Hirdetés
- Hobby elektronika
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- Teljesen AI-alapon jön a FidelityFX Super Resolution 4.0
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Fujifilm X
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Ezek voltak a Meta és Zuckerberg nagy bejelentései
it Itt a Meta Orion, ami a cég szerint az eddigi legfejlettebb AR-szemüveg. Többek között a Quest 3S is befutott.
-
Mától elérhető a The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
gp A premierrel együtt megkaptuk a játékhoz a launch trailert is.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz ReSeTer #45428 üzenetére
Az élet nem olyan egyszerű, hogy mindenki menjen a megengedett sebességgel. Felesleges ez a szenteskedő duma, néha mindenki áthág 1-2 közlekedési szabályt, jó esetben kisebb, rossz esetben nagyobb mértékben. Legyen az sárgán áthajtás, tilosban parkolás, jobbra tartás elfelejtése, stb. akármi.
Emiatt, pl. a gyorshajtás esetében szerintem nem árt tisztában lenni az esetleges kiskapukkal. Ha tudod, hogy mi fér bele a szabálysértésbe, és mi az, ami még nem közig. bírság kategória, akkor - ha már a megengedett sebességet nem tartod be - legalább betarthatod ezt a "sebességhatárt".rip and tear, until it is done
-
tresh
addikt
válasz ReSeTer #45823 üzenetére
Nincs avval baj ha egy 2.5 vagy 3.0 tdi dolgozik alatta csak legyen karban tartva...azért ne aggódj ha nagy köbcentis diesel van alatta azt is itatni kell jó persze nem annyira mint a benzines testvéreit de azért tévhit lenne azt mondani hogy termelik a gázolajat.. bár van pár ember akinek 5,5 literrel eljár a 2,5 tdi és én el is hiszem neki ha az olajra gondolt
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz ReSeTer #45828 üzenetére
Kattogós v6 hát akkor beteg tdi be ültél.. mondjuk nekem diesel terén a bmw az etalon de ettől függetlenül kicsit erős az a kattogós hang..viszont ha lenne pénzem tankolni és fent tartani én a seggem a jó öreg e39 540i be tenném annál több nem kell és azért ha menni kell haladósan szedi a lábát
-
Integra
titán
válasz ReSeTer #45823 üzenetére
mert többet mutatnak, mint amit feltudnak valójában mutatni, szeretik a külsőségeket csak éppen pénzük nincsen rá. pont ezt írtam ma korábban
tudod hány ember van, aki valahogy összekapar egy 10 millás autóra, kifizeti, aztán nincsen 200ezre rendes téligumira rá??
és vérig vannak sértve. vagy ilyen ócska riposztok születnek mint 8th-é..
nem csak te röhögsz rajtuk, én is, és még rengetegen mások is. és pontosan tudják, hogy miért röhögnek rajtuk. csodás látni ilyenkor, ahogy dagad a halántékukon az ér.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
8th
addikt
válasz ReSeTer #45823 üzenetére
Nem nem. Ezeket úgy hívják: forintbaszó idióta. Nézd meg a forgalomban futó ötös BMW-ket. Sokkal több a dízel belőle mint a benzines. Tudod miért füstölnek? Azért mert egy bontott katalizátor 100k, egy bontott részecskeszűrő 50-60k. Ha ennyi egy bontott mennyi az új? És ugye hat hengeres a common rail rendszer két turbóval stb. Orosz rulett. Ennek ellenére mit vesz a baltafejű kopasz? Persze, hogy dízelt BMW-t mert egyrészt egyszerűbb körökben az a menő másrészt csak odáig lát, hogy az jó keveset fogyaszt. Pedig ha megvenne az okos egy fél-egymillióval olcsóbb benzinest a vételár különbségből kapásból át tudná alakíttatni cng-üzeműre. Onnantól pedig tiszta üzem és olcsóság van. De mint már annyiszor bebizonyosodott: a sok pénz nem feltétlen jár együtt sok ésszel. Műhelytulajtól hallottam anno, hogy az ilyen madarakból lehet kurva jól megélni.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
TaaT
veterán
válasz ReSeTer #45838 üzenetére
A világ vezető (német) prémium autó gyártói nem kötik üzemanyagfajtához a prémium jelzőt...
Egy helyi nagyobb építőipari cég vezetője az A8 D2 4.2 V8-at egy A8 D3 4.2 V8 TDI-re cserélte, maximálisan meg van elégedve vele... és élőben még szebb a belseje [link]
Give them hell Ukraine!
-
válasz ReSeTer #45856 üzenetére
Az már nem kulturált vita amikor az egyik fél negatívan, elítélően/lekezelően nyilatkozik a másikról, csak azért mert a másik oldalt képviseli. Pláne nem úgy hogy általánosítással párosul ez, megkoronázva a szegény=haljon meg gondolattal.
Pölö nekem is traktorom van. Nem füstöl. És szeretem. Mint akármelyik benzinesemet előtte.( volt több 3 literes is) Mi több, a nyomatéka sokkal jobban fekszik a vezetési stílusomhoz. Na bumm.Bentley: ha a pénz nem számít, és mindkettő alacsonyan leadja a nekem kellő nyomatékot, akkor pénzfeldobás dönt. Mert nekem nincsenek megkövesedett nézeteim és fixa-ideáim. Bár lehet h akkor hybridet szeretnék venni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz ReSeTer #45867 üzenetére
A suzukisok is ezt szokták mondani, oszt csak üveg-köszörű van. Én meg szimplán nem vagyok egy gyorshajtó jellem. Még pályán is csak 100-110 tempomat. Drága a büntetés, sok az utánajárás. Azt a pénzt elköltöm új alkatrészekre, gumira és rendes karbantartásra. Ennyi.
(#45871) EQMontoya: egy 2 tonnás automata Allroad, városban.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz ReSeTer #45887 üzenetére
A "LEHETŐ LEGJOBB" szubjektív. Másnak más a legjobb. Itt van a félreértés elásva. Te hiszed hogy neked az a legjobb. Senki nem kérdőjelezi meg. Viszont attól hogy más magának mást hisz legjobbnak, még nem garancia hogy téved.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
zenke
aktív tag
válasz ReSeTer #45889 üzenetére
Sajnos olyan érzésem van, hogy az utolsó autó amiben ültél az egy szakadt dízel 1-es golf volt.
Egy mai modern CR dízel se nem ráz se nem hangos. Pont pár napja kapott aszomszédom új 1.6CRTDI Skoda Rapidot. Olyan a hangja mint egy benzinesnek.
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
-
-
Integra
titán
válasz ReSeTer #46038 üzenetére
azért az ad rendesen nyomatékot is, nem csak teljesítményt és sokkal kultúráltabb formában mint a turbo. a jaguar-land rover elég jól tökélyre fejlesztette már a kompresszoros motorjait, mert amíg a németek összevissza cserélgetik a turbot és a kompresszort, addíg a jag konzekvensen kompresszorozik. és elképesztően jó motorokat építenek most már. mindegy, hogy az új v6 kompi vagy a v8 kompiról beszélünk. és ne felejtsd, ezek presztízs motorok is, itt nem a hengerlekapcsolás a legfontosabb dolog.
egyébként valahol utána lehet olvasni ennek is, asszem most tartanak a negyedik generációs kompresszoroknál a márkánál, asszem az új range rover egyik leírásában olvastam.a nissan micra kompihoz:
nem azért nem jön be, mert nem jó, hanem mert a turbonak sokkal nagyobb marketing értéke van. olyan ez mint az lcd vs plazma.. plazma egy nagyon igényes és jobb megoldás ha képminőségről van szó, mégis az lcd-t veszi boldog boldogtalan.. valahogy így vagyok a kompresszorral is, egy elegáns megoldás, sokkal kultúráltabb és kiegyensúlyozottabb a motor vele és ugye a felépítéséből fakadóan lentről húz. a turbo sokkal kommerszebb, elterjedtebb. én is turboval járok, mert ez van...
de azért a jaguar-land rover komrepsszorosai... az beszarás[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
hobizoli
nagyúr
válasz ReSeTer #46107 üzenetére
az a kupplung meg egy ujabb hibaforras csak a rendszerben, az eleve dragabb kompresszor melle
van egy oriasi kulonbseg, a hatasfok, mert nem mindegy hogy x betaplalt energiabol mennyi a kimeno teljesitmenyed
ebben meg a kompresszor sosem fogja azt hozni, mint a turbo, a netto vs brutto miatta komrepsszort abbol hajtod meg, amit eloallitasz mozgasi energiakent, minden mast levonva
a turbot meg a vesztesegbol hajtod megalapveto a diffi
több drón kell ;P
-
őstag
válasz ReSeTer #46115 üzenetére
már megint az ostoba összeesküvés elméletek
az elektromos autók ittvannak nissan leaf, opel ampera stb stb.
a gond az hogy egyelőre drágák és csak 100-200 km-t tudnak menni
ehhez semmi köze az olajlobbinak LOL
a kis benzines turbók pedig az eu ostoba környezetvédelmi szabályozása miatt terjednek nem azért mert ez a "divat"cryptot minden termékemért elfogadom
-
Integra
titán
válasz ReSeTer #46115 üzenetére
zoli ilyen, majd megszokod aztán legyintesz rá, én már rég nem foglalkozom vele, nagy elméleti huszár a srác...
egyébként nincsen baj a downsizing-gal szerintem sem. és lehet kis hengerűrtartalmú, tartós, precíz bivaly motorokat építeni (lásd honda), csak meg is kell építeni. na, itt már akadnak gondok. ebben a japánok egyértelműen jobbak, sokkal nagyobb a tapasztalatuk, mivel eleve mindig a kisebb motorokból éltek meg.
egyébként volt a vw-nek kompresszor+turbo megoldása is, de ha jól tudom már nincsen, túl drága volt és nem vették. én nem fűzök nagy reményeket ezen kis motorok tartósságához európai oldalról, de igazából nem is érdekel.
viszont ezen motorok marketing értéke jól láthatóan nagy. mert megy a számhábórú...
egy szívó 16v 1.6 120-130 lóval tökéletes egy c szegmensű autóhoz, mindent megold amit a hétköznapi életben megkell oldania. de a paraszt bemegy és neki irreálisan sok lóerő és nyomaték kell.
erre van igény, ez ilyen egyszerű.
és igen, az idióta co2 norma meg a labor körülmények.. ezeket jobban tudják teljesíteni labor körülmények között turbo-val, hogy a teljes flotta co2 száma is alacsonyabb legyen, mint a szívókkal. az, hogy kint az utcán már mi van, azt leszarják magasról...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
!Overdose!
őstag
válasz ReSeTer #46201 üzenetére
Én viszont igen és igenis az tapasztalom, hogy egyszerűen nem létezik még olyan technológia, amellyel megoldható lenne a kompromisszumok nélküli villanyautózás. Persze az emberek szeretik az összeesküvés-elméleteket...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
qdak
addikt
válasz ReSeTer #46112 üzenetére
azert azt a nagyon alacsony fordulatszamot, majd kifizeted ha teletomodik a katalizator meg az AGR
!Overdose!: villanyautot meg hagyjuk, inkabb osszunk vizet hidro meg oxy ra, de pl ott volt ez a villany bicikli aradat, most allitom 80 szazaleka vhol porosodik... azt 100K fole volt, vehetsz uj akksit a bico harmadaert, ha ebbol 1 hasznalt robogot vettek volna siman menne meg, ja h tankolni kell, ez meg porgeette az orat 1000el...
[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
!Overdose!
őstag
válasz ReSeTer #46213 üzenetére
Oké, oda képzelem. De továbbra sem értem, hogy milyen alapon feltételezed, hogy a saját példádnál maradva az egyik hónapról a másikra képesek 10 megapixeles kamerát gyártani, úgyhogy eddig még csak 1 megapixelnél tartottak. Ilyen nagyon ritkán fordul elő a fejlesztések során.
ReSeTer: Sajnálom, de mérnöki szemmel egy kicsit másképp látom a világot...
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeFranco
nagyúr
válasz ReSeTer #47119 üzenetére
Á, nem sok az, csak női tulajé volt, és gyűrűben vezette
(a tippem 400k km körül van figyelembe véve a pedálokat és az ülést is.)
Jól látom, hogy az egyik oldalon színre fújt a másik oldalon szürke a "dísz"csík?
A váltószoknya lyukasra kopva, a pedálok fele hiányzik, az ülés olyan mint nagyanyám 50 éves kanapéja amit már a nem létező nyaralóba sem teszünk be, ép felület nem sok van rajta, csálé kasztnielemek, ha nem lenne messze, akkor tanulóautónak jó lenne, vagy csinálnánk rajta versenyt, hogy ki talál benne több hibát.
[ Szerkesztve ]
-
válasz ReSeTer #47119 üzenetére
A kormány kopása nem jelent automatikusan nagy km-t! Nekem ilyen kopáshoz elég 12-20k km, mert borzasztóan izzad a kezem. No meg ha a szerelő véletlenül olajos kézzel ér hozzá, az már elég a bőrnek hogy oszlani kezdjen.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hobby elektronika
- BestBuy topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Futás, futópályák
- iPhone topik
- Torrent meghívó kunyeráló
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen