- Hobby elektronika
- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vezetékes FÜLhallgatók
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz Csaby25 #105520 üzenetére
Ebben igazad van.
Azért ha meg akarod magad kímélni a koxosodástól ami az FSI-k egyik velejárója, köttesd ki a kipufogógáz visszavezetést.
Give them hell Ukraine!
-
-
Csaby25
senior tag
válasz Csaby25 #105597 üzenetére
Ehhez mit szoltok?
Ford Focus 2005 1, 6 benzines 116 LEA kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
TaaT
veterán
válasz Csaby25 #105591 üzenetére
"Mert hat egy 1.6-os megiscsak hatareset egy Golf V vagy Focus II kasztinak"
Teljesen vállalható motorok az 1.6szívók az A -> B való közlekedésre ezekben a kasznikban.
"nem is fogyasztana sokkal tobbet egy 1.8T motor??"
Inkább azt kérdezd meg magadtól hogy ha letérdel a turbó vagy a kettőstömegű vagy a hengerfej (vagy ezek kombinációja) akkor van-e pénz rá, hajlandó vagy-e kifizetni +1000eurót a javításra.
Ez persze nem azt jelenti hogy szar az 1.9TDI/1.8T csak több a hibalehetőség bennük, és néha a km is kicsit más mint ami az órán olvasható... [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
nagyúr
válasz Csaby25 #105999 üzenetére
Az 1.6 valahogy úgy eszik ahogy mondod, az 1.4 egy literrel kevesebbel is beéri. Megbízható, de az alkatrész drága, a manuális váltóban hajlamos meghibásodni a nyelestengely csapágy, az első futómű érzékeny, az úthibákat nem viseli túl jól, így vásárláskor érdemes rendesen szemügyre venni. Ezen kívül típushiba a vezető oldali ülés lötyögése, egy kis szar alkatrész megy tönkre az ülésállító mechanikában, cserével pikk-pakk megoldható. Továbbá hidegen néha visít/nyikorog a kuplung. A hibák kb. ezekben kimerülnek, ha nem tetszik a sedan, az 5 ajtósat is érdemes szemügyre venni. Dinamikusak, jól fogyasztanak, kényelmesek, halk autók. Az 1.4 kevés pályázásra, ha ott lesz használva akkor mindenképp 1.6 vagy 2.0 (de az csak 5 ajtósban van tudtommal). Felszereltséget illetően japán-autósan puritán, bár azért ki lehet fogni 1-1 bőrős-tetőablakos darabot.
[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz Csaby25 #105997 üzenetére
Napi 80km nem kevés, ha több évre tervezel én a helyedben dízelben gondolkoznék.
Jó autó a Mazda 3, de hamar rájössz majd hogy minimum sedan kell belőle mert nagyon hamar kinövitek.Én Seat Toledo / Octavia / Golf IV Variant / Bora (!) / Passat B5 1.9 TDI-t keresnék.
Amennyiben viszont maradnál a benzinesnél akkor Mazda 3 Sedan, Octavia mk2 1.6/2l benzin, Astra H Kombi vagy Focus mk2 1.6/1.8"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz Csaby25 #106006 üzenetére
Ezért ajánlottam az 1.9TDI-t. Adagolós technika, legendásan megbízható motorok. Persze sok szemetet hoznak be kicsit országunkba de ha többet kipróbálsz látod majd a különbségeket. Ahol szép állapotban van a bódé és a beltér, nem füstöl, csörög, zörög a motor az már bőven megér egy átnézetést.
Létezik belőle 90 és 110 lóerős verzió, a leglényegesebb különbség hogy utóbbin változó geometriás turbó van de ugyanúgy megbízható darab.Te a PDTDI-re gondolsz azaz pumpe düse ami a rossz híre ellenére nem rossz konstrukció. Igen, az elején voltak gondok a PD elemekkel és drágák voltak (volt olyan hogy a Tesco parkolóba fényes nappal bontották/lopták ki a kocsiból) de mára egészen lement az áruk és amelyikben már cserélték, abban tartósabb a PD-elem. Ettől függetlenül maradnék a sima TDI-nél a helyedben.
Borát azért írtam mert szerintem egy jó autó de nincs annyira felkapva mint a Golf vagy a Passat így VW szinten elég normális árakon mozog és még hely is van benne.
Audi A4 2000 előtt elég kicsi, főleg a hátsó üléssoron és egy normálisabb állapotú példány drága a használt piacon, bár tény hogy rengeteget hoznak be belőle. Az 2000 után (B6) kereten kívül van. A Golf V, A3 mind jó de szerintem őket kifogjátok nőni hamar.
ps.: Most ugrik be hogy régi Swiftből fogtok átülni. Ez esetben próbáld fel valami szalonban a járgányokat, méret ügyileg (pl babakocsi a csomagtartóba) és ha megfelel akkor hajrá, a fenti típusokra, szeretni fogjátok nagyon, nagy minőségi ugrás lesz!
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Csaby25
senior tag
válasz Csaby25 #105991 üzenetére
Sziasztok!
Ha jol tudom 2000-es evjarattol kezdve az A3-ok 16 szelepesek..
En konkretan erre gondoltam: Audi A3
Romanul van mert Erdelybol vagyok, ha valami nem tiszta, kerdezzetek ra.
Szerintetek ez vagy inkabb egy Golf V ami 2-3 evvel fiatalabb es kb. 1000 euroval dragabb.
Koszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
szőröscica
addikt
válasz Csaby25 #106121 üzenetére
Miért olyan nagy vágyad ez az automata klíma?
Ebben a kategóriában amit nézegetsz, nagyon ritka extra, és egy csomó potenciálisan jó autótól fosztod meg magad azzal, hogy szűrőfeltételként beteszed. Ha a tempomathoz ragaszkodnál ennyire, azt még megérteném, de az automata klíma szvsz nem egy nélkülözhetetlen extra, főleg ha nem kétzónás. -
gzbotii
veterán
válasz Csaby25 #106121 üzenetére
Golf 5 elég kényes, egy ismerősömnek van, sokat szopik a szenzor hibákkal. Ahogy tudom, annyira nem egyedi.
A linkelt A3 az a régebbi generáció, tudtommal annak még olcsóbb a fentartása, valamint tartósabb is.Én keresnék egy normális Focust, TDDI motorral ha jó a dízel - TDCI-nél nagyobb a hibalehetőség.
(#106123) kdavid94: szerencsére nincs olyan sok tuning rajta...és a kocsi többi része viszonylag "érintetlen". Persze ez is csak egy példa volt, most épp bele futottam és eszembe jutott. 3500-4500 euró ez e típus Erdélyben, felszereltségtől függően, csak ennyi a lényege.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
maggi1886076
addikt
válasz Csaby25 #106125 üzenetére
Egy használt autónál kompromisszumot kell kötni. Nem fog minden megfelelni. Én is szerettem volna digit klímát, de inkább vettem egy fiatalabb autót, amivel kevesebb probléma lesz.
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
Integrale
veterán
válasz Csaby25 #106131 üzenetére
Egyébként szerintem autoja vélogatja, hogy milyen az automata klima vezérlése. Nekem a Lanciánké bejön, nagyon jól eltalálja, hogy mikor hova milyen erősségen és hőfokon nyomja a levegőt, az Alfáé már kevésbé.
Úgyhogy lehet, hogy aamit korábban használtál az jo volt, de az újé csalódás lesz. Persze használni nem muszáj, akkor sem ha benne van.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-v-
addikt
válasz Csaby25 #106136 üzenetére
Passz, szerintem facelift után (2007-2008-tól) már biztos nincs baj, de ha pontosabbat akarsz tudni fordfocus.hu ott biztos tudják a srácok .. az én infóim is onnan vannak
Nem mutatja ki semmi eleinte, hogy gond van vele, csak zörögni kezd. Persze aztán előbb utóbb lehal, és
nem tudja vállalni a vezérlés módosítását többé akkor nyilván van már hibakód is.(#106138) Integrale: a focus 1-ben meg egy nagy szar, inkább ne lenne benne, mit nem adnék egy jó kis manuális klímáért
(#106137) Csaby25: én biztos a focust venném, ez a sport felszereltség keményebb futóművel
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz Csaby25 #106146 üzenetére
Hát a special edition-ról még nem hallottam, ami persze nem zárja ki hogy létezik.
Amúgy minden benne van ami egy korabeli autóba kellhet abs, esp, ülésfűtés, digitklíma, elektromos tükör-ablak. Talán csak az oldallégzsák hiányzik (a tempomatot meg olcsó belerakni), vagy csak nem találom. A krómcsomag mondjuk nem mutat akkorát ezüst autón de extra.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Zewa
senior tag
válasz Csaby25 #106218 üzenetére
Ebben a cikkben viszonylag sok szó esik az 1.8 TDCi-től, érdemes átfutnod.
Én a helyesben inkább maradnék egy benzines Fókánál vagy ha saját zsebre megy a tankolás egy 1.9 TDI-nél ami sok buznyákot hagyhat a zsebedben az évek során."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
szőröscica
addikt
válasz Csaby25 #106245 üzenetére
Szerintem ne vedd meg. Egy lelakott szar, már így látatlanban is. Ha el akarom adni, akkor az a minimum, ha csak egy filléres szenzor/termosztát/akármi rossz, akkor kijavíttatom. Olyan mint mikor a klímát ,,csak fel kell tölteni" - akkor töltsd fel b+.
Jobban jársz egy egyszerűbb autóval, maradj inkább a Focus/Golf vonalon, vagy ha Audi kell, akkor ne 2 ezer eurós bontószökevényeket keress.
-
sasa134
addikt
válasz Csaby25 #106249 üzenetére
De befolyásolja. Az autó ugyanis a vízhőfok alapján (ami ugye ez a szenzor "mér" - már, ha működik rendesen) állítja az üzemanyag befecskendezést - hideg motor esetében több üzemenyagot juttat az égéstérbe. Ennek megfelelően több lesz a fogyasztás.
Nekem Audi A3-ban volt ilyen jeladó (gomba) hibám, tényleg pár ezer forintos tétel. DE: ha rossz, akkor nem mutatja a hőmérsékletet, vagy egyszer mutatja, egyszer pedig nem. De az, hogy MAGAS vízhőfokot mutat, az mindenképp aggasztó.Avanti Roma
-
rbalint88
addikt
válasz Csaby25 #108408 üzenetére
a drágábbikat, ne ezt a vásárhelyit. ez volt törve, lelakott és extrákból is kevésbé ésszerű, mint a másik. ez a régi nagynavi kb csak nyűgnek jó, a sima rádió helyére tudsz erakni egy rendeset, amiben bluetooth kihangosító is van. kb 500lejből már vannak jók, alpine ute-72bt-t (ebben nincs cd játszó) vagy jvc típusokat érdemes nézni, amikhez külső mikrofon van.
az általános állapot, ülésfűtés, szebb kárpit nekem megérné a felárat. -
rbalint88
addikt
válasz Csaby25 #108419 üzenetére
én magamnak biztos megvenném a drágábbat ha szép és jó autót akarsz, sokkal egyszerűbb és olcsóbb szépnek megőrizni, mint a szarból építeni
várategy normálisat.
az a minimum, hogy a keeskedőnél levő autó "fel van készítve eladásra", azaza lemosva, kitakarítva várja az új gazdáját, de szerintem a magáneladóról is sokat elmond, ha nem képes rászánni egy órát arra, hogy lemossa-kiporszívózza-áttörölje és normálisan lefotózza. nem az igényesség jelképe, naszerintem mindenhol drága* egy sima 1.6 benzin bora 1millió felett, de jó állapot és felszereltség esetén megérheti. *a kínálat felső 20%-a. dízelmotorral vagy 1.8T, V5, V6 más a leányzó fekvése.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs