- Milyen házat vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Monitor hiba topik
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Home server / házi szerver építése
- Vezetékes FEJhallgatók
- eGPU tapasztalatok
Hirdetés
-
OnePlus Pad 2 helyett OnePlus Pad Pro
ma Állítólag a OnePlus idei táblagépe nem a második generáció lesz, hanem az első modell Pro változata.
-
Befellegzett az Alone in the Dark rebootját fejlesztő csapatnak
gp A játék vegyes értékeléseket kapott, de nem gondoltuk azt, hogy ez lesz a sztori vége.
-
Picit erősít a tempón az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5590-es, WHQL aláírással rendelkező csomag két új profilt is kínál.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bati0501
őstag
válasz Anulu79 #62909 üzenetére
Unokatesóméknak ilyenje van csak Seatba,másik unokatesóméknak meg VW-be.
Mindkettőbe rengeteg km van már,a VW ha jól tudom van már vagy 700e,a Seatba is gondolom min. 3-400.
VW alapból automata volt,de jó pár éve tönkre ment és hagyományosra cserélték ki,annyit tudok,h nem kis meló volt és persze mani...A Seatban van egy kis chip,de semmi durva,sztem csak a legalapabb-már úgy vették-valszeg nem sok vizet zavar,na azzal egyszer lementünk Olaszországba és hát mint mondjak volt egy kis különbség a mi 1.4-es G Astra-nk után...Még ennyi km után is lehetett érezni,h 5 felnőtt ember súlyával és egy hétre való motyóval sem akadály,h tartósan menjen ~140-et.Ment volna többel is,csak a trafik miatt...de azért sztem néha volt az több is. Én előtte még nem ültem huzamosabban diesel autóban-főleg nem ~1000km-t,szóval valszeg ezért maradt meg bennem ennyire pozitív élményként,olyan jó volt,érezni az autón,h nem erőlködik,szépen megy.(Ezt szerethetik a diesel tulajok )
Seattal szoktak árut hozni+futót is szokott húzni,a VW-el pedig egy pár éve Németországba és haza járnak...Az is hozzátartozik,h a VW-nek azért már vannak bajai,kell rá költeni,h pontosan mi baja van/volt és h mennyit kellett rákölteni azt nem tudom,sajna a Seat fenntartási költségeit sem.
Apa vezette a Seatot egy éve vagy kettő összesen olyan 80km-en keresztül,de ő azt mondta utána,h tényleg jó kis autó,de azért már lehetett érezni,h a futóműve már nem a legpatentabb....Remélem vmit tudtam segíteni.
-
fenergie84
addikt
válasz Anulu79 #64367 üzenetére
Az 1.6 TDCI és 2.0 TDCI peugeot motor, ezek ajánlottak, az 1.6-osból a 90 lovas, a 109 lovas részecskeszűrő probléma lehet. Az 1.8 TDCI ford fejlesztésű, nem nagyon ajánlott. Én is nézegettem Mondeókat 2.0 TDCI-vel, 160e van teljes vezérléscsere, ha jól tudom, nem kevés pénzért. 200e km-nél előfordul h kuplungot kell cserélni, plusz, még lehet kettőstömegűt is...
Én ennyit tudok elmondani róluk, egyébként a peugeot dieseleket szeretik a fordosok, azok ajánlottak, ahogy nekem sikerült tájékozódnom -
diegho
nagyúr
-
diegho
nagyúr
válasz Anulu79 #64610 üzenetére
Miért pont dízelt? Mert kevesebbet eszik? Viszont sokkal drágább hozzá minden! Ha nem hajtasz bele legalább évi 20 ezret, akkor felejtsd el. Az erősebb, nagyobb motorok nem feltétlen fogyasztanak sokkal többet, mint a jelenlegid. Én 2.0 150le-vel 6.7-es átlaggal jártam nyáron klímával.
hobizoli no igen 1.4 80le 1300 kilóhoz elég kevés.
[ Szerkesztve ]
-
-
-v-
addikt
válasz Anulu79 #85838 üzenetére
A cél a nagyobb teljesítmény. Ezért nézelődök ekkora motorral szerelt kocsit. De minél takarékosabb annál jobb.
Azt azért vágod, hogy nincs ingyen ebéd Meg hogy a lovak zabbal mennek etc.
Ha többet akarsz, azt valahol ki is fizeted, vagy így vagy úgy.(#85858) focvis: focus 1-ről van szó, abból az 1.6-os jobban is fogyaszt a 2-es 1.6-osnál, és a beltere is igényesebb. 1.4 g astra meg 1.6 focus 1 szerintem fogyasztásra is meg beltér igényességére is egál.
Amúgy nem megy úgy, focus kicsit jobban, és a váltóáttételei is jobbak.[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz Anulu79 #86475 üzenetére
HI!
a 2l-es egytemben egy eB! konstrukcio /nemok nelkul sereltek az elso sec-ben digora/, ha megdoglik es megfog nem fox alktrezt tnai hozza csak gyarit horroban /mewrthoy megdolgikmind/, ellenebn amig megy tenyegl keveset eszik
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Kornel
veterán
válasz Anulu79 #86477 üzenetére
sűrített földgáz.
zafira gyári cng-s verzióban is létezik, semmi utólagos tákolás, sima benzines motor, annak minden előnyével.
kút van bp-en kettő, győrben és szegeden, tehát eléggé helyhez vagy kötve.
viszont az ilyen kocsikban is van kiegészítő benzintank, mivel benzinnel is tud üzemelni.
tőlünk nyugatra és délre (olasz o.) is sokkal jobban kiépített kúthálózat van.
spritmonitor szerint eszik 5,8 kg földgázt, 345 Ft/kg-ért adják 2011 óta bp-en.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Anulu79 #86638 üzenetére
Ez 3 kulonbozo kategoria sharan 7 szemelyes, zafira 5+2 , az ignis meg nagyon kilog a sorbol a 4 fovel (papiron 5)
En ilyen sharan kaliberu szeltolobol nem vennek benzinest, gazolajbol is legurit vegyesbe 7-8L havernak varosba 10 et guritott gazolajbol a galaxy.
Meg nemis raktam kepet az en vasamrol, majd lehet jobb kepet is, ha nemlesz ekkora polarizacio.
-
nesa
veterán
válasz Anulu79 #87040 üzenetére
Fiat 1,9D, f@r@tolajozni akarsz?
(#87042) Nkboy
Az opel 1,7D talan a letezo legfosabb dizel amit valaha autogyarto kiadott, 0 fokon problemas,azt messze kerulni kell.Olyan az igenytelen dizel aminek annyi elektromos resze van hogy lebird alitani ezek atomhaburu utan is indithatoak,persze ha van aki meg el
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Anulu79 #87051 üzenetére
Ford Fiesta 1.6D? Jó barátom évekig ütött vágott egyet. A "kíméletes" bánásmódnak köszönhetően volt annak már minden baja de a motorhoz sosem kellett komolyabban hozzányúlni. Amikor teljesen kirohadt alóla a kocsi szétvágta és a motorját odaadta a faterjának az meg felhasználta a házi építésű kistraktorhoz. Motor pöcc röff azóta is egy forint nem lett ráköltve. Nyaranta szoktam látni az öreget ide oda pöfögni vele fincsi sültkrumpli illat felhőt húzva maga után.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
VegyesTamás
senior tag
válasz Anulu79 #87040 üzenetére
Opel Kadett 1.6D
60/40be mehet bele az étolaj is
Vagy ha nem fontos a csúcssebesség Ford Transit 90'-es évekbeli sima szívó, azok az igazi melós kocsik.Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
8th
addikt
válasz Anulu79 #87059 üzenetére
Nála 6-7litert mert az a szerencsétlen autó csak padlógázt látott, de normálisan hajtva biztos vagyok benne, hogy megáll vegyesben 5 liter alatt. De szinte az összes korabeli 1.6-2.0 szívódízelre igaz ugyanez. Nissan Sunny 2.0D is elcsattog 5literrel vegyesben.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Politika
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
- YouTube
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen routert?
- További aktív témák...
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!