Hirdetés
-
Augusztus elején érkezik a Level Zero: Extraction korai kiadása PC-re
gp A legújabb előzetes leginkább a nyílt bétából származó közösségi felvételeket tartalmaz.
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
egy hasonló kasztniban (Lexus NX350h) nekem tankolástól tankolásig (excelben) számolva is jó egy literrel kevesebbet eszik a Toyota hibrid rendszer, így én meg tudok barátkozni a felbőgő benzinmotor hangjával cserébe ezért. főleg, hogy a negyedik-ötödik generációra (ami az enyém) már elég jól minimalizálták a felbőgést, ez már nem kettes Prius szint. meg a zajszigetelés sem az
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
kirisz #220468 üzenetére
a Focus 1.6 TDCi se rossz, de a Kia dízele talán egy hangyányival még tartósabb
ez nem jelenti azt, hogy nem lehet belenyúlni egy sz*rba.
opcionálisan Renault Megane?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
cappa72 #220502 üzenetére
annyira nem kell megijedni a kivonulástól, lásd Saab, Chevrolet, és társaik. Szerviz és alkatrész is mindig marad, főleg, hogy a Space Star (egyébként LOL megnevezés) nem egy ördöglakat.
ahogy nézem, 4,4 millió a Space Star alja
méretben szinte tökéletesen megegyezik vele a Suzuki Swift (kicsit szélesebb) de az a legolcsóbb helyen is 5,7-től indul. van ugye az i10 (6 millió) a Panda (5,8 millió) vagy 500 (szintén 5,8 millió) Kia Picanto (5,3 millió) meg az Aygo (5,3 millió) de mind kisebbsúlyos kérdés, hogy megér-e plusz egy-másfél millát bármi más most a Mitsu mellett
(kis autónak én tuti 500-as Fiatot vennék, iszonyat cool)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
pepucs #220522 üzenetére
csatakozom, szerintem is csak betegágyak lesznek 500k környékén
minden alkalommal azt mondom, hogy azt kell megvenni, amelyik nem rohad, a rohadás a leg költségesebb probléma egy autónál 2+ év távlatában (kivéve, ha nem zavar, hogy kenni kell a vizsgabiztost meg a gyakorlatban is megszűnik az autó védelmi funkciója, egy elrohadt kereszt tartó nem véd meg semmitől)
ha évente lecseréled valami másra, akkor illik nézni azt, hogy műszakilag egyben legyen, akkor jó ötlet egy egyes Punto vagy ha nagyobb kell, akkor egy F Astra, esetleg az Opel-rokon Chevyk (Daewook), mint a Lacetti“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
youckey1981 #220695 üzenetére
te már eldöntötted, hogy Skodát veszel, csak még nem mered leírni
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
tboy93 #220698 üzenetére
a Ceed flottánkban (1.0 liter turbó) egy autóban már turbót cseréltünk, egyben most kell a második gyújtó trafót cserélni (nem cseréli ki a Kia az összeset egyszerre, megvárják míg egyesével mind beszarik - és be fog) egyben meg olajfolyást állapítottak meg a motor és a váltó között. mind gariban cserélték/javították. az autók 2022 augusztusiak, a legnagyobb futás teljesítmény 65 ezer a legalacsonyabb 22 ezer km.
előtte Octavia flottánk volt, a fiúk visszasírják őket, azok 4 évesen is masszívabb, megbízhatóbb autó benyomását keltették[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
dellfanboy #220799 üzenetére
I 15 IK 23
gondolom most hozták kintről“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
WasabiTrsr #220811 üzenetére
CX-5? egyszerű, mint a faék és épp 4,5 méter (4555mm pontosan)
de pályázni én hatos Mazdát vennék, vagy még inkább TDi Passatot, igaz egyik sem 4,5 méteres...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
Sztenly #220820 üzenetére
J asztmához (vagyis annak a súlyához) kevés a 116 szívó paripa
ezekből az MK2,5 fókát venném, mert szerintem sokkal szebb, koherensebb design-ja van, mint az MK3-nak, szebben is öregszik, és a beltér sem olyan kesze-kusza
az mk3 biztos sokat javult zajszigetelésben meg ütközésvédelemben, de a többi része (futómű, motorok, váltó) az mk2,5-nek is alaphangon jó
szerk: 2,5 mihály felett már nincs csak mk3 és 3 mihályig még faceliftes mk3 is előfordul[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
Sztenly #220889 üzenetére
ha megtérdel a Ti-VCT-ben az okoskerék, az cserével százezres kiadás, de ez alapból ritka dolog, illetve ennyi idős használt autónál eleve nem árt egy preventív vezérlés csere és akkor rá lehet nézni arra is (adott esetben cserélni)
nyilván a 101 lovas ennél is egyszerűbb, de a 15 lóerőt meg észrevenni menet közben“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
zsoltip #221101 üzenetére
ez mindig függ az aktuális €/HUF árfolyamtól
az erős forint lassan gyűrűzik be a használt piacra (ha egyáltalán) így akkor vannak jó vételek. most, hogy gyengül a forint, megszűnik az árelőny, tényleg csak a niche market dolgokat kell keresni kint, olyanokat amiből itthon csak 1-2 eladó van, vagy annyi sem“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
dellfanboy #221362 üzenetére
a rendszámtábla tartó keretből következtetve osztrák autó
fényezve biztos volt, mert a jobb első elem egyrészt más szinű, másrészt csálén áll, harmadrészt hiányzik belőle a díszléc“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
válasz
freelanced #221373 üzenetére
ha nem zavar, hogy sokat eszik, akkor az én titkos favoritom a Chevy Cruze meg az 1.6 MPi Seat Leon II
de ufo Civic is lesz ennyiért, kérdés, hogy meg tudsz-e barátkozni a külsővel/belsővel“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
bigdady #221489 üzenetére
mivel turbós, annyira nem veszed észre a lovak hiányát, főleg városban
pályán nyilván más lesz, mert hiába pakolod vissza a fokozatokat, csak a hangja nő a sebessége nem
biztos tennék vele egy próbakört“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
újként milyen PHEV lehetőségek vannak most, ha nem akarok nagy autót? fejből Kia XCeed ugrik be, de hátha van más?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
az még nem elérhető (a toyota.hu nem listázza)
#221656 molnarpeter Golf nem elérhető újonnan, legalábbis a weboldal nem listázza, de a Leon jó tipp, köszi (meglep, hogy milyen g.tszi drága)
#221658 focvis Formentor is jó tipp, bár az kívül esik a kereten PHEV verzióban, még a Leonnál is egy millával vastagabb alapáron
Octavia túl nagy, kb 4,30 méterbe kéne beleférni, valahol a Jazz és a CX-5 között félúton
Niro PHEV ronda, azt ne mondjátokCaptur PHEV mennyire gyász?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
molnarpeter #221661 üzenetére
esetleg Peugeot 106 1.5D vagy ennek a Citroen verziója
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
szőröscica #221663 üzenetére
a Renegade elmebeteg módon drága, 17,5-től indul, annyiért fullos Formentort kapni
500x-ből csak mild hibrid van, a 600 meg csak villanyos“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
batai15 #221784 üzenetére
a hűtőrács változása lehet:
- facelift (a linkelt esetben ez kimaradhat, egy a forgalomba helyezésük)
- eltérő felszereltség (még akkor is, ha a hirdetésben ugyan az a megjelölése a felszereltség megnevezésének)
- törött volt, és ezt sikerült szerezni hozzá“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
petya900223 #221789 üzenetére
attól is függ, hogy hol készült a javítás, és mikor
manapság márkaszervizben 2 elem fényezése simán 400 ezer forint, és ez jöhet abból is, hogy valaki neki tolta a bevásárló kocsit a parkolóban.keress embert, akinek legalább rétegvastagság mérője van (de jobb lenne, ha szakembert keresnél)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
szigorúan 800k-ig ki mit venne?
- benzines kombi vagy egyterű
- max. 250k eddigi futás (mivel nem maradna meg sokáig, gondolni kell arra, hogy el is kell adni)
- max. 20 éves, de inkább kevesebb
- nem lehet Seat Toldeo, Fiat Multipla és Daewoo Tacuma
- ne rohadjon (Mazda 5 itt vérzik el)
- ne rohadjon le (1.8 20v turbó VW-csoport itt esik ki)
- legalább 100 lóerő (vagy 1.6 szívó motor)illetve vélemény Nubira/Lacetti kombi, kettes Megane kombi, Ford C-Max típusokról a fentiek figyelembevételével?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
BigBlackDog #221800 üzenetére
800k-ba nem fér bele a faceliftes kettes Megane
sőt, igazából egyetlen ilyen 6-os váltós 1,6 szívó kettes kombi van hirdetve, az is 1,8 millióért
ez a motor/váltó kombó a hármas Megance-ban tűnik sokkal gyakoribbnak“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
Ádám16 #221807 üzenetére
kombiban van?
#221806 szőröscica ez nem kicsit foglalkozós, és most válságálló autó kell, nem olyan, amibe még bele lehet borítani egy millát
ezek a Mazdák amúgy már a képen is rohadnak
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
ANDROID??? #221815 üzenetére
+1 a Note-ra, egy hibája van: nagyoknak könnyű beállítani, de kicsiknek nem
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
ANDROID??? #221825 üzenetére
öcsém felesége sem égimeszelő (sub 160) így emiatt esett ki a Note, pedig sokat nézegették
meglepően sok autó kiesik az alacsony termetűeknek, lehet több is, mint a magasaknak[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
pályán 135 tempomattal 7.x litert mutat a kijelző, és a tankolókártyám meg a computer között 22 ezer km elteltével 0,1dl a különbség
pályán nincs villany segítség, ott minden hibrid Toyota "saját zsíron megy" ahogy bringások mondani szokták“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
én abból indulok ki, hogy a Skodám vegyese 7,1-7,2 körül volt és pályán is annyit evett tempomat 140-nél (többet csal, mint a Lexi) így feltételezem, hogy itt is a hibrid rendszer nélkül az Atkinson szívó benzinnel képes lennék 7 liter elejével járni, akár városban is
persze lehet tévedek(és igen, 0w-20-at eszik ez is, de már a feleségem CX5-je is)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
molnarpeter #221890 üzenetére
attól, hogy N1 még nem biztos, hogy visszaigényelhető az áfa
az áfa visszaigényelhetőség a kiállított számlán lévő vámtarifa számtól függ, nem az N1 besorolástól.
én mozgatható üléssoros, körablakos Transit Connect-t akartam, hogy ha kell akkor 5 személyes csapatszállító, ha meg nem kell, akkor teherautó, de annak például 8703 a VTSZ-e ("elsősorban személyszállításra") így a könyvelő lebeszélt róla“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
molnarpeter #221894 üzenetére
igen, nem is ennek a konkrét autónak szólt, csak kiegészítésként írtam, hogy attól, hogy hahun +áfa feltüntetéssel van, meg N1 besorolással, még nem biztos, hogy a végén visszaigényelhető lesz az áfája, nehogy a kérdező bele fusson ha én egyszer már bele futottam
illetve sokszor a NAV hajlandó ellenőrizni is, hogy a vállalkozás által vett 4-5 személyes autó valóban teherautó-e (fix a raktér elválasztás) - sem az Opel importőre, sem a Ford importőre nem hajlandó már mozgatható elválasztással ("crew-cab") rendelkező autót 8704 vtsz-el forgalomba helyezni újként, mert sokszor a NAV pont ellenkezőjét gondolta...[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
molnarpeter #221894 üzenetére
közben mivel újra felmelegítetted bennem a témát, elkezdtem kutakodni
az a baj, hogy összesen három dolog szabályozza, hogy valami teherautó-e, vagy sem. vigyázat, hosszú jogi szöveg következik:Egyrészt az 1991 évi LXXXII. a gépjárműadóról szóló törvény 18 § 3. szerint a személygépkocsi a személyszállítás céljára készült olyan gépkocsi, amelyben - a vezető ülését is beleértve - legfeljebb kilenc állandó ülőhely van, ide nem értve az e törvény szerinti autóbuszt, valamint motorkerékpárt.
