Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Enrico77

    csendes tag

    válasz Enrico77 #115678 üzenetére

    Sziasztok,

    megosztom a tapasztalataimat a mostani, IBIE beutalással kapcsolatban, hátha segít valakinek:
    E hónap 7.-én utaltam be egy nagyobb összeget, de nem jelent meg a számlán még ma délelőtt sem.
    Meguntam a várakozást, felkerestem az IBKR ügyfélszolgálatot, a cseten keresztül.
    Magyar ü.f. kezelő nem volt, de angolul is boldogulok, így nem kb 3 perc alatt bejelentkeztek és válaszoltak.
    Leírtam mi a gond, mikor utaltam és mikor várható a jóváírás.
    A sablon válasz magyarra fordítva annyi volt, hogy azonnal, de max 3 napon belül jóváírják a beutalást.
    Írom, hogy ezen bőven túl vagyok, mi a gond?
    Válasz: utánanéz. Kb 5 perc várakozás után azt írták, nem látnak semmiféle beutalást, vegyem fel a bankommal a kapcsolatot.

    Hmmmm. OK, MBH, telefon, megnéztük, a tranzakció azonnal teljesült. Mobil appban belépve is látszott.
    OK. Vissza IBKR-hez.
    Ismét cset, írtam az első ticket azonosítót, hogy csókolom, egy órája kérdeztem mizu és el lettem hajtva, de jogtalanul.

    OK, kértek evidenciát, képernyő fotót becsatoltam, (magyar nyelven) ígérték, visszaszólnak.

    Kb.20 perc múlva jött az üzenet, hogy jóváírták a beutalást.
    Szóval nem szabad várni, 3 nap után érdemes kopogtatni az ügyfélszolgálatnál.

Új hozzászólás Aktív témák