Hirdetés
-
Sajtóképeken a Galaxy Z Flip6 színválasztéka
ma Vidám színekkel dobja fel a Samsung a kagylótelefonját.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Typhoon47
őstag
-
Typhoon47
őstag
válasz
Declare #92231 üzenetére
Ahogy az egyszerű mondaná: ennyike. Évi 30k-s futással 50% városi használattal az elmúlt 165k km alatt a Mondival kitermeltem körülbelül én is vagy 3-4 motor generált : - )) Ez alatt pedig cseréltem kettőstömegűt+kuplungot...
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz
EQMontoya #92234 üzenetére
Nem tudom mi ez a heves ellen lendület, de én nem hazudtam, viszont te szándékosan sarkítasz és szemmel láthatólag nem volt még dízel autód. Nem cseréltem még bakokat, se csúcsokat, se hagy idézzek: "egy ilyen meg egy olyan szenzor"-t se. EGR-t valóban kell takaríttatni városi használat esetén, de ez marginális összeg, nem is tudom, hogy mire akarsz itt kilyukadni (?). 25-30k futás esetén vastagon megéri dízellel járni, csak persze jót kell venni.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz
Declare #92264 üzenetére
Persze. Én igyekszem általában újszerű, új, keveset futott autókat venni és innen alkotom a véleményemet. A dízelellenes kisebbség pedig a 400k-t futott korrekt szervizelést még az életben nem látott roncsokat képzeli maga elé, amit ők a realitásnak képzelnek. De érdekes, ha megnézed az itteni dízel tulajokat valahogy nem ez köszön vissza...
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz
runner 125 #92295 üzenetére
Ülj bele egy F150-be és megtudod
A praktikum csúcsának tartják. Elfér benne a család, lehet a platóra küldeni a cuccot és disznó jól néz ki (no meg olcsók kint mint a fene még újonnan is).
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz
runner 125 #92306 üzenetére
Félreértés ne essék, nagyon kevesen használják ott ki. Legalábbis amennyiszer én láttam, teljesen makulátlan plató bélése (enni lehet róla kategória) volt mindenkinek. Az európai pickupok persze szűk kisteherautók, ne abból indulj ki.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz
Bigemperor #92412 üzenetére
Conti SC5 (vagy 4)
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz
parandroid #92737 üzenetére
+1 tempomat for president
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz
DeFranco #92885 üzenetére
+ végtelen.
Szép dolog, hogy szeretik a vasakat, de tanácsosztásra kéne tartaniuk egy jóval földhözragadtabb kollégát aki nem cserél kuplungot otthon magának vagy szereli meg a 25 éves autóját az út szélén egy közepes méretű sárgarépával és egy zacskóval."Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz
parandroid #93293 üzenetére
Legalább van benne anyag, ennek örülni kell
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz
Tothgera30 #93874 üzenetére
Sima-liba
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz
runner 125 #94240 üzenetére
Csak amíg nem esel egy csúnyábbat...
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
Valaki itten vezetett már Nissan Titant? Szemezek most egyel.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz
runner 125 #95528 üzenetére
Én régen nagyon szerettem volna E38-ba schiebedach-ot utólag, de rájöttem, hogy (mint ebbe az országba bármilyen téren) a kivitelezés a szűk keresztmetszet. Szerintem ember nem csinálja azt meg gyári minőségben : - )
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz
_ATi_1 #95928 üzenetére
Használattól függően lehet: kettőstömegu mar cserelve vagy epp most lesz cseres; EGR cseres vagy tisztitasra szorulhat, ha eddig nem volt hozzanyulva; turbonak hibamentesnek kell meg lennie ennyivel; ill. 200.000 kmnel cseres az olajban futo szija az autonak, aminek semmilyen hangja vagy rautalo jele nincs hogy cseres lenne, de ha nem cserelik (gépkönyv irja), akkor vezerles ugorni fog. Enyemnel (192k) mar a fogak kezdtek morzsolodni benne. Váltónak szintén még hibamentesnek kell lennie, meg úgy minden másnak is. Még az esőérzékelő ragasztása szokott elengedni, de ezek ilyen bosszantó apróságok ilyen idősen. Összességében, ha hozzáértő szerelőkhöz vitték az autót és betartották a kötelező karbantartásokat megfontolandó vétel, egyébként meg kerüld el, mert pont most jön a ráköltős időszaka.
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz
runner 125 #95997 üzenetére
Na de most melyik az?
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz
runner 125 #97031 üzenetére
Csak egy dolog hiányzik és az a tér
A lexusok mindig is baromi konfekció méret autók voltak sajnos.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
Én Phaetont vettem. Ahhoz képest mindenképp jóval feljebb lett. Nem tudom mennyire ismered a modellpalettát vagy ültél már ilyen autókban egyáltalán, de a GS és az LS közt elég nagy űr van. Kvázi a lexus megszerette volna kerülni a 7er/A8/S szentháromságot és rájuk licitálni.. ezért mondom ezt. Persze nekem csak kerregő dízel szarfosom van nyilván való módon, ahogy te mondtad
mgj.: off
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"