- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen asztali médialejátszót?
- LG LCD és LED TV-k
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
válasz theuprising #160156 üzenetére
Jellemzően pályán lehet ezeket nagyobb fogyasztásba kergeti, ahol a hibrid hajtás nem tud annyit segíteni, és a tempó miatt nagy a légellenállás. De a méreteikhez képest átlagban nem rossz a fogyasztásuk.
A gyári adat pedig minden más típusnál is becsapós. Tapasztalatom szerint ha lehet is hozni, akkor vitorlázással, tojással a pedál alatt (ha bírja az ember idegekkel azt a tempót) -
Acheron
őstag
válasz theuprising #160589 üzenetére
Rx450h talán, de ezek jellemzően drágábbak.
-
Acheron
őstag
válasz theuprising #160592 üzenetére
Küllemre egyik sem az igazi (bár a 450 valóban túl gombóc lett), beltérben nekem a 450 jobban adja. Az eddig nézett 400h -k beltere nem szépen öregedett, többnyire a bőr ülés van összerepedezve - nagyon.
-
válasz theuprising #165287 üzenetére
Köszönöm, megnézegetem őket
Az autó mérete mindegy lenne alapvetően. Ha kisebb az csak kedvezne a parkolásnál, de ha nagy az sem baj, legalább megtanulom szépen betenni a helyére, akkor később nem lesz gond egy kisebbel (max 2 helyet foglalok el, és elviselem a következő parkoló lenézését, hogy parkolni sem tudok )
[ Szerkesztve ]
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
ALI_G
veterán
válasz theuprising #165593 üzenetére
Egyetertek. En szeretem a valtot, de roviden-tomoren a felesegemnek nem valo a sebvalto Ha megis valtos lenne, akkor a kormany-ules-pedalnak meg kell feleljen az alacsony meretehez. Nehezen eri el ugy a kuplungot, hogy a kormany/szelvedo ne legyen tul kozel. Bár ezt is elvezeti, de a kovetkezonel ez is szempont, hogy kenyelmesen/biztonsagosan vezethesse. Most o kar vele dolgozni.
Nincs marka preferenciam, de van olyan auto ami nem tetszik/tetszik. Bmw 3, 3as GT, hyundai i30, ix35, sonata, fastback, ioniq, kia seed mind tetszenek. Persze ebbe nem biztos hogy a tobbi parameter is belefer.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz theuprising #165597 üzenetére
Egyenlőre ketelkedem, hogy barmelyik hibridnek olcsóbb az uzemeltetese mint egy benzinesnek (ket hajtomuvet kell karbantartani, akkumulator oregedese). Szivesen vasarolnek elektromos autot, de arrol se olvastam meg olyan tudomanyos cikket ami igazolta volna a teljes eletciklusra vetitett gazdasagosabb mukodest egy sima belso egesu motorral szemben. Cafoljatok ha lehet. A prius amugy nem tetszik. Az ionoq-ot irtam, hogy bejon, de ellent mond az elozo allitasomnak. Ha barmilyen hibrid, akkor csak zoldreszamos erne meg. Fovarosban lakunk.
Bmw-re csak annyit irtam hogy tetszik[ Szerkesztve ]
-
sellerbuyer
őstag
válasz theuprising #166012 üzenetére
Nagyon köszi a tippeket, nézegetem őket!
-
Vesztor87
senior tag
válasz theuprising #166524 üzenetére
Ave T25-ös 2006-ig nagyon gyakran eszi az olajat, sokukban garis motorcsere is vt.
-
varsam
őstag
válasz theuprising #166524 üzenetére
Az Accord kombi tényleg elég halottas kocsi, még jobban mint egy Lancer, viszont a sedan szép. Köszi a tippet.
Ezek szerint a 2.2-es CTDi motor jó választás?
Kb milyen fogyasztás várható tőle 130-140 pályatempónál?[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
-
Vesztor87
senior tag
válasz theuprising #166526 üzenetére
Úgy rémlik a Toyota fb csopiból hogy ez egy általános hiba, az 1,6 és 1,8-nál tuti biztos van, nagyobbakat nem tudom. 2,4-es meg asszem a benyát zabálja ezerrel... szval nemtom
tboy93: kevésbé mint a Mazda? A Mazda is mérce lehet?
-
Kácsa
aktív tag
válasz theuprising #166734 üzenetére
Köszi. Én is az Auris felé hajlok, a Golf Plus a csomagtartó miat jött számításba.
ZoLee
-
Integrale
veterán
válasz theuprising #166741 üzenetére
Golf V es a 308 mitol szoporoller?
Bezzeg a japanok, azok aztan az atyauristen es sose semmi bajuk.
"Bad reklám is reklám too"
-
MunezXBK
nagyúr
válasz theuprising #166756 üzenetére
Pedig az 1.8T jófajta.
-
Integrale
veterán
válasz theuprising #166760 üzenetére
A gyorsulas oke, szep es jo. Es a rugalmassaga a ket autonak?
Besorolasi kepesseg?[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz theuprising #166760 üzenetére
Nem olyan vészes konstrukció az. 272k km-t ment az 1.8T-nk (B5.5), egy turbó köszönt el ez idő alatt ami teljesen oké.
#nincsbennetarcsi
-
stickermajom
addikt
válasz theuprising #166763 üzenetére
Imádnám, ha városban minden besoroláshoz 5000-ig kéne pörgetni.
-
válasz theuprising #166756 üzenetére
Nem átnézni, hanem átülni kell
A tehénre fél év alatt több mint 1300€-t költöttem. És nem az alkatrész a drága, hanem az élő munka. Jah és kopókról beszélek.
Viszont hozzá kell tennem, hogy a németek marketingje nagyban tehet arról amilyenek az náczivágenek egy kor / futás felett. Bár az is lehet csak én vagyok tájékozatlan de távol-keleti márkától még nem hallottam h "élettartam" az autó bármely alkatrészével kapcsolatban sem. Már pedig a keményen drogozó egységsugarú júzereknek erre porcosodik és így is járnak el: azaz telibefoschák az alapvető mechanikai és fizikai szabályokat - soha semmit nem cserélnének a gépsárkányon ha nem feltűnően akadályozná őket a használatban.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz theuprising #168851 üzenetére
Hjah. Idővel egyre kevesebb nagy ccm-es szívóbenzin lesz, úgy érzem most kell még lépni.
Az S60-amban D5 van, baromi jó motor és a gurgulászós hangját is csípem, de az, amikor youtube-on megnézel az IS350-ről (vagy bárnelyik V6 benzin motorról) egy videót és belebórsózol, nah ott kezdődik a megérkeztem érzés.A másik kedvencem még a QX70S. Ott van a tarsolyban az is. Igen, tök más világ, viszont annyira más az egész forma, mint a mai SUV-ok, h nagyon megfogott. Emellett szerintem baromi jó az ár / érték aránya. S, persze ott is a 3.7 V6 a másik ok.
Az egyik legkiforrottabb, legjobb V6 szívóbenzin az a blokk.Szintúgy techboozy cimborám folyton azzal csesztet, h ha QX70S-t veszek, teleragasztja Angry Birds disznókkal, mert 1:1-ben olyan.
Kollégám szerint meg ilyennel csak bűnözők járnak.Ok, majd jelentkezem.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz theuprising #169347 üzenetére
Még semmi, de majd lesz.
-
sasa134
addikt
válasz theuprising #169347 üzenetére
Aachen nagyon klassz hely, előre is üdv a szomszédba
Egyelőre nincs szó a benzinesekről de biztosan azok következnek. Kérdés, hogy mikor.
Az Rx400h ugye Eu4, az még zöld plakettet kap(na).
Két dolgot tanácsolok:
- ha életvitel-szerűen itt fogsz élni, azaz lesz lakcimed és Sozialversicherungsnummered, akkor német rendszám kell a kocsira. Ha jól emlékszem 3 hónapig lehet rajta magyar rendszám, utána ha a rendőr igazoltat akkor bajba kerülsz.
Tehát a kocsit németesítened kell.
- Ez azzal jár, hogy német kötelező biztosítást kell rá kötni. Ami sok mindentől függ, de ha a jelenlegi magyar biztosítód nem igazolja a kártörténeted ( a magyar bónuszrendszerrel semmit nem tudnak kint kezdeni ) akkor hiába vezetsz 20 éve és soha semmit nem okoztál, alappal kezdesz és egy nagymotoros kocsira NAGYON drága lesz a bizti . Neten van kalkulátor - pl az Allianz német oldalán. 2l-es 7 éves Mazda6-ra éves max 20k km futással (elore meg kell adni mennyit fogsz menni) ilyen kb 500Eur lett volna. Szóval szerezz német/angol nyelvű igazolást és kérj előre kalkulációt olyan biztosítótól, ami azt elfogadja.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Medence topik
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Milyen routert?
- Horgász topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Még mindig készül a Beyond Good & Evil 2
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...