- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- Hűtőcsere
Hirdetés
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaNyEe
aktív tag
válasz dragonfx #4297 üzenetére
csak meg ne lepődjön, hogy nincs kormány és fékszervó és egy nagyobb kocsi esetében rögtön pánikra adhat okot szal az ilyennel óvatosan. Egyik ismerősöm is próbálkozott és próbálkozik is. Namost neki a szitu a következő, van egy viszonylag hosszú lejtő a városon belül, motor lekapocs, csak olyan régi az ótója, hogy éppen feltalálták a kormányzárat és abban a modellben úgy működött, hogy ha a gyujtáskapcsolót teljesen visszaforgatta alapállapotába(ki tudja húzni a kapcsolóból a kulcsot) akkor a kormányzár már aktív is volt Nem kicsit lepődött meg mikor nem tudta bevenni a kanyart. Szerencsére nem jött semmi szembe neki.
fokukac: ezek tények, lehet hogy újabb konstrukcióknál már van valami okosság ehhez nem értek viszont.
Itt olyasmire tudok gondolni hamár így felvetetted, hogy gyujtás van csak nincs mit begyújtani de ha alapjárati fordulatszám közelébe esik a főtengelyfordulat akkor megkezdődik a befecskendezés és újraindul a mókuskerék
3.éves mérnök informatikus és mérnöktanár jelölt-- end of transmission --
-
Dumb
senior tag
válasz dragonfx #4316 üzenetére
Nemtom pontosan mire gondolsz, de ha egy durranásra, akkor az az lehet, hogy részben vagy teljesen elégetlen benzin jut a kipufogóba, ahol a nagy hőmérséklet miatt felrobban. Ez a hirtelen ford.szám csökkenés miatt lehet, esetleg a nagy benzinnyomás miatt
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
CYBERIA
őstag
-
Viewsonic
aktív tag
válasz dragonfx #4555 üzenetére
nemrossz de ez szebb sztem [link]
amúgy nemtudom,hogy miért hasonlítod össze a 3000-res biturbó motort egy 3246 ccm-es szívó motorral.Mondjal mar meg egy autot amit szivóval így eltaláltak volna az nsx en és a porsche carrera-n kívül..
e46 m3 nagyon jó autó (tapasztalat...)Aprilia Mille R Factory rox! :D
-
-
szatocs
őstag
válasz dragonfx #4561 üzenetére
Ezt a gyári spiccreteszi ennyi - t nem értem...
Az meg, hogy ez a max, hát nem feltétlenül, de ezzel a beállítással van még elfogadható fogyasztás.
Lehetne, de a fejlődés ennél a motornál nem a lóerőket szolgálja, hanem a fogyasztást, a nyomatékot és hogy ne legyen közel a type-r képességeihez. Mert ha ugyanabból a motorból adnának ki egy 200 lovasat is, akkor szted ki nem chippelgetné-programozgatná fel annyira?
[Szerkesztve]=== Szatocs ===
-
I_Am
veterán
válasz dragonfx #4580 üzenetére
Láttál Te már élöben 635-öst szétszedve? Nem sima váltója van (amugy is 5 sebességes) és mára már annyira kevés van belőle ami működik és nincs szétkapva vagy leharcolva, hogy nehéz bele még külföldről is alkatrészt szerezni.
Az viszont tuti, hogy ha valaki mögé odaállsz egy ilyennel, az a visszapillancsba nézve megijed. [link]Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
válasz dragonfx #4583 üzenetére
Világ életemben külön helye volt a 635CSi-nek a szívemben. Ez egy külön téma számomra, nem bmw, nem audi, semmi más csak maga az autó.
Gigabytefan: eljárt felette az idő? Nézd meg a specifikációit és akkor mond. A mostani hasonló motorral szerelt autókat minden tekintetben lealázza.
Gyorsulás. Nem kell gyorsulni ha már 180-al mész a verdák között. Csak tudod vannak helyzetek amik a sofőrön múlnak és már nem a sebességről és a gyorsulásról szólnak. Ezt akartam a 240SX-es példával is vázolni. Elment 160-ig, aztán visszavett a gázból, mert nem tudta fogni a verdát megfelelően. Én utolértem és mentem tovább, igaz rizikós volt pár előzés de pont emiatt nem tudott beérni. Ahogyan a kuprát is megfogtam az erzsébet hídon. Lóerő előnyben is volt meg sokkal könnyebb is, de nem mert ott előzni ahol én mertem és addig utolértem. A lényeg, hogy ha van start és cél, akkor nem mindig a sebesség a nyerő.Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
Dumb
senior tag
válasz dragonfx #4591 üzenetére
Akkor te nem szereted a színtiszta autóversenyzést Városban nehezebb és veszélyesebb kanyarodni 200-al...
Az meg a másik, hogy egy BMW versenyautónál, és szinte az összes hátsókerekesnél korrigálni szoktak a kanyar kijáratánál, ha határon mennek... szerintem.
[Szerkesztve]"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
aesir
veterán
válasz dragonfx #4595 üzenetére
Nordschleife egyhangú? Az a 174 kanyar egyhangú? Úgy hogy azoknak a kanyaroknak a 80%-át több íven is be lehet venni, annak ellenére hogy az út elég szűk?
Talán nem túlzok ha azt mondom, a Nordschleifén jó köridőt menni a legnagyobb kihívás a pályaversenyzés világában.
Nyugodtan kérdezz meg egy hardcore szimest (az NFS és a Toca nem szimulátor), hogy mennyi időbe kerül megtanulni egyáltalán a nyomvonalat, aztán az egyenetlenségeket, aztán az íveket, aztán pedig azt hogy valóban gyors legyen. Hetek kérdése, napi gyakorlással, csak szimulátorban. Ehhez még tegyük hozzá, hogy a pálya a versenyautóktól elég speciális beállítást igényel (valamennyire hasonlít a spa-i beállításhoz, de a váltóáttétel teljesen más, és a leszorítőerőt jelentősen befolyásolja hogy a pályán van bőven ''bukkanó tetején kanyar'' ahol roppant könnyű elesni.
3 éve nyúzom a Nord-ot különböző szimekben különböző kocsikkal, de cseppet sem egyhangú, pedig semennyi igényem nincs a monotonitásra.Van saját életem...
-
-
Viewsonic
aktív tag
válasz dragonfx #4645 üzenetére
Subaru még nincs 100% osan beállítva de régen hülyére verte az m6 most meg 200km/h ig kb ugyan azt tudják azért szerintem az nem rossz
jaja gyerek átpakolta a mocit másik e30 meg 3,5literes a ''törött'' 2,7literes kipakolva meg van még egy 2,7es kipakolva ami nem látszik a felvételenAprilia Mille R Factory rox! :D
-
ahavasi
tag
válasz dragonfx #4641 üzenetére
nem, a motor maradt 2000-es, csak 2.3-asnak a vezérműtengelye került bele.
hát lóerőt nem toom nem hiszem hogy lemérjük, gyárilag 125 ló, most olyan 140-re tippelek, bár majd komolyabb véleményt csak a bejáratás után fogok tudni mondani egyenlőre még le kell vizsgáztatni + átiratni.A kilincs legyen muslincás
-
Pocee
senior tag
válasz dragonfx #4675 üzenetére
A Bugattid viszont az év 365 napjából 362-t a garázsodban állna a többi 3 meg valami kiállításon telne. ugyanis ahogy kiállnál a magyar csúcsszuperhyper minőségű utakon 5 méteren belül felhasalna ezért vehetnél még egy trénert meg egy Vianót amivel körbe-körbe húzgálod a városban,úgyhogy éljenek a lámpától lámpáig mindent ledaráló japán roninok.
És ne sértődj meg nem sértésnek szántam.
Tény hogy a Bugatti oda van rakva az útra stabilitás szempontjából de ha elcsúszik 320-nál kétlem hogy kiszállsz belőle élve...
[Szerkesztve]Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz dragonfx #4678 üzenetére
Persze abból sem de ha nekem lenne Bugattim nem lenne szivem használni ezeken a szar utakon.Míg egy japán kihasználható...
Meg nekem jobban tetszik az amikor beállsz a lámpához egy szériának tünő középkategóriás sportkocsival és melléd áll egy nagyképű kigyúrt majom egy M3-al vagy M6-al(persze ezek jó autók),és porig alázod őket.
[Szerkesztve]Mr.Brightside
-
escie
őstag
válasz dragonfx #4697 üzenetére
ami a ccx-ben van, az egy supercharger-nek nevezett valami.
[link]
jó, hogy eszembejuttattad, kicsit utána akartam nézni magam is.
ajánlom figyelmedbe a top gear tesztjét, a youtube-on megtalálod. csak úgy lángol a kipuffogója. félelmetes jármű, igazából túl erős mindenféle dologra, amolyan autóipari maszturbáció.
össze is törték...
sajna nem láttam még közelebbről, csak a ccr-t, de azt Koenigsegg mester ordíttata éppen.
(RAM,
valóban elég hevesen gesztikulál a kedves fórumtárs. )
[Szerkesztve]I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz dragonfx #4700 üzenetére
jaja, volt oka, persze... ki hogy éli meg.
amúgy tegnap keresgéltem videókat, és később visszakapták a top gear-es ürgék. szereltek rá valami szárnyat hátulra a kérésükre, és egyből meg is döntötték a pályacsúcsot. azt mondja Clarkson, mostmár nem csak teszteljük, hanem tervezzük is az autókat.
hahha, ''top gear wing'', mennyire jó már...
[link]
szerk.: mondjuk van egy ilyen hozzászólás is a youtube-on...
This car has adjustable suspension and during the first test they werent given enough time to set the car up for that specific track,hence the oversteer and lack of grip.Koenigsegg has in swedish press stated that the wing wasnt really needed ,at that track most corners are too slow for it to have much of a effect,second time they were given more time and the car performed a lot better.
[Szerkesztve]I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz dragonfx #4708 üzenetére
pont az elszállás miatt került fel az a kis picsa szárny, de nem is kellett volna, mert a második teszten már többet teszteltek, meg több időt fordítottak a futómű beállítására.
persze a Stig is hibás, mert nem a látási- és útviszonyoknak megfelelően választott sebességet.
[Szerkesztve]I'm back, baby!
-
slayer006
addikt
válasz dragonfx #4722 üzenetére
Kanyarba bármilyne jó a kocsi + a pálya 200 fölött szerintme nem ildomos menni
[link]
pályahossz: 2.66 miles (4336 méter)
pályacsúcs: 212.809 mph (346.878 km/h ) átlag, ami 45 másodperces kört jelent
mindezt NASCAR autóval
ehhez azért a kanyarokban is nyomni kell"Nem könnyű apának lenni, mikor a gyerek a lázadó korszakát éli." - Darth Vader
-
Dumb
senior tag
válasz dragonfx #4757 üzenetére
Biztos szép Én annó 2004-ben azt hiszem, amikor először járt itt a Gumball 3000, a Hungaroringen 2 SLR-t is hallhattam Volt úgy néha, hogy egymás után gyorsítottak ki az utolsó kanyarból. Beszartam majdnem...
Jah, egyébként nagy álmom egy SL55 AMG-t átalakítani ilyan oldal-kipuffogósra, és szinte ugyanolyan hangja lenne sztem.(a motor szinte ugyanolyan, alapjuk teljesen egyforma 5.5 V8) Csak 80 milla helyett 20-ba lenne mondjuk
[Szerkesztve]"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
DeadMeat
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Távcső topik
- Mobilhasználat külföldön
- OLED TV topic
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen