azert megerzi az ember
nagyon jo hasznalni varosban, fogyi meg 8 korul varosban. a beleseje meg tenyleg oldschool de legalabb nem kopogos muanyagbol keszult, hanem szovet meg ilyen preselt lemezből van, ami szent puha benyomhato, ismeros 2000-es cliojába, mar nezni is fajdalmas az ottani anyagokat
na ennyit a nosztalgiázásról, megyek tételekt tanulni, sierra most joindok volt szamomra h feleslegesen beszeljek tanulas helyett
joamilestoné: olyanból most van elado, pont hasznaltauton vagy lehet csak volt, mk1 kombit ritkan latni, viszont egy '87 eset használok néha, de az az igazi, 20 éve melós autó féléből van, de bírja
őszintén szólva eloben, napfenxteto nelkuli sierrat egyszer lattam, pedig lattam mar rengetet
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Ace owner #85478 üzenetére
az igazi VIP-hoz azert eleg pici a kocsi
ez már inkább hajaz az eredeti stílusra bár rámodndják mar ugy is minden kis bevasarlo kocsira is
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz
DeFranco #86491 üzenetére
szerintem nem mindenképen van, eddig jópár, huszonx évés tankot szedtem szét, mindegyik patyolat volt, ha kell fotozom is, most is van épp egy szétszedve. benzin mindig csak annyi volt bennuk amennyi eppen kellett egy napra
bár ennyi erővel egy 10 literes vödör is lehetne a tank
-
tomiii.
aktív tag
válasz
runner 125 #87102 üzenetére
pont napok óta azt csinálom, a kertben magamnak, már a tököm ki van vele. életemben először csinálok ilyet, szét bontottam hozzá az egész autót, 23 éve nincs rajta semmi, csak a gyári alapozó
ahogy csinálgatom, úgy érzem, hogy kizárt, hogy ezt akármelyik szerelő az ismeretségi körömben így végig zongorázná
-
tomiii.
aktív tag
válasz
runner 125 #87138 üzenetére
Szeretek mindent magamnak csinálni, 2-3 éve kezdtem el foglalkozni az autómmal, azóta sok mindent tanultam, gépműhelyi munkán kívül már mindent megcsinálok magamnak, sőt, ha használhatnék gépet, akkor még az alap gépmunkát is elmerném már vállalni
Viszont az alvázvédelem eddig ismeretlen volt számomra, kis körül járás után úgy döntöttem, hogy:
1. autó felbakol [link]
2. lebontok mindent [link] mondjuk ettől sokkal alaposabban, de azóta nem csináltam képet
3. drót koronggal a 20 évnyi retket levakarom róla, ekkor már látható merre lesznek érdekes helyek (mint pl a fenti képen, de amit ott látsz rozsdát, azt már le is gyilkoltam onnan,egyelőre itt tartok idő hiányában, a következőket egy hétvége alatt akarom majd össze hozni
4. ezeken a felületi rozsdás helyeken átmegyek még szintén drót koronggal jó alaposan, ez a rozsda nagy részét lehozza
5. RO-55 az egész aljára, fél nap pihi, este megint drót korong+csiszoló korong, megint ro-55, reggelig pihi, ekkor megint drótkorong+csiszoló korong, ekkor már nem kéne maradnia semmi károsnak
6. zsírtalanít alaposan
7. kényes helyekre Szürke Alkyton 2-3 rétegben, majd ahol gyárilag fekete volt a lemez, oda fekete Alkyton 1-2 rétegben, majd össze szerel, de ehhez még nem találtam ki, hogy pontosan milyen futómű lesz majd alatta, szóval ráérek
egyéb helyekre pedig haverom ajánlott egy jó alapozót,amivel ő az egész W123 merci coupeját körbe kente miután kasztnizta az egészet, de még mindig elfelejtette megmondani a pontos nevét
rücsit nem akarok, gyárilag se volt, én se fogok rátenni,nekem ne legyen csupa takony a kocsi alja
kényes helyek úgy is kezelve lesznek rendesen, ahol meg nem volt rozsda 20 évig, ezután se lesz
csak a tankra ráment egy napom, mire levakartam róla fémig a rozsdát, [link]
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz
neduddki #87142 üzenetére
32 évvel ezelőtt még ez volt a menő tervezéskor," ebbe' még van anyag"
mondjuk pont a masik oldalt kellett volna fényképezni, ott az egész felület rozsda volt, bezzeg a '84-es tankja olyan, mint az új..csak az meg külső mechanikus ac-s, szóval azt nem tudtam használni
-
tomiii.
aktív tag
játszós autónál váltót, kuplungot én is így cseréltem,precíz leengedéssel , gondoltam finomanmletesszuk, de ezek mar megszoktak hogy az offroad versenyeken csak ide oda dobaljak a samuraiokat aztan mire eszbe kaptam csak en voltam a kocsimalatt
, azt nem sajnálom, de mivel ez alatt nincs futómű, így alapból nehézkes lenne, egy éve áll így, kozben mászkaltam benne annyit, mire kibeleztem, hogy ihaj, plusz futókat is így csereltem mindig, stabil
-
tomiii.
aktív tag
válasz
runner 125 #87152 üzenetére
közben alkyton mellett a dinitrol lesz a befuto szer, body es tarsai keruleset javasolta a mester.
most kimentem és teljes erőmből elkezdtem cincálni az autot, azokon az elemeken amiket cserelek pedig ahogy birtam belerugtam es megse moccan az autó. nem ertem hogy mj ebben a veszelyes
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz
runner 125 #87790 üzenetére
ismeros par honapja hozatott be egy 4 ajtost, minden koltseggel, ugy hogy a kocsi a neven volt, rendszammal a haz elott allt, megallt 1250000ből, tenyled olyan, mintha uj auto lenne, de! 1.8-as.... igy kellene a fenenek
belterrol nincs fotom, de tenyleg makulatlan, csak az a franya motor.., meg inkabb e36
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz
runner 125 #87880 üzenetére
állapotra én nem tudtam belekötni semmibe, akkor erre majd 2 év múlva visszatérünk, hogy milyen vétel volt ez
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
-
tomiii.
aktív tag
válasz
runner 125 #91180 üzenetére
én is megyek és elégetem az összes hibátlan 22 éves beltér elememet
u.i: ez a kormány még fiatalkorom szülöttje, bár azóta se volt még a cosworth se ilyen kényelmesen ölbe foghato
-
tomiii.
aktív tag
én maradok az előre a jobb gumi dolognál, elég parás ha az ember kanyarodna a kocsi eleje meg egyenesen megy, pl vizes aszfalton, de a vizet lehet porral, vagy hóval is helyettesíteni. egy megúszott seggű autót még mindig könnyebb irányítani, mint egy irányíthatatlanná vált autót, bár lehet csak én szoktam hozzá nagyon a hátsókerekes autókhoz
-
tomiii.
aktív tag
válasz
ReSeTer #91542 üzenetére
én elhiszem amit Qru-ék mondanak, csak a reflexekhez fűznék hozzá annyit, hogy legutóbb mikor egyik csaj ismerősömmel vezetgettünk( nincs jogsija, tehát ez még az amatőröknél is mélyebbről jövő reflex volt), (forgalomtól elzárt terület) lefelé jövet, megkért, hogy hadd vezessen ő , habár csak 30-al, ha mentünk, egy éles kanyarban megcsúszott az autó orra a vizes aszfalton, na neki valami lehetett a reflexével, mert a gázt felengedte,és egyből ellenkező irányba rántotta a kormány,(mondjuk csak hangyaf.sznyit..), de izomból a fékbe taposott..na innentől én már hiába nyúltam át a kormányhoz:
Szóval az ellenkormányzás valami halvány jele megvolt, csak rossz mozdulattal párosult, de lehet, ha régebb óta vezetne, nem lép a fékre, mert tudja, hogy az nem pálya, de a lényeg, hogy az ellenkormány mozdulat benne volt.
mint írtam, én hiszek nektek, csak elmeséltem egy ellen példát,a kivétel erősíti a szabályt
-
tomiii.
aktív tag
válasz
runner 125 #91553 üzenetére
mármint azt hiszem el, hogy nekik ez a tapasztalatuk, mert gondolom azért mondják, mivel így tapasztalták meg.
azt nem írtam, hogy egyetértek
én is a jókat teszem előre, hátul úgy is mindig elkopnak hamar
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz
neduddki #91565 üzenetére
persze, hogy nem írtam, hiszen areakción volt a hangsuly, rakhatam volna fel én fakereket is, nem az volt a lenyeg a mondandomban, egyebkent, egy elégge lejtős éles,(180fok) jobbos visszafordító volt, 50 éves aszfalt, avarral,sarral boritva 2 napos esozes utan, ősz végén, madarak nem igazan csiripeltek, a nap del korul jarhatott, rajtam piros polo volt, es jobbra néztem a bal szememmel. de csak ismetelni tudom, lehetett volna csokimazbol is a gumi, nem errol volt szo.
egyebkent en is kiszallok, nem ajanlok ilyen dolgokst ugyse soha senkinek, en meg utcai autoval az út viszonyoknak megfeleloen megyek,(legalabbis nagxon remelem, ha egyszer kesz lesz) nem utcai autó meg hátul torjon nekem, mert elolrol ciki
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Büszke apukák és anyukák topikja
- EA Sports WRC '23
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Autós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...