Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .LnB

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Cifu #1753 üzenetére

    Ha rambózol, hívjál segítségül akkor már helikoptert.

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • architect26

    aktív tag

    válasz Cifu #1753 üzenetére

    :)) lopakodás: sokkal hangulatosabb, mint rambózni :) automata fegyver red dottal és hangtompítóval, de csak akkor használom, mikor reflex módban vagyok, vagy már tényleg lebuktam; mesterlövész puska altató lövedékkel meg hangtompító; altató lövedékes hangt. pisztoly; DD; ruha meg terepmintás, kendővel szimpibb, mint a sneaking vagy battle dress. 19%-nál tartok...

    [ Szerkesztve ]

    Per aspera ad astra

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz Cifu #1753 üzenetére

    Változó. Ha szakembereket, specialistákat gyűjtögetek akkor kénytelen vagyok lopakodni.
    Ami eddig nagyon zavart az az, hogy a kiscsaj nem egyszer lőtt már ki nagyon komoly statú embert, vagy éppen a kimentendő side op targetet kérés nélkül a reflex módban hosszabb lopakodás után, és ez ellen nem tehetsz semmit. Értelmét ennek nem látom, mert a puskája nem hangtompítós (legalábbis az első biztosan nem, többi nem tudom, még nincsenek meg), úgyhogy ezzel csak téged sodor bajba. Riadó alkalmával meg sokszor válogatás nélkül lő mindenkit. Ahogy a heli, úgy a csaj is sokszor lőtt már ki embert úgy, hogy éppen lefogtam, és el akartam altatni hogy fultonozhassam.
    Amikor viszont nem akarok senkit begyűjteni, de mondjuk út közben beleszaladok egy outpostba, úgy néha én is nekiállok gránátvetőzni, lövöldözni, tüzérségi csapást, helis supportot kérni. Nagyon ritkán halok, van hogy 20-30 katonát is gond nélkül megölök. A legfontosabb mindig a kommunikációs cuccot kiiktatni, hogy ne tudjanak erősítést kérni. Azzal is tisztában kell lenni, hogy riadó alkalmával mindig az utolsó ismert pozíciódat támadják, és elsősorban ott keresnek. Ha valahol találat ér, ott többé nem vagy biztonságban. Mozogni kell folyamatosan, flankelni őket.
    Realizmust meg én semmilyen formában nem várok ettől a játéktól, már hosszú ideje nem. Ez nem ArmA, de még csak nem is Splinter Cell, ha műfajon belül akarjuk valamihez hasonlítani a játék realizmusát. Az az igazság, hogy ezzel nekem sokáig bajom volt. Az első MGS óta ismerem a sorozatot, de ezt valahogy nagyon sokáig nem sikerült teljesen elfogadnom. Én az első Splinter Cell után ugyanazt a realizmust akartam a Metal Gear Solid sztorijával. Egészen addig amíg rá nem jöttem, hogy az MGS-sorozatban a játék maga csak egy eszköz, és teljes mértékben a storytelling alá van rendelve.
    Lebegő, lángoló, halhatatlan lényeket, telepatákat, mecheket kergetünk egy fiktív Hidegháborús időszakban + a XXI. század elején. Úgyhogy idővel végül sikerült elfogadnom ezt a dolgot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák