- Apple notebookok
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
- Intel Core i3 / i5 / i7 6xxx "Skylake" és 7xxx "Kaby Lake" (LGA1151)
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Home server / házi szerver építése
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
A játéktelefonokat is megbabonázza az AI
ma Remélhetőleg a mesterséges intelligencia ránéz a Red Magic 9S Pro hőkezelésére.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz
focvis #84491 üzenetére
2005-ös Poloban ültem, hááát... 2000-es Corollám beltere sokkal jobb volt. Puhább (plüss) ülések, plüss borítás az ajtókon (VW-ben egybe műanyag volt az ajtó!), puhább műanyagok, érezhetően igényesebb kialakítás több helyen. Nekem nagyon puritán volt a VW. Amúgy nem rossz kis gép, nem nagyon volt vele gond. Mondjuk az 1.4 75 lovas moci a Poloban közel annyit evett, mint az 1.6 110le a kicsit nehezebb Corollában, szóval annyira takarékos sem volt. De a fogyasztás tényleg huszadrangú szempont ebben a tételben.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
szőröscica #84590 üzenetére
Biztos, hogy van köze a hangnak a teljesítményvesztéshez?
Előbbi így látatlanban akár futóműből is jöhet (csapágy), telejsítményvesztést pedig akár egy elkoszolódott légtömegmérő is okozhat.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
szőröscica #84600 üzenetére
Turbónyomás felépülése után... Hmm, intercoolernél nem fúj ki a turbo?
Teljesítményvesztést most arra értettem, amit írtál, hogy magasabban jelentkezik. Ha a légtömegmérő rossz értéket ad vissza magasabban, akkor szar lesz a keverék, és tényleg nem fog menni.
ReSeTer: Futóműves. Ha nem kopog, és nem szarakodik kanyarban, akkor nincs gáz.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Asszem, lassan - nálam léte óta először - ideje szétkapni az IS-t.
Rengeteg műszaki gond van:
-Be kellene építeni a gyári sperrdifit.
-Be kellene tenni a versenyhűtőt.
-Lassan illene vezérlést cserélnijoamilestoné: milyen appal mérsz 0-100at?
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
molnarpeter #85300 üzenetére
Bőr oldaltámasz nem szokott átlag szövet ülőlappal párosítva lenni - leginkább alcantarával. Az úgy tényleg jó is.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
runner 125 #85305 üzenetére
Onnan, hogy az alcantara sem bőr, csak az egyik legfinomabb textil, amit gyártananak.
Bitpalace: egyetértünk, én sem szeretem a full bőrt. Régebbi autónál kizárólag plüss, 15+ éves bőr általában rettenetesen néz ki.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
Mágus2 #87173 üzenetére
Nem vagyok adagoló szakértő, de leginkább azért, mert az itthon hirdetett PD álomány zömében valószínűleg kettő-ötszöröse van az órában lévő futásteljesítménynek, és ezzel a futással már valószínűleg elég drága javításokba fog belefutni a drága tulaj, míg egy sima (nem PD) tdi esetén - még ha lesz is gond - olcsóbban megússza.
Használtan szerintem inkább megbízhatóbb, olcsóbban fenntartható technikát érdemes venni, főleg ebben a 10+ korosztályban. A fogyasztás bőven másodlagos szempont évi 20-25k futás alatt.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
Mágus2 #87181 üzenetére
Kettőstömegű a PD-ben is van, nem? Oda kell csak igazán...
Turbó meg gondolom, elég hasonló. Szóval szép számlába lehet beleszaladni, ha gáz van.
Oké, hogy a sima tdi alkatrészárai drágábbak, de arról nagyon sokról hallottam (illetve láttam is), hogy rengeteget mennek hiba nélkül, ellentétben a pd-kel, amelyben a PD elem azért időzített bomba. (Most hogy ez 80.000km, vagy 180.000, arról megoszlanak a vélemények...)
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz
gooool #87201 üzenetére
Ha 1.5 millád van rá, és 2 literesben gondolkodsz, akkor az IS200-at is érdemes megnézni. Fenntartásba nem fogsz belerokkanni. Persze gumizni kell (215/45 R17), meg tankolni, de a hajtáslánc eléggé faék egyszerűségű, senkit nem hallottam még műszaki hibára panaszkodni. Mellesleg nekem is nagyon bevált.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
traktorgumi #87224 üzenetére
Regadó + utánajárás (külföldi út üzemanyagköltsége, visszafelé 2 autóval, pályadíjak, messzebbi autó esetén szállás, stb) mellett biztos vagy benne, hogy tudsz nyerni?
Willhaben.at-t nézegesd esetleg, ha Bécsben felbukkan egy jó vétel, azt érdemes megnézni, még a bukta sem nagy, ha potyára mész ki. Kis értékű autó, én nem autókáznék miatta 2k km-t, ha nem muszáj.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
155 lovam van nekem is. Nos, nézzük: nincs vele gond, tényleg. Fogyasztása mondjuk 1 literrel több, mint egy 1.4-1.6 motornak lenne ebben az 1350 lovas bódéban.
Ez mind a hátrány, és akkor nézzük az előnyöket:
-130 kényelmes, dombon felfelé is.
-Ekkora autó bizony kell, mert pl. megyek vele külföldre nyaralni, nem egyedül, stb.
-Minden szituációban kényelmesebb, biztonságosabb - mert erősebb autóban a fék is erősebb, illetve futómű is van alatta.
-1.5 90Le tartósan, autópályán már vékony, főleg ha van benne cucc is, illetve több személy, ez tapasztalat.60-70 lovakkal tehát sem 3 személlyel nem fogsz megelőzni egy kamiont országúton, sem autópályán nem fogsz tudni rendesen haladni, ha nagyobb forgalom van, csak állandóan szenvedsz.
Nekem megéri azt az minimális fogyasztáskülönbséget, hogy kényelmesen tudok közlekedni.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
runner 125 #87310 üzenetére
Én leírtam, hogy 1 literrel többet eszik a 2000-es, mint az 1.4-1.6
AWD pedig nyilván többet eszik, de közútra ritkán kell, ha nem laksz olyan helyen.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
#10726912 #87327 üzenetére
Bahh, még a 4-es Golf még a német autók közül is randa, de a malac Passat se szép.
Ha már német autó, akkor E46, az egy nagyon kellemesen eltalált forma.Bár alapvetően japánbuzi vagyok, az E46 M3-at el is tudnám fogadni. Viszont a héten rájöttem, hogy van egy jobb BMW, mint az E46 M3. A Z4 M.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
A pirosat a kékkel összemixelni, ritka nagy ízlésficam.
Vakít, kontrasztos. Vezetett már át egy éjszakát az, akinek ilyen belső világítása van?Én még a borostyánsárgának is lejjebb szoktam tekerni a fényét, pedig annak tényleg tök természetes, meleg színe van.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz
#10726912 #87516 üzenetére
F Astra brrhhh. Azért az említettekhez képest (Golf, 323F) az F Astra egy foshalom, ami rengeteget zabál (plusz egy liter az azonos teljesítményű japókhoz képest alsó hangon), mindenhol rohadt, és ergonómiailag sincs egy szinten a többivel. Egyetlen előnye, hogy olcsó és könnyen beszerezheő hozzá az alkatrész, amúgy szerintem egy fosputtony.
Megane sok szempontból jobb, volt egy a családban: kényelmes, jó fogyasztású, korában dinamikus autó volt. Sajnos a francia elektronikai problémák azért azon is kiütköztek (az volt az egyetlen autó, amivel úgy jártunk, hogy egyszer csak nem indult be), ennek ellenére azonos árban talán még mindig ezt választanám az Astra helyett.A3-at nem igazán ismerem, a Golf3-nál valószínűleg igényesebb némileg, az alkatrészárak meg esélyesen húzósabbak.
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
Hát, kis fogyasztású, megbízható kombi 500-ért... Ez olyan, mint a birs pálinkám. Ha lenne, már nem lenne.
Szerintem érdemes lenne átgondolni, hogy ennyiért nem, 700 körül már vannak értelmes kombik, azért már kaphat Golf Variantot, Civic Aerodecket, Mazda 626 kombit, tehát olyan autókat, amikkel nem is lesz ordenáré szívás, el is fér bennük, stb.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Nincs gond a pár évvel idősebb TDI Passattal sem, de ennyiért szerintem abból is csak bontószökevény van. Iletve nehezen fogsz 500e alatti futásút találni.
A Civic meg ízlések és pofonok. Szemből szerintem szebb, mint bármelyik itt említett VW, a segge tényleg csúnya. Viszont hogy azzal tényleg nem nagyon lenne para, és nagy eséllyel nincs is benne a föld kerülete tizenháromszor, az valószínű.Anulu79: nem véletlenül kerül az pont annyiba, mint amennyibe. A piac áraz, kegyetlenül.
Egy 10 éves E46 BMW vagy Lexus IS200 bizony közelebb van a 2 gurigához, mint az 1hez.
Ez 10 éves Honda S2000 vagy BMW Z3-Z4 pedig 3 millánál kezdődik.
Csak hogy érezd: ami viszonylag fiatalon olcsó, az nem véletlenül van úgy. Nagyon nem.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
155 lóhoz? Simán jó oda a sperr, már az MX-5-ök nagyobb verzióiban is volt és van. És kell is bele. Te is autóskártya-buzi vagy?
Vezettél már hátsókerekes autót?
8th:
-Jah, gazdaságtalan, mert 5W-30 olaj kell bele, nem 10W-40. Ez ám a költség!Kategóriájának legmegbízhatóbb autója volt használtan, többször. Nem véletlenül.
-Gyenge? Hát 155 ló, és 1400 kiló a kombi. Oké, nem egy Prince motor, de legalább jövőhéten is beindul.
-Környezetszennyező? Ezt melyik dízelben ülve találtad ki?Bármelyik értelmes benzines környezetkímélőbb, mint egy 5l fogyasztású dízel.
-Túlárazott? Relatív. Igen, drága, mint ahogy egy E46 is drága. Ami jó, annak ára van. Én pedig inkább költök a vételárra, mint a szervizre.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Apple notebookok
- A Huawei sportlaborjában edzettünk
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Google Pixel topik
- iPhone-szerű belépő Realme készül
- Xbox Series X|S
- BestBuy topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...