Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
Hirdetés
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
Újabb Redmi Watch 5 érkezett
ma A Lite modell AMOLED panelt, BT hívást és GPS-t kínál fillérekért.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
veterán
válasz tomcsi23 #19351 üzenetére
Hát talán, csak nedves/párás/esős időben, de az egész tárcsa olyan lesz.
Most állt 2-3 napot az autó (egyébként most volt is minden nap valamennyi eső itt nálunk), már ma reggel is rozsdafoltos volt, elfelejtettem lefényképezni.
Nem volt olyan nagyon durva, de ott voltak rajta a foltok, a hátsón jobban/több volt.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz zoo8800 #19518 üzenetére
Nagyjából jók az számok...benzinből 14-16 az átlag, diesel 8-10 körül, viszont gázból csak 1db van, 16.3-al....
Bár akkor:
benzin: (15l) --> 1.935 Mft
diesel: (9l) --> 1.161 Mft
gáz: (16l) --> 1.152 + 0.3 = 1.452 MftBár, ahogy te nézed, hogy picit fentebbi adatokkal kalkulálsz, akkor is ugyan így fog kinézni, csak több lesz a végső szám.
pl. diesel 12l, benzin 18l, gáz 20l....az arányok maradnak kb.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz !Overdose! #19774 üzenetére
Gondolom rengeteg megane fordult meg a kezeid között...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz !Overdose! #19789 üzenetére
De, pontosan az a jellemző, hogy a benzinesekkel semmi vagy csak minimális (egyszeri ráfordítást igénylő pl. trafók) problémák vannak, a dieselek, meg nem problémásabbak, mint a hasonló kategória dieselei.
Mondom ezt a családban lévő 2000. 1.6 16v, baráti körben lévő 1.4 16v (99 és 2001), a saját 2006 1.5dci (106) és a céges 3db 2006 1.5dci (106) és 2005-ös 1.5dci (86) ismeretében.Nem veszem a szívemre, csak amikor valaki hülyeségeket ír, azt megpróbálom korrigálni.
Az, hogy probléma mentes lenne, nem is állítottam sehol, olyan autó talán nincs is, de a pénztemető, meg az a frappáns "azért kerül annyiba, amennyibe" mondat, azért még viccnek is rossz.Bár lehet nekünk/nekem ezekkel pont szerencsém/csénk volt (mind a 7-el)...
Ezek az "azt hallottam, hogy.." dolgok, meg általában...mind1.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
Aztaqqq: [link] (racsing verda )
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz Tökmindegy #21052 üzenetére
60k km-nél???
Az jó....nekem "picit" több van az autóban és tudtommal gyáriak a lengéscsillapítóim“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz Szplöttyy #22438 üzenetére
Egyébként ezek valóban csinálnak is valamit???
Szerintem már az egész ilyen +50-90%-os palettát végigpróbáltam (tungsram-ge/osram), viszont nem vettem észre, hogy az autóban lévő gyári hellától valamelyik is egy kicsit is jobban világítana....
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz bitpork #22446 üzenetére
A lámpámmal nincsen baj, de én akkor sem látok semmilyen különbséget a gyári izzókhoz képest. (talán ha nagyon beakarnám magamnak beszélni, akkor azt mondanám, hogy a mostani GE fehérebben világít). Természetesen az ilyen olcsó kékes fényű gagyiktól jobban világít, mert olyan is volt bent próba erejéig.
Tiszta, nem karcos, nem sárga.....
(#22447) Szplöttyy: asszem rátapintottál a lényegre....én is így gondolom/látom, hogy azért nem az igazi, mert projektoros a lámpám és ide xenon kellene.
Gondolkodtam már gyári xenonba is, de annyiért már autót veszek....utángyártott szett meg ugye nem mehet bele....a lámpám egyébként kocc ugyan az, mint a gyári xenonos-é, csak abban átlátszó az index, az enyémben meg sárga....meg természetesen a lámpa kódja más.
Ez a xenonos lámpa:
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
hobizoli: hagyd a puntód szakszerű tuningolását.....ITT az igazi büntető tuning
mod.: lehet kiszedem a számítógépemből a procihűtőt és berakom a kocsiba: és nagyobbak lesznek a robbanások
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz hobizoli #24718 üzenetére
Mostanában nekem Pest is lightosabbnak tűnik.Mintha jó pár éve valahogy, durvább lett volna a helyzet. Kezd olyan kisvárosias lenni, csak sok autóval...
Tavaly karácsony előtt, ezzel a jószággal kószáltam pesten, majd egy egész napot és még ezzel sem tűnt vészesnek. (pedig személy autóhoz vagyok inkább szokva, ilyen nagyobb dögöket, csak ritkábban vezetek, akkor is inkább csak a sima mikrobuszokat)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
-
mycso
veterán
Pff...saját magadnak gerjeszted ezt a sok baromságot.
Azért azt vágod, hogy a te "tapasztalatoddal" szemben 10-15 ember tapasztalata áll???? (itt azért érdemes elgondolkozni, hogy ki kamuzik )
1.3-as benzines, átlag 140-150 5-6 lityi között...aha (az átlagsebességet tudod, hogy mit jelent?)
Pont nemrég írtam, hogy Pest-Miskolc, este M3, pályán fix. 140-el óra szerint (tempomat), egy pár lassítás volt 5.4l/100km. (6gangos, 106lovas 1.5dci). És nem, nincs rossz állapotban, de ha te az 1.4-es hondáddal ugyan ezt megcsinálod, hát becsókolok neked.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz bitpork #25727 üzenetére
Ezzel én is így vagyok, viszont ha majd egyszer el akarom adni az autómat, gondolom lesz ott, majd pislogás....
2007-es 1.5dci, jelenleg 315k km...
Viszont ahogy írtam, tekergetni én sem fogom.
(#25751) Varoz: ez gyárilag ilyen, vagy legalább is volt ilyen színű gyárilag a poloból [link]
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz Kornel #26112 üzenetére
Aha "angolul van de lényegtelen az eset 1 Renault Megane izzó cseréje amit 1 szakember végez el".
Én nem vagyok szakember, de a két elsőben, egy olyan 2perc alatt kicserélem a tompított izzót.
Igaz elsőre, egy jó 10perc volt, mert a fejemet vakargattam csak, de egyébként nem olyan nagyon gáz.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz Balupapa #26135 üzenetére
Nézzél meg egy azonos évjáratú, pl. 2007 megane2-t és egy 5-ös golfot, hasonló felszereltséggel és meglátod, hogy mennyire ugyanannyi az áruk.
mod.: ja levágtam, te valami nagy vw fan vagy, bocs, akkor téged úgy sem lehet meggyőzni
(#26148) moszka: no, ezt fejtsd ki, de tényleg kíváncsi vagyok rá, hogy pl. mitől ér fél millával többet?
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
-
mycso
veterán
válasz Tökmindegy #27064 üzenetére
Nekem is ilyen a megane2-nél, és nekem is 5 szerelőből 3 azt mondta, hogy ezt így nem lehet, hanem cserélni kell kompletten, stb. ....bla-bla
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
Ha már izzókról volt szó, ezt a fajta, ú.n. oliva izzót ismeri valaki, tényleg olyan nagyon jó? (vagy ez is, csak ilyen paraszt vakítás?)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz Szplöttyy #27808 üzenetére
Bár ez biztos volt már, de a BMW-be is passzítottak annó honda motort. [link]
Külső kamerás képek elég viccesek, hogy jön egy bömbi honda hanggal.
Egyébként EZ elég szépen szól, csak torzít picit, még annó itt a honda fórumon linkelte valaki. Valamelyik tagnak a VT-je.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
Renault topikból: [link]
Ki milyen hibát vesz észre a hirdetésben??? (érdemes a HD nagyítást is használni)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz FoBCRaistlin #28234 üzenetére
Szerintem ez a 4cm lehet...
Nekem -4 -el így fest:
Itt pedig egy -6 -os ültetés:
(neki egyébként gyári gátlói vannak, működik tökéletesen)
De én is úgy tudom, hogy -4 -ig jó a gyári gátló.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz FoBCRaistlin #28243 üzenetére
Pedig lentebb van az, csak nem olyan látványos, mint hátul. Hátul a sárvédő íve miatt is csalóka.
Ebből talán jobban látszik:
Meg nem tudok azokra a padkákra szemből ráállni, amikre eddig igen...
Egyébként simán mehetne lentebb, viszont az még picit odébb van, mert akkor már inkább komplett futóművet (szettet) veszek alá.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz dJ Peer #28308 üzenetére
Mivel nekem tetszik nagyon, igazából minden autó ültetve, ezért szerintem jópofa dolog.
A műszaki tartalomhoz nem sokat rak hozzá önmagában a 4 rugó cseréje, valamivel keményebb a gyárinál és nyilván, mivel lentebb kerül az autó súlypontja, talán a stabilitás is javul picit.
Egyébként pedig, az addig megszokott útvonalakat újra kell "tanulni", mert lehet utána le fognak érni az autó egyes részei, ahol eddig nem. (bár én ezt nem tartom hátránynak, ésszel vezetve nem üti oda semminek az ember, no meg az ültetés mértékétől is függ)Az enyémhez pl. vaterán, meg 1-2 tuning oldalon, olyan 30k környékén kínálták ezt az FK ültetőrugó szettet, én a németországi FK shop-ból hozattam egyik barátommal, mert valami készlet kisöprés volt, 8.000FT-ért
Ja, illetve plusz szerelési költség, bár erről nem tudok nyilatkozni, hogy mennyiért rakják alá.Egyébként ez nyilván típusonként változik, pl. megane1-nél, torziós a hátulja, így abba a rugószett előre valami 14-6-8k körül van itthon + a torziót hátul vagy elcsavargatod magad (nyilván kíván némi szakértelmet), vagy valami szerelő megcsinálja pár ezresért.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz Szplöttyy #28768 üzenetére
Megane 2-nél is ez az ülésalá nyúlkálás a megoldás, bár én miután jól megnyomkodtam a csatikat, azóta nem csinálják.
Esetleg érdemes szétszedni, megfújkálni valami kontakt sprével.
Ez a hátsólámpában, fékezésre/irányjelzőre világít/villog minden random, ez meg fateromék megane1-ében volt.
A balhátsóban a nyák megolvadt egy helyen, mert valami összezárt.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
-
mycso
veterán
válasz Integra #31484 üzenetére
Egyébként miért drágább, illetve melyik folyamat drágítja??
Kinyerése u.a, mint a benzin, az "utókezelése" (adalékolás, kénmentesítés, stb. ...) amiben különbözik a benzinhez képest a folyamat. Bár gondolom a benzint is kezelik még, nem csak simán úgy szállítják el, ahogy lejött a deszt.kolonnából.
Tehát itt a végső folyamatokban lehet/van eltérés, amit viszont nem tudok, hogy költségben mit jelentenek benzin és diesel esetén.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
Nekem a kétszínű felnik jönnek be pl. dotz hanzo az egyik kedvencem.
Jelenleg ilyenem van: [link]
(bár én nem nézegettem ennyire utána, mint te, amikor vettem, azt sem tudtam/tudom, hogy ez jó-e vagy nem... jó árban volt + tetszett is, így ez lett)[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz KonzolKartel #32637 üzenetére
Esetleg szimplán izzítógyertyák ellenőrzése és szükség esetén csere??? (ezt akár te is, de bármilyen "sarki" szervizben megcsinálják)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz MunezXBK #32677 üzenetére
Renault fórumokon az összes dci-be ezt ajánlgatják, szintén ilyen 2-3deci/tank, majd 1-2tankolásnál kihagy, majd megint 2-3deci és így tovább. Viszont túlzásba sem szabad vinni, mert nagy bajt okozhat.
A 2t-ről beszélek, és ugye ez nem adagolós.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz neduddki #32691 üzenetére
Igen olvastam már ilyen ellenvéleményt is....ezért én nem is akarok állást foglalni egyik módszer iránt sem, hiszen mindkét oldalról, csak feltételezések, találgatások vannak.
Valaki használja több éve és szerinte bevállt.
Valaki, pedig ellenzi, mondván kárt okoz, nem pedig hasznot.“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest