- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- ASUS ROG Ally
- nVidia GeForce GTX 1660 / GTX 1660 Super / GTX 1660Ti (TU116)
- Apple notebookok
- Kompakt vízhűtés
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Ilyen lesz a Morbid Metal
gp A Unity-vel készülő rogue-lite PC-re készül és még idén megkapjuk elvileg.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
roberto211 #140051 üzenetére
lakott teruleten kivul 20+ eve kotelezo vilagitani ejjel-nappal telen-nyaron
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
birozoli7800 #140082 üzenetére
159 szerintem ennyiert nem lesz, csak 156 FL
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
roberto211 #140195 üzenetére
kulon jok szoktak lenni az Aisin automatavaltok, made in Japan
egyik teszten a vatta uj autoban halt meg az ujsagirok alatt
meg ugy en bloc csak a szopas van veluk
aztan, dikk, jaapppppppppppppaaaaaaaan-------
olvastam a mostani FK2-s Civic Thai/-rol is, hogy jo meg minden, de a motorter elendezese miatt allandoan meleg, mert ritka balfaszul van kitalalva
ha szemben allsz a motorral a levego jobbrol jon, elmegy a motor elott egy aluontveny csoben a kati felett es balrol lefordulva kerul a turboba, aztan le a kati mellett, ami meleg, mint a pokol, es mar 2x is ramelegitett a levegore, onnan kijon elore, van egy nem tul nagy intercooler, aztan hatra, fel a motor elott a huto mogott, ami meg okadja ra a meleget, hatra es onan be
a motorter kitamaszto palca olyan meleg, hogy nem lehet megfogni, van is rajta egy gumis resz gyarilag, ami nem sut (annyira)
szellozes a kazanfedelen kb nulla, ilyen 2-3mm lukak vannak erre ket oldalt par db csak a kivulrol lathato, de igy nagyjabol disznek jo szellozokreszoval a juzerek egyreszt vagy cserelik a kazanfedelet egy aftermarket tunner db-ra, ami meg van vagva rendesen, vagy kivagjak a kiomloket belul a gyarin, meg kicserelik a intercoolert, meg hopajzsot tesznek a katira
es azert meg igy se egy nabammeg, a Golf 7R reggelire megeszi, es azt ugyannyiert mar DSG-vel meg 4WD-vel adjakakarhogy is nezuk, de a 11M-ert lehetne mar "jo" gyarilag is ez, nem? vagy akkor miert is ennyi?
vicces amugy mert az elozo gen CTR az 8M-ba kerult "csak", ez meg 40%-l tobb annalaztan van meg az az izlesficam kategoriaju belso melle, hogyha kered bele a sport uleseket, akkor az csak pirosban van, mikozben az auto tobbi ulese meg hatul meg az ajtok szine sotetszurke marad
miert nem lehet az is piros karpitozasu akkor?
tiszta proli ez igy
kb mintha egysegsugaru Gezuka a Homasita-bol vett volna bele ket ules elore, aztan eppen nem volt csak ebben a szinben, osztjoleszazvazze, vagy nem nezte a webshop-ban a szint, amikor rendelte, aztan az alapertelmezett szinu jott
hasonlo ahhoz, mint amikor vesz borulest bontva, de csak az elso kettot, mert arra van keret, hatul meg szovetkarpit, meg az ajtokon is a szovetes burkolatokjapanoknak regen jol ment ez, de vmi C vagy D vaganyon jarnak ujabban
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
knoxhu #140258 üzenetére
hat amelyikben varosban raktak bele 250k km-t, az addigra vagy szethullott teljesen, vagy 2x ki lett cserelve a teljes futomuve meg feke
szamold ki napi szinten varosban az mennyi futast jelentautopalyan azert konnyen bele lehet rakni egy kocsiba 300km-t egy nap, varosban azert ez nem annyira egyertelmu dolog
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
88-tol minden ujonnan bemutatott vagy facelift-s modell teljesen galvanizalt bodes
a Tipo ezert jott 88.01-ben, amugy minden digo modell az adottev szeptembereben szokott kijonni
ennek az volt a szerepe, mert a ruszkiknak eladott gyartosor szerzodeseben volt egy olyan pont is, hogy 20evig a szovjetek szallitanak acellemezeket a digoknak, es ez 87.12-g tartott
na ezert rohadt ugyanugy a zsiguli is, mint a korabeli Fiat-k, ugyanabbol a szar otvozetu ruszki lemezbol volt az is, amit akarhogy kezelsz rohad alatta
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Luck Dragon #141030 üzenetére
JTD-kkel nem nagyon szokott gond lenni
elegge megbizhato motornak szamit az elmult lassan 20 evbol, amiota gyartjak
1997-ben jelent meg
ez az elso kozosnyomocsoves, "common rail" dizelmotortöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
rbalint88 #141097 üzenetére
en amugy kajak nem ertem a BMW-ket hogy mitol nem mennek annyira jol, mint a loerobol az ember azt gondolna
isminek is van egy E30 318iS-e, ami meg nem is annyira vasbalna kasznis, de az is csak 10sec-t gyorsul 100-ra RWD-vel meg 136loval
hat baszod azt egy 1.4-s Panda 100HP legyorsulja FWD-vel aztan az "csak" 95lo meg elolkaparos meg ~1tonnaember azt gondolna, hogy 1tonnas jarmu, 136loval RWD-vel na az biztos veret 8sec korul, es nem
vagy 320i 129loval 10.6sec...ez is mi?
325iX 8.3sec 170loval meg 4WD-vel, egy ClioRS utcahosszt verne ra csak FWD-n istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tresh #141107 üzenetére
a Croma TDid (VW szerint TDI rendszeru) motorja?
nem volt annyira nyomva a fejekbe inkabb
azt a motort ugy exkulziv csak a Croma-ba gyartottak, semmi masban nem volt elerheto
Tipo is amikor megjelent 2 evvel kesobb, abba is csak a butabb kamras 1.9-s verzio kerul be
a Croma-ban a 1.9 hagyomanyos kamrason hatul piros volt a TurboD felirat, az 1.9TDid-n meg kék
a TDid-nek 1990-tol geos csigaja is volt
az adagolojat meg manapsag is keresgetik a VW dizelesek tunnerolnitöbb drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tresh #141138 üzenetére
magat a befecskendezes idoziteset limitalja a vezermutengelyen a PD butyok helyzete
ahogy no a fordulatszam a befecskendezes es a tenyleges eges utani terjeszkedes kozott eltelo idoben a fotengely egyre nagyobb szoget fordul el
itt nyilvan ezred masodpercekrol van csak szo, de merheto szogben, es elnyulik az eges FHP utanra*
pl 4200rpm-nel 7 fordulat van 1sec alatt, ami 2520fok a fotengelyen, ott 0.001sec is 2.52fok-t jelent
na most a PD-nel asszem 5fok a PD butyok helyzete, a tunnerebb nem gyari tengelyeken van 7fok meg 10fok pont ezert ezt kikuszobolendo, vagy korrigalando, mert hiaba rakna be egy 280fokos tengelyt bele, amivel fent jobban forog, meg a nagyobb szelepemeles miatt tobb levego jut be, ha a PD butyok miatt meg nem jokor jonne a uzemanyag magas rpm mellet, de nyilvan ott az ilyen 2.5fok/0.001sec-k is eleg sokat szamitanak mar, aztan 280-s fokos tengelynel 5000rpm-nel az meg mar nem is csak 2.5fok lenne, meg jobban ele kell menni az elobefecskendeessel ezert van azoknal mar 7fok meg 10 fok-s PD butyoka CR-nel viszont siman annyival elorebbre lehet idoziteni az elobefecskendesi idopontot sw-bol, mert a nyomas eloallitasa nem fugg vezermutengely vagy a fotengely helyzetetol, ha azt akarod lehetne 20fok is
a PD minden utemben ujra eloallitja a nyomast, a CR-nel meg a szivattyu folyamatosan jar a vezermuszij altal hajtva, plusz dinamikusan lehet allitani a nyomast a railcsoben is
pl kis terhelesnel nem jar 1600bar-n, mert halal felesleges* az elnyult eges miatt (is) fustolnek a dizelek, meg persze mastol is tud, de ez is lehet az egyik oka
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tresh #141223 üzenetére
A CR mind crossflow rendszeru hengerfejes is egyben, igen, meg a 8v-k is.
Eleve fejlettebb az egesz konstrukcio maga minden reszeben.
Tovabba nincs belole kis meg nagycsapos fotengelyes valtozat, mint a PD-kbol.
Meg nincs vegtelen kutyulas, hogy 10 fele motorkodban 26 fele alkatresz van, de meg azonos evjaraton belul is mas a turbo ugyanannal a motrokodnal es modellnel is, meg mas a csucs is melle, meg mas a kollektor meg a szivosor is ez miatt.
Anyamert kell ennyit baszakodni.több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Declare #141244 üzenetére
vannak autok ahol a hideginditas emelt alapjarat eltart 20-30sec-g
addig emelt rpm-n jar, es kifejezetten szarabbul megy, ha egybol inditas utan elindulsz vele, erezni, hogy tok buta, mintha ezt megvarod, es utana indulsz el
valszeg annyira dusit, hogy meg gazt adva is mar fullad a benzinben, ha egybol indulsz
amin visszejti az alapjartot 1000 ala meg siman lehet vele menniaz nem sokkal kevesebb ido, mint amig korben le lehet gyakni a hartya jeget az uvegekrol egy rendes kaparoval
ha meg ra van fagyva a mint allat, akkor jobb is, ha nem indulsz el egybol a jeglevakras utan inditva es go, mert ahogy beulsz kicsit kimelegedve a pára belulrol racsapodik a szelvedore
de beinditod es a vakaras kozben jar a motor es melegszik a viz elindulva elobb lesz futesed, es azzal le tudod fujatni a parat
2-3fok alatt meg nem szoktak a klimak bekapcsolni, hogy azzal fujasd le a parat, meg akkor eleve le se lenne fagyva az uveg ha nincs minusztöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
hobizoli #141245 üzenetére
Punto-n tudom nezni a hutovizfokot egy pontmatrix kijelzon valos idoben az ECU-bol
inditas utan 3-4sec-nkent emelkedik egy fokot ha egyhelyben jar
ha egybol elindulok vele, akkor 2sec egy fok
valoban gyorsabban melegszik terhelve, de amire levesem a jeget rola, 30fokos kb es azzal mar lehet futeni is, meg lefujatni a lecsapodo parat az uvegrol, ha meg egybol indulok vele, akkor meg fujja a halal hideg levegot, amire semmi nem jo, csak vakoskodnitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
lenko #141249 üzenetére
Ignis-t szoktam nezni, az hidegben 2000-n indit es ejti onnan vissza 1000-re lassan
de olyan benzinszagu kozben hatul, hogyha moge dobnek egy gyufat odebbgurulna tole szerintem
szoktam erezni, amikor hatul vesem az ablakokata Punto ugy inditott gyari ECU-val, hogy 1500 fixen kb 25-30sec-g, ha kozben ralepsz a gazra eloszor nem felfele megy a fordulata, hanem le, es aztan porog fel, de vmi tetu lassan
ha ennek vege, akkor 900rpm, es mar siman vette a lapot
az irhatot meg 1300-ra irtam, kozvetlen inditas utan 5sec-re felmegy 1500-ra, onnan vissza 1300-ra 40fokos vizig, aztan az felett 1000 az alapjarata
de az azt a 40-t eleg hamar eleritöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Declare #141262 üzenetére
az olajnyomas nem lesz magas, meg nem lesz alacsony se, ugyanannyi lesz
a terfogataram lesz kevesebb hidegen melletteterheles nelkul minden jobban birja, min terhelve, foleg ha a kenes kritikus kozben
ezt azert mondjak, hogy indulj el egybol, mert ugy kisebb lesz a fogyasztas, meg a kipufogas miatt a kornyezetszennyezes (az adott helyen legalabbis, hiszen nem allsz ott pofogni)
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
mondjuk kezdeskeppen az adagolo maga
aminel egy "rendes" felujitas es bealllitas le-fel szet-ossze 70-80k, de hallottam mar 100k korulit is, ha cserelni kell a fel belet, mert szet van kopva
aztan ebben kettostomegu van geoscsigaval, mint a PD-kben is"1Z" 1.9TDI 90lo
abban van wastegate-s turbo meg egytomegu hagymanyos lendkerek adagolovaltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #141381 üzenetére
SDI klimaval 1300kg-s bodeban az valoban nagy okossag lehet
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
roberto211 #141440 üzenetére
Ignis-l szoktam menni siman ugy, 2500 korul elvatod oszt megy az ugyis eleg jol
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
1tonna, nem fog 7 alatt elmenni Bp-n
akik alatta jarnak, azok kb hazudnak, vagy nem Bp-n jarnak "varosban"a gyari adat tobb ra varosra
en ugy jarok el 7literrel a Ignis-l, hogy megyek az M0-n is konstans 90-100 korul
varosban ez felejtos, lampa, zebra, kanyar
kicsit nekiallok forszirozni a dolgot, mar 8liter felett van egybolamugy hidegben minden auto tobbet eszik, mert tovabb melegszik be, meg mert a hidegebb levegoben tobb oxigen van, es arra korrigal az ECU
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
egyebkent az olaszoknal altalanos hiba, hogy nincs osszkerekmeghajtas se
egy-ket nagyon retegmodellben van, aztan annyi, de a 200+ loeros motoru autokbol nagyon hianyzikvagy legelabb opcionalisan kerheto sperr lenne, de meg az se
van par Alfa Q2-vel es csok a csaladnaktöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
rbalint88 #142025 üzenetére
vki annyira ruppotlan, hogyha 50k-t kell kolteni a romjara 2 ev alatt mar agyfaszt kap attol is, es fuubazzeg le kell cserelni ezt az autot (atiratasa meg a "leszervizelese" a 2-3x-a ennek az nem baj)
gyujtokabel keszlet 15k az uj keszlet hozza, inkabb elmegy a bontoba venni 1db-t...
több drón kell ;P