Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Raspberry Pi
Hirdetés
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
Apple iPhone 16 - ígéretek földje
ma Minőségi alapmobil, aminek az új funkciói közül alig elérhető valami a termékstart napján.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
matyi19
őstag
-
Atlantis
veterán
válasz SzlobiG #132116 üzenetére
Szerintem is, más kérdés, hogy az aktuális Focus szerintem méretéhez képest szűk, gyerek(ek)kel én nem azt nézegetném a helyében, a C'eed-i30-Auris trió viszont jó tipp, utóbbinál azért vagy beleszeret az ember vagy nem, mert a belső tér sajátos. Más épkézláb kombi nem jut eszembe.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
mycso
veterán
válasz SzlobiG #132315 üzenetére
Állítólag elnyűhetetlen. Sokat olvastam utána, meg kérdezősködtem is fórumon, szerelőktől (renaultosoktól), igazából semmilyen hibát, problémát nem tudtak mondani ezzel a motorral kapcsolatban.
Ezért is került be a kalapba, sőt a listám első helyére.(#132314) g@bo: hali, páromnak ilyen d corsája van, csak dízel, meg két személyes. Egész szerethető autó lenne...
Az ülések elsőre jónak tűnnek, egészen jól fognak, meg kellően kemények, viszont valahogy nem lehet benne kényelmesen ülni. 100-200km után olyan, mintha agyon vertek volna, ő többet is megy vele és panaszkodik, hogy fáj mindene... Nem tudom, hogy esetleg valami más felszereltségi szintnél van-e normális ülés hozzá.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
^Boss
őstag
válasz SzlobiG #132782 üzenetére
ha leírjátok, mi fog kelleni ahhoz, hogy ne legyen probléma a hétköznapi naponkénti 2x10km-es járatással, akkor úgy fogom alakítani a hétvégéimet, szabadságaimat, hogy nagyjából tudjam tartani. mennyit kell autópályázni, autóutazni, stb., hogy ez ne legyen gond? szívesen mennék vele élményautózni, 6-7literes fogyasztás mellett több az ember kedve, mint a Cruze 11 körülijével
-
footy
addikt
válasz SzlobiG #132782 üzenetére
Ha emlekeim nem csalnak, akkor a DPF valami 800 fokon van uzemi homersekleten, szoval ilyen szempontbol tokmindegy hogy tel van vagy nyar, max annyi hogy telen nem 11 hanem 12 km-t kell menni hogy elerje a hofokot.
A vezerlo pedig akkor inditja a regeneraciot, ha a korom szintje a DPF-ben eler egy bizonyos erteket,ilyen szempontbol km-ben nem meghatarozhato a regeneracio gyakorisaga. inkabb ugy irom, hogy 300 es 1000km kozott barmikor lehet.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz SzlobiG #132821 üzenetére
Attól függ, hogy aktív vagy passzív regenerációról beszélünk. A passzív mehet akár minden alkalommal is, amikor beindítod. Télen elég sokáig emelt alapjáraton megy dúsabb keverékkel, hogy hamarabb melegedjen. Aktív még nem volt nálam, mióta megvan az autó...(1 év 4 hónap) Nálam olyan 300 és 1000 km között van a passzív is, sokat függ attól, mennyi a rövid városi út.
Nem 800 fok után indítja, hanem 800 fokot is eléri, miközben regenerál. 80 fokos vízhőmérséklet fölött és még egy csomó minden mást is figyel, pl. minimum 1/4-ig kell hogy legyen a tank, ha nincs, nem is indul. Aki kevés naftával szaladgál, az hamar ráfázhat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz SzlobiG #132855 üzenetére
Több olajat fogyaszt, mint benzint. ELég sok tulaj hirtelen kompresszió vesztésről számolt be. Aztán nagy vákuum volt az értékesítő pénztárcájában. Tényleg sok baj volt velük. Az 1,0 ecoboost viszont jó motor, azokkal nincs baj. A legerősebb 140 ló, az már korrekten mozog.
[ Szerkesztve ]
-
-
szőröscica
addikt
válasz SzlobiG #133173 üzenetére
Azért ezekkel az szvsz nincs hardveres különbségekkel óvatosan, simán lehet, hogy nincs, de érdemes utánanézni mielőtt rádurrant az ember egy 200 lovas szoftvert.
Lehet nagyobb IC, más csapágyazás, stb a gyárilag erősebben.
Ha már a kezdetekkor kétség van azzal kapcsolatban, hogy elég erős lesz-e az autó, akkor nem a chipre kell hagyatkozni, hanem gyűjteni még egy kis pénzt, és megvenni a nagyobb motort.
-
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #133410 üzenetére
Van már, az új 2016-os modell IS200T néven fut, úgy 240 le körüli teljesítménnyel.. illetve SUV vonalon NX200T érkezik ugyanazzal a turbomotorral.
Tom1939
Hm, nekem még emésztenem kell ezt szedán-SUV kombót.
Viszont ez az S80 bejövős. Jó vételnek tűnik, sokáig valószínű nem lesz meg.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
válasz SzlobiG #133857 üzenetére
Hondanal és suzukinal benzinesbol van több, mondjuk 80-20 arányban.
Mégis a benzines a drágább.
Elárulom miért.
Használtan ugyanannal a típusnál azonos evjaratnal és felszereltségnel - jó eséllyel - mindig a benzines a drágább, a várhatóan kisebb szervizkoltsegek miatt.
10-bol 9-szer így lesz, nyugodtan lehet csinálni a hahu árak alapján egy összehasonlítást is.*Tudom, nagy dízel fun vagy, de ez az igazság.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz SzlobiG #133859 üzenetére
Te hallod mindig kva okos vagy 😂
Egyébként pont nem igaz amit mondasz, de jó nezni, ahogy bármit megmagyarazol úgy, hogy a te preferenciádnak megfelelő legyen.Egyébként normál használatra bőven élhető benne a 2.0 benzin, sőt, az egyik legjobban sikerült /legmegbízhatóbb Ford/mazda motor, nagyon sokáig futott, nem véletlenül. (Mazdaval közösen használtak)
Pár apró gondtol (szivosor lapatjai, stb., de fillerekbol orvosolhatók) eltekintve ez tényleg örök élet, ellenben a Ford dizeleivel.
De hát ugye kinek a pap, kinek a papné.
Egy bajom tényleg van ezzel a mondeoval, hogy csak 5 sebesseges váltóval szerelték, ha lett volna 6-osban, lehet most ezt hajtanam a civic helyett. (Erősen nézegettem őket) -
lenko
aktív tag
válasz SzlobiG #133887 üzenetére
Sry, analfabéta vagyok ford terén, nem is volt, és nem is lesz.
Tény, hogy szar az oldaluk, de én havert felhívom mondom mi kell aztán ennyi.
Abban a boltban veszem át ahol akarom+bárditól is hozott egyszer kormányművet, tehát kapcsolatban vannak ezek egymással.Az embereknek fáj az igazság!
-
Tothgera30
Ármester
válasz SzlobiG #133854 üzenetére
Nem akarom megölni az ebből kialakult vitát, de faternak kell főleg. Rövid távokon gyakran járkál vele, ami 3-4 falut átívelő heti út lenne, vagy néha melóba járni, de szezonban viszont hosszabb, több száz km-es távokra is használva lenne. Tehát elsősorban 1800-2000ccm-es benzines tökéletesen elég lenne, arra hogy 3-4 főt és 2-5 bringát vigyünk vele versenyre, esetleg üres almás ládákat/zsákokat felhozzuk a gyümölcsösből. Így csak legutolsó esetben néznék diesel, mivel fel sem melegszik benne a víz, mire már le is lenne állítva.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen