Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
- Milyen házat vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- iPad topik
- Vezeték nélküli fejhallgatók
Hirdetés
-
PlayStationre is megjelent a Palworld
gp A szóbeszédek igaznak bizonyultak, mostantól a Sony konzolján is elérhető a teljes kiadás.
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
ph A leginkább Adobe alkalmazások munkamenetének gördülékenyebbé tételére kihegyezett MX Creative Console hamarosan kapható lesz.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
-
aero.
veterán
válasz cappa72 #212377 üzenetére
Jut eszembe, bár tudom, hogy volt téma. Guiletta az mind felejtős? Vagy C635 vagy M32 mind? Esetleg jó váltó mellé MultiAir? Dízel mind C635/M32? Bátyám nézegeti, de kezdek elveszni benne.
Hirdetnek jópárat 160-170 ezerrel és azok között van, ami már kidobja a kettest, nem jó ómen.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz Doki16 #213156 üzenetére
A Golf 7 jobb, mint a 8, nagyon sokat spóroltak. A Leafben bőr a műszerfal, ajtó, középkonzol váltó körül. A 8-ban ez mind műanyag, nem is annyira puha. Ioniq-ban még nem ültem, előbbiekből van 1-1. A hangszigetelése megint csak egy kategóriát ver a 8-asra. Akksira 8 év gari van.
Az Ioniq is biztosan jó, számításba venném.[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz TrollBalint #213174 üzenetére
Ne hagyd ki az Aronát már akkor, sokkal vidámabb belül.
-
aero.
veterán
válasz Morris #213219 üzenetére
Erdekes temakor igazabol. A DSG 19 eve van a piacon, ugye jottek a sztorik, hogy igy meg ugy tonkremegy. Eloszor is helyen kell kezelni a dolgokat:
1) Ez egy robitizalt kezi, tehat a kuplung es kettostomegu csere elkerulhetetlen, hasznalattol fuggoen*
2) Sajnos soha nem fogjuk tudni hogyan volt hasznalva, a kritikusabb pontok:
- *Tobbszor lattam, hogy taxisok, vagy csak random emelkedon autohold es fek nelkul allnak, ilyenkor a DSG csusztat, de mivel emelkedon all, nem eleg az ero es csak tartja az autot, kozben a kuplungtarcsa meg kapja az ivet.
- Emlitve volt a melygarazs, bar kotve hiszem, hogy valaki kilometerek szazait tenne meg igy, de valoban a DSG eleg koran kettesbe valt, vagy akar bizonyos esetekben abban is indul el. Ilyenkor padlogaznal is 1100-as fordulaton csusztat, tudok olyan helyeket, amikor itt az auto keptelen a gyorsulasra, annyira meredek, de nyilvan extrem eset. Emiatt annyira nem aggodnek, ennel vannak sokkal rosszabb dolgok, amiket a valtoval tenni lehet.
- *Tolatas-elindulasnal nem varja meg a user, mig megall az auto es ugy valt D-R kozott, ezt nem szereti a szerkezet, bar mar tobbszor csinaltam, eddig nem lett baja.
3) A 7 sebesseg verzionak sokkal megbizhatobb a mechatronikaja elmondasok alapjan
4) Ebben a topikban emlekeim szerint senkinek nem volt gondja DSG-vel, Qru ceges autoja volt talan a csucstarto 300k+ hiba nelkul, de ezt majd pontositja.
5) Elvetve volt 1-2 beszamolo furcsasagokrol szaraz DSG-nel, pl. nemreg BBD emlitette, hogy visszavaltasnal rantast tapasztal.Ennek tukreben szerintem ugy illik merlegelni, hogy kuplung/DMF-re legyen tartalek egyebkent is, ez vonatkozik egy kezi vagy egy hagyomanyos automatara is.
Kaptal esetleg valaszt a szerviztol?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen