- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Autóhifi
- Melyik tápegységet vegyem?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
ph Ez sajnos azt jelenti, hogy ezzel a fémjelzéssel már alaplapok sem jönnek majd az EVGA-tól, de a high-end GPU-k elkötelezett hívei dörzsölhetik a tenyerüket.
-
Premier előzetesen az Until Then
gp Némi halasztás után végre elérhető lett a játék teljes kiadása.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz Integrale #124913 üzenetére
Ilyen alapon viszont egyáltalán nincs értelme összehasonlítgatni, mert ezek tök különböző felépítésű kocsik. Az 5a Octi eleve olyan hosszú, mint egy kombi, csak a csomagtér magassága le van csapva.
mindegy, nem fontos, hasonlítgassuk inkább a női seggeket, az egyszerűbb
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Flashback #125805 üzenetére
Bocs, csak ezen fennakadtam egy kicsit, így leírva még sose láttam.
1,5 milláért csendes és megbízható autópályázós autót venni eléggé határeset. A listából leginkább az Accord lehet a tuti választás, csak bő fél-egy millával többért.Kollégámék tavaly vettek egy 2006-os Mondeot (2.0 TDCi), imádják. Egy régebbi Civichez képest nagyságrendileg halkabb és komfortosabb lehet. A kötelező DPF-DMF-turbó-CR-megmindenamidrága beszarás helyett csak egy beázásuk volt, mert tönkrement az egyik ablakemelő.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz Declare #126115 üzenetére
Az A4, egy szívó 1.6-os erőművel nem az igazi.
De pl. a futómű zajkomfortja vagy a klíma működésének kifinomultsága is egy szempont, ebben lehet, hogy sokkal jobb, mint egy másik, szintén D kategóriás, hasonló korú autó. Összetett dolog ez a prémiumság.
Egyébként egyszer vezettem egy kb. 2000-2002 környéki 1.6 A4-est, az valahogy nem adta a prémium érzést. Akkoriban egy fapad 3-as Golfom volt.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz runner 125 #126512 üzenetére
külsőre 10/10 pont, K.O.
hosszú, széles és lapos, amilyennek egy autónak lennie kellrip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz szabonagyur #126649 üzenetére
Bravom van lassacskán 5 éve, de ezzel a szívó 1.4-gyel soha meg nem venném.
Inkább 1.4 T-Jet, vagy 1.6 dízel a jó választás: sokkal jabb a menetdinamika, viszonylag problémamentes motorok, szinte felár nélkül (a szívóhoz képest)[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz roberto211 #127322 üzenetére
Egyszer mentem egy plüss kárpitos R25-tel, azóta imádom a plüsst. Kutya nincs, klíma mostanság minden kocsiban van, szóval nagy baj nem lehet.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
EA111 nem igazán fordulhat elő Golf7-ben.
Bevallom, nem igazán vágom, mi is az az EA111. Gugliztam, a wiki azt írja, hogy ez a 3 hengeres 1.2-es szívómotor. Ami qrvára nem TSI, pedig a TC-s cikk azt írja.
Valaki tegyen igazságot[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Integrale #128694 üzenetére
A Stilos emlékeim kissé kezdenek megkopni, csak a hektikus működést tudom felróni.
A Bravo viszont 5. éve megvan, a második terelő- vagy keverőmotor megy benne tönkre. Az elsőnél még vicces volt a műszerfal ki-be, másodjára már nem az. Emellé ez sem működik valami jól, sokat kapcsolgatja a hideget és a meleget, a kapcsolgatás során pedig hallani, ahogy ide-oda billennek a flepnik. (ez a hang mondjuk nem olyan zavaró)
A legszarabb az egészben, hogy 2001 óta rakja bele a Fiat ezt a szar klímaautomatát a kocsijaiba, és az alkatrészcsere után ugyanúgy előfordulhat a hiba.Az egyik céges kocsi egy Bora, abban Climatronic van. Hangja nincs, és sokkal finomabban dolgozik. Beállítod a hőfokot, és fel se tűnik, hogy dolgozik a rendszer. Annak viszont beragadnak a kezelőgombjai, csak a tekerők működnek.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Integrale #128697 üzenetére
Úgy használom, a venti sebesség és a lapátok állítása nem gond, de a hőfok állítással nem tudok mit kezdeni, mert azt (a kilépő levegő hőmérsékletét) csak az automata tudja szabályozni a beállított érték alapján.
Egy 8 éves kocsin meg nem nagyon tudom érvényesíteni a garanciát.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Integrale #128700 üzenetére
Ha beállítasz 20 fokot, akkor ehhez nyáron hűteni, télen fűteni fog.
stickermajom
de, legalábbis a Bravo esetében így vanSzerk.
kicsit finomítanék azért a véleményemen, mert félautomatán használva nem olyan rossz, csak a manuálishoz képest nem igazán éri meg az egyébként nem jelentős felárat. Épp a lényege veszik el a full automata módban hektikus működéssel.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz B-L-A-C-K #130045 üzenetére
A hetes Golfban szerintem nagyon szar helyen van a szivargyújtó (akkor szempont, ha telefonnal navigálsz, és közben töltöd), illetve ahányszor felnyitod a könyöklőt, utána mindig be kell állítani. A drágább verziók lakkfekete műszerfalbetétje a világból ki tudna kergetni. A Comfortline-ban levő szálcsiszolt minta 1000x szebb (szubjektív)
A Focusban 0 lábtér van a 2. sorbanrip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
Használ valaki Thule Clipon bringahordozót?
rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Jura C60 kávégép eladó
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg