- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Projektor topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Redneck
veterán
A multik lobbyja. Terel a hardver és konzolvásárlás felé.
CSAK EGY PÉLDA:
Először min:30 max:45 fps-sel játszol de röcög.
Vol.1 Gondolod kell egy CPU vagy VGA csere nagyobbra. Ekkor lesz min:55. max:70 fps-ed.
Vol.2 Még jobb CPU vagy VGA min:75 max:100 fpsA szomorú az egészben hogy pár program még így is érezhetően be tud szaggatni/lassulni. Hiába v-sync és folyamatos 60fps vagy bármi. Ekkor jön a generációváltás a konzoloknál és vagy veszel egyet az elején (mondjuk miután elmúlt az újdonság másfélszeres ára) vagy kezded előről a metódust és még játék sem jelenik meg PC-re annyi. Szerintem terelnek... A konzol meg készít szépen logokat a felhasználói szokásaidról, profilodról, netezési szokásaidról, kapcsolataidról pl. A gyártók meg képben lesznek és nem utolsó sorban pénzüknél.
Szomorú elmélet ugye? ...
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz Hurkaleves #541 üzenetére
Nem tudom hogy a proci cserétől lehet e ilyen de elképzelhető, bár az X4-es Athlon szerintem nem rossz. A rendszer újra lett telepítve? A VGA driverben nincs valami elállítva? Egyébként passzolok, nekem nV kártyám van és ezzel meg is szűnt a mikroszaggatás. Radeonnal pl Stalker CoP úgy tudott röcögni hogy hihetetlen. Közben pedig volt fps-em rendesen.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz Hurkaleves #543 üzenetére
Próbáld ki, de nem hiszem hogy az okozza. Milyen Phenom II-t cseréltél erre? Biztos jó ötlet volt? Mondjuk fogyasztás szempontjából biztos, de ha a teljesítmény mondjuk a gyorsítótár miatt bukik akkor tré van.
Szerintem jobban jársz ha Win7-et használsz amúgy, több kraftot hagy a játékoknak, jobban fognak futni.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
Jó lenne felélénkíteni ezt a topikot ugyanis ez egy fontos kérdés. Áthívtam pár hozzáértő embert egy hír topikjából, jó lenne ha dűlőre jutnánk. Kérek mindenkit hogy tegye félre a zöld oldal-piros oldal ellentétet és találjunk megoldást a problémára!
Az én véleményem az, hogy a konzolok eltérő felépítéséből és azok eltérő memória/videómemóra kezeléséből adódik ez a mikroszaggatás dolog. Jó lenne ha össze tudnánk hozni egy közös méricskélést és eredményre jutnánk hogy melyik oldalon mely kártyákkal és beállításokkal jelentkezik a probléma.
Szar és sárdoblást privátban vagy félreeső parkolóban kéretik folytatni!
Üdv.
Szerk:
Egyébként nem vagyok sem nV sem AMD fan. Mindkét oldal kártyáival találkoztam a jelenséggel. Szerintem a konzol architektúrájáról nem tudják rendesen átülteni a játékokat CPU+dVGA vagy APU+dVGA kombóra. Egyelőre. A jövő az AMD kezében van az okosok szerint, de a jelenben ez egy visszatérő jelenség.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
GTA IV-nél a v-sync tényleg használhatatlan nálam, adaptív v-synckel viszont nincs gond.
Hogy tudom AB-vel fixálni? Megnézem gyorsan hátha megtalálom!Szerk:
Megtaláltam köszi! A privát tárgytalan.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
GTA IV kapcsán érdekelt annó ez a mikroszaggatósdi. Cseréltem VGA-t és meg is szűnt az idegesítő jelenség de a GTA-val változatlanul nem tudtam mit kezdeni. Ha v-sync off van előfordul hogy csíkoz, ha pedig bekapcsolom akkor néha csinálta a mikrolagg szerű fps drop dolgot. Adtak egy tippet. Beállítottam driverben a v-syncet és az AB-ben limitáltam a képkocka sebességet 30-ra. Nem tudom mitől 30 ez mert simán 60nak néz ki és az AB is 60-at ír.
1080p
Water: Very High
Night Shadows: Medium
AF 4x
minden más High
25/50/51
Így GTX 460 SE-vel úgy hasít mint az állat. Előtte mindegy volt hogy 720p vagy 1080p, Medium vagy High, ugyanolyan egyenetlen és idegesítő volt.Kössz a tippet. Majd megpróbálom HD kamerával felvenni. Ezt Frapsel úgy sem tudnám rögzíteni. Csinálok egy videót a különbségről.
Szerk:
A mély pontoknál a grafikonon a Menüben voltam.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
GTA IV-et kontrollerrel játszom amúgy. Most megnéztem ezzel a 30 lock-al a BF3-mat (Logitech G400). Változatlanul 70fps-t ír ki mint eddig de még gyorsabb lett az input. Nem is hiszem el. Nekem azt hiszem nincs több kérdésem ebben a fórumban De a témáról szívesen értekezek.
BF3. Bocsi egy ideje már kiléptemEgyszerűen hihetetlen jó lett minden. FPS-em eddig is volt, de minden apró eltérést kisimított ez a beállítás. Én pedig allergiás vagyok a röcögésre... Sok év CS és Quake után...
BF3 settings:
1680x1050
Minden Medium
16xAF
Motion Blur es HDAO off[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
Basszus én sem hittem el. Megszűnt a csíkozás az fps dropok esetén és gyorsabb az input sokkal. A futás simább mind a GTA mind a BF3 esetén. Totál brutál!!! Nem placebo nálam!
Akinek hasonló vagy hasonló kaliberű kártyája van az próbálja ki. Lehet az én készülékemben van a "hiba". Olyan mintha szinkronizálná a képkockák futását input lag nélkül. Mintha fixen beállítana egy frametime-ot és ez okozza a stabil futást.
Hogy értsétek. BF3-nál 70-re van nálam maximalizálva az fps, de ha beesett néha 68-ra vagy 66-ra az vagy csíkozással vagy egy nagyon apró droppal jár. Na ez teljesen megszűnt. GTA nálam mikor elindul (nem nőtt a betöltési idő) az elején még kicsit lassabb, majd egy rövid idő elteltével kisimul. Mintha szépen betöltögetné a memóriába a dolgokat majd megelégszik vele és hasít. Nem azt mondom hogy Paks lett a gépemből, de érezhetően simább az egész. Este kipróbálok még más is és írok egy cikket ph!-n.
Egyébként konzolon is érdekes a 30fps dolog, mert van olyan játék ami piszok jól fut 30 fps-sel betonstabilan.Köszönöm a tippadónak az AB-s frame limiter ötletét.
Egyébként még egy dolog: szerintem a legtöbb játék a konzolok miatt 30 fps-re íródik. Valahogy ez most olyan mintha a 30ból csinálna 60-at, ergo két képkocka között kiszámolja az átmenetet is. 30 valós képkockából csinál 60-at.
Ha a TV-men bekapcsoltam limiter nélkül a 3D-t, a GTA akkor is sokkal jobban ment mint alapon.
Samsung D6500 @1080p.Szerk:
Ha tudjátok nézzétek meg AMD és nV kártyával is.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
Ezzel én is tisztában vagyok. A dolog csak azért érdekes mert nincs nagy input lag se v-sync-el se nélküle ezzel a beállítással. Reménykedünk hogy az 5 jobb lesz.
Ez az egész csak azért érdekes végképp mert a BF3 is begyorsult és egyenletesebb lett! Ahhoz természetesen nem használok v-sync-et.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
Ha mindig 60 fps van a legtöbb játékban nincs gond. Pl Bf3-ban 66 alatt képtörés volt nálam eddig.
V-sync-el nem de azzal meg multizzon aki low skilles akkora input latency van. Most jó csak nem értem egy limitert miért nem driverbe integrálnak.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
-
Redneck
veterán
Én is kurvára erre tippelek már régóta... Ezt több kommentben leírtam már több fórumon. Azt a zipet kb mindenhonnan leszedik mindig. Pedig nem trójai. Nyugodjatok meg hogy az új alkatrész illetve a konzolvásárlás felé terelnek...
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
Egyébként a v-sync ellenzését nem értem. Nem csak attól csúszhat szét a kép ha kevesebb fps van mint 60, hanem ha túl gyors a képkockaváltás. Erre találták ki a limitert. Ha az új képet már rakná miközben a régi még a monitoron van, bizony képtörést tapasztalunk.
A megoldást találjuk meg az fpsdrop/microstuttering problémakörre.Az egyenetlen futással van a baj. Ezek a modern motorok tele vannak utófeldolgozó technikákkal, speciális effektekkel melyek nem egyenletesen jelennek meg a játék folyamán. Ha 2 helyett hirtelen 12 utófeldolgozó folyamat zajlik le, a kártyának nehezebb dolga akad, nem feltétlenül tudja a 2 effektes teljesítményt hozni. Akik régi motorosok, megszokták a shader mentes régi játékokat, amelyekben nem sok tényező befolyásolta a játékélményt. Felbontás, színmélység, megjelenített modellek száma és a pálya mérete. Kb ennyi ami számított pl. a Quake idején. A mai programokban a shaderek, szűrők, fizika, részecskeeffektek nem egyenletesek. A textúrák és a modellek változatosak, eltérő részletességgel bírnak. Ezt nehéz egyenletesen megjeleníteni.
Ne gyertek azzal hogy vegyél jobb VGA-t. Mikor a közepes VGA-n még lowon, kis felbontáson is megjelennek képhibák, és a prémium kategóriás termékeken sincs kiegyensúlyozott működés sajnos (a kommentek alapján). Találjunk kategóriákra egyenletesen működő beállításokat és többen leszünk elégedettekPlay Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
Pontosan tudom mi a v-sync, a 90-es években is volt csak még mondjuk CS-ben maximum emelkedőre futásnál láttál kis csíkokat, addig a modern játékokban már vízszintes fordulásnál is undorító tud lenni.
Nyilván az sem mindegy hogy double vagy triple buffered beállítást alkalmazunk.A limiterrel elég jól kiküszöbölhető a vízszintes elcsúszás. Ha teszem a maximum fps 100, a minimum 60 de azt csak nagy droppokkal látod akkor célszerű a mindenkori minimumra belőni. Ha minden körülmények közt 60 fps-t produkál alacsony frametime mellett akkor nincsenek kiugró hibák és ronda csíkok. Single játékokat elképzelhetetlennek tartok vertikális szinkron nélkül. Sokkal egyenletesebb szebb képet kapunk ha bekapcsoljuk. Mondjuk én kontrollerrel játszom a single játékokat, úgy is konzolra készült a legtöbb. Na meg kényelmes vagyok és szeretem azt a kevés időt amit otthon (pláne a gép előtt) töltök, fekve eltölteni
Egyébként nem minden játékmotor csíkoz v-sync nélkül.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
Szerintem ami miatt mi PC-sek szopunk az a konzolokról való "portolás" ami néha tényleg valós munkát takar, néha annyit hogy kibontják a konzol fájlokat és adnak hozzá exét meg pár beállítási lehetőséget. Ilyenkor jönnek a gyártók és próbálják a drivereiket ezekhez igazítani. Mivel drivert gyökeresen nem szabhatnak át, ezért van az hogy az új driver a régi játékokban teljesítménycsökkenést okozhat. Na meg persze azért hogy vegyünk erősebb hardvert. Vagy ha már nagyon tele a tökünk, konzolt.
Ezért gyanús hogy a mikroszaggatásról jó ideig ment a kuss, eltűntették állandóan a limiter progit... Ami lehet hogy nem volt megoldás, de nem akarták hogy egy éleseszű programozó továbbfejlessze.
A konzolok teljesen eltérő felépítése az még egy fontos dolog. Lehet hogy valóban nem tudnak minden kódtöredéket egyértelműen átültetni PC-re mert az architektúra teljesen más felépítésű és egész egyszerűen alapjaiban kéne újraírni a programokat.
Mi meg szopunk és sírunk és eldöntjük hogy új alkatrész/rendszer vagy konzol.
Ez az én elméletemSzerk:
A konzolosodásnak egy nagy hátránya van szerintem. A játékok leegyszerűsödnek sokszor és stílusok szűnnek meg. Ezért emberek veszítik el az állásukat, mert megszűnik a stúdió/kiadó. Mi meg egyre butább játékokkal szórakozunk. Most nem azért de az fps-ek legtöbbje egyszerű lett mint a faék. Valós ügyesség egyre kevesebb kell, taktika meg pláne. Singleben természetesen. A multi más tészta de ott is rossz irányba mennek a stíluson belül. Ha egy mai kölyköt leültetnék Half-Life 1 multival vagy akár Quake 1-2vel, hiába jó Codban vagy BF-ben. Nagyon hamar elpicsázva érezné magát egy régi motorossal szemben. Visszatöltődő élet és satöbbi... Mármint annak a hiánya.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz sotetlovag97 #619 üzenetére
Takarítás nem ártana a gép hűtésének. Szép tiszta Windows és programok, minden teljesítményre állítva. VGA driverben beállítások átfésülése. Notebook, többet nem nagyon tehet értelmes keretek közt.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
-
Redneck
veterán
válasz Crossfit007 #628 üzenetére
Mivel a procid és a RAMod bitang így nem azzal van a gond, feltéve hogy minden rendesen be van állítva és a rendszer is naprakész, tiszta. HD 6990-es driverekkel lehet a gond, illetve az AMD-s mikroszaggatással, amivel nagyon még nem kezdtek semmit, ergo nincs rá érdemleges megoldás 60 fps alatt. V-syncet próbáld csak játékokban belőni, illetve az OC-t vedd vissza kicsit, hogy kevesebb legyen a drop.
Ha pl egy játék 5 szinten kínál grafikai beállítást, tedd a negyedikre és megszűnik a jelenség mert mindig 60 fps felett leszel 1080p esetén is.
Ez az én véleményem, de főleg az hogy a jelenlegi helyzetben egy hasonló kategóriájú nV kártya oldja meg a dolgot, bár a jövőre nézve ez nem biztos hogy jó döntés.Üdv!
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz Mazsolla79 #636 üzenetére
Cod 4-hez az sok GPU hőmérsékletnek sztem. Driverek és windows mikor lettek újrarakva? Gép kitakarítva? CoD 4 nem szaggathat azon a gépen.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz Mazsolla79 #638 üzenetére
Melyik driver van fent a VGA-hoz? Az újabbakkal előfordulnak anomáliák. Rossz OC nincs beállítva?
Nekem 1 éves a rendszer de még mindig szépen hasít, semmi lassulás.
Próbáld meg a 296.10 drivert a kártyádhoz. Az még nem fps lehúzó.Nekem még HD 4850-en X2-es Phenommal is millió fps volt CoD 4-ben élsimítással. Valami ott nagyon nem frankó.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz quailstorm #640 üzenetére
Elárulom hogy sok drivert teszteltünk többen és GTX 460-as kártyákon az új driverek hoznak szép lassulásokat is bizonyos játékoknál.
A 450-es az még a G92 egyenes leszármazottja. Lehet annak jót tett az új driver.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz quailstorm #642 üzenetére
A 3xx-es driverek igaziból az 5 és 6-os szériákra lett fejlesztve szóval jól látod a javulást azoknál. A többinél zsákbamacska.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz Mazsolla79 #644 üzenetére
Mondtam Sajnos az újabb driverek főleg a régi játékokban vesznek el fps-t. 296.10-zel kétszer annyi fps-em van Source engine alatt mint a 3xx-es driverekkel. Nem mindegy hogy 50-60 fps van mondjuk CS:GOban vagy 100-120.
5-ös és 6-os Geforceokhoz jók az újak, a régieknél zsákbamacsek.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz sotetlovag97 #658 üzenetére
AIDA64, van benne stress test is de inkább arra más programot használnék. Szerintem simán túlmelegszik. Laptopnak sem árt néha egy kitakarítás és mondjuk egy újrapasztázás de az már bonyolultabb meló notebook esetén.
Ha lehet asztalon is használja valami hűtött tartón. Ha nem a hűtéssel van gond akkor valami szoftveres faszság ami mondjuk egy update formájában érkezett a gépére mondjuk hibás driver, esetleg féreg/vírus.Szerk:
OCCT- stress test is szépen naplózza a dolgokat, meg lehet nézni mondjuk hogy egy bizonyos hőmérsékletnél jelentkezik-e a dolog. Ahogy azt eléri, hogy megóvja magát, lehet visszaveszi mondjuk a teljesítményt hogy ne legyen baja. Így kiderülhet hogy túlmelegedés okozza-e a tüneteket.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz sotetlovag97 #660 üzenetére
Nincs mit, majd írd le mit sikerült alkotni. Tényleg érdemes alá valami notebook hűtőt pakolni, meghálálja. Előtte egy alapos portalanítás ajánlott. 4 kollégám gépét tettem már rendbe, volt olyan amiben évek óta gyűlt a por, gyakorlatilag a kiégés határán működött... :S
Ettől függetlenül lehet más a hibája de egy kis takarítás és hűtő vásárlás sosem árt
Hűtőállvány vásárlásánál fontos hogy jó minőségű hűtés legyen, tehát a 2-4000 Ft-os kategória szerintem kiesett. Minél halkabb legyen, minél nagyobb levegőszállítással, elrendezését nézzétek meg a gépnek, hol vannak alul rajta a nagyobb nyílások.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
Üdv!
Ha minden játék alatt ilyen akkor lehet driver amivel először kezdened kéne. Okozhatja még rossz táp, töredezett vagy döglődő HDD, vírus, malware/spyware esetleg egyéb rosszul működő hardver vagy annak drivere.
Milyen programokban tapasztalod ezt?
Minden játékot nem feltétlenül fog maxon vinni, de ezt a gépgyilkoló kamu effektek számlájára kell írni.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
Szerintem mindenképp driverben kéne gondolkodni. Ha nem jutsz semmire, érdemes bevinni a céghez ahol vetted az alkatrészeket, és megmutatni a problémát. Ha minden játékban 2 percenként beesik 10 fps-re a játék az elég idegesítő. Driver vagy hardverhiba de azt találják meg ők... Memória is képes furcsa dolgokra ha hibás bár általában inkább kékhalált dob.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz Piszkafa07 #675 üzenetére
Piszkafa07:
Nézz utána a VGA-hoz melyik a legjobb driver és rakd fel azt. Ha sima futást szeretnél, nézd meg Fraps-szel vagy MSI AB-vel a minimum fps értéket. Ha limitálod a minimum értékre az fps-t, kiküszöbölheted a nagy sebességkülönbségeket, akadásokat.Takika14:
Nekem programhibának tűnik, várd meg a következő frissítést, ha nem jó és minden más igen, EA Support.Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz Piszkafa07 #678 üzenetére
Minden típus más normális hőfokkal fut. A képkockasebesség is minden játéknál más és más. Ha nálad 30-as limittel is "akad" akkor a minimum fps-ed 30 alatt van az adott játékban.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
Vagy MSI Afterburnernél bekapcsolod a framerate monitorozást és a felugró programnál beállítasz tetszőleges fps-t. Ezzel kiküszöbölhető a mikrolag.
60hznél minimum 30 fps kell v-sync esetén. 50-nél 25.
Én sok olyan játéknál alkalmazom ami nem tud natív 60-at minden körülmények között. Ha már 55 a minimum előfordulhat képtörés, ez kiküszöbölhető ezzel a módszerrel.Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
-
Redneck
veterán
Jakuu:
Force triple buffering és v-sync on/off/adaptív(dinamikus) ezer éve van nV driverben alapból de ne zavarjon 3xx-es driverekben mindenképp.Ez a 30-ból 60 fps-es duplázás nálam nem szükséges, a TV-m megoldja és nincs brutális input lagom.
Multi fps-t játszok csak monitoron (BF3/CS:GO/MoH stb) ezeknél a minimum fps-em is 60 fölött van szóval semmilyen trükközésre nincs szükségem.
nV driver és MSI AB bőven elég hidd el. Előtte HD 4850-em volt szóval nV fan sem vagyok...Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
Utoljára etetlek meg... Van nV driverben mindkét beállítási lehetőség, de gondolj amit akarsz momentán lesz*rom. Ezer éve használok triple bufferinget v-sync ON és adaptive esetén de ha Jakuu azt mondja hogy nem akkor az úgy is van. Csináljak képet most komolyan? Azért ne a Radeonodból indulj ki aminek gyári driverében nincs túl sok lehetőség és mikrolag bajnok....
Input lagnál arra gondoltam hogy ha a TV-men bekapcsolok pár featuret nem lesz számottevően nagyobb a bemeneti eszköz válaszideje, ergo a képen nem látom jelentősen később a változást.Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
Akinek mikroszaggatás gondja van tegye fel itt kérdését nyugodtan. Írtam egy cikket az fps limitálásról, sok embernek megoldhatja a gondját:
Logout-os cikkPlay Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
Ne veszekedjetek. Beszéljetek meg egy talit és box... Az lenne az igazán zsír ha frametimeot lehetne fixálni. Régi NFS MW-t raktam fel és röcög 30 és 60 fpssel is. Hiába fix, ha néha látom. Csak bizonyos pontoknál. Engine hiba már a HP2 is ilyen volt, csak régebben nem zavart ennyire Bár funolni így is jó.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
-
Redneck
veterán
Az fps ingadozás miatt látod. Én is utálom a jelenséget. Két dolgot tehetsz: olyan gépet építesz ami mindenhol mindig tudja a fix 60-at (ez kb esélytelen hacsak nem vagy olajsejk) a másik hogy limitálsz. Logoutomon találsz leírást.
Szerk: Hiába tud(tudna ha nem direkt így írnák meg a programokat) a VGA 80 fps maxot egy programban, ha a minimum néha 40, fix nélkül akadásnak fogod láti.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
Biztos nem voltak Az a szar hogy a mai agyonshaderezett motorokat nem lövik be 60-ra a sok alkatrész és főleg a konzolok miatt. Bent egy épületben van 90 fps, kint meg 50. Látványos és érezhető különbség. Ha limitálsz a minimumra akkor ezt nem fogod látni. Sajnos jelenleg jobbat nem tudok. Ezért mondom mindenkinek hogy a minimum fps a mérvadó, főleg online.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz quailstorm #757 üzenetére
Pont ezt akartam írni. Nem fos csak elavult. Két magra írt játékokban tök jól muzsikál de az újabb játékokat felejtsd el kb. Még egy közepes 4 magos is kevés sokszor.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
-
Redneck
veterán
Tehát virágbolti. Akkor lehet ennyit tud az a verzió.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
Nem használtam még WoT-ot úgyhogy inkább a játék topikjában érdeklődj. Szerintem a kérdéssel meg is válaszoltad. Két különböző kliens szóval ez lesz a dolog nyitja. GTA IV és GTA IV: EFLC között is van futásbeli különbség pedig ugyanaz az engine/város és az effektek is egyformák, ráadásul mindkettő Steames.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen