Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Hővezető paszták
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Modding és elektronikai kérdések
- Gaming notebook topik
- Milyen monitort vegyek?
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
ph A leginkább Adobe alkalmazások munkamenetének gördülékenyebbé tételére kihegyezett MX Creative Console hamarosan kapható lesz.
-
Mozgásban a Hell is Us
gp Ahogy arról már korábban szó volt, a megjelenést 2025-re halasztották a fejlesztők.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#10726912
törölt tag
Egy kicsit szét lett szórva ez az egész. Én arra reagáltam, hogy be linkelt egy ember ide egy pár kocsit, azt is hozzá tette, hogy nem pontosan ezeket nézné, csak általánosságban kérdez véleményt. [kiindulási pontom.] Jött vélemény, Ami az Audit Ne!...olvass utána. Lehet, hogy VR6 pusztán arra az egy típusra gondolt, én a teljes hsz-t néztem. Aztán bekapcsolódtál Te is a beszélgetésbe..most akkor miért is tévedtem?
Ezzel az érvrendszerrel nálam csak az a baj, hogy egy negyedannyi pénzből vett kommersz kocsi negyedannyi kiadással jár, miközben ugyanúgy elvisz A-ból B-be... Ez a Te reagálásod. Erre írtam az A4 VS Astra-t. Szerintem jobb az Audi és nem kerül 4* annyiba a fenntartás, mint a kommerszeknél. Kényelmesebb, átgondoltabb, részletesebb. Az 1,6-osuk is jobb a kommerszeknél.
Említettem közben 2.5-est, volt a családban, nem volt baja. Elhiszem, hogy drága az adagoló, meg a vezérlés szett meg a többi cucc. Nem olvastam utána az alkatrész áraknak és nem néztem utána a meghibásodások gyakoriságának. Nem említem egy helyen sem, hogy nem kerülnek sokba. Volt, nem volt vele bajunk, ennyit mondtam...és jó volt menni, utazni vele.
SZVSZ most talán én nem érthetem a reakciód...nem akarok vitatkozni, még egyszer mondom. Elbeszéltünk egymás mellett szerintem.
VR6-Fan: Értem, elhiszem. Kár, hogy az olcsósítás ennyire beférkőzik a németekhez.. -
#10726912
törölt tag
válasz soldi3r #2731 üzenetére
Akkor lecserélem az autó szerelő ismerősöm...infó terén is
Benzin ár: siralmas, amit művelnek S még emlegetik, hogy csak ennyi meg annyi az adó...Ezekről az adókról nem beszélnek
Üdv.
megema: Lefelé nem nagyon rugalmasak, de ezt mindig kompenzálják a felfelé rugaszkodásokkal.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Várhatóan mennyit jársz majd a "kisautóval" havonta? Ha sokat, akkor nincs értelme a kisjószágnak (igénytelen anyagok, nincs hely benne, fenntartási költség kopó alkatrészek terén ugyan annyi, vagy több is). Ha keveset, akkor a trikó helyett pl almera még jobban tartható és havi 500Km-en 5 literes többlet fogyasztást nem fogod észre venni...már ha van akkora különbség.
-
-
#10726912
törölt tag
válasz Tökmindegy #4395 üzenetére
Amúgy is. Ez egy xartalyiga...csak nyöszög, nem megy, és randa...megöööö....megyek, elkérem egy próba körre.
-
#10726912
törölt tag
Kiszámoltattam a nyetriszkkel a kötelezőm, a köbe kijött 4 számjegyű összeggel évesre...
Mit lehet tudni a KÖBE-ről? Köthetem ott? -
-
#10726912
törölt tag
Felkerestem az eddigi biztosítóm, amelyik megküldte a 26K-s ajánlatot 2012-re, mondtam, hogy ej-ej...mire haza értem, kaptam egy kedvezményekkel megrakott emilt tőlük, miszerint 14030-ér is tudnák a 2012-őt biztosítgatni számomra...hogy rihesedjen meg a sörényes macskájuk
-
#10726912
törölt tag
Ha levinnék az éves díjat 20K-ra, akkor heti szinten mennék autó pályán. De mivel nem pesszimista vagyok, pusztán magyar, így szerintem jó, ha 35K köré lecsökkentik, a 4 naposnak meg integethetünk...
-
#10726912
törölt tag
A W előtti jelzés a hideg indítási értéket jelöli...a 10-es még -30 foknál is alkalmas a hidegindításra. Az alatt nem igazán szokás mostanában méregetni...és ez nem a szintetikusra vonatkozik. Az xW30-as olajakat a kopásmentes ill. mostani gyártású, kis tűrésekkel jelölt kocsikhoz érdemes használni alacsony viszkozitásuk miatt. A 10W40-es egy átmenet a "túl híg" és a "túl sűrű" olajok között, nyáron inkább a 15W40-es olajat ajánlanám, nagyobb hőfokon is megmarad a viszkozitása, télen kis könnyítés a hideg indításhoz a 10W40.
-
#10726912
törölt tag
Na most jön egy adag mea culpa...(merthogy az én bűnöm a saját hülyeségem )
Sajnos alapoztam az ismerősöktől hallott infókra, akik így velem együtt balf@szok.
Utána olvastam egy kicsit és ezt találtam:[link]
Az ebben leírtak szerint 5W40 az ajánlott. A 6-ik oldaltól részletezi..
neduddki is ezt írta
Dare2Live: Legközelebb nyakon verem magam, mielőtt ennyire hiányos tudással neki látok írkálni...bár most legalább oszlott a köd ezen a téren bennem: ha nem írok, nem tudom meg a nemtudásom.
Bocs mindenkitől az előző beírásért, főleg Tőled Ck.! -
#10726912
törölt tag
-
#10726912
törölt tag
Talán valakinek még új..[trabi orr.]
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
-
#10726912
törölt tag
válasz VR6-Fan #5743 üzenetére
24 éves nyolcvanasom van. Most kezdtem el egy felújítást (eddig sajnos nem volt rá időm) szilentszett, hidrotőke, tömítés, kormánygömb, külső féltengely csuklók, 1 kerékcsapágy hátsó féktárcsák. Az árak a neten fent vannak, a motorkód sf, 1.8S benzin, lépcsőshátú. Hétköznapi felhasználás, gyári állapot tartással. A felsorolt cucc 44 ezer és nem a legolcsóbb alkatrészeket vettem. Az elmúlt pár évben nem tudtam költeni rá, ezek már időszerűek, kicsit össze gyűltek a használat miatt elkopott cserére szoruló darabok. Motor+ váltó hibátlan.
Van, olyan húsz vagy huszonéves kocsi, amit érdemes megvenni. -
#10726912
törölt tag
válasz Bigemperor #5889 üzenetére
Látszik, hogy megint egy több éves tapasztalattal rendelkező nyilatkozott a régebbi kocsikról....
-
#10726912
törölt tag
válasz Napfénysüti #5891 üzenetére
24 éves romom van. Audi 80 1.8 S. A szomszédnak is ez van. hetente ráköltjük a gatyánkat, havonta trélerrel jutunk haza és ma-holnap már nem lesz hozzá alkatrész
-
#10726912
törölt tag
válasz Bigemperor #5896 üzenetére
Túl vagyok már azon, hogy bárkit meggyőzzek bármiről.
Neked meg még nincs hozzá alapod.
Neked nincs tapasztalatod. Ismerőseidnek van. Meg nekem is.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Bigemperor #5904 üzenetére
Nos, akkor iq kérdése lenne azt is felfogni, amit már itt sokan-sokszor elmondtak.
VAN olyan autó, ami 24 évesen is jobb, mint az 5-15 éves számtalan műszaki és anyag hibákkal rendelkező. Számít mások véleménye. De ha körülnézel, még jobb. Nem fogok márkaneveket felsorolni, mert azok számára lenne sértő, akiknek az van (épp elég baj szegényeknek, hogy költeniük kell rá, vagy kínlódniuk ).
Ez a darab még álló tankos, 70 literes . Kis csomagterű. És 11 éve van a családban. Nem járta a határt. Tudom, milyen alkatrész árai vannak, tudom, mennyit kellett rá költeni. Tudom, milyen állapotban van a motorja, váltója. Egy darabig vágytam az A-4 A-6-ra. Most már nem teszem. Ennek is oka van: alkatrész árak és a tarthatósága.
Nem a kor számít. Nem nevezném kényelmetlennek. A fapad felszereltségét szempontjából való igaz az én kocsimra nézve, de létezik klímás-bőrös elektromos ablakos ABS-es stb-is ebből a típusból is. Fapadosnak inkább tekintek egy zörgős műanyag belsejű kényelmetlen vezetési pozíciójú vagy utas zsibbasztó oldalszél érzékeny ronda külsejű kocsit.
Az enyémben még szervó sincs. Sőt injektor se, meg elektromos benzin szivattyú sem.
Mégis melóba járó, minden nap ezzel járunk 4 éve munkába. Klíma van benne, de hiányos: ha egyszer meggazdagszom, megcsináltatom. De ettől még karburátoros marad.
Szeretem, mert működik. A belsejét, mert kellemes anyagokból van. Mert nem zajos. Mert nem hajlamos hibákra. Mert csak 9 litert fogyaszt. Mert ha valami elkopik benne, akkor nem kell hitelt felvennem az alkatrész kifizetésére. Mert nem rohad úgy, mint sok 16 éves 4 kerekű.
Nem akarok újabbat venni. Pusztán az átírási költségen kicserélek rajta annyi dolgot, amiket felsorolni is nehéz lenne. Ezek az alkatrészek azok, amiket a használat miatt mindenképp ki kell cserélni.
Sokan bele esnek abba a hibába, hogy megvesznek autót, mert az évjáratot nézik. Vagy a külsőt, extrákat. A fenntartásukra viszont már nincs pénzük. Az nem baj, ha úgy vesznek meg kocsit, ha tudják, mi várható el tőle.
Nem a fanatizmus miatt van 80-om. A pénztelenség miatt. Nincs pénzem drága alkatrészekre. Ha lenne egymillióm, vennék kombi TDI-t, klímás-bőrös '94-es darabot. Ha lenne pénzem fenntartásra, akkor vennék quatro-t ugyanebből. De ez megint az én bajom lenne. (a diesel kicsit költséges tud lenni, de vállalnám az alacsony fogyasztás és fordulat mellé társuló 90 lovat meg a nyútonmétereket)
Nem állítottalak be tudatlannak. Tudatlan én vagyok, mert sok kocsiról csak résztudásom van. Amiket leírtam, nem részigazságok. Egy ismerőst említettél. Annak ellenére, hogy nekem VAN 80-asom. Az egyik autó szerelő ismerősöm pár napja mondta, hogy azért tett rendbe egy kettes golfot (tényleg hibátlan a kocsija), mert nem akar költekezni alkatrészek miatt. Van mellette T2-es-e is. Szintén ugyanezen okból. Volt donor golfja, ezért nem nézegetett audit.
De ismétlem:
Túl vagyok azon, hogy bárkit meg akarjak győzni! Téged sem szeretnélek.
De ne akarjon senki meggyőzni arról, hogy milyen kocsim van és az milyen okokból...s ne általánosítson senki a régi kocsikkal kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Bigemperor #5913 üzenetére
Nem írtam, hogy ezt írtad. Linkeld, ahol ezt írtam.
Te nem gondolkoznál egy millából 15 év felett. Én igen.
Nem írtam, hogy nagy szaki vagyok más autók terén, két kocsim van-volt: Fiat tempra és ez.
Az utóbbi gond mentes és jó kocsi. Míg szerinted (ill. a taxis szerint) nem. A többi nem felhasználói szintű. De a 80-asról alkotott az.
Mindenki úgy ossza be, ahogy akarja.
Akkor én is beosztottam, nem?
Az új kocsiknak megtalálom az elejét, erre való a lámpa-hűtőrács-lámpa össze állítás. Enélkül biztosan bajban lennék.
Köszönöm a intelligens felvilágosítást. Neked köszönhetően egy ponttal növekedett az iq-m: már nem mínusz kettő...Boldog ünnepeket mindenkinek!
-
#10726912
törölt tag
válasz Napfénysüti #5972 üzenetére
Én se dicsérem már az Audi A-s sorozatot, bár audim van Most is szeretek bele ülni bármelyikbe, de a fenntartásuk eléggé izé ...nem lenne rá kedvem. Furcsamód a németek kis hazájukban százszámra használják az 1-2-es golfokat, audi 80-100-okat napi nyúzásra... ha itt 2500 ft egy kormánygömb a 80-hoz, akkor ott nekik csokiárnak számít egy ilyen kocsi fenntartása. Pedig valamelyest jobban élnek nálunk A puccosokat tartják garázsban, meg villogtatják magukat vendégségben
-
#10726912
törölt tag
Sose fogom megérteni, hogy miért van a biztonsági öv körül a mizéria. Ha nem kötöm be magam, azzal kit veszélyeztetek? Karambolnál kirepülök a szélvédőn és ketté fejelem a másik kocsi utasát??? Szoktam használni, félre értés ne essék. De SOKKAL jobban örülnék, ha azt mondanák a drága "jogalkotók", hogy biztonsági öv 30K, rosszul beállított fényszóró minimum 200K+ rendszám le. Lennének sokkal fontosabb dolgok a sz@ros övnél...
-
#10726912
törölt tag
válasz Motion_Blur #6739 üzenetére
Mondtam neki, hogy itthon 500 euróból él egy család (két minimálbér+családi pótlék) és a benzin a hús, meg egy csomó minden ugyan annyiba kerül, mint ott náluk, arról nem beszélve, hogy akkor a tojás kint olcsóbb volt, mint itthon. Meséltem neki a rezsiről is...mindezek előtt mondta, hogy lemondana az 1000 euró különélési pénzről, csak minden este otthon lehessen. Ennyit kapott havonta és hétvégente hazajárt. Említettem neki, (mivel akkor két hetes munkán voltunk), hogy mi annyit kapunk összesen azért, mert ott dolgozunk.
Nem beszélgetett utána sokáig, mikor mondtuk neki: haza kéne menned magyarhonba, mert nem tudod, milyen jó dolgod van.
Jöjjenek haza, aztán mehet az Ultimate Survivor itthon
Bocs a hosszú offért. -
#10726912
törölt tag
válasz nyogo83 #6895 üzenetére
Ez lesz az utolsó csepp a pohárban. Most vizsgáztattam a kocsit, de ha ezt bevezetik eladom a g...be...baleseti adó meg rendszámcsere meg kötelező meg vizsga meg súlyadógumiolajvezérműszíjfékpofahűtőfolyadék csere meg lassan 500 forintos benzinár, ezer helyre fizetjük az áfát a kocsi miatt..a q..a a..jukat, de komolyan.
-
#10726912
törölt tag
válasz nyogo83 #6900 üzenetére
A kormány azt mondta, nehéz év lesz a 2012-es. Hát már most az...és még első hónapot tapossuk. Inkább jönne a maják jóslata, azt megéreznék ők is, minket meg nem bosszantanának tovább Lehet, hogy jobban jársz, ha félre teszed a pénzed.
dízelracer Amennyire keresgélik a hol nyúzzunk le még egy bőrt a birkákról szemlélettel a lehetőségeket, hozzá fognak az LPG-hez is nyúlni.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Erre gondol k.b. De az offban megjegyzem, hogy a külföldi rendszámosokra is tojok messziről. Magánszemélyek biztosan nem fogják nézegetni. A szerveknek meg egyre több rendszám felismerő kütyüje van, ami még azt is leellenőrzi, hogy az adott járműnek be van-e fizetve a kötelezője...úgyhogy egy nagy kamu alapú lehúzás az egész.
hobizoliHA a CCCP-ék meglássák, elkezdik a sorozat gyártást. Azokon is lesz ilyen lap hátul, hogy ne lehessen kilátni tőle A fél erdőt a hátsó ülésre...ennyire nem rossz a ladában a fűtés[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz dízelracer #6928 üzenetére
Ez simán a következő értelmetlen fizess még többet jellegű intézkedés lesz. A "Lajosok" meg már most is csak ezt csinálják...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Rendszergazda topic
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- HMD Skyline - jó szerelés
- PlayStation 5
- Hővezető paszták
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Mobil flották
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest