Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Apple notebookok
- Milyen videókártyát?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
Előrendelői előzetesen a LEGO Horizon Adventures
gp Korábban már kiszivárgott a megjelenési dátum, a Sony az éjszaka folyamán ezt megerősítette.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz VegyesTamás #102378 üzenetére
320d es 318d ?? titkon egy ilyen auto lenne az elkepzelesem magamnak, ha autocserere adnam a fejem
-
Declare
őstag
válasz Buster17 #102510 üzenetére
Csaladba most került egy hasonlo seat ibiza 1.6 dizel, led fenyszoroval.
Egesz jopofa es allitolag nagyon jol fogyaszt. Par honapos, sok infot nem tudok rola mondani, szeretik
mod: ha nem kell dizel, benzinesböl ujonan egy 1.4 tfsi is jo lehet. Ha gaz van gariba bütykölik, de most mar szerintem nincs azzal a motorral baj....1.2 tsi röl azert vannak negativ tapasztalatok (1 eves skoda jeti....kiarolag szervizben volt....allandoan bekrpalt a motorban valami)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Buster17 #102517 üzenetére
Ezt a leont erdemes megnezni. Itt kint is latni többet. Nekem egy valami nagyon furcsa ezzel az 1.6 os leonnal, hogy csak 5 sebesseges. Szerintem ez nagyon gaz, autopalyan egy 6. sebesseg szerintem nagyon jo ha van. Nyilvan az attetelezesnel ezt figyelembe vettek, de ez akkor is gaz....hat en citroent nem vennek...elöitelet
Az elözö kocsijuk is seat (ibiza) volt amugy, nem volt vele 5-6 ev alatt semmi baj, meg van egy 1.9 dizel seat (szinten ibiza) is. Eleg puritan kocsi (belseje baromira ilyen olcso randa müanyag, de gond nem volt egyikkel sem soha. Ez a leon azert minösegibb igy elsöre.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Buster17 #102517 üzenetére
Jah ami meg eszembe jutott, unokatesomeknak volt 1.3 as dizel punto. Rengeteget nyuztak, de semmi baja nem volt semminek 3-4 ev alatt. Pedig start-stop is volt benne...hasznaltak varosban is, de europai körutazasra is es mellette bitang jol fogyasztott.
polo 1.4 dizel esetleg? bar erröl tapasztalatom nincs, csak eszembejutott
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz FrankMonzano #102520 üzenetére
Ha nekem szolt akerdes, ezt nem ismerem, de szerintem hasonlo lehet igaz, mint a kesöbbi verziora is....puritan, olcso anyagok, de egy sima 1.4 szivobenzin, egy ilyen kisebb kasztniban, nem hiszem, hogy sok varatlant tartogathat
(#102523) Snoop-y en inkabb azt javaslom, hogy tüntesd ki azokat egy erdemeremmel, akik nem tekerik olcsobban jösz ki es gyorsabban vegzel is ...nem egy ilyen iromany kering a neten, hogy magyar hasznaltauto piacon kb mar ünnepi szamba megy, ha talalsz kocsit valos km el.....mondjuk en sem ertem, ha a penztargepekkel tudnak cirkuszolni, miert nem lehet valahogy az autoszerelö mühelyeket is online rendszerbe kötni es valami szabalyozast hozni....vagy evente egyszer kötelezö km ora leolvasas, mint ahogy a gazorat olvassak
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #102560 üzenetére
Hat hogy mennyibe kerül, az mondjuk attol függ honnan nem mind1, hogy Münchenböl, agy Bremabol hozod autopalya dijak 10 euro kb mindenhol, osztrak, szlovak, cseh....1 et vagy 2 kell venned, rendszam sem nagy kaland, mondjuk en anno sarga rendszammal voltam itthon, cseh, szlovak nem bant erte, a Magyar meg nem tudja mi az es amugy sem mer megallitani, mert fel hogy nem tud kommunikalni (ezt egy rendör kapitany ismerösünk mondta, amikor rakerdeztem )
Osztrakok megesznek a sarga rendszammal. Amugy az kb 40 euro. A piros se sokkal több es cserebe nincs riziko....de mit er ugy az elet
a hazai atiras, sz@rkeveres az mas teszta, ahhoz nem ertek, allitolag vegtelen idö+bosszankodas....de nem kivitelezhetetlen, csak legyen ismerös aki jartas a bürokracia utvesztöjeben
-
Declare
őstag
válasz teratti #102662 üzenetére
Vezetett szervizkönyvre ra lehet menni....az Nemetorszagban tuti kiderithetö. De hogy ennyi idös Nemet autoban ennyi km.....hat csodak vannak, csak azert na....
Amugy ha jol tudom ezek igazak, amiket irtal, hogy vezerles csere huzosabb, meg speci kütyük stb....meg en ennyi idös autonal az összkerektöl is tartanek azert egy kicsit....de ezek csak offos gondolatok, amik felmerültek bennem, de Qru majd megmondja a tutit
mod: raneztem gyorsan a mobile.de n, es hasonlo evjarat/motorral hasonlo km mennek....picit talan több, de semmi keppen nem 300 ezer km ek szoval a km lehet realis....itt lehet inkabb csak jobban a "hobbifelhasznalo veszi", a km falasra meg egy takarekos tdi van melle
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
nah ez milyen jo elolvasgatni, meg ugy is, hogy nem kacsintgatok a subaru fele.
Azert ez az 5k olajcsere (szigoruan szerintem), kisse mar a lo masik oldala. Nyilvan egy kihegyezett, pörgös sport kocsinal oke...lehet...de egy atlagos autonal, amit minden nap nem gyorsulasi versenyre hasznalsz es nem is extrem rövid tavokat megy kizarolag, hanem vegyesen van hasznalva, azoknal a 15k km +/- 1-2 ezer km (mennyire hosszutavu vagy rövidtavu auto), realisan vallalhato periodus.
Persze nyilvan az 5k az meg biztosabb, de ez nekem olyan, mintha olommal belelned a hazat falait, hogy megvedjen a kozmikus sugarzastol....biztos, hogy jo es megved, csak kerdes, hogy van e ertelme?
Na de ez nem kötekedes, csak egy velemeny....
(#102670) MunezXBK Jah, asszem a H astraban ilyesmi müvelet az elsö izzo csereje is
-
Declare
őstag
válasz Snoop-y #102725 üzenetére
Na en ezert nem vennek japan autot....az ujabbak meg csak csak kineznek valahogy kivülröl (itt a mazdakrol beszelek elsösorban, amik kifejezetten tetszenek)....viszont belülröl (bar az uj mazdak, söt pl az uj nissan qashqai is egeszen jo) ha egy ilyen regebbi nissanba, vagy toyotaba ülök....hat bahhh
nekem pl nagyon fontos a beltere is a kocsinak, ott ülök, latom, nezem, takaritom na ebben nekem a bmw mindent romma ver....egyszerüen gyönyörü, ergonomikus, egyszerü, letisztult...
-
Declare
őstag
válasz parandroid #102696 üzenetére
+1 a polo ra design, minösegi feelingben szerintem jo. Comfortline polonak meg az ülese is egeszen jo (mondjuk ez a velemeny az eggyel regebbi verziora van...)
Mindenkepp szivo benzin? A kis 1.4, 1.2 tdi? En sok panaszkodast azokrol meg nem hallottam
-
Declare
őstag
válasz raczger #102749 üzenetére
Hat ezen vitatkozni nem lehet....de nem is akarnek....csak Snoop-ynak sikerült megint egy olyan dolgot beirnia, ami bekapcsolta a "na emellett nem meheek el szo nelkül" lampat ,
nekem egyreszt a desig, masreszt a funkciok....na ez pl a halalom [link]....egy nemet autoban ilyet nem talalsz, ott megnyomod, elforditot, kicist befeheredik az ujjad vege, amikor lenyomod az indexkart, az kattan egy nagyot.... nekem egyszerüen ez jön be....
Design teren, meg valahogy "altalab egy nemet auto" olyan egyöntetü, letisztult....az az erzesem, hogy ugy tök jo, egyben van. Egy "altalaban keleti autonal" meg nem tudom....nem szep müanyagok, kiugrik, elall, olyan erzesem van, hogy ugy megakad a szemem minden gombon, fedelen...
De amugy en azt anno irtam is Neked es nem nyalizasbol vagy ilyesmi, hogy a mazda6 osod az nalam az üdöti kivetelek köze tartozik amit en is elfogadnek....hidd el megmondanam, ha azt gondolnam, hogy bün ranada
Cockpit e46 , vagy ez csak itt randa a kormany, de mondhatom a kis H astramat is, ahol na aztan nem mondom, hogy a designert ölni tudnek , de a letisztultsag feeling van itt is nekem [link]
Szoval vagy "atmegy" most amit akarok irni vagy lehet ez egyszerüen csak szubjektiv, nekem ez tetszik, masnak mas dolog....
-
Declare
őstag
válasz footy #102751 üzenetére
En is hasonlo arban neztem autokat anno...az elöszö hsz utan gondolhatod, hogy ott volt a 318i nekem is de a racionalitas es ugyan ez, hogy a fapad 3 as ban borzaszto gagyi üles, zero extra....es a racionalitas ravitt a gtc H astrara 1.7 disellel
na igy dölnek meg a nagy szavak
-
Declare
őstag
válasz Snoop-y #102774 üzenetére
De akkor had egjen...baja nincs Tovabbra is azert a titkos wishlist en van egy bmw, autopalyazas miatt dizel ugye.....de azert majd ennek meg alaposabban utana kell jarni köszi mindenesetre az infokat.
(#102778) tboy93 : Az egy hibrid csak ezt nem arultak el Nekem is kicsit gyanus azert ez....
az 1.7 dizelem alig tud jobbat kettö tizedesre szamitgatni nem erdemes amugy. Elsö kutotn agyig tankolod, a masodikon pict a csurig ala, aztan maris a telitank-telitank tankolas között van 10 liter benzin, ami mondjuk jelent 2l/100 km difit Meseltem multkor, hogy jartam az elsö kattanasig tankolasnal nem? 3/4 fölöt lett kicsivel a "teli tank".....
en mindig csurig rakom es akkor ezekböl szamolok atlagot (marmint minden tankolas atlagat). Igy tartok 6 liter/100km nel 18k km alatt az 1.7 dizellel.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz parandroid #102786 üzenetére
Anyumnak van egy 2006 os poloja 1.4 es, ujonan vettük, felmerült a csere nalunk is, pusztan a "mar azert idös" kategoria miatt, de az össz baja eddig (szerelö szerint) az 1.4 polok szeriabetegsege, hogy aa gyari gyujtogyertya trafo (vagy mi a szösz, ami minden gyertyan van ), na abbol kettö mar megadta magat es ez gyakori. 15-25k egy ilyen asszem kb.
Ezen kivül ennyi olajcsere, tankolas....na ezert nem is akarjak eladni
autopalyan egyedül siman megy 140 el...Erdi emelkedön 140 et tartja felfele csomagokkal egyedül 5.ben. Plussz emberre, sulyra erzekeny de jo es kellöen komfortos par oras utakra is.
AZ uj poloban, meg talan mar picit erösebb is az 1.4 es, meg szerintem a forma is klassz....viszon vizhöfok merö nincs benne (marmint az ujban)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tresh #102797 üzenetére
öööööööööö....na ezzel en is igy voltam, amig garazsban szalltam ne jobbara a kocsikba.... amiota, viszont az udvarrol startolok reggel, almosan, vacogva es beülök a -3 fokos autoba...na megvaltozott a velemenyem a füthetö kormanyrol
(#102799) !Overdose! : nem is kell nekem pontos ertek....de azt ha latom, hogy 80 fölött van mar a vizhöfok, akkor batrabban odalepek egy elözeshez stb...
(#102800) tboy93 azzal nincs is bajom...de autopalyan, mennyit forog az 1.4 es? siman 4000 fölött ...plane 4 emberrel, csomagokkal agyigrakva.....azt az 1.4 poloban is borzasztoan eszrevenni mindenben....amugy varosban, 10-20-30 km orszaguton nagyon szepen fogyaszt az is....autopalyan, plane ha beülnek meg 3an na ott erezhetöen mas szögben kell nyomni a gazpedalt...en csak ezen akadtam fenn de amugy mindenhol olvasni, h jol fogyaszt az a motor!
-
Declare
őstag
válasz sasa134 #102807 üzenetére
Hat meg azert a tsi motorok is fejlödnek.....oke, a szinrelepesük eleg negativan sikeresedett, a lancnyulasok es egyebek....de azert azote eltelt mar 5-6 ev biztosan. Ujonan el tudom kepzelni, hogy mar sokat javitottak mostanra a tsi motorokon
Audi A1 milyen volt? Milyen motorral, milyen össz benyomas?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Egyebkent ha mar hasznaltauto es dizel es vw...nem fokozom , a golf GTD ezzel a 2.0 tdi vel 170 loerövel milyen amugy? Van ezeknek is valami felelmetes remhire? nem olcsok mondjuk, de baromi fullos, kenyelmes kinezetü üles, es kifejezetten tetszik is, 170 loval azert ez a kasztni ilyen nyomatekkal klassz dinamikus lehet es meg raadasul a fogyasztasara is nagyon jokat irnak mondjuk durva, hogy hasonlo arban van egy ilyen 3as kupeval [link] ami azert nekem elegge 10/10
Problemasabb, dragabb lehet a bmw?
-
Declare
őstag
válasz sasa134 #102831 üzenetére
Jah, csak pont nem erdekel az a + par loerö, ha nekem az autopalyan, tempomattal benyel 3 literrel többet...
(#102830) Qru : spritmonitoron 6,2 az atlag es azt is igeri a kocsi kb. Mondjuk egy passat sokkal nagyobb, varosban ha megallsz/elindulsz akkor azert az szamit....de az mit jelent, hogy nyeli a gazolajat? 7-8 liternel többet sokkal csak nem
(#102829) tresh: nincs a következö feleves tervben, de 1 evesbe se biztos, csak azert nezelödöm, okosodom addig Magus-t nem zaklatom ilyenekkel....eleg neki az 1.7 cdti opelem hibait megfejtenie amibe nem kicsit lenditett is elöre.... meg most plane ez a 320d fikazas, ami hirtelen jött innen, onnan kezdett el erdekelni...
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Buster17 #102882 üzenetére
Hasznalt autot ne vegyen akkor....oriasi lutri, akarmilyen marka, akarmennyi idös, akarmennyi km....pont ezert olcso a hasznalt auto
Vegyen akkor tenyleg ujonan egy olyan kisebb seatot es akkor azzal jo eselye van, ha barmi baja is lesz azt javitjak gariban. De ezzel a hozzaallassal, hogy nem akarok ra költeni, sok jora nem lehet szamitani. Egy kocsira mindig kell költeni es ha ezt az ember megsporolja, meg "mindegy csak legyen meg olcson" az triplan meg fogja magat bosszulni....szvsz
-
Declare
őstag
válasz footy #102900 üzenetére
Persze lehet csökkenteni a rizikokat, de ha valaki mar az indulasnal igy indit, hogy ugye 5 evig erre nem kell költeni, ott szerintem elbukik a hasznaltauto vetel, de az ujonan vasarolt autojat se szeretnem 5 ev mulva megvenni.
Mar leirtam parszor a cegnel az ablakom elöt parkolo zsir uj a6 allroad...megafull...dizel....es minden indulasnal gyönyörködhetek a hangjaba mert emberünk beül es ratapos a pedalra....3-5 ev mulva valaki megveszi ezt a kocsit, akkor is egy kisebb vagyonert, "kevesetfutott, par eves, megafull" aztan joesellyel a hidegen terhelt 30ezres csereperiodussal szervizelt disel motor elkedi szorni a meglepeteseket es gyarapszik eggyel a "szarfosaudiautomata" tabor
szoval ezert irom, hogy tök mind1 minden, ha gondos a tulaj, akkor tuti vetel a hasznalt auto, ha egy lesz@rom ez csak egy darab vas, 3 ev mulva ugyis betolom a szalonba es beülök az ujba, akkor meg oriasi buko es kinszenvedes (jo esellyel)
-
Declare
őstag
válasz footy #102906 üzenetére
Jah,de a lenyeg a hozzaallas....en a kis opelemnel is figyelek, hogy hidegen jaratom picit, eröltetes utan visszahüöm, olajcserekor a legjobb olajat vettem 2x es aron, neha öntök hozza üzemanyag rendszer tisztitot....stb, azert ezek a dolgok hosszutavon biztos hogy hozzatesznek a hibak minimalizalasahoz.
De amugy is, nem ilyen okoskodasbol irtam, tenyleg, sajat magambol kiindulva es tanulva. Hasznaltauto vasarlassal semmi tapasztalatom nem volt...uj autonal fizetsz, beülsz, tankolsz, ennyi. Hasznaltautonal nagyon nem
Ugy hogy a turbo koszossagon kivül (remelhtöleg ennyi amiert neha kapok egy szervizkulcsos lampacskat es ez most ki lesz tisztitva), semmi baja nem volt eddig a kocsinak...kopp-kopp... de akkumlator, folyadekok csereje, veerles, ekszij, egy elsö fekbetet, egy csomagtarto talca, ablakmoso, jegkaparo ............nevetseges apro tetelek es hopp 200-250k ugy rament az autora, hogy eszre sem vettem. Iden uj nyari gumi, uj teli gumi, meg jo lenne egy alufelni, hopp ez igy 300k....most kiegett a xenon, hopp 30k, ez a turbotisztitas egy 30-40k biztos lesz.....jah es akkor tankolasok, es biztositas.......es akkor ez csak egy kis opel egy kis dizel motorral, nem extrem idös, nem megy extrem sokat.....abszolut "atlag"
szoval ha valaki igy indul neki a hasznaltauto vetelnek, hogy nem akarok költeni, hat az tenyleg nem gondolta at alaposan sokszor en is azon agyalok, hogy nekem is abba kellene hagynom ezt az "exceles költseg nyilvantartast"
-
Declare
őstag
válasz werszomjas #102910 üzenetére
hat ez hogy vagy ez mi? Olaj?
-
Declare
őstag
válasz alázógyík #103126 üzenetére
Lehet...nem tudom, nekem viccesen hat, amikor latok egy 70-100 esetleg picit több loerös autot sportkipufogoval hörögni a pirosnal es akkora szarnnyal, hogy lenyomja a kocsi hatso reszet
az erzest erzem en....en is szeretnek egy M bömit...de attol meg az nem lesz az....max vicces na de hat nem vagyunk egyformak
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #103188 üzenetére
es ebben a kupac összeolvadt aluminiumban mi van 2 milla? Hogy valaha nagyon menö auto volt? Max eszemi ertek a tulajnak....hogy tulelete
mod
(#103215) tresh: ahha ok...ha lenne egy 80 millios lambom, biztosan egy rommatörött es kiegett, baleset soran kiszakadt feket szeretnek alatenni
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz deicide #103248 üzenetére
Jajaj en is ezt birom a nemet kocsikban (is ), hogy van egy alap, ami tenyleg fapad....de azt teszel bele amit szeretnel. Ha kell a bose hifi de nem kell a börüles, hat akkor ugy....bar olvastam, hogy a bmw most pont azon dolgozik, hogy atlathatobb csomagokba pakoljak az extrakat, mert felmeresük szerint zavarja mar a vasarlokat a tömenytelen lehetöseg azert remelem nem jutnak el oda, mint a japok, hogy van 3 csomag azt jonapot
-
Declare
őstag
válasz Agostino #103262 üzenetére
Hat mert nincsenek is egyseges autok Minden tipusbol vannak gyartasi hibak, gondatlan tulaj miatti hibak, elözö gondatlan tulajbol eredö hibak stb....valaki belefut valami ilyesmibe, az telehuhogja az összes forumot, hogy ez a marka/tipus/motor egy utolso hulladek....a masiknak meg szerencseje van, az meg az egekbe magasztalja....ez mindig igy volt/van lesz minden markaval/minden tipussal
-
Declare
őstag
válasz Zolás #103356 üzenetére
hogy tboy93 is mondta, km függö. Ha mondjuk 20-25k fölött megy egy evben en mar a dizelen elgondolkoznek. Egyebkent benzi, mert az egyszeerübb, kevesebb hibalehetöseg.
En astra H vettem 1.7 cdti motorral (a gtc valtozatot). Többe kevesbe csak jokat szolhatok rola. Külön hibara nem költöttem, most lesz egy turbo tisztitas. (Igaz meg nincs 1 eve nalam, 2008 as, 160k km el vettem, most van benne 180+). Korahoz kepest nekem tetszett a design, a motor pedig a 110 loval kellöen dinamikus hozza es 6l körül fogyaszt, abszolut vegyesben.
Ha erdekes lehet szolj es irok rola bövebben, van 1-2 dolog amit tudni kell vasarlaskor
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz parandroid #103373 üzenetére
Sulyos olasz es zongoralakk fobiat allapitok meg....
(#103365) DeFranco ez egyebkent jo, az egyik haverom is aki rendszerint +30 perc kesessel erkezik meg akarhova, ö is azt szokta mondani, hogy ö nem kesik, neki ez a stilusa
mod: nekem amugy ez egyaltalan nem ronad elöben mondjuk nem lattam meg
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz parandroid #103377 üzenetére
Hat nem tudom....de tenlyeg igaz, hogy sokszor a kepek es az elö tapasztalas az meg tudja döbbenteni az embert....mindenesetre, most megnezegettem a kepeket es hat azt nem mondom, hogy szebb autot meg nem lattam, de 13500 euro-ert egy full elektromos kis munkaba futkosos autohoz kepest nem rossz....a hatulja nagyon nem tetszik, de a többi, kepek alapjan....so-so...
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz footy #103414 üzenetére
Ma ebedszünetben ramegyek, hogy mit is jelent az, hogy egy autonak van stilusa, komolyan mert hogy egy embernek van stilusa az oke....de egy autonak?
Szerintem tök szubjektiv, tetszik/nem tetszik. Ennyi egy auto eseten a dolog.
De egy amugy aranytalan, igenytelen, olcso anyagokbol összerakott kocsi, ami szubjektiv velemenyem szerint ronda es ha a netetes velemenyeket nezzük nagyon sok ember szubjektiv velemenye szerint ronda.... ehhez hogy jön a stilus?
Mert ha valakinek olyan a stilusa, hogy ez az auto passzol hozza az ugy oke
Az az alfa tenyleg szep!
mod: jah es ezek a sangyong meg sianghuang, juanhuaang ezek nalam nem tartoznak az auto kategoriaba, szoval nem lehet ronda auto
(#103420) kornelka: na a giulietta az az auto, amiben mindig furcsan hat egy ferfi ember.. szvsz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz footy #103424 üzenetére
Figyi, akkor igy az alfa alatt a masodik kepen, amit linkeltel, akkor annak aztan igazan van egy stilusa egyedi, ujat mutat, nem megszokott es egy auto
1. szerintem ha mar stilusrol beszelünk egy autonal, ami nekem tovabbra is fura, de legyen, akkor nekem pont az audi/bmw stilusa jön be...azaz egyöntetü, szep, letisztult...amiröl multkor beszelgettünk itt cokpitek eseten....egyszerüen ültem csak es neztem, hogy hogy mondhatja valaki egy szamomra olcso hatasu müanyag feelinget keltö, toyota/honda belsöre hogy szep es izgalmas, amig nekem a szemem fennakad azon, hogy latszik, hol vannak bepattintva az egyes müanyag blokkok, a nagy müanyag cockpitbe, es hogy mondhatja valaki egy szep letisztult bmw belsöre, hgy unalmas nem vagyunk egyformak ez ilyen egyszerü
2. de akkor ha mar audi. Az a gyarto amelyik talan a legtöbb innovaciot, K+F et tolja bele a kocsikba...altalaban audi/bmw jön elsökent valami ujdonsaggal (led lampa, night vision, vagy bmw angel eye, ami ma mar minden autoban a drl kb...). Persze ezeket az elejen lehet fikazni, mert mindig vannak bökkenök az ujitasokban, de elöbb utobb atveszi mindenki (tablafelismerö rendszer is talan az audinal olvastam elöször, most meg mar benne van a nissan ban is.
3. design es evolucio:
Ha azt mondod nem latsz mas különbseget, mint, hogy mas a lampa, kiszaladok a hoesesbe
btw, ez az uj allroad cockpit pl...hat ez nekem a non plus ultra....egyszerüen gyönyörü....masnak meg biztos unalmas.....de ha pl a mazda 6 al nezem össze [link] hat azert nem hezitalnek sokat es akkor mint irtam az uj madak egeszen tetszenek...nem is honda t vagy toyotat hoztam...vagy nissant...
-
Declare
őstag
válasz BeriHampeR #103525 üzenetére
Kettö gyereket örökbeadtak, mert nem tetszik a vw transporter mi? Megertem...
Skoda octaviat szoktak mondani amugy, ilyen km futas mellett benzineset! De megnezhetik meg a seta altea 1.6 is, puritan igenytelen auto, de eleg nagy hely van benne, unokatesomek ket gyerekkel hasznaltak jo ideig.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
- Alig használt Tchibo Cafissimo kapszulás kávégép eladó
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen