Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- OLED TV topic
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- Home server / házi szerver építése
Hirdetés
-
Promóanyagok és árak is vannak az őszi Galaxykhoz
ma A Tab S10 család és a Galaxy S24 FE bármelyik nap elstartolhat.
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz HKorn #164913 üzenetére
Nem néztem az árakat, de az is a kitételben van, hogy a TSI ne 2009 -2012 közötti legyen.
Egy Octavia olcsóbb mint a Golf, gondoltam belefér a keretbe úgy, hogy már a jó motoros.Gabor901127: Nem igazán értem ezt az úgy nézzen ki, mint egy Golf, de ne Golf legyen dolgot.
Nézz meg esetleg egy Giulietta QV-t, bár annak is kenik, esetleg 1.4 T belőle, de az meg nem Golf GTI ellenfél.Vagy ez.
Ugyan olyan csufi mint egy Golf, de megy is.Vagy micsukocsi
[link][ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #165002 üzenetére
Se nem 1.6, se nem tagas, es 8 literbol sem jar el varosban.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Meg nem irta senki, de a Peugeotban es a Fordban ugyan az a HDi motor van.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz aero. #165181 üzenetére
Íreknél 120 volt pályán, és 80 országúton, viszont az Audi órája csalt 20-at, így az érzés megvolt.
Nincs baj szerintem sem ezzel a limittel, legtöbben be is tartották, telepített trafipax nincs, néha kiáll egy két muki villogni, de az sem gyakori."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Imilenni #165232 üzenetére
[link]
Ebbol van egy 96-os 1.6-os benzines is 300 korul, nem ordoglakat egyik sem, a benzines eleg fapad, a dizel mar normalisan felszerelt, csak azt a hanyinger konyoklot kell kihajitani belole. Alkatresz Erden tonna szamra van hozza."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #165237 üzenetére
A 3 ajtosnak, az 5 ajtos annyira nem all ossze.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #165240 üzenetére
Ostobák, Golf 3-ból volt Syncro, nagy motor, kis motor stb
Itt viszont minden adott, Dedrából, 155-ből, Temprából volt 4wd, szóval a Type three platformból, Type Two-ból (Tipo, 145, 146, Coupe, GTV) és a Type Two rev. 2-ből (Marea, Bravo, Brava, Multipla) viszont nem, Tye Two rev. 3-ból megint volt (156 CW, Q4)
Pedig egy Multipla 4WD a 20vT motorral elég családbarát lett volna."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Az mindegy, arról van szó, hogy szerencsétlenek az olaszok. Adott volt minden akkoriban, kicsi motortól a nagyig, első és összkerékhajtástól kezdve, különböző futóműveken át (ugyan arra a padlólemezre) kabriótól az MPV-ig minden, de nem vegyítették a rendelkezésre álló technikát. Az eredmény látható.
VW ezzel szemben párosította a Quattro hajtást dízellel, benzinessel, kompakttal, nagy és kisebb motorokkal egyaránt, kihasználva a platform stratégiát. Az eredmény látható.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Imilenni #165260 üzenetére
Akkor nem kérdés. Azt hittem valamilyen perverz vonzalmad van az idősebb autók iránt.
Akkor viszont hallgass Pummára, G4-ből, Octaviaból és társaiból van rengeteg, külön-külön és együtt is. Minden bokorban értenek hozzájuk és bontott autók is hegyekben állnak.
Állapotra azonban látszik, hogy a kínálat alja van 350 körül, legtöbbön már indul a küszöb és a sárvédő találkozása stb.
Nekem a G4 csillogó állapotban szép, azok pedig nem ennyik sajnos.Pumma: világos!
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Szevam #165290 üzenetére
Ha 800 a keret, akkor ne ilyet nézz. 1.9 JTD messze jobb és ezerszer tartósabb. Ha benzines, akkor az 1.6 a legjobb, 1.8 már más liga (a 113 lovas egyszerűbb, a 133 változó szelepvezérléses +50-60e Ft).
2.0 ennyi idősen, kitudja milyen háttérrel én nem venném meg. De ha érdekel van egy ilyen motorom a garázsban.Inkább nézz Stilo-t 1.4-et, vagy ha olaszt akkor Lybrát, de a hazai kínálat szánalmas lelakott szarok, ami mégsem, az nem eladó.
800 az autóra + szervizelés, vagy mindennel együtt 800? Ha utóbbi, akkor a Lybrát is felejtsd el. Tegnap pont szóba került G4, első gen. A3, Civic stb, nézz szét, elég nagy a piac, csak ne ringasd bele magad abba, hogy 800-ból patika lesz, és nem kell költeni rá, én félretennék 400-at még, lecserélném amit kell, és azt is ami ajánlott, utána nyugalom van hosszú kilométerekig.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
"alfások nagy része egyébként törődik az autóval."
Az Alfasok nagyresze nem torodik az autoval, akik azert vettek mert a hahus szuro 400e Ft-ig ezt dobta, az nem fog kolteni ra semmit, ja de, bontott fek, bontott kuplung, es a van valakinek elado XY-ja nem horror, nem csillagaszati aron, nem dragan stb szlogenekkel.
Ott is vannak bilibe logo kezek, 300-ert keresek, jo, mukodo, muszakis, szep, megbizhato 147-et, amire ugranak hatan, hogy neki pont van egy.A nagyreszuk csak eletben tartja a vasat, kis szazalek az, aki kolt ra ha kell, es nem sajnalja az olajat, vezerlest, jo minosegu futomualkatreszt, hanem megveszi a Starline lengokarokat, aztan megy a siras ha az elso hid diletacion athajtva kopog.
Felhigult az a tarsasag is, szakadek 6 szinu, zorgo 156-bol posztol a csoportba, hogy nagyon megy, integeteg mindenkinek, ha holnap Citroent vesz, akkor az lesz a fasza.
Erdemes megnezni a Backstage riportot Olman Zsolttal, valahol ott kezdodik a sztori.
Es ez fuggetlen gyartotol, es fanatizmustol, akinek egy hasznalati targy, azert van, hogy ne azzak, attol mindegy mit veszel, kacat lesz. De pl rbalint is koltott az autoira nem keveset, ha vw volt, ha Toyota."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #165338 üzenetére
Szintén. Motul Synergie +
Dízelbe pedig Castrol Magnatec kerül.alázógyík: Seleniát valamiért ette a 2.0 Dedra, Repsolt és a Pennzoilt nem.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #165559 üzenetére
TI: 17 colos TOORA felni, krómozott csavarokkal, szelepsapkával, sportfutómű, jobb fékrendszer, GTA-stílusú, fekete betétes fényszóró, a GTA légterelő, fekete számlapos műszercsoport, fekete GTA bőr belső, piros cérnával vart belül minden is, fekete tetőkárpit a GTA-ból. És tudtommal mind piros.
Black Line: Fekete tető, fekete szárny, króm tükör, fém pedálok, grafitszínű GT műszerfal, 17-es felnik, egyedi színek, más ülések.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #165561 üzenetére
Az nem számít, olasz brossurában ez szerepelt, nem GTA lámpákat írnak, ahogy én sem azt írtam, hanem GTA stílusú, fekete betétes fényszórót.
Ahogy az ülésre is azt írják az olaszok, hogy GTA stílusú, nem annak a sarkos oldaltámaszú hurkás ülése.FL után volt még GTA 2 évig, csak az nem kapott faceliftet.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
306 pedig rohadósabb fajta, és nem csak a küszöbök, mint a Puntok esetében.
Plusz 306 esetében figyelni kell a hátsó hídra (40-70e Ft), elektromos ablakok mechanikájának tisztítására kenésére.A 160-at viszi mind a kettő, csak mikor érik el? Leon 14,5 - Pug 14,9 0-100
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz stilo18 #165623 üzenetére
Nekem ezeknél az az érdekes, hogy mire fel írja azt, hogy rendszeresen karbantartott? 1,5 éve van itthon ez a konkrét pédálny.
Legtöbb ehhez hasonlónál (frissen behozott, majd rövid időn belül eladásra kínált) ott szerepel, hogy saját célra hoztuk, csak kinőttük.
Ha második autónak használják, akkor hogy növik ki? Más kérdés, hogy hogy lehet kinőni, egy A4 Avantot (tudom, nem hatalmas autó, de azért na).
Ha behozta 1,5 éve, akkor miért nem gondoltak arra, hogy esetleg kicsi?W333: a leon több mint 100 kg-mal nehezebb. A bármelyik fokozatban odalépést és az ugrást nem tudom elhinni. Volt 1.6-os A3-am, vezettem nem egyszer 1.6-os Octaviát, még azok sem ugranak, bármelyik fokozatban pláne nem.
Ki beszélt a Peugeotról? Linkeltél egy G4-et, annál nehezebb bő 100 kg-mal a Leon.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #165676 üzenetére
Csampas a hatso futomu, elkezd terpeszteni. Ez PSA betegseg abbol a korbol, 405-os Peugeottal kezdodoen egeszen a 306-ig, illetve a Partnerig, mert azt gyartottak legtovabb. 307 mar nem ilyen.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #165678 üzenetére
Hosszlengokaros a futomuve (nem csatolt-hosszlengokar, siman hosszlengokaros), mint az elso generacios Megane, BMW E34, Fiat Tipo es tarsai, Mercedes A.
Tugorgos a lengokar, es elkopik, aztan elkezd terpeszteni es kopogni, lotyogni.
Van felujitott hatso hid, kompletten. Odamesz, leveszik a regit, fel az uj, 40-70e Ft, viszlat."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Dyrtyho #165746 üzenetére
Kislanyos sertodes helyett inkabb eszre kene venned a segito szandekot a hozzaszolasok mindegyikeben.
A3, S80 es a kabriok sehogy sem kepeznek egy halmazt. Veszel egy S80-at, 1 millaert az alja van, az, hogy labra alljon es szep legyen, ez szerintem a minimum, hogy egy idos auto ne ciki legyen, az tovabbi fel-1 millio.
Kalkulalj az atirasra also hangon 80-at, ennyit egy 1.6-er is elkernek, ha nagyobb, akkor tobbet. Elso ALAP szervizelesre is nyugodtan kulonits el 100-at, es akkor meg semmi sem ment tonkre.
Ha kell ra 4 gumi, szerelessel, jo minosegben az megint merettol fuggoen 60-tol felfele. Egy rossz lengescsillapito, es mar szamolhatsz kettovel, mert parban illik cserelni...Biztositas elso autora, gondolom tul idos sem lehetsz, lakhelytol es autotol fuggoen 50-tol felfele egy evre. Teljesitmenyado, tankolas, egy kis ez, egy kis az es repkednek a tizesek.
Ha kicsit visszabb gorgetsz, akkor egy G Astrara ajanlottak 110 koruli arat vezerles cserere (ha jol emlekszem az arra), plusz olaj, plusz szurok, plusz egyeb folyadekok es mar ott tartunk, hogy 200. (A listadon szereplo Alfa 147-re csak a vezerles 150 munkadijjal).
Kicsit ulj le, matekozz, szamolj. 1 millio hitelt veszel fel egy hasznalt autora, es a kereted teljesen feleled, mibol forditasz ezekre a kotelezo szervizelesekre 100-300e Ft-ot?
Na, erre probaltak utalni a tobbiek, hogy bilibe logatott kezzel, nagy kivansagokkal, amik a fejedben messze nem kiforrottak, hitellel akarsz hasznalt, nagy, kenyelmes, jol felszerelt autot, ami meg csak el sem romlik.Zolás: Digitklima egy oreg Fiat Tipoban is van, nem kell hozza premium.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #165767 üzenetére
Holgy tulajos Alfa, te jo isten. Hidegen tiltas, kuplung a labtarto, stb.
A TS-nek nem a vezmod a gyengeje, hanem a vezermutengelyek, ha elhanyagoljak az olajcseret, szar olaj alacsony szinttel, akkor azert kopnak a tengelyek szepen.Alkatreszek sem kifejezetten olcsoak. Mert altalaban mindenkinek ugyan az kell(ene). Futomu sem olcso, vagyis lehet olcso, de akkor evente lesz siras, vagy draga, akkor el van sokaig, de az 200e + Ft.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #165772 üzenetére
Szerintem arra akart celozni, hogy rovid o.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #165782 üzenetére
Az egyes Laguna az egy Mitsubishi Carisma/Volvo S40 atcimkezve. Attol nem kell rettegni, a kettes az mar nagy falat, ott nem mindegy az evjarat es a motor. 3. Szeria batran veheto.
Laraxior: vettel 600-ert egy lelakott szart, ebbol ne formalj velemenyt.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Gombinyó #165860 üzenetére
Kikapcsolt klimaval se.
Vegignyomtam Skociat egy 82 lovas 2008-cal. Minden elozest 5x at kell gondolni, es ugy igazan egyik fokozatban sem tortenik semmi, egyik tartomanyban sem. Ez a motor turboval az igazi, sokkal rugalmasabb, mar elheto varoson kivul es belul egyarant.
Cserebe nem akart fogyasztani. A sok porgetesnek es bo 600 km atlaga 4,7 lett."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation 5
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- MIUI / HyperOS topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Linux kezdőknek
- Ford topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen