Hirdetés
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Integrale #104014 üzenetére
Ruszki rakéta porszívó meg ingyen elvihető kategória. Van hozzá gyári festékszóró szett is azt is ingyen az ember után vágják. Haverom faterja azzal fújta át anno a nagypolskijukat a kertjükben. Csak néztünk gyerekfejjel, hogy miafasz ez a porszívóval fest?
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #104261 üzenetére
Facebook-n lattam tavaly, hogy csinaltak egy replikat az eredeti sablonokbol legyartva
Hyena meg vmi Zagato(?) gyartmany volt asszem, sokkal jobban hasonlit a mk2 Delta-ra, mint az mk1-re, mintha a kupe valtozata lenne annak, lejjebb van a teteje...vagy a gyar csak feljebb rakta a mk2-ét
több drón kell ;P
-
kenguru99
aktív tag
válasz Integrale #104283 üzenetére
Nem, az áttétel semmit sem számít (ez így sarkítás, de nagyon keveset). Álló helyzetből gyorsulásnál egy nagyon rövid ideig előnyben van a négykeréhajtás miatt de ennyi. A kis önsúly, az alacsony súlypont és a több mint kétszeres súly lóerő arány - mind a az f1-es autó javára - kizárja, hogy megközelítsen a versenypályán egy formula 1-es autót.
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz Integrale #104294 üzenetére
Értem. És ezt kérdezte vagy vitatta valaki ? Onnan indultunk ki, hogy a lancia delta S4 1986-ban olyan köridőt ment egy versenypályán ami egy szinten volt az akkori formula 1-es autókkal. Csak sajnos ez lehetelen. Erre mutass egy videót (régit újat bármilyet). Tehát kérek 1 videót. Egyet ahol versenypályán egy bármilyen rali autó olyan köröket megy mint egy F1-es.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #104426 üzenetére
amugy kajakra nem ertem, hogy a gyarto mit sporol vele meg vegulis?
hogy 4 helyett kb 3.3 liter olaj van csak benne? wow
meg max annyi, hogy vmivel kevesebb anyagbol van legeneralvade ez mellett meg 1.5x csereperiodust is hazudnak ra...?
bazzeg a qrva mariskaba ~5.5 liter olaj megy
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #104652 üzenetére
eccer lattam egy olyat, hogy egy S5 Cabrio 3.0TFSI kemenykedett igy gurulva brummogtetve meg fekezgetve, aztan egy 1.4 8v lecigiztette a Becsi uton, nem kicsit
a 3. teli utan elvaltva a meteres langcsova az Oditol balra elol villant mar, a kovetkezo lampahoz mar csak moge tudott beallnitöbb drón kell ;P
-
honda 1993
senior tag
-
TaaT
veterán
válasz Integrale #104937 üzenetére
Nekem is ez volt a tippem, ebben a sorrendben.
--------------------------------------
Hát nem tom, 2013-ban a golf, 2010-ben a polo volt az év autója. Mondjuk korábban meg csak a hármasgolf győzött.Abban mondjuk biztos vagyok a bmw nem lesz az
Give them hell Ukraine!
-
VegyesTamás
senior tag
válasz Integrale #105005 üzenetére
jja szinkronos annyira nem is komálja
DeFranco: nem is volt kérdés, városban az egész autó jobban kopik, főleg Mo.n...
sok szélárnyék meg eszi a gumikat is stb
az is motorfék..miért mi veszi el az autótól a lendületet? (hacsak minimálisan is)
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
flymi
addikt
válasz Integrale #105059 üzenetére
Igen, kifejezetten ezekre fókuszáltam. A frissebb mondeok-meganok nem tetszenek, így meg talán ennyiből kifoghatok egy régebbi tizenéves, de jó példányt. 700k a plafon, természetesen ha kevesebbel megúszom, több marad az átírásra, alkatrészcserére, szervizre, stb... Ez evidens.
A Mazdánál már rizikósabb 700k-ból nem behozott, jó példányt találni azt hiszem.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
#10726912
törölt tag
válasz Integrale #105119 üzenetére
Ha ráadod a kocsira a gyújtást, akkor nem csak a helyzet jelző világít, hanem a tompított/refi is tudtommal. Azaz nem csak akkor világít a tompított, amikor jár a motor. Ez esetben izzítás mellett világítani 130 Watt fogyasztással, és még erre ráindítózni....egy fagyott hajnallal fagyott autónál (akkunál, motor olajnál, gázolajnál) minden wattra szükség lehet. (ha valamit én reagálok félre, akkor elnézést ).
-
-
Thome
addikt
válasz Integrale #105253 üzenetére
Köszi mindenkinek aki válaszolt nekem! Alaptvetően én is Swift és Punton gondolkodom.
De inkább a Grande Punto fele hajlok, csak azt nem tudom hogy, mennyi bajom lenne vele (2007-est is kaphatok ezen pénzért) mégiscsak fiat.
A cikket megköszönném!
Egyébként bezinest akarok mindenképp, illetve azt olvastam hogy az 1.2 nagyon lomha, szóval 1.4 jöhetne.
-
Thome
addikt
válasz Integrale #105264 üzenetére
Amit olvasok róla az elég szimpi, bár az utóbbi két tesztet én is olvastam, köszi az új tesztet!
Ha tényleg nem olcsóbb a benzines swift alkatrészára, akkor talán meg is érhetné a puntot venni, szigorúan benzinesben.
1m-ért már kapok mindkettőből szép állapotút, némelyik 'alig' futott (70-80e), a swiftnek ugyan kisebb a csomija, viszont pozitívum hogy ugyanúgy kimegy a világból mint a régebbiek (kivétel a kuplung amit én is olvastam több helyen)
Teljesen tanácstalan vagyok hogy melyik lenne hosszútávra jobb kezdőautónak (kb 10 év), mindkettő mellett sok az érv, ellenérv meg nem nagyon van egyiknél de. Döntsek külső alapján?
-
tresh
addikt
válasz Integrale #105286 üzenetére
nálam is ez van az e60 se rossz de úgy belefolyik a nagy világba semmi extra jó talán egy M optikás már villant valamit. De én pl sose tudok elmenni egy szép e39 mellett úgy hogy ne állapítsam meg zseniális formája van pedig nem vagyok hasra esve a bmw-k ért
zolikaDB: az az alpina felni hajaj
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Integrale #105412 üzenetére
Nekem is tetszett egy idoben a stilo, elegge beleastam magam a temaba, fiat topikba is irtam, tobb tulajjal beszeltem. Egyontetuen megprobaltak lebeszelni az 1.6-rol, allitolag nagyon maceras darab. Az 1.2-1.4-1.8 fasza Az 1.2-vel szerelt extrasabb, kesobb ezeket valtotta le az 1.4-es verzio amiben a korabbi alap extrak rendelhetove valtak, igy sokan nem is vettek meg oket.
Ahogy te is irtad, az 1.4 lehet nekik jo valasztas, ha mindenkepp ez az auto kell nekik.
[ Szerkesztve ]
-
Tamás008
tag
válasz Integrale #105412 üzenetére
Akkor jó választás lehet a Fiat Stilo 1,4 vagy 1,6 benzines kombi? Vagy inkább ne? Mondjuk még a Ford Focus benzines kombik is tetszenek a szülőknek, azt is nézegetik. A Fiatot meg tágasabbnak tartják. Melyiket a kettő közül? Mindkettő típus jó választás lehet műszaki megbízhatóság szempontjából? vagy a Ford-ok jobbak? köszönöm.
-
#16514048
törölt tag
válasz Integrale #105566 üzenetére
Mondjuk ez még egy régebbi i20. Vagy ez az alapja a mostaninak is?
Egyébként ezen a szinten van akkora különbség, hogy érdemes legyen ez alapján választani? Szerintem elég biztonságos lehet mindkettő, illetve lehet úgy is ütközni, hogy egyikben sem élnéd túl. Amúgy is fenntartásokkal kezelem az ilyen teszteket. Kb. olyan, mint a gyári fogyasztás, a gyárak ezekre a tesztekre készítik fel a kocsit, csak azt lehet megtudni belőlük, hogy bizonyos laboratóriumi körülmények között hogy teljesítenek, a való életben sokszor más a helyzet.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #105800 üzenetére
nem az 1.7D szar abbol, hanem az 1.3D, na az egy igazi fos
az 1.7D motor egy masik motorcsalad mar, az a Tipo 1.9(T)D motorja, csak rovidebb lokettel meg turbo nelkul
Tipo galvanizalt, az csak ott hervad, ahol megcsuktak
nekem 6 evig volt meg az 1.9TD, sehol nem kellett javitani rohadast rajta
eccer lebolintottam vele egy E Kadett Caravan-t, na hat annak joval nagyobb baja letttöbb drón kell ;P