Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyantusz

    tag

    válasz Reno7 #1038 üzenetére

    Nem, semmi újjal nem tudok szolgálni. Mindössze annyi van, amennyi a gyári infó, azaz a megvett 3 darab járművön túl a cserealkatrészeket és a kiképzést is magában foglalja a díjazás, 2009 júniusi ütemezéssel. Egyáltalán azt sem tudni, hogy a 4x4, vagy a 6x6 hajtásképletű járgányokat vettük. Persze ha nem véletlenül került a 4x4-es a hírben főképnek, akkor vélhetően ezt, költségvetésünk szempontjából és a 'ganéisztáni terület közlekedési színvonalát figyelembe véve is ez a logikus.

    A homlokrakodó ügyében szintén kevés az infó. Egyelőre próbagép, ahogy a cikkből is kiderül, majd szeptemberre döntenek, hogy veszünk-e többet. De valószínűleg igen, az ISAF-ba megy ez is. Szerintem ebből is, feltételezem 3-6 darabos mennyiség jöhet szóba. Útépítési szempontból is érdemes a kategóriával foglalkozni, persze ahhoz be kell szerezni még pár kiegészítő munkaeszközét, mint légkalapács, vagy hasonló (ha gyárt hozzá a Hyundai - de a cég nem ma kezdte az építőipari gépfejlesztést). Ha tényleg építeni akarjuk a térséget (Pol-e Khomri) úthálózat szintjén, szerintem egy pofástörő kanál sem lesz haszontalan, amivel a nagyobb közetanyagokat, beton/téglatörmeléket aprítják szét beállított méretre és aztán terítik útalapba, vagy zúzott pályaburkolatnak, azaz makadámnak. De hát ez is a jövő zenéje, a CIMIC-csoport feladata többek között. Ki az MH PRT-hez tutibiztosan 2-3 gépnél több nem fog menni.

    [ Szerkesztve ]

    Örülj ifjú ember a fiatalságodnak! (A prédikátor könyve)

Új hozzászólás Aktív témák