Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
Hirdetés
-
A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
ph A cég kínálata egy 1440p-s/480 Hz-es OLED és egy 4K-s/160 Hz-es IPS kijelzővel gyarapodik.
-
Előrendelői előzetesen a LEGO Horizon Adventures
gp Korábban már kiszivárgott a megjelenési dátum, a Sony az éjszaka folyamán ezt megerősítette.
-
Apple iPhone 16 - ígéretek földje
ma Minőségi alapmobil, aminek az új funkciói közül alig elérhető valami a termékstart napján.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz bitpork #13056 üzenetére
Aha. Tehát egy ember beszámolójára hagyatkozol aki bevallottan agyatlan stílusban közlekedik. Gondolom az autójára is roppant módon vigyáz azért lett hengerfejes 2x is a motorja. Én eddig soha nem láttam még hengerfejes pdtdi-t pedig volt szerencsém pár extrém módon átfaragottat is megvizsgálni. Viszont két embertől is olvastam, hogy egy sima chiptuning miatt tönkre ment a motorjuk (115lovas pdtdi, hajtókartörés mindkettőnél). 115lovasból csak chippel kihozol ~160lovat. Az önmagában nem lenne sok viszont a nyomaték is durván megugrik (plusz 100-120Nm) ráadásul alacsony fordulaton ami nem túl előnyös. A 101/115lovas verzióknak gyengébb a belük. Már szolidabb tuning miatt is szépen lassan összenyomódik és eltörik a hajtókar. Ezek a motorok mechanikusan alul lettek méretezve. Viszont a 130/150 lovasnál ez a probléma elképzelhetetlen. Azokat erősebb hajtókarokkal és más csapágyazással szerelték. Több srácnak a fórumról 200+ lóerővel stabilan fut az autója 3-4 vagy még több éve. Folyamatosan figyelik de a kompresszió mindnél a gyári tűréshatáron belül maradt vagyis a hajtókar nem gyengült el, nem nyomódott össze. Pedig egyik másik alulról karcolja az 500Nm-t. Nincsen azokkal a motorokkal semmi baj főleg az erősebbik verziókkal . A sima adagolós tdi-be sem véletlenül a 130lovas pd hajtókarját teszi mindenki tuning esetén.
(#13066) Bull Boss:
"amúgy a 90 lovas pd nélküli TDI vel járna még talán a legjobban."
Ezzel egyetértek. Adagoló, egytömegű lendkerék, egyszerű primitív befecskendező rendszer, fix turbó. Ha dízel és Golf 4 kell neki akkor már inkább az mint bármelyik pd. Sőt az adagolós motor még hangyaf@xnyival kevesebbet is fogyaszt mint az 1.9 pd-k. Hátránya, hogy csak euro2-es és kevésbé rugalmas. Viszont az esetleges javítási költségei a töredéke egy pdtdi vagy bármilyen common rail dízelének. Nem mindegy.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
Szplöttyy
senior tag
válasz bitpork #13202 üzenetére
Én ezeket nézegettem. Egy árszintel alatta van annak amit linkeltél. Nem fenyeget a vásárlás csak érdekelne. Igazából, nem ragaszkodom a luxushoz sem, csak hogy 160-180al tempomatozva, csöndben, kényelmesen, lehessen haladni. Mert ott pl egy E200 W210. Forog 4-5ezreket, idegesítene. Az az emlék van a fejemben, amikor az E38 750ia 180körül tempomatozva alig 3ezer körül foroghatott, csend volt, és még csak nem is evett. 255km/hnál forgott 4500-at. Ezek a W124 300CE-24V-k bejönnek nagyon
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz bitpork #13217 üzenetére
Lehet Amikért oda vagyok, "német dízel kombik" Passat 1.9PD 2.5PD, E 300TD 270CDi, A6 3.0V6TDi, 530D, stb. A régi csillagos kupék főként, W123 280CE, W124 300Ce-24V, W126 560SEC, W140 600SEC "CL600", meg hát az összes csillagos. És persze a kisbuszok, transporter, főleg De a 9ezret forgó japáncsodahondákkal is eljátszanék, de nem lenne hosszútávú szerelem, egy kétszer lenne "vtec just kicked in yo" aztán heló
Bull Boss: Lagunával nekem egy tapasztalat, egy kettes kombi lagunával van, mmég facelift előtti, 1.9DCi, 6os kéziváltóval. Gyári 17" "Dynamic" felnikkel, félbőrülés, stb. Pályán 130-al, 5.5körül eszegetett, de városba, "anyuka használattal" 7.2 volt a nagy átlag, amúgy 8körül. Nem ment valami borzalmasan jól, inkább a lendület mint a gyorsulás Belül bejött, kényelmes, extrás, de még a tetőkárpit is zörgött(3 v 4szer lett TK-ra törve ) lámpák szarul világítanak gyárilag(nem xenon) magnó fedő ajtó eléggé esetlegesen működik, csomagtérzár folyton szar, meg egyszer turbónál valami apróság, villog az izzítás, és szívódé üzemmód, 25e-ért orvosolva. Futóműve viszont nagyon bejött, bár picit rázós a 17" miatt, de cserébe tapad is.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
m3tr0
senior tag
válasz bitpork #13240 üzenetére
Nem ezt mondtam.
Azzal van bajom,hogy huszonéves autókért amit hirdetnek kb. 5 hónapja és nem engedi lejjebb az árát így is közel 900 ezer forintot kér érte úgy,hogy nincs rajta műszaki, vagy fényezni kéne rajta 5 elemet, vagy éppen csak látszik az autón,hogy lóg rajta szinte minden.A külföldiket csak azért írtam, mert a reg.adó még mindig k*rva sok hiába állítják az okosok a parlamentbe,hogy nem, igaz olcsóbb lett de közel sem annyira mint ahogy beállítják.
-
8th
addikt
válasz bitpork #13285 üzenetére
Sokra mész az őszinteséggel. Az emberek 5-6 éves kocsit akarnak mert az nem öreg de már jó olcsó, de legyen dízel is mert az keveset fogyaszt de ne legyen benne több 120ezernél. Nem tudom hol élnek ezek . Példa: fent volt egy haver Pug Partnere majd két hónapig. Egy kezemen meg tudom számolni hányan hívták fel de aki fel is hívta az mind félreolvasta a futott kilométert 370k helyett 37k-nak. Berágott visszapörgette 140k-ra két hét alatt elvitték. Motorja pöcc-röff volt alatta futómű, fék, minden rendeltetésszerűen működött rajta de laikus számára is messziről ordított róla, hogy szarrá lett használva. De megvették mert "csak" 140-et futott. Aki bekajálja, hogy egy kilenc éves dízel céges furgon mindössze 140k-t futott az meg is érdemli, hogy átverjék.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
Varoz
őstag
válasz bitpork #13337 üzenetére
Az Aro amúgy is olyan. Az erőgéptanáromnak van ilyenje. Mindig felhozta példának mert minden fordítva van rajta. Régi dízel és mégis membrános a tápszivattyúja.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
zoo8800
veterán
válasz bitpork #13522 üzenetére
ha ezt a 22 ezrest 30 hónapon át minden hónapban félreteszi, akkor ki tudja belőle fizetni a kocsit.
ha a pénzt bankban tartja, mint egy normális ember, akkor még kamatot is kap.így kicsit olcsóbb lenne a kocsi.
ebben a konstrukcióban kb. dupla annyit kell fizetni, mint amennyit ér a kocsi.30*22 vagy 56*22 nem mindegy
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Kornel
veterán
-
m3tr0
senior tag
válasz bitpork #13525 üzenetére
Ezt a durván 27 millió forintnyi árut a te céged értékesítette vagy a cég akinek fuvarozol? Ha nem titok elárulnád,hogy mit szállítmányozol?
Gondolom nem is személyautóval szállítasz ha ennyi árut tudsz értékesíteni...ott nyilván megint más a hitelre történő gépjármű vásárlás. -
Szplöttyy
senior tag
válasz bitpork #13570 üzenetére
Ér. Nem lesz defekttűrő kerék az autódon.
Szerk: Ma sikeresen lemerítettem az amúgy is szar akksimat takarítás közben. Élég nagy meglepetés volt, hogy beülök, gyujtás, "katt....katt...kattkattkattkatt" 7Év alatt sosem történt még ilyen, lehet megátkoztak, vagy 7évre gyártották Tervezett avultatás, stb...
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Russell Hobbs Desire 20366-56 gyümölcscentrifuga
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen