- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Androidos fejegységek
- Apple notebookok
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót!
Figyelem! A kompakt fényképezőgép és bridge kategória gyakorlatilag megszűnt. Az ajánlóban szereplő gépek 6-7 éves modellek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vond
MODERÁTOR
válasz andzsin73 #49535 üzenetére
f/2.8 - 2.8 vs. f/3.4 - 6.5
Nem hazabeszélek, de hiába van neked azonos érzékenységen egy kicsit talán jobb képed az SX50-nel, ha az FZ200-on meg léphetsz 1-2 fényértéket előre.
Hasonlíts össze egy Pana ISO400-at, meg egy Canon ISO1600-at. Nem lesz több kérdésed.
Amúgy meg nagyon jól tetted, hogy visszaolvastál.
Tényleg sokszor ugyanazok az igények, kérdések merülnek fel, amikre 1-2 oldal visszaolvasásával meg is kaphatjuk a válaszokat.[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz diagonal #49542 üzenetére
XZ-2-nél az autofókusz hangja erősen belehallatszik a felvételbe. Persze, ha nagy zajban rögzítesz, nem fogod hallani. Egyébként majd minden gép ilyen, csak a többségnél eléggé visszafogott ez a hang, csak nagyon csendes helyzetekben hallható.
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz pibácsi #49556 üzenetére
Persze, ezekkel a "trükkökkel" tisztában vagyok én is, de menj ki légyszíves egy focimeccsre és nyomjad végig manuál fókusszal... Na ugye.
Mondjuk ott meg lehet, hogy elnyomja a kattogást a hangos atmo.
Bár mostanában amennyi szurkoló van...berzerker83: Épp azt nézem én is. Ha ez tényleg ezt jelenti, akkor gyakorlatilag kétszer akkorára interpolált a gép, ami azért durván szét tudja kapni a képet.
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz szilu7 #49562 üzenetére
"Csak" ekv. 600mm, amivel együtt lehet élni? - Jesszusom...
Ez a hatszáz milli is elég durva szerintem. Párszáz mm fölött teljesen felesleges lenne belepakolni ezekbe a kisszenzoros, kompakt/bridge gépekbe, mert úgyis csak maszatolnak, meg a helyet/pénzt veszik el a többi, hasznosabb funkció elől.
Én is inkább vettem volna 2-300 millis telével, de egy kicsit nagyobb szenzorral az FZ200-at.
Dehát tudjuk milyenek a trendek. Csilliómilliózúm, meg haccázezerultramegapixel, és már veszik is az emberek. Telefonokba is már nyomják bele a 4K videót, aztán még 720p-re leméretezve se vállalható a minősége.
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz pibácsi #49564 üzenetére
"Ott jó ez, ahol sok fény van, vagy napfény."
Nem. Sehol sem jó a digitális zoom.
De most jól értem, hogy mióta megvan az XZ-2-esed, azóta rajta van a kétszeres digitzúm? És még csodálkozol, hogy rosszabbak a képek, mint amire számítottál? Ejjajjj...
Ez egy sima felnagyítás (meg esetleg egy kis maszatolás), amit akár utólag is megcsinálhatnál a felvételeken. Lehet rosszul, meg egy kicsit kevésbé rosszul csinálni, de a végeredmény sztenderd fosch. Sosem lesz olyan, mintha ténylegesen ráközelítettél volna a témára.
Vannak többmilliós upscaler masinák (főleg broadcast video-ban), de még azokkal sem lehet tökéleteset alkotni.
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz pibácsi #49681 üzenetére
Az FZ200-ról tudok nyilatkozni, ott nincs ilyen gond. Meccsen néha közvetlenül az embermagasságú hangfalak előtt állok, amiből ordít a zene + a szpíker, de ilyenkor szépen visszahúzza az automatika a bejövő jelet.
(#49683) Lengyi: Annál a pár napsütéses expónál használjon valami napellenzőt. Akár barkácsolhattok is egyet. De szerintem elég lenne az is, ha ilyenkor valami mappával, füzettel, vagy akár a bal kezével letakarná a gép tetejét. Nem hiszem, hogy olyan sűrűn fordulna elő, hogy kényelmetlenné válna. Csak emiatt én nem mondanék le a számos előnyről.
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz .: JuSzT :. #49687 üzenetére
Az FZ150-nek elég ótvar keresője van, 201k képponttal.
Bár ha csak az a cél, hogy lássa az ingatlant, arra végülis megfelel.VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz .: JuSzT :. #49735 üzenetére
Hát ez meg hogy? Ennél azért többet ér szerintem (még gari nélkül is).
Valaki csapjon le rá, mert nagyon jó vétel.VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz pibácsi #49857 üzenetére
Az első jobb szerintem, sokkal természetesebb. Kicsit exponálhattad volna fölé is (ha ez a gép által beállított alap).
A másodikra rá van küldve egy csillió kontraszt. Ez már jócskán túlzás szerintem.
Ha kicsit kontrasztosabb képeket akarsz, biztos van a gépben erre vonatkozó beállítás. Adj neki 1-2 értéket felfelé, s nézd meg, hogy mit produkál.
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
-
vond
MODERÁTOR
válasz xcbiker #50128 üzenetére
Egyértelműen a pöcsköszörű szenzor-nál vérzik el.
Nekem van már majd' egy éve. Nem rossz "kis" mindenes gép, de a kevés fényt ez sem szereti, nagyon nem. Mondjuk még mindig jobb a fix kettőnyóccal, mint a többi sötétvégű ultrazoom, de azért vannak korlátai.
ISO100-400 között egész elfogadható képeket készít (JPEG-ben zajszűrést szigoróan kikapcsolni), ISO800 is még használható kategória, ha leméretezed a képeket, de efölé már nem szabad menni. És esti koncerten biza kevés lesz az f/2.8 az ISO400-800-zal.
Videóban viszont egész jó. Ott egy kicsit feljebb lehet tolni az érzékenységet (mivel nem 12MP-es képeket csinál). ISO1600-ig egész szépek a mozgóképek.
A stabi brutál durván effektív, s a gép általános gyorsaságával sincs különösebb problémám. Elegendő fénynél pl. nagyon gyors az AF.
Hasznos a kihajtható LCD, szép képe van az EVF-nek, lehet külső mikrofon dugni rá, és kényelmes a fogása is.
Csak az a szenzor, az lenne egy kicsit nagyobb. Persze akkor nem így hívnák és nem ennyibe kerülne.
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz xcbiker #50131 üzenetére
Ennél jobb lesz, persze, de ugrásszerű javulást azért ne várj, ahhoz komolyabban a zsebbe kellene nyúlni.
Az első két képet simán exponálhattad volna lejjebb egy picit, így vagy lejjebb viheted az érzékenységet, vagy rövidebb lesz a záridőd.
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
sideburns kollégának hála frissült és bővült a témaösszefoglaló. Ha valakinek további javaslatai, ötletei vannak ezzel kapcsolatban, ne tartsa magában.
A topikba érkező érdeklődőknek, gépvásárlás előtt állóknak pedig továbbra is ajánlott átolvasni az összefoglalót, mielőtt kérdéseket tennének fel, hisz jó eséllyel választ kaphatnak sok kérdésre, s akár meg is találhatják az igényeiknek leginkább megfelelő masinát.
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz kovisoft #50545 üzenetére
Ezért kitobi és ezért kerülnek általában 10-20-30 ezer forintokba (a komolyabb lencsékkel ellentétben). De a szenzor miatt akkor sem hasonlíthatod egy olcsó kompakthoz, mivel ezzel - hiába a fosch kitobi fényerő - sokat nyersz érzékenységben, dinamikában, stb.
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
Azért ISO400 fölé én nem nagyon engedném. Csak végszükség esetén. 6400-on lehet, hogy kicsit kevesebb zaj egy kompakthoz képest, de már semmi részlet, semmi szín nincs a képeken. De már az 1600, 3200 is elég gázos.
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz Vyndree #50645 üzenetére
Jó körülmények között az FZ200-zal is el lehet érni egész jó részletességet.
Sajnos csak JPEG (esélyes, hogy RAW-ban még jobb is lehetett volna), meg lehet, hogy egyet rekeszelhettem is volna rajta. Érezni azért a kicsi szenzort, meg le is méreteztem 2000x1500-ra, de szerintem egész jó egy bridge-hez képest. Az EXIF-ben benne vannak a részletek.
Amúgy a HS50-ért én is egy kicsit sokallom a 92 ezret.
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz w.miki #50770 üzenetére
Valószínűleg a beégéseket emeli ki.
Biztos van olyan menüpont, ahol ki lehet kapcsolni.Szerk.: Átfutottam az LX3 kézikönyvét, de most hirtelen nem találtam meg.
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz mouser1 #50796 üzenetére
Beltérben, gyors mozgásoknál sajnos az FZ200 is elvérzik, hiába konstans efkettőgyóc. Szabadtéren és/vagy ahol csak úgy árad a fény, ott már elég jó. ISO400-800 fölé nem nagyon szabad engedni. Efölött már csak nagyon leméretezve tud értelmes minőségű képeket lőni.
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz vieri2000 #50830 üzenetére
Igaz, hogy nagyobb a szenzor és jobb az üveg az LX7-ben (ezáltal az általános képminősége is jobb), de sportfotózásra szerintem az FZ200 jobb lenne. Én közel 1 éve használom erre is (bár mostanában a bojkott miatt én sem járok ki).
Itt van egy tavaly májusi meccs (akkor még úgy ahogy voltak szurkolók is a lelátón).
A konstans f/2.8 a teljes 25-600-as átfogáson nagyon jól jön, de azért arra számíts, hogy estefelé már ezzel is eléggé meg lesznek kötve a kezeid. De gondolom a kispályás szabadtéri foci általában nappalt jelent, nem?
LX7-tel rövidebb záridőket kaphatsz kevesebb fényben is, de az meg nem lát túl messzire, és a fogása sem túl jó pl. egy kétórás, aktív fotózáshoz.
A focin kívüli dolgokra viszont jobb lenne az LX7-es, vagy akár a többi 100k körüli csúcskompakt, vagy MILC, vagy DSLR.
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz Digger #50929 üzenetére
Nem lesz semmi baja. Többek közt ilyen üzemre is tervezték. Az akksi végéig is bírná egyben a felvételt (egy jó SD kártyával), de ugye le kellett szabályozni 29 perc 59 másodpercre egy snittet, hogy ne minősüljön videókamerának (vagy valami ilyesmi).
Az FZ1000 videójával kapcsolatban azért felhívnám a figyelmed arra, hogy 4K esetén a 25mm-es nagylátóból 37mm lesz. Szóval elég szűk lesz a totálképed. Ez probléma lehet pl. olyankor, amikor egyben akarod mutatni a pályát. FullHD esetén már más a helyzet. Azt hiszem, ott marad 25mm környékén.
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz vscotina #50933 üzenetére
Nagyon jól sikerült masina az FZ200 is, de nem vitás, hogy összeségében az FZ1000 a jobb gép. Ezt a több mint kétszeres ára is mutatja.
Vannak még apróságok, de a lényeges különbségek kb. ezek:
FZ200:
+ nagyobb átfogás (25-600mm vs. 25-400mm)
+ fényerősebb objektív (konstans f/2.8 vs. f/2.8-f/4)
+ jobb akkumulátoros üzemidő (CIPA 540 vs. 360 kép)
+ kisebb súly (588g vs. 831g)
+ alacsonyabb ár (~100e Ft vs. ~220e Ft - 2015. április vége)FZ1000:
+ nagyobb szenzor » jobb ált. képminőség, alacsonyabb zajszintek (1" vs. 1/2.3")
+ nagyobb felbontás (20 vs. 12 megapixel)
+ jobb videós képességek (4K vs. FullHD)
+ nagyobb felbontású LCD és EVF
+ rövidebb minimum záridő (1/16000 vs. 1/4000)
+ Több kezelőszerv (tárcsa, gomb, stb.)
+ Wifi és NFC[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz Vyndree #51042 üzenetére
"azonos emberi tudásszint mellett a tükrös jobb képeket készít, főleg beltérben"
Azért ez nem feltétlen van így minden esetben. Pl. az LX7-nek a kiváló üveg miatt majdnem 3 fé előnye van egy átlagos DSLR kitobival szemben. Persze ott meg a szenzor nagyobb, de kb. ugyanoda is lyukadsz ki, ha pl. az LX7-en a még vállalható ISO800-on kattintasz, a belépő tükrössel meg ISO3200-6400-on. Talán még jobb is egy kicsit az LX7-es.
Persze lehet még különbség az AF gyorsaságában, pontosságában, meg egyéb dolgokban is, de nem hiszem, hogy annyira el lennének maradva a jobb prémium kompaktok a legolcsóbb tükrösöktől ilyen téren (sem).
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
Azonos érzékenységen persze, hogy nem, de ha feljebb megyünk a tükrösön (a sötét kitobi miatt) majdnem 3 fé-t, akkor hozza, sőt még akár le is nyomja.
LX7 ISO800 | 1100D ISO6400Vyndree: "Továbbra is az az álláspontom, hogy ha nem megy LX7-tel akkor kétlem, hogy dslr kitobival, vagy a régi Kodakkal ment valaha." - Egyetértek.
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz szlemenca #51051 üzenetére
Szerintem ez egy nagyon túlárazott gép. Akkor már sokkal inkább egy FZ200 fele ennyiért, 25-600-as átfogással, fix f/2.8-cal.
220-ért van már FZ1000, de annak meg kevés lenne a 400-as vége, ha a 70-300-as ekv. 480 mm-es teléje sem volt elég.
Vagy tényleg valami használt DSLR-t kell nézni, valami használt 400-as, 500-as végű telével.
stevewonder: Nekem jobbnak tűnik az LX7. Az 1100D csak kontrasztosabb kicsit, de szerintem kevesebb részletet mutat.
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz szlemenca #51065 üzenetére
Újonnan 240 ezer körül van Sigma 150-500 (ebből pl. Canon esetén 240-800 lesz), de ugye még váz is kellene mögé.
Vagy még egy olyan lehetőség van, hogy olcsó 70/75-300, plusz 2x telekonverter (blendeáldozattal). A legolcsóbb DSLR vázzal akár még ki is jöhet újonnan 200 ezer környékén. Az már más kérdés, hogy mennyire lesz jó.
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz Vyndree #51074 üzenetére
Persze, csodát nem lehet tenni. Csak próbálok valamilyen alternatívát keresni. Az a P900 tényleg full pazarlás 200 rugóért.
Nem hazabeszélek, de én biza' maradnék az FZ200-nál fele pénzért. Azt mondja, nem kellenek órási és hibátlan képek. Akkor akár még crop-olni is lehet a 600-as végéből. Nagyon ritka az olyan helyzet, ahova ez a gyútáv nem elég, és ráadásul ezeket nagyon nehéz is meglőni.
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz szlemenca #51078 üzenetére
Szívesen segítek én is, ha igényled. ITT van pl. egy megagaléria az FZ200-zal. Találsz benne 25-től 600 mm-ig mindent.
Nagyon nem foglalkoztam az utómunkával: JPG, csak gyors vágás, kis expo-korrekció és méretezés. Ha RAW-ban nyomom végig és több időt is szánok rá, lehetne talán jobb is.
"A P900 szerintem minden helyzetben ki fog tudni szolgálni, még fullra tolt zoom mellett is, állványról. Éjszaka nem szoktunk fényképezni, leginkább csak nappal, tehát nem lehet akadály a sötét tele."
Azért ezzel vigyázz ám. 2000 mm még állványon is bajos lehet. Bármilyen kis rezdülés beleszólhat a dologba. Plusz a vége felé már f/6.5, az már azért elég gyengusz. Főleg a pöcsköszörű 1/2.3"-es szenzorral.[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz stevewonder #51084 üzenetére
"iso 6400-on nem nagyon szokás fotózni"
Akkor a rohangáló gyereket hogyan lövöd meg beltérben, kevés fénynél, kitobival? (Vizipisztoly nem ér! )
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz stevewonder #51084 üzenetére
Amúgy én a részleteket nézve kb. ISO3200-on látom hasonlónak az 1100D-t az ISO800-as LX7-hez. Sőt, dinamikában még ott is rosszabb. A sötét részek bebuknak a feketébe. De Te úgy látod, én meg így.
Vyndree: Jó gép az FZ200, de azért ne szálljunk el tőle. Bár tény, hogy szerintem is ez lenne a legjobb választás, ha fontos a nagy tele, és nincs pénz tükrös gépre és szép új, nagy obikra. Van jobb bridge is bőven, csak azok kétszer-háromszor annyiba kerülnek (FZ1000, RX10).
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz Tin_Shield #51090 üzenetére
"És azt sem árt tudni, hogy a Dpreview nem a 18-55-ös kitobival tesztelte az ezerszázadost hanem az 50 f1.4 fixxel (f9-re rekeszelve)"
Ezt kerestem a cikkben percekig. Tudtam, hogy nem kitobival csinálják, de nem találtam meg. Köszi!
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz yvsmad #51109 üzenetére
Az SX710 f/3.2-6.9-cel, meg a HX60V f/3.5-6.3-mal? Na ne vicceljünk már.
Mindig ezzel a dkamera.de-vel jössz, de utána nézve a dolgoknak, azért ezt illene egy kis fenntartással kezelni. Érdekes különbségek jönnek ki, mikor pl. az Imaging Resource-on még azonos érzékenységen is szebb, vagy legalább hasonló az FZ200 képe, mint a másik két gépé. Ha meg felvisszük 2-3 fé-vel (hogy kompenzáljuk a sötét üvegeket), akkor meg egészen egyértelműen rosszabbak az említett masinák. Szóval kíváncsi lennék, hogy hozták össze ezeket a tesztképeket.
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz yvsmad #51111 üzenetére
"Az lenne a normális, ha végig mindenhol szebb lenne és nem is kicsit, nem gondolod?"
Miért lenne normális? Kb. egy árban vannak, a szenzor ugyanakkora, ráadásul az FZ200 sokkal régebbi gép, mint a másik kettő (azóta fejlődött valamennyit a feldolgozás). A nagy különbség a szenzor előtti üvegben van.Ez a sor megvan azért, ugye?
2.8, 3.2, 3.3, 3.5, 4, 4.5, 4.8, 5, 5.6, 6.3, 6.7, 7.1, 8Nem véletlenül írtam ám oda a linkelt gépek optikájának kezdőfényerejét. Amikor az FZ200-on ISO100-on pörgeted a képeket, akkor a másik kettőn (főleg tele állásban), ISO400-800-on kell fotóznod, hogy azonos záridőket kapj.
Az Árukeresős vélemények meg kb. vicc kategória. Aki egy nyaralást (ahol feltehetően elég jók a fényviszonyok) végigfotóz ISO1600-on, az meg is érdemli a zajos képeket.
Egyébként az FZ1000 sem egy csodagép. Persze, hogy elkezd zajosodni, nem olyan észvesztően nagy a szenzor benne.
"Az érzékenységet meg nem kellene piszkálni kompaktok és bridge-ek esetében, mert csak magunkkal tolunk ki."
Ha a helyzet úgy kívánja, miért ne lehetne - értelmes keretek között - hozzányúlni? Inkább végigfotózol mindent ISO100-on és töksötét, vagy bemozdult lesz az összes képed, ahol nincs elég fény? Normális minőségű 1/2.3"-es szenzorú kompaktoknál, bridge-eknél simán használható az ISO400-800 is, főleg ha még esetleg RAW-t is használsz.És akkor itt vissza is kanyarodnék az összehasonlításhoz: Amikor kevés fényben az FZ200-at feltolod a még használható ISO800-ra, akkor a másik kettőn már nagylátón ISO1600-at, telében meg ISO3200-at, 6400-at kell használnod ugyanolyan záridőkhöz. És akkor most menj vissza, és nézd meg lgysz az ilyen érzékenységen készült tesztképeket.
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz yvsmad #51129 üzenetére
"vagy (közel) ugyanaz a tudás és minőség elfér a zsebedben is és szinte mindig nálad lehet" Ne haragudj, de nekem a 2-3 fé hátrány közel sem ugyanaz a tudás/minőség.
Egyébként nem tudom, hogy most hirtelen hogyan kanyarodtunk rá a méretekre. Ha már elkalandozunk, sok dolgot lehetne sorolni, amiben meg az FZ200 jobb.
Ha meg ekv. 50 ± 25 mm-en akarod használni és kicsi is kell, akkor ott vannak a már említett, sokkal nagyobb szenzorral rendelkező, de mégis apró MILC gépek kitobival, vagy valami palacsintával, vagy ott van az LX7 a gyilkos beépített optikájával.
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
vond
MODERÁTOR
válasz yvsmad #51141 üzenetére
"Az FZ200-at most mihez akarod hasonlítani?"
Te hoztad fel az SX710-est, mint alternatívát, vagy akár jobb választást. Szerintem meg ez messze nincs így. Ezért írtam azokat, amit.Ha meg tudod tartani... ha nem mozog a gyerek... ha ez... ha az... Bármit hozol fel, a tények attól még tények. Az említett Canon-nak végig 1-2-3 fé hátránya van a Panával szemben. És ez erősen meg is látszik a képeken. Az SX710 egyedül a kisebb méretében, meg a wifi-ben jobb, aztán ki is fújt. És cserébe ugyanannyiba kerül, vagy inkább még kicsit drágább is.
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Formula-1
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- BestBuy topik
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen