Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- iPad topik
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Előrendelői előzetesen a LEGO Horizon Adventures
gp Korábban már kiszivárgott a megjelenési dátum, a Sony az éjszaka folyamán ezt megerősítette.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz dabadab #9057 üzenetére
És akkor itt jön az, amiről tegnap beszélgettünk volna, ha nem felejtesz el válaszolni, az a bizonyos Ovonics ni mh akksi, ami ugye a Chevroné, hogy is volt? 15 éve töbet tudott a technika olcsóbban, mint ma? Mert szerinted (és legjobb tudásod szerint is) ugyanaz, mint a telefonakksi, az már 96-ban ment 373 mérföldet 1 töltéssel, utána egy másik kocsiban 97-ben ment 216 mérföldet egy töltéssel, Akkor a telefonokat elég lett volna havonta tölteni, ha ez van bennük, de ugye ez nem jó, mert szerinted a li ion a jó, ugye?
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
hobizoli
nagyúr
válasz dabadab #9057 üzenetére
En ecce azta olvastam, hogy darabonkent 88-90kUSD-be kerultek, de nyilvan ez tomeggyartasban tobb 10k-s darabszamban per ev mar messze nem lenne ennyi, mint egy ket ev alatt 1100-s szerianal...
Ennyi erovel az osszes masik tomeggyartasu modell hot-hatch verziojanak gyartasa is ertelmetlen elvileg, mert egyenkent tobbe kerulnek legyartva, mint amiert el lehet oket adni.
De az "adja el" a tobbi szazezernyi fapadot, amin meg vastagon keresnek a gyartok
Nyilvan itt az lenne a gond, hogy EV1-nel nem volt kiindulasi hagyomanyos belsoegesu motoros proli verzios fapad modellvarians, es ezek ezert is kerultek ennyibe, meg persze a kis szerias mivoltuk miatt, meg bennuk felhasznalt technologiak miatt.
azert a 200km napi hasznaloknak varosba meg varos korul pont eleg lenne, szerintem nem sokan mennek a belso egesu motoros autoikkal sem ennek felet se sajat zsebre, de ha csak 140-150km-t birna meg az is fedezne a legtobb juzer napi igenyeit
Igen, csak Tesla egy hagyomanyos utcai autora epul, nem kellett kitalalni hozza a bodet (se)
A Tesla Model S-re majd kivancsi leszek, SZVSZ onnantol kezdve hybrid-knek kb vege, mint a botnak. Chevy Volt meg a Lexus fele kamu hybrid-k is mind mehetnek a kukaba.
több drón kell ;P
-
neduddki
nagyúr
válasz dabadab #9452 üzenetére
HI!
hat nem tessik kovetni otobild megfeleo tesztejeit? ahol 0 fokig szaraz es nedves uton is bucira veri a nyari gummedli a teleit? eskuszom megkeresem es belinkelem amr vegre
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
hobizoli
nagyúr
válasz dabadab #9466 üzenetére
Szerintem szaraz korulmenyek kozott a nyari 0 fok alatt is jobb, de ez nyilvan gyarto fuggo is.
Michelin Alpine teligumim van -ami azert nem szar...-, masik felnin meg Michelin Pilot Exalto a nyari, a nyari 0 fok korul alatt sem nyikkan még meg kanyarodva meg jol belefekezve, a teli meg de.
Pedig a csucselmeletek szerint annak jobban kene tapadnia 7fok alatt, es megsem.Az a baj csak ezzel, hogy a nyari gumit csak ket fele utviszonyhoz kell optimalizalniuk, a telit meg vagy 4-hez, a nyarinal be van aldozva a havas ut a nyari viszonyok elonyere
Szoval -szerintem- a teligumi csak hoban jobb valojaban a nyarinal.
több drón kell ;P
-
Viszlát
addikt
válasz dabadab #9548 üzenetére
Ingatlan vásárlásakor valóban, de bérléskor már korántsem egyértelmű a helyzet. Persze vannak kiugró helyek, mint London vagy München. Stuttgartról (német statisztikák szerint az ország második legdrágább helye albérleti szempontból) van személyes tapasztalatom, lengyel kollégák 350 euróért bérelnek egy 3 félszoba nappalis lakást, ennyi simán van Pesten is, de még Fehérváron is.
lajafix: nem időre volt számlázva, hanem tevékenységre bontva, (részletezve, de már nem emlékszem) amiben benne volt az olaj, fékbetét, szűrők cseréje, plusz az általános számítógépes mérés és ellenőrzés. Igen, egészen konkrétan a bad cannstatt-i szervizről van szó.
mod: időpontra mentem és kb másfél óra alatt készültek el.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
zeno70
tag
válasz dabadab #9618 üzenetére
Igen, az a helyzet, hogy itt jo aron mennek a verdak.
Beszaras amugy - itt olcso az auto es fillerek a benzin...nalunk meg a kis penzunkhoz viszonyitva iszonyat sok mindketto.
...es csak azon mulik, ki hova szuletett...
En is hallottam AFA-rol, reg adorol es vamrol, meg meg ki tudja mik vannak...? Allitolag meg at is kell alakitani a jarmuvet, mert nem szabvanynak megfelelo.[ Szerkesztve ]
Jegyezd meg: pótolhatatlan vagy. Éppúgy, mint bárki más!
-
zeno70
tag
válasz dabadab #9621 üzenetére
Hat, ha ezeket cserelni kell, akkor az se filleres, gondolom...
Na, szal erre probaltam rajonni, hogy mi az ara egy ilyen exportnak.
Mivel Nissan Maximat vagy GMC Acadiat vinne a pali, igy nem tudom, mennyire fog tipust valtani egy europai modellel.
Na, mindenesetre tajekoztatom, aztan eldonti. (Kar, hogy az uzlet soran fog szembesulni minden koltseggel, nincs konkreten varhato kiadasi kalkulacio.)Jegyezd meg: pótolhatatlan vagy. Éppúgy, mint bárki más!
-
addikt
válasz dabadab #9632 üzenetére
Ezt csak személyesen tudnák megmondani,ha csak 1 évre kérném a kocsit,mennyi lenne a havidíja,mert én 1 év alatt nem az egészet akarom kifizetni,utána meg biztos,hogy a kocsi sem fog a félénél kevesebbet érni ez meg egyéni kalkuláció.
A cég tudtommal azt is állja bizonyos összegig(2-4 millió ha jól tudom)
-
hobizoli
nagyúr
válasz dabadab #9983 üzenetére
szivo auton nem chip-l lehet a legtobbet elerni ar/erteket nezve, hanem vezermutengellyel, mondjuka revlimit akkor is ugyanott lesz, de addig konnyebben leforog
Nem latvanyos, mint a dájrecűrő meg a sportgyujtokabel, amivel jol lehet arcolni a faluvegi tunertalin, de annak van ertelme is
nem kell egybol a legbikabbat betenni, mert azzal alul mar buta lesz, hanem azt, aminek a revlimitig tart vagy kicsivel elotte van vege az úgynevezett powerband-jeneka masik ami szinten nem annyira latvanyos, de jo lehet egy tizeniksz eves auton, az az (uj) injektor, akar ugyanakkora, mint a gyari is, de egy 5-7%-l nagyobb kapcitasu az meg nem baj, alul azt ugyis siman kikorrigalja az ECU a neki jo lambdara, padlogazon (vagy x % gazallas felett) meg amugy sincs lambda korrekcio, a motor meg szereti a benzinben az idealistol vmivel dusabb kevereket
ha meg ki van tolva munkapont feljebb egy vezermutengellyel, akkor nem kifejezetten baj, ha az a tobb levego ott az kap eleg dus mennyisegben benzint is maga melle
a lovak zabbal mennek, azok olyanok, mi masert csinalnak eleve ezt, ha nem azertaki meg kitalalja, hogy a chip-lt autoja erosebb, de kozben literekkel kevesebbet is eszik az kb fizikai-kemiai Nobel dijat erdemelne
nekik csak annyit mondanek, hogy az energiahordozo ebben a rendszerben a benzin/gazolaj, es nem a levegotöbb drón kell ;P
-
-
nagyúr
válasz dabadab #10319 üzenetére
De te nem vagy az ismeretségi körömben
Mondom, hogy biztosan van sok megbízható francia autó is, és ki lehet fogni, de 1-2 éve pl. itt a topicban is nagyon próbált szabadulni valaki a C5-től, mert a hócipője tele volt vele...
Az összes létező megbízhatósági statisztikában a 6-8 éves autóknál nagyon hátul vannak a franciák. 406-ost konkrétan nem néztem, mert életkora miatt eleve kiesik az érdeklődési körömből, de a C5-re konkrétan emlékszem, hogy nagyon hátul szokott lenni...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
AMD Power
titán
válasz dabadab #10344 üzenetére
Ez iszonyat sok! Azt nem értem ,hogy ha ennyivel csökken a kereslet akkor a bevétel is sokkal kevesebb ,hiába emelik orrba-szájba. Ez tök logikus. Ha 100Ft-al olcsóbb lenne a benzin sokkal többet tankolnának és sokkal gyorsabban visszajönne a kiesés amit a csökkentés miatt vesztenek.
-
neduddki
nagyúr
válasz dabadab #10489 üzenetére
HI!
Hat ez kb kimeriti a csalas /? tessek a megfelelo jogi blablat behejjetesiteni/ fogalmat
udv
neduddki
mod: kb mint az elozo tutajnak a szoban kicserelt, valojaban stikaban szarul ujrafenyezett motrohaztettom...
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
-
-
-
lsc
nagyúr
válasz dabadab #10837 üzenetére
Azért ezeket [link] a formákat nem nevezném az aerodinamika csúcsának, de taníthatsz még. Természetesen nincs fekete és fehér egyértelműen, árnyalatok mindig vannak, de pl a képeken látható levágott far nem hiszem hogy jótékony hatással van bármilyen tulajdonságra.
Az meg külön érdekesség hogy a tartóknál meg mégis jó az a forma [link].
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
nagyúr
válasz dabadab #10851 üzenetére
Az eredeti állításod az volt, hogy rosszul vannak felszerelve a síboxok, ez tévedés volt, oké.
Nem volt tévedés. Pont azt állítom, hogy ahogy most fel vannak szerelve az a rossz.
Ha a vastag felével előre szerelnék fel, akkor lenne kisebb a légellenállás.
A Kamm far azért lett kitalálva, hogy azoknál a formáknál, ahol ez ergonómiailag nem megoldható, ott javítsanak valamit a dolgon. Egy autót nem lehet úgy megépíteni hogy hátul elvékonyodjon teljesen, mert csomó használhatatlan hely lenne hátul és feleslegesen hosszú lenne a fara, ami sok szempontból nem praktikus. Ezért kitalálnak dolgokat, hogy mentsék a menthetőt.
Ahol a légellenállás az elsődleges, ott mindenhol a minél elnyújtottabb csepp alak a menő. Nézz meg egy vitorlázórepülőt. Az egésznek kisebb a légellenállása, mint egy emberi tenyérnek, miközben 15 méter széles cuccról van szó.Itt egy kép, ami jól illusztrálja ezt:
A jobb felső és jobb középső ellenállása között van egy nagyságrend különbség, kb egyformák, csak az egyiknek a vékony fele van elöl, a másiknak a vastag...
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
hdman
őstag
válasz dabadab #10833 üzenetére
Hát nem valami nagy ez a box kb 2 alsógatya belefér, meg a szőke cica bikinije
nesa: Ahogy már előttem is irták, 90nél nem lesz hengerfejes hidegen, hanem max attól, hogy hidegen 8592 fordulatig leforgatod. Ha szépen egyenletesen felgyorsitasz 90re akkor semmi rosszat nem teszel a motornak, hidd el.
A másik dologra reagálva: pont ezért vannak a bazi nagy sorok, mert egy hülye megy 70-nel, a másik beáll mögé, azzal a felfogással, hogy ugyan már minek előzze meg, és 50km-t vonatoznak 70-nel, miközben lenne aki sietne, de hosszú-hosszú ideig nem tudja megelőzni a verebeket, mert állandóan jönnek szembe. Sőt nem is kell sietnie, hanem csak szeretne pl 90-nel menni, mert annyi a megengedett.
Igen, neked teljesen mindegy, azon a 20 km-en, de vannak olyanok is akik napi 5-600 km-t mennek, és nekik nem mindegy hogy 70 vagy 90, vagy 90+ akár.
pilóta: akkor mindenki hülye, csak Te vagy helikopter, öööö izé, pilóta
(csak ugratlak, ne sértődj be )
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
válasz dabadab #11067 üzenetére
Én meg aszondom h nem a km számít. Lehet az 500k-is ( nem kevés zőccséges mergában van), ha a tulaj szerette-szereti és megadja amit kell. Ennyi. Használt vételkor pölö szeretek a tulajjal találkozni, mert sokat elárul az ember is.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz dabadab #11076 üzenetére
úgy hogy ha szereted, akkor mindent megadsz neki amit kér. ha meg nem, a beleülés is nyűg.
kisebb az esélye, de ez nem érdekli az olyan embereket mint én: akinek pölö új fábiája minden ok nélkül hengerfejes lett, egy reggeli garázs kiállás közben. vagy azt a laguna tulajt aki szalonból kihajtva kapott egy pofást mert rányílt az összes légzsák. könyörgöm ne esélyeket latolgassunk már. ennyi erővel annak is nagy az esélye hogy meghalsz mert egy barom kidob egy kólásüveget egy repülőből...
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
nagyúr
-
nagyúr
-
-
válasz dabadab #11183 üzenetére
Ez a baj, hogy ilyenekre hagyatkozol.
Igazságügyi Műszaki Szakértői Intézet. Tudod akik megkapják a rendőröktől a baleseti helyszín adatait, és kiszámolják hogy valóban úgy volt-é.
Még egyszer felhívom a figyelmedet: van sérülés mindkét testen, de amíg a nehezebb kevésbé, a könnyebb jobban sérül. Persze vannak alaki tényezők és összetételi különbségek, de most nem egy 10x10x10 betonkockáról beszélünk, hanem autóról.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz dabadab #11188 üzenetére
Nézd: nem akarok egy felesleges vitát arról, hogy a súly, a tervezés, és az alapanyag közül mi a legmeghatározóbb egy törésteszt kapcsán. Amit írtam tekintsd semmisnek.
Semmi nem befolyásol semmit, és különben is ponttá zsugorodok, és besöpröm magam a metlaki alá, persze csak az engedélyeddel.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz dabadab #11204 üzenetére
Azt a szűklátókörű eget már!
Vártam h ezt a videót linkeled. Mivel itt effektív nincs 100 kg különbség, az irányított gyűrődés és tervezett zónák játszanak szerepet.a Bel Air és egy korabeli bogár tesztjét nézd meg. És éppen Te hoztad fel az anyag különbségeket. Meg jelezném, hogy 1-1,5 TONNA különbségről beszéltem. Gondolom arról sem hallottál hogy a nagyobb testnek nagyobb a mozgási energiája.
Fejezzük abba. Értelmetlen és szőrszálhasogató vitatkozás. Megkérem apósomat hogy a statikus igazságszakértői jogosítványát adja vissza, majd felszántás után behintem sóval a lakhelyét.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz dabadab #11208 üzenetére
Apósom szokott szakértői véleményt csinálni a déli megye v régió v mifenének híják már ezt a területi egységet, statikai bírósági ügyeihez. Nem csak épületeknél. Gondolom az ő segítségével a Nemetschek-ben megrajzolt és a bíróság által elfogadott vizsgálati jegyzőkönyvek mind csupán egy mosolyért cserében volt elfogadható.
Mint írtam én kérek elnézést. És pont.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz dabadab #11229 üzenetére
dabadab,SaNyEe: a tekintélynek és a rokoni szálnak ehhez nincs köze. 80 éves, nem internet függő fajta. Mivel én csak informatikával és joggal foglalkozom, nem lett volna illő azt írni hogy én állítom. Viszont mivel a vélemények elkészítésében segítségére voltam, ha a mély fizikát, matematikát és statikát nem is tudom magaménak, az abban foglalt eredményekkel tisztában vagyok,és vonhatok le következtetéseket. Még ha az általam megfogalmazottak a praesumptio iuris alá esnek is, nem hiszem hogy a dabadab által hivatkozott tiszteletet félretéve kell megkérdőjelezni létező véleményeket és határozatokat. Természetesen soha sehol ne hangzott el tőlem, hogy más nem befolyásolja az autók töréstesztjét. Azt viszont még mindig tartom, hogy egy 2+ tonnás pickup vagy terepjáró könnyedén légypapírt csinál egy >1,5 tonnás járműből, ha túl gyorsan megy. Az meg igen is szőrszálhasogatás ha a kivételekre hivatkozva egy igazságügyi szakértő "kisinasát" és magát a véleményt kérdőjelezitek meg. Az már tényleg csak marginális, hogy -mint ahogy említettem volt- nem írtam sehol h a nagyobb autó nem sérül és a vezetője túléli-e.
Písz[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen