Hirdetés
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Tökmindegy #28941 üzenetére
Minden használt autó megvásárláskor rá kell költeni min egy 100-150 ezret alkatrészek terén kivéve akki bátor vagy lesz@rja...(és utána majd szidja a kocsit meg a márkát mekkora sz@r...stb). Fogyasztásos dolog meg akkor lesz érdekes és kifizetődő diesel autónál ha az illető nem 5évre veszi a kocsit hanem legalább 10 re akkor talán már visszahozza azt a felárát.Sokáig én is dieselt akartam majd rájöttem hogy sajnos amennyiért megveszem plusz rendbe rakom és mire ezt a költséget kinullázná és gazdaságosabb lesz a diesel addig már lecseréltem egy újabb benzinesre rég a kocsit. Ha lenne újra pénzem nem kérdés hogy deisel de így marad a benya pedig diesel párti vagyok már csak a nyomaték végett (bár most ezért nézek benya 2 liter turbot )
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz bitpork #28948 üzenetére
Na jó de egy átlagos családi autóról ha beszélünk amit annak is használsz,nem mész vele 25-30k nál többet. Szóval a te eseted az nem az átlagra jellemző évi futás...De sajnos az igaz hogy diesel-ből sokkal nehezebb jót venni ill én 2 millió alatt nem is néznék dieselt..ha egy millióm van rá akkor egy jóval fiatalabb benyásat nézek..Ennek ellenére nem mondom hogy nem lehet jó használt dieselt venni, de itthoni piacon szinte kizárt főleg mint pl ez az 1.9 tdi golf 900k ért...
dJ Peer: ha jól tudom itt is a az ecu tárolja a km állás,szerviz adatokat...ebből nem kell nagy matek hogy nem kell nagy matek hogy azt írja mait én szeretnék
bitpork: jó csak a vásárlok nagy részét a km és a kinézet érdekli hogy ki legyen waxolva a motortér stb.. és még mindig nem akarják megérteni hogy állapotot veszünk nem külcsínt Mint pl a barátomnak amit vettünk 80-as audit 1.9 tdi 320k km -el amibe most már 360van és még köszöni mindig pöcröfre indul nem fűstől nem kormól gázadásra..ennyit jelent ha karba volt/van tartva
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Feltételezem nem egy 15 éves tdi be ülsz amit 900 ért vettél Lehet az én hülyeségem de nálam autó vásárlás után az első az hogy vezérlés(persze láncosnál ez off )+olaj+szűrők+fékbetétek esetleg tárcsa is ha rossz állapotba van csere, én a biztonságon nem kockáztatok és tudom hogy lehet ezt mind beleköltöttem de a tudat maga hogy az autó meg fog állni el fog indulni nem hagy az út szélén mert megkapta azt a "gondoskodást "amit kell nekem megéri főleg ha gyerek is ül az autóban.
[rvilike]: TaaT véleményén vagyok a szervizkönyv annyit ér amennyit, úgy lehet írni mint a népmesét Persze jó ha van és lehet valami köze a dologhoz...nálam is ott volt a német szervizkönyv amikor vettem mert avval pedálozott a kereskedő de mondtam neki hogy tartsa meg nem érdekel felhívtam a német szervizt ahol a kocsit szervizelték és tényleg 82 ezer km volt benne (98-as megane ) és meg mondták hogy 5 évet állt utána mert 3ik autó volt a családba
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Tökmindegy #28987 üzenetére
Közértbe meg vissza
-
tresh
addikt
Azért a futás teljesítményt nem a km-óra fogja elárulni...és nem abból kell kiindulni az hova lett tekerve stb..hanem az hogy ha egy autó sokat futott akkor az meglátszik a belterén pl ülések kormány stb.. pl csak példa a HA-n látható sok 1.9tdi 150xxx km rel de az ülés rommá ülve a váltószoknya már kikopva kormányon meg a sufni tuningos gumikábellel körbe tekert bőrdarab és így tovább.. attól függetlenül hogy én tényleg kifogtam ameganom 14 évesen 83ezer km re az azért volt mert kinti 3ik autó volt...de nem azért vettem meg ,hanem mert láttam hogy ennyi pénzért jobbat úgy se kapok viszont az állapotán látszott hogy vállalható és teszem hozzá ha nem viszik el előlem a 80-as 1.9tdi audit amibe 250ezer km volt akkor már rég abba ülnék,csak én buta fejemmel elkéstem róla Tehát a lényeg állapotot veszel nem azt mondom hogy nem számít a km meg a szervizkönyv de mindenki tudja hogy órát oda tekergetem ahova akarom és szervizkönyvet meg úgy írók ahogy szeretnék
Ha meg van az elképzelés mit szeretnél mennyi a keret akkor abból kell a legjobbat kihozni és egy szakit vigyél magaddal aki tényleg tudja mit kell nézni ill még annyi hogy használt autóból olyat nem fogsz venni amire nem kell költeni így szerintem ez is egy nézőpont mennyiért lehet rendbe rakni a gépet
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Segítség képen mivel volt 306-om és megane-om van épp 306 nál és a xsara-nál a hátsó híd a lényeges pont ugyan is azt felújítani nem olcsó mulatság..xsara 2 nél már orvosolták ezt. motor terén én az 1.6 8 szelepet mondom ha klíma is lenne mellé az még úgy oké ha nem szempont a klíma az 1.4 is játszható bár nem kell csodákat várni tőle. Megane mellett szerintem a nagyobb tér csomagtartó szólhat bár ebben a xsarával partiba van a 306 kicsit kisebb . Mondjuk ha nekem most kéne választanom 1.6 16v xsara 2 nagyon jó felszereltséggel igen jó árakon kaphatóak
-
tresh
addikt
Nem kicsit.. én már ezen a mondaton megálltam "A héten vettem a benzinkúton ablakmosót, 2090 forint volt a két liter, egy pillanatra megállt a szívem. " ehhez csak gartulálni tudok...ennyi erővel ne egyen mert az is kiadás..kicsit egyoldalú a cikk..mert van akinek ez munka eszköz.. másik mindenki eltudja dönteni meddig teheti meg azt hogy autókázzon...
szerk: ennyi f@szságot rég láttam leírva...biztos mindenki havonta tölt utána olajat a kocsinak és a többi..na mind1 nem olvasom tovább mert csak röhögőgörcsöt kapok
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
" Kicsit talán jobb mint F Astra" ez a kijelentés viccnek is rossz, kényelem komfort és motor terén is milliószor jobb gép egy megane ( mielőtt leb@sznátok hogy francia imádó lennék vagy elfogult... ha a 1.4 16v -es G astrat írja akkor azt mondom talán ok mert láncos vez. stb..bár akkor is fapad mindkettő..)
amik vállalhatok ha találsz jót szerintem : almera, megane, 323, carisma, és még a xsara..első körben ha van pénzed a japókat lesném (nagyon ritka de akad jó vétel) utána a franciákat mert fiatal gépek vannak hugyész@reért (hála a sok német autó fanatikusnak ) fordot meg csak dieselbe és csak mondeot 2002 től Fiatot ha jót akarsz kihagyod a listából, mert lehet a francia elektronikát sz@rozzák de a fiátnál szerintem szorozd meg 3 al ezt az értéket...ettől függetlenül tényleg szépek és jók a motorjaik
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Nincs bajom a forddal de nekem csak dieselbe kéne.. vezetem pár benzinest pl focus , mondeo a focus kimondottan tetszett, viszont a fogyasztása nem épp ezért mondtam hogy diesel szerintem barátibb választás. Mondeoba meg rögtönn beleülnék ha lenne rá keretem szintén a 2 liter turbodénes változatába.[link] <<pl ebbe
Fiat punto se rossz de kényelem pakolás stb terén a japán és a francia konkurensek is megeszik reggelire
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Na akkor rövidebben Szóval ha fordot vennék én csak dieselt és amit írtam... mivel ő a listájába benyás volt én arra azt írtam hogy kihagynám főleg ha nem megy hosszú utakra pályán ugyan is oda jó a 2liter benzin ha évente kétszer megy le a balcsira akkor minek bele a 2 liter-es blokk ? Akkor valami 1.6 16v és oda is írtam miket nézegetnék én.. és azért az 1.6os kategóriába a ford fogyasztása kicsivel több mint hasonló kategóriába..de ez a saját véleményem és tapasztalatom
Punto II árában tessék már mondani olyat, ami megeszi reggelire. mondjuk 600k ig az alábbiak : Almera, primera (1998-99), Reanult megane,focus, 306, xsara
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
1.6 -os motor lomha ? ha nem pályázik hol lenne lomha átlag 90-110 LE között vannak. 2.0 liter és 1.6 között azért nem 1 liter fogyasztás különbség lesz
Pont ez volt a lényeg hogy puntó árban nagyobb autót veszek jobban felszerelve ugyan annyiért, teszem hozzá a 306 is nagyobb...(xsaraval egyforma alváz méret)és nem rossz a puntó de nekem annyiért nem kéne akkor ott a clio 1.4 16 szelep 98 LE és több extra és az is tágasabb
Vegyesbe 8-8,5-et evett ...nem csak nálam (mielőtt még nehéz lábú lennék)..ugyan azon az útvonalon 1 hétig xsara (2) 6,9 -et evett.
De mindenki másképp látja és gondolja és más szempont szerint választ autót.. pl ha csak városba mászkálnék 3 fővel akkor egy 1.2 es putyonnyal én is ellennék mint a befőtt.
-
tresh
addikt
Senki ahogy én se állítottam hogy rossz lenne a putony Csupán én annyi pénzért inkább egy xsaraba,vagy ahogy most is egy megane-be ülök. (ami tudom francia sz@r sokak szerint) Egy csajnak a városba én is azt mondom hogy egy puto,clio vagy esetleg egy twingo tökéletes mászkálós autó..
A motor nagyságáról meg csak annyit használat függő, ha nagy részét városba használja(mint ahogy írtam) akkor 1.6 ,ha többet van hosszú úton nagy távok akkor egyértelmű hogy 2 liter..
-
tresh
addikt
Az pech akkor
Dohányzást sose értettem miért kell az autóba, én képes vagyok kibírni ha annyira rám jönne akkor pedig megállok 5 perc nem oszt szoroz
Motion_Blur: nem is állítottam az ellenkezőjét csak megjegyeztem hogy elég feltűnő jelei vannak ha hátulról érkezik a ninósgyorsvonat
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Dluinet #37501 üzenetére
Minden nepper trükk benne van, ha követed a tanácsait, akkor kizárt hogy rossz autót vegyél.
Ha céltudatosan mész autót venni és meg van a konkrét típus és nem vagy lusta utána olvasni kérdezni átolvasni a fórumba leírtakat róla (angol/német/magyar) akkor nem kell csoda könyv meg tippek trükkök tanácsadás mit nézzél...az azoknak jó akik km és csicsa alapján vesznek autót és utána szidják a márkát mert egy raklap trágyát vett..
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #37547 üzenetére
Te is tudod jól hogy nincs értelme vitába szállni felesleges..minden gyártónak van ipari hulladéka a németeknek is..egy autóról vagy egy adott típusról alkotott vélemény után kijelenteni hogy hulladék..mind1 nekem jó a francia sz@r 15éves autóm még mindig visz A-ból B-be hibák nélkül.. és én pont díjazom ezt a hozzá állást főleg itthon hogy a Das Auto-n kívül nem létezik más márka így nincs áruk így én egy 96os tdi golf 3 árán ülők át mondjuk egy full extrás megane,306,xsara és így tovább
(#37548) Dluinet: ezt a 98-07 ig sz@rok kérlek reklámozd több helyen jövőre autó cserém lesz és nem szeretnék sokat adni a 2004-es évjáratú m2-es megane-ért
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #37577 üzenetére
Nem nagy kaland a szerelésük se..természetesen vannak mind két oldalon furcsa megoldások..és ebben a franciák az élen járnak de ha rájössz a trükkre akkor utána szépen megy minden mint más típusnál pl az olajleeresztő csavar feje mai alapból a torxhoz hasonló fejjel rendelkezik de olyan elcseszett méretbe hogy a földön nem létezik hozzá kulcs na azt kinyitni
szopóálarc, de ha egyszer kint van vissza már egy normális csavart teszel és öröm és boldogság utána... sok ilyen apró trükk van..amit egyszer kell megoldani utána nincs baj velük Ettől függetlenül én nem tartom se jobban se rosszabban szerelhetőnek semelyik más márkához képest a francia gépeket -
tresh
addikt
Ennyi Ha igényes motortuning a cél akkor ahoz eg y normális alap tdi és szép lassan normális minőségi alkatrészeket összeszedni és megfelelő emberrel összerakatni ,ja hogy ez nem 100ezer forint hanem szór 5 de legalább igényesen és jól van összedobva ami nem hal el alattad 100km után... ez a bele tettük a renault master turbóját meg meg adtunk neki 1,5 bart azt és társai tuningtól hányok..
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Bigemperor #38131 üzenetére
Arról nem is beszélve ha van műanyag elem...főleg az új autóknak nagy része már avval van megoldva..pl pözsó,rönó,citroen stb
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Babzsákfotel
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs