- Apple notebookok
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gaming notebook topik
- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Home server / házi szerver építése
- Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
- Milyen egeret válasszak?
- Autóhifi
Hirdetés
-
Augusztus elején érkezik a Level Zero: Extraction korai kiadása PC-re
gp A legújabb előzetes leginkább a nyílt bétából származó közösségi felvételeket tartalmaz.
-
A játéktelefonokat is megbabonázza az AI
ma Remélhetőleg a mesterséges intelligencia ránéz a Red Magic 9S Pro hőkezelésére.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz SzlobiG #58077 üzenetére
A régi trágyát egy Dousenbergre is mondanád? Ereszkedj le egy kicsit a valóság talajára két lábbal. Az hogy ki milyen autót vesz nem csak és tisztán pénz kérdése. Én is vehettem volna sok mindent, de nekem az tetszett ami. Megvette. Szeretem. Vannak egy páran itt akik látták. Használt.
De azért csak megkérdezném minden említettől: tényleg egy régi trágya szar ? És most nem viccelni
Munez: micsinász?! Ne kúrjál fel, szökik a wax?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz SzlobiG #58108 üzenetére
Nézd: az hogy neked nem gyön be, nem ok h le-"rajoskodni"-z embereket. Sajnálatos ha csak eddig látsz el , mert tegyük fel Te nem mersz belevágni vagy nem teheted meg. Ne más mondja meg -különösen ne bántóan- hogy ki milyen hülyeséget kövessen el az életében Bár tudom én egy raj csávó vagyok és csak rajoskodok, hiszen minden nap együtt vacsorálunk
Ha neked sok a 2 literes benyálas fogyasztása, akkor nem kell megvenni. De ettől nem kell szopórollert kiáltani szvsz. Az ésszerűség meg mit ér akkor ha az asszony prücskülése közben egy 2.5 tdiről fantáziál?
Az meg végkép nem fér a fejembe h egy autó üzemeltetése hogy lehetne olcsó kategória. Apósom mondogatja mindig h aki nem akar költeni a kocsijára, az vegyen bérletet. Olyan nincs h egy motorkocsi ne kerüljön pénzbe.Egy szó mint 100. Azt el lehet és kell mondani hogy ha van negatív tapasztalat, de ijesztgetni felesleges, és nem kell hülyének beállítani vkit csak mert tetszik neki vmi.
(#58112) Viszlát : motorkocsit csak termelni lehet venni?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Integrale
veterán
válasz SzlobiG #119815 üzenetére
Totalcar össze - vissza ír ilyen téren. Gondolom azért írták japánnak, mert a Honda is használja, és ha minden igaz, akkor az Isuzu a Hondával fejlesztette a CR rendszert a motorhoz.
Egyik Insignia tesztben úgy írták a 2.0 CDTI-t, hogy az már tisztán Opel, az azt követőkben pedig már leírták pontosan, hogy az bizony Fiat.
Egyedül annyi a turpisság, hogy a dupla turbós 2.0 csak Opelba került, Fiat származékokba pedig csak szimpla, Opelba viszont az 1.9 TwinT nem került."Bad reklám is reklám too"
-
válasz SzlobiG #119882 üzenetére
Nem tudhatjuk hogy miért állt elő az ami. Vakon azt állítani hogy csak a szabályozás a ludas, szintén elég merész. Én inkább arra gyanúzok, hogy volt egy hallgatólagos megegyezés -mint a 250-s limit- amit mindenki betartott, csak a VW nem, aki felépítette a klíndízel imidzset ami láthatóan bejött. Sztem valamelyik konkurensnek szúrta a szemét.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Coyot
őstag
válasz SzlobiG #119882 üzenetére
Teljesen mindegy hogy csaló sw-t használ vagy egy kibelezett példányt visz be a mérésre vagy akár 200kg-al könyebbnek írja papíron az autóit. Egyik sem elfogadható. És talán kinyílik a kedves törvényhozók szeme hogy egyszerűen szar a szabályzásuk, mert a büdös életben se tudja senki tartani.
(#119885) Integrale :
De valahogy senkinél sem stimmelnek az értékek. Tehát akkor csak bizonyos csalási módokat kell büntetni?[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz SzlobiG #119888 üzenetére
Én még mindigúgy tudom hogy nagyon nagyon sok autó egyáltalán nem felel meg a normáknak a köznapi használatban ([link]) - tehát a kérdés még mindig áll a csalás bizonyos módjait büntejük csak?
És ez teljesen független hogy ki mire kaphatott volna engedélyt a laborban, ha másik oda alkalmas autót tolok oda a tesztre vagy hazudom azt hogy 200kg-al könyebb - mégis mi a különbség? Pontosan az hogy az autó marhára nem teljesíti a gyakorlatban az előírt értékeket - ezt valaki csaló szoftverrel valaki súlymanipulálással valaki meg máshogy oldotta meg.
Ismétlem engem az zavar hogy gyakorlatban senki vagy nagyon kevesen teljesítik a normát - tehát többen kamuznak és ennek ellenére csak a csalás egy módját "vették elő".
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
fi:zi'k
nagyúr
-
Kornel
veterán
válasz SzlobiG #119915 üzenetére
Legjobb motor.
Van benne boven tartalek, soha nem megy tonkre, olaj meg viz legyen benne, ennyi.
Sss-ban is bizonyitott, amennyit ezekben kapnak, azt nem koszonne meg semmi.Amugy az uj vitara nem regi sx4 padlolemeze, hanem az uj scross-e.
Teljesen uj, nagyszilardsagu acelokkal operalnak, amivel a viszonylag nagy meret mellett is kis sulyt, es nagy karosszeriamerevseget es jo torestesztet tudnak prezentalni.[ Szerkesztve ]
-
kolosanyi
veterán
válasz SzlobiG #119915 üzenetére
Vitarát vett keresztapám is, nagyon jó autó.
(#119917) kornelka
Mondjuk a nagyszilárdságú acél se mindig jó. A katasztrófavédelemnél dolgozom, mesélték a tűzoltó kollégák, hogy anno a Splasht demózták ezzel, és a bemutatón tartottak egy vágási gyakorlatot, ahol kiderült, hogy az A és B oszlop olyan merev, hogy csak 800 baros hidraulikus feszítővágó tudja csak átvágni. A probléma ezzel, hogy nekünk nincs, csak 720-750 baros, amivel nem tudják megbontani a lemezt. Persze meg tudják oldani, van nagy vágókorong, de azt nem szeretik, mert szikrázik, meg hangos, megijed tőle a sérült, akinek amúgy is van van elég baja. -
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #120180 üzenetére
Nincs 163 lovas dizel, 150 vagy 180 pacis, ha jol tudom. Csippelni meg cegeskent nyilvan nem fogja, mint ahogy dpf, meg turbo sem lesz erdekes, mert gondolom 3 ev utan kuka
szoval szerintem en is a tádét választanam, talan ehez a kasztnihoz jobban passzol, mint az 1.5 benzin
-
-
válasz SzlobiG #120457 üzenetére
Most egészen pontosan 85 millió ft volt a telitalálatos főnyereménye... 1:32 makett max
Na de komolyan. Mi a francot csinálnál vele? Mert gondolom nem hagynád a pláza garázsban míg moziba mész?!
Én max bérelnék egyet és zárt pályán megnézném, hogy én mit merek.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz SzlobiG #120566 üzenetére
Az első, de nincs is másik a piacon, ami ennyibe kerülne, és ennyi minden van benne. Ennél csak a km sok és hogy kicsi a navi, nagy navis kevés km-es 8-10 misi körül van, annyit meg nem fizetünk
mobile-n sem találok 20k euró alatt ilyet. Most ez vagy nekem lett idetéve, vagy valami oltári nagy blamázs már megint, mint februárban a kék 328
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nesa
veterán
válasz SzlobiG #120837 üzenetére
azert mert a fiat fiorino a fogalom a tobbi csak azert hog ylegyen
Ezek is ikrek
-
nagyúr
válasz SzlobiG #120807 üzenetére
Nem, nincs visszatekerve. Valószínű futárautó vagy területi képviselőé, és a gari lejártálval leadta. Utánaszámolva 50k körül ment a kocsi évente, az nem kevés. Hiába volt rendesen szervízelve (30 ezrenként), a szaki azt mondta, hamarosan elkezdenek kijönni a hibák a motornál, amiket írta, cserélni kell majd. A futómű sem fog örülni a magyar utaknak, szóval olyan 1-1,5 millát rámondott pluszban az első 1-2 évben. Ez kicsit szerintem sok, ismerős szerint is Más baj nincs a kocsival, tiszta az előélete, egyszerűen csak sok a km, és emiatt pont ott tart, hogy rá kell költeni a vételár harmadát, hogy megint elmenjen 3-5 évet hiba nélkül.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz SzlobiG #120855 üzenetére
Ó már egy éve regelve vagyok oda is Sajnos a jó példányok ott is 20k eurótól indulnak, és még 2-300ezer forint a behozatal, egyebek. Németül nem tudok sajnos, és sokszor amint megtudják, hogy magyar vagy, leteszik a telefont. Talán lenne mód megoldani, de itthon szívesebben vennék kocsit, mégha több buktatója is van.
A fő gond, hogy fosok, hogy valami olyat veszek, aminek rejtett hibája van. Beleőrülnék az tuti Idén év elején lett volna egy gyönyörű 328 M-packettes estorilkék fényezéssel, de mikor alánéztünk, és más-más színe volt a jobb és bal hátuljának a kerékfelfüggesztéseknél, lemondtunk róla. Azóta is rosszul alszom.Bitpork: Ó bár ilyen egyszerű és határozott lennék. Nem, nem vagyok az
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Integrale
veterán
válasz SzlobiG #120855 üzenetére
Az megvan, hogy az A3 és az Octavia egy Golf?
A Saab 9000, Fiat Croma, Alfa 164 és a Lancia Thema is egykutya. És az i30 a Ceeddel rokon.TaaT: Ha az első szériás Scudo legelső szériája volt az alany, akkor annál később javították az ablakemelőt és a tolóajtót.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Playseat challenge
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA