- Megérkezett a Snapdragon X-hez tervezett Windows 11 lemezkép
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- RAID
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Projektor topic
- E-book olvasók
- ASUS notebook topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
putti
aktív tag
Sziasztok!
Egérvásárlás előtt állok, Logitech-et szeretnék, mondhatni teljesen laikus vagyok a Logitech terén.
Eddig A4Tech egereim voltak, a legutolsó egy rádiós optikai az RFWOP-49, 800dpi-t tudott.
4 évig ment a patkány, de tegnap a bal gonbja elkezdett szarakodni.Szétszedtem megnéztem, és amitől féltem az be is jött. ''Elkopott'' a reléje vagy minek hívják.
Amit szeretnék venni az egy Logitech G7-es mouse lenne( és ha veszek csak ezt a Logitechtől), de még mielőtt kiadok ennyi pénzt érte lenne pár kérdésem.
1. Sima szövetes egérpadom van, ezen műxik az egér? Majd idővel kicserélném, de most egyenlőre csak egérre lenne pénzem.
2. Ami a legfontosabb : mivel sokat játszom és főleg FPS-sekkel, ezért ugye sokat használnám, tehát ebból kifolyólag mennyi az esély arra hogy tönkremenjen ezen is a bal egérgomb?
Eszem ágában sincs lehordani a Logitech G7-et, de ha kiadok erte 18k-t, akkor nem szeretném ha 4-5 év után beadja a szolgálatot, mert ha ez is ilyen, akkor veszek inkább még egy A4Techet jóval kevesebb pénzért. Persze tudom semmi sem örök, de ha mondjuk kibirja 8-10 évig, akkor azt mondom megveszem, mert megéri. Szóval nem akarok sorozatot csinálni az egér vásárlásakor, inkább úgy vagyok vele, egyszer rááldozok több pénzt és utána kényelmesen játszom vele sokáig. -
putti
aktív tag
válasz LivingColour #596 üzenetére