Másrészt, a 1995. évi CXVII. Személyi jövedelemadóról szóló törvény. 3. § 45.) pontja értelmében
“Személygépkocsi: négy, illetve három gumiabroncskerékkel felszerelt olyan gépjármű, amely a vezetővel együtt legfeljebb nyolc felnőtt személy szállítására alkalmas, azzal, hogy ide tartozik a benzinüzemű, a dízelüzemű, az elektromos üzemű, a gázüzemű személygépkocsi, a versenyautó, az önjáró lakóautó. Személygépkocsinak minősül továbbá az a vegyes használatú, 2500 kg-ot meg nem haladó megengedett együttes tömegű, olyan gépjármű (nagy rakodóterű személygépkocsi), amelynek rakodótere gyárilag kialakítva kettőnél több utas szállítására alkalmas, de kézzel egyszerűen oldható ülésrögzítése révén a felhasználás szerinti terhek szállítására bármikor átalakítható a válaszfal mögötti rakodótér, ideértve azt az esetet is, ha az ülés eltávolítására visszafordíthatatlan műszaki átalakítással került sor.Harmadrészt a 2007. évi CXXVII .Általános forgalmi adóról szóló törvény: 124. § (1) A 120. és 121. §-tól függetlenül nem vonható le:
a) a motorbenzint (vtsz. 2710 11 41, 2710 11 45, 2710 11 49, 2710 11 59) terhelő előzetesen felszámított adó;
b) az a) pontban nem említett egyéb üzemanyagot terhelő előzetesen felszámított adó, feltéve, hogy az személygépkocsi (vtsz. 8703) üzemeltetéséhez szükséges;
c) az a) és b) pontban nem említett egyéb terméket terhelő előzetesen felszámított adó, feltéve, hogy az személygépkocsi üzemeltetéséhez, fenntartásához szükséges;
d) a személygépkocsit terhelő előzetesen felszámított adó;
VTSZ 8703: Gépkocsi és más gépjármű, elsősorban személyszállításra tervezett (a 8702 vtsz. alá tartozó kivételével), beleértve a kombi típusú gépkocsit és a versenyautót is.
tehát külön kell értelmezni az szja törvényben és az áfa törvényben a személygépkocsi fogalmát. és amíg az áfa törvény a vámtarifaszám alapján sorolja be a gépjárműveket a személygépkocsi fogalmába, addig az szja törvény egy saját fogalmat alkot: az úgynevezett vegyes használatú (személyszállításra és teherszállításra is alkalmas) gépjárművek esetében tovább kell vizsgálni, hogy együttes össztömege a 2500 kg-ot meghaladja-e és a rakodótér átalakítás után alkalmas lehet-e személyszállításra. attól tartok a Focus mégsem menne át ezen a teszten (tehát az SZJA törvény szerint nem teherautó)
úgy tűnik egyébként, hogy ha a megengedett együttes tömege meghaladná a 2,5 tonnát, akkor a kialakítás ellenére sem lenne személyautó.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
válasz
slett27 #221931 üzenetére
a Cruze az gen3 GM Family 1 engine, ezeket a motorokat Opel-ekben ("TwinPort") is árulták, mert itt is készültek Szentgotthárdon.
klónnak nem nevezném, egyébként egy önálló autótípus, de a GM Delta II platformjára épül, amire a J Astra is.
ennek lehetnek előnyei, főleg a közösen használt alkatrészek miatt (futómű elemek pl)[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
1 millerig a Jazz-ek 99%-a rohadni fog
hogy egy itteni törzsgárda tagot idézzek: az autó legdrágább része a karosszéria.
ha nincs lakatos ismerősöd, akkor átvizsgáló nélkül 1 millióig nem rohadó Jazz-t venni önsorsrontás (kivéve annak, aki szereti, ha fáj)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
Laraxior #221946 üzenetére
kb 2 centit még elbír a gyári rugó is, nekem a Leon-om volt ültetve 2 centit, minden más gyári volt, már többször műszakizott is így (azóta is, legutóbb 2 hete) lőtéri kutyát nem érdekelte, mi van alatta, ha gyárinak néz ki
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
Bdanyy #222015 üzenetére
ha a feleségem harmadjára is meghúzza a kocsi valamelyik oldalát, akkor csere
kettő még lehet véletlen, a harmadik már azt jelenti, hogy túl nagy az autó“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell