Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geller72

    veterán

    válasz azbest #115 üzenetére

    Elektromos autó-szerviz azért egyszerűbb. Ahogy maga az autó is lényegesen kisebb meghibásodási arányt tud. Egy mai, korszerű benzin/diesel autó kiba bonyolult és millió hibái lehetnek. Ebből a szempontból az elektromos szerintem lényegesen jobb választás. Oké, hogy egy akkupakk sokba kerül, de elég sok gart is kapsz hozzá. És lehet, hogy az akupakkon kívül, a fék/futómű (ezek "fogyó" alkatrészek mindegyikben tehát nem számít) jöhet szóba, autovillamossági gondok, de ezen kívül átléped azt a rengeteg egyéb hibalehetőséget, amivel szembekerülsz biztosan egy belsőégésű kocsinál. Példa. egy 4 hengeres dieselnél, ha porlasztócsere (porlasztó-csúcs) van, az gyári cuccokkal szervízköltséggel egy mai autónál közel sem biztos, hogy megáll fél millánál. (Céges buszokban ez nálunk 670k). Kettőstömegű, turbó..etc.
    Kolléga i3-ja ~5 éve van meg, a fékeken kívül, meg egyéb használatból eredő "fogyásokon" kívül semmit nem költött rá. Sajna már nem gyártják és igen, kiba drága volt és most sem olcsó. Elég nagy baj ez. :D.

Új hozzászólás Aktív témák