Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Így építsd a billentyűzeted!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
Hirdetés
-
PlayStationre is megjelent a Palworld
gp A szóbeszédek igaznak bizonyultak, mostantól a Sony konzolján is elérhető a teljes kiadás.
-
Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
ph Külön szoftveres részlegek helyett mostantól mindenki együtt dolgozhat minden hardveren.
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
a_tesz
Korrektor
Ezt szerintem fel se kéne vennem, de nyilván akkora tapasztalatod van vele, hogy mekkora kula Két és fél éve van ilyenem, igaz, nem Subaru címkével, de nekem még nem tűnt fel, hogy milyen trágyadombot vezetek. Élményautónak van másik, az igaz, bár hóban ez a jobb, de nem is arra van, hanem hogy beülök és pöcc-röff, megyek bárhova, bármikor. A legutóbbi hóhelyzetkor sem hagyott ott sehol, nem szoktam vele mozgó akadály lenni, nem borítottam még bele sok százezer forintot, nem szállok ki összetörve egész nap vezetés után, nem tudom, mit kéne még tudnia, hogy ne legyen szar. Na mindegy, csak elgondolkoztam.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Igazából az a lényege, hogy amikor már a következő sebességfokozatba rakod be, annyi legyen a motor fordulatszáma, mint a berakni kívánt sebességfokozathoz tartozó haladási sebesség fordulatszáma.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Hát ezt mindig az adott sebességhez, és a berakni kívánt sebességfokozathoz kell viszonyítani. Mondok egy példát, úgy könnyebb megérteni. A Swiftem 50 km/h-nál forog harmadikban 2500-at, negyedikben 2000-et. Ha én kuplung nélkül akarok váltani ennél a tempónál, akkor miután kivettem, meg kell várnom, amíg 2000 felett egy kicsivel forog a motor, és akkor hirtelen betolni negyedikbe, és akkor nincs recsegés, csak bevette a fokozatot, és mehetek tovább. Amikor a 4t Trabimban nem volt kuplung, mert elszakadt a bowden, akkor csináltam ezt, csak abban fordulatszámmérő sem volt, így a fülemre kellett hagyatkozni a váltás időpontját illetően, de nem bonyolult, csak rá kell érezni
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
a_tesz
Korrektor
Cseréltesse ki a szélvédőt, a többit meg hagyja így, legalább nem akarják majd ellopni a vasat, meg a t*szkóba' se kell félteni többet, hogy rányitják az ajtót. Rakhatnék mosolygós smiley-t, de nem fogok, tapasztalatból beszélek (igaz, az enyém nem néz ki ennyire durván).
Szerk: egy ilyen beszerzése, és pár nap rászentelése is sokat segíthet, tökéletes úgyse lesz sehogy sem
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz neduddki #53493 üzenetére
Szerintem kellemetlenebb, ha 10 000 km múlva szét kell szedni a vezérlést a szimmering miatt, úgyhogy egy gyári beszállítótól származóra szerintem cserélje ki bátran. Főleg, hogy 200 000 km nem három év alatt jön össze általában, ki tudja, volt-e előtte cserélve.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kephamos #53505 üzenetére
Nagyjából egy Fiesta. A környék meg, hát, igen, amikor két éve autót akartam venni, végigjártam az egész Debreceni utat, de inkább sírni volt kedvem, milyen hülye lehúzós dumákat találtak ki, ha valami hibáját meg mertem említeni egy megnézett autónak. Mind öreg bácsitól, kevés km-rel, garázsban tartva, megkímélt állapotban, aztán a valóság egy kicsit szomorúbb képet festett, de persze az árazásban inkább az ő verziójuknak megfelelő számok szerepeltek.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
Én csak kérdezem, mindenféle konfrontálódás nélkül, hogy lehet véleményt mondani valamiről, amit nem is próbáltál? A cégnél is van egy jobbkormányos autó, ahol dolgozom, meg egy másikkal végigjöttem Londontól Budapestig javarészt autópályán, de országúton is, és egyikkel se volt sose semmilyen gond, simán lehetett előzni vele országúton is, mekdrájvba meg nem mentem Egyetlen valós hátrányát látom, a cégnél a kapun nehéz egyedül kimenni, mert a bal oldalon van a kártyaolvasó
Valaki a múltkor felhozta, hogy Lengyelországban egyszer valaki jobbkormányossal beledurrant egy motoros konvojba, hát könyörgöm, balkormányos autókkal mennyi balesetet okoznak Európa jó oldalon vezető felén? Szerintem ez nem érv...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
válasz lorcsi #57117 üzenetére
Ezt a "Colt"-ot Malajziában gyártották, Mitsubishi licensz alapján, de azért messze nem ugyanaz a két autó, ami a minőségüket illeti, és nem a Proton javára. Továbbá ismerős elmondása szerint alkatrészek rendelésénél a legváratlanabb daraboknál megtörténhet, hogy más kell bele, mint a Coltba, és nehéz beszerezni. Az amerikai kivitel duma meg jó vicc
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz zolikaDB #58420 üzenetére
Mondjuk ehhez nem árt tisztázni, mi adja neked az élményautóban az élményt? Ha csak gyorsan akarsz menni egyenesen, akkor nem a MX-5 a te autód. Viszont egy kanyargós hegyi úton olyat lehet autózni egy MX-5-tel, mint nagyon kevés más autóval, és azok jellemzően egy, de inkább két nagyságrenddel többe kerülnek. Nagyon nehéz bármilyen sportos, de hétköznapi autóval összehasonlítani, és mondom ezt úgy, hogy nem kevés, a köztudatban sport-, sőt majdhogynem versenyautónak vélt járművel hozott már össze a sors.
A másik tapasztalatom az, hogy amíg ezt csak leírom/elmondom valakinek, nem ért egyet, aztán amikor beül egy ilyenbe, általában fordul a nézőpontja, és szép lassan megérti, miről beszélek (már ha nincs autó ellen beoltva ). Szóval én mindenképp javasolnék egy próbát először, ahány élményautó, annyiféle élményt lehet velük szerezni, és mind másért jó
Szerk: magyarítottam rajta egy keveset
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Engem parkolóban vizsgáltak német rendőrök céges P-rendszámos autóval, de miután telefonáltak egyet, azt mondták, hogy minden rendben van, és jó utat kívántak. Azt tudom, hogy az olaszok pl. nem fogadják el.
Szerk: az egyértelműség kedvéért az eset Németországban történt. Mutattam nekik, hogy bele van írva, hogy az egész EGT területén érvényes, de mivel nem tudtak magyarul, nem hitték el Mondjuk ez érdekes, hogy ha már egyszer érvényesnek akarják több országban, legalább 2-3 nyelven még beleírhatnák a magyaron kívül...
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz !Overdose! #59934 üzenetére
Neked biztos külön csorgott a nyálad, Takumi, látva a sok hacsit
Kimennék holnap én is, de nem lett kész az autóm, amivel érdemes lenne odamenni (nézőként meg inkább nem fájdítom a szívem).
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz !Overdose! #59945 üzenetére
Már az előzőről olvasott beszámolók alapján is éreztem, hogy ki kell menni, ej, de kár, hogy már más van betervezve... Remélem, jövőre is lesz még ilyen
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Dare2Live #60008 üzenetére
Én a múltkor 2 nap állás után beindítottam a kocsit, átálltam vele, szóval a motor ment vagy 10-15 másodpercet, és utána töltöttem bele olajat. A betöltősapka leszedése után nekem is füstölgött vékonyan, szóval én nem feltétlenül gondolnám bajnak ezt, vagy akkor az én autóm se jó
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
-
-
a_tesz
Korrektor
válasz zolikaDB #60086 üzenetére
Az enyém 4000 alatt teljesen más arcát mutatja, mint felette, és nem az alatta lévő tartomány a jobbik
Szerk: és 1.3-as és négyhengeres, de szerintem jó a hangja 6000 felett
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz neduddki #60327 üzenetére
Suzuki Swift '99 előttről.
Az én véleményem az, hogy bár sokszor feleslegesnek tűnhet, de a gyári csereperiódusok betartását szerintem meghálálja az autó (mondom ezt az egyszer már közmegbotránkozást okozó 20 000 km-es váltóolaj-csereperiódusú autómmal ).
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz neduddki #60331 üzenetére
Szerintem nem véletlenül növelték meg a csereperiódust 1 év vagy 15 000 km-re '99-ben, mindenféle konstrukciós módosítás nélkül (ez mondjuk kissé ellentétben állhat az előbbi kijelentésemmel, na de tudjuk, mennyit fejlődtek az olajak az utóbbi 20 évben)
Szerk: mennyé', már majdnem 3 csilliárd buznyák a főnyeremény
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Zirc-Bakonybél eléggé egyenetlen a sok foltozástól, onnan jobb, de kevesebb a kanyar is sajna... De sokkal jobb, mint pl. a 37-es Miskolc meg Sárospatak között, az valami rettenet.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz meroly #60840 üzenetére
Régebben így volt, kb. 3 éve azonban attól a naptól számítják az évfordulót, amikor kötötted. Ha váltani akarsz, ez előtt a fordulónap előtt legalább 30 nappal jelezned kell a biztosítód felé, hogy a következő évben már nem náluk akarsz biztosítást.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz AMD Power #64291 üzenetére
Én a helyedben befizetnék egy ilyenre (ha nem pont erre) : [link]
Ha már 1.2-es Clio-t nézegetsz, ez nem megy rosszabbul, majdhogynem zsír új téli gumival (35 ezer Ft), két év műszakival, ha még egy százast rá is kell költeni, elég kevésből kihoztad, és a fejedet se fogja lezabálni.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #64342 üzenetére
Jó, csak megy ez is úgy, mint az első generációs Clio 1.2, és nincs is annyi baj vele, ezért fura a preferencialistája
Szerk. #64343-ra: egyszer állj meg egy méterrel hamarabb egy jobb gumi miatt, mint ahol egy KAMA3 lökhárítója kezdődik, máris többet spóroltál, mint 8k...
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #64349 üzenetére
De ez csak negyedikig ment el És igen, csak négyezret, az enyém rövidebb, mint az ezresé, és 140-nél forog 4200-at. Most úgy néz ki, egy injektorcsere befigyel, mert olyat csinált, amilyet Suzukinak nem is lehet, félmelegen nem akart beindulni Két Suzuki mesternek is előadtam a panaszom, mindkettő egyből az injektort mondta, úgyhogy lehet benne valami, 40 ezer forint viszlát
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #64355 üzenetére
Hét évig hajtottam 1.0 Swiftet, volt benne fordulatszámmérő, plusz a váltóáttételek is megvannak, azért van róla némi fogalmam. Az én 4WD-m rövidebb fokozatokkal rendelkezik, mint az 1.0 nagyvérű, szóval tudom, miről beszélek Az enyém 5. fokozatban 100 alatt picivel forog 3000-et, legyen mondjuk 98, innen egyszerű arányszámolással 140-nél 4300, az 1.0 ennél kevesebbet forog ennél a tempónál
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Természetesen
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
válasz neduddki #65406 üzenetére
Ezt a töltőt én is kinéztem magamnak, nem értem, hogyan csinálják, máshol egy ilyenért 15-25 ezer forintot képesek elkérni, és még 6 voltos akksit nem is tud tölteni ennyi pénzért, meg kijelzője sincsen...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Én például azért vettem, mert van két autóm, meg egy motorom, télre csak egy autót használok, a másik a motorral együtt téli álmot alszik. Ezalatt az akkuk fenn vannak a lakásban, és hogy tavasszal ne kelljen újat venni, töltőre rakom őket. Ezt eddig nem tudtam megcsinálni, igaz, a második autót idén vettem meg, a motor meg eddig nem volt nálam, arról otthon gondoskodtak eddig.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz bitpork #65715 üzenetére
Persze, de azért a hetente szerintem túlzás. Álltában meg aztán főleg nem tudsz annyit tölteni vele, amennyi szépen lassan elfogy belőle, plusz hidegben (nem fűtött garázsban áll) több energia is beindítani, és az akkumulátornak sem abban a nagy hidegben a legjobb beindítani az autót, most ha havonta egyszer leviszem és beindítom, abba nem halok bele Megjáratni lenne az igazi egy rövid körre, de téli gumi nélkül nem fogok elindulni.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Itt értelmesen le van írva, ennél jobban nem is lehet szerintem. Fontos, hogy valóban vízszintes legyen a talaj, amin az autó áll, de szerintem egyszerűbb bemenni bármilyen szervizbe és egy-két ezresért megcsinálják rendesen (nem tudom, mennyi pontosan)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Eredeti játékok OFF topik
- Így építsd a billentyűzeted!
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mercedes topic
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